Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Příčiny nového kola jaderného zbrojení | 479 comments (479 topical, editorial, 1 pending)
Ale já Ti klidně odpovím, Ivane! (none / 0) (#426)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 13.10.2003 22:10:51 MET
(User Info)

Max se výrazně zasloužil o znovuzprovoznění Sprchy, detaily nejsou důležité, ale bez něj by to asi nejelo. Nicméně není technickým administrátorem, ba co víc, není ani členem Sanhedrinu, jak se můžeš snadno přesvědčit.

Tvůj vymazaný komentář si musíš vyřešit s Janem Klabačkou, nedovedu si představit, že by Ti neodpověděl, když ho slušně oslovíš.

IMHO
[ Parent ]
 
 
no on mu uz odpovedel max (none / 0) (#427)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.10.2003 23:19:09 MET
(User Info) http://www.squaw.com

zde.

S Ivanem je ale neco spatne. Zejmena co se tyce schopnosti diskutovat.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Nepředstavitelné skutečností (1.00 / 2) (#440)
    Ivan 01.11.2003 12:52:02 MET
    (User Info)

    Vodníče, před více než čtrnácti dny jsem poslal mail na admin@sprcha.com, abych vyhověl Tvojí naivitě. Čistě proforma, J.Klabačka dle očekávání nekomunikuje. Co mu taky zbývá, nechce-li se přiznat.

    Nechápu ale, proč kdákáš něco o složení Sanhedrinu, opakovaně se ptám na odstraněný komentář. Úvodní článek jasně vzbuje dojem, že technických adminů je více, ale jenom jeden je aktivní. Logicky jsem požádal Maxe jako dalšího na řadě, aby zkontroloval, co Klabačka zase vyvádí. Jestli jste zmiňovanou větou mysleli něco jiného než napsali, není moje chyba. Nemůžu za to, že lžete i když nechcete.  


    [ Parent ]
     
     
    Nenarikej (1.00 / 1) (#441)
    neckar 02.11.2003 00:54:28 MET
    (User Info)

    kdyz 71 zidu v Sanhedrinu mohlo poslat Pana Jezise na SMRT, tak nevim proc by par chazaru z mistniho Sanhedrinu nemohlo tobe vymazat prispevek :-))))

    [ Parent ]
     
     
    Příspěvek zmizí sám (none / 0) (#443)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 03.11.2003 08:23:05 MET
    (User Info)

    pokud má bodové ohodnocení menší než 1.
    Zmizí-li jinou cestou, muselo by se jednat o soukromou aktivitu admina, což příliš nepředpokládám.
    Zkuste naznačit, o který šlo a můžeme se mrknout na to, co se s ním stalo.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Sanhedrin (none / 0) (#444)
    HUSITA 03.11.2003 08:28:35 MET
    (User Info)

    http://www.us-israel.org/jsource/Judaism/Sanhedrin.html

    [ Parent ]
     
     
    No jo, (none / 0) (#445)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 03.11.2003 09:27:51 MET
    (User Info)

    ten název kdosi vyhrabal už v prvopočátcích oživování Sprchy. Sám jím nejsem nadšen, už proto, že mi trvalo několik měsíců, než jsem si ho zapamatoval.
    Myslím, že jedním z důvodů pro něj byla i potěcha židobijců.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    můj alternativní návrh (none / 0) (#447)
    jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 03.11.2003 09:52:52 MET
    (User Info)

    daleko lépe zapamatovatelný der Landwirtschaftlicheproduktiongenossenschaftvorstand byl totiž zamítnut!


    ------------------------------
    Jezovec jsem, a jezovec budu.

    [ Parent ]
     
     
    A to byla chyba (none / 0) (#450)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 03.11.2003 10:04:46 MET
    (User Info)

    přímo fatální. Tím bych se svojí schopností si zapamatovat název orgánu dostal zase mezi průměr.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    nazev , ktery by mel (none / 0) (#452)
    Astr 03.11.2003 10:29:07 MET
    (User Info)

    Landwirtschaft+genossenschaft v jednom slove, to Vas osvitil snad sam Goethe:-)
    a nastesti neprosel:-)
    At zije Sanhedrin!


    [ Parent ]
     
     
    Rone : Sanhedrin (none / 0) (#446)
    Astr 03.11.2003 09:40:32 MET
    (User Info)

    The ancient Jewish court system was called the Sanhedrin
    Tento link jsi dal proc?
    Abys upozornil,  ze nova Sprcha ma fungovat jako "Jewish court",?
    nebo redakcni rada je "Jewish"  nebo sympatizujici?
    Ci jaky duvod?
    A proc  tedy  Sanhedrin?
    Kdo to vymyslel? Na "kolektivni" napady neverim, nekdo byl autorem a proc prave takto?
    Nebo je autorstvi tajemnstvim redakcni rady?
    Jsi k prameni blize, proto predpokladam, ze vis vice:-)


    [ Parent ]
     
     
    Sanhedrin (none / 0) (#448)
    Postava do jazzu 03.11.2003 09:53:01 MET
    (User Info)

    vymyslel Vodník.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    vim ze nic nevim (none / 0) (#449)
    HUSITA 03.11.2003 10:04:22 MET
    (User Info)

    kdysi davno nevedouc co to znamena jsem to hodil do Googlu a ted kdyz Vlada narazil na 71...jsem myslel to pripomenout aspon o co nominalne jde.

    Jake je za tim pozadi nemam sajnu, jsa jeden z neumytych:-)))))

    Osobne jsem rad ,ze k pul tuctu kamosu ke kterym to na pokec mam
    at hodinu autem nebo 12 hodin samoljotem je dalsi pultucet kteri jsou ochotni 24/7 utrousit slovo na me brumlani.

    A to je opravdu cenne.
     Vsak i pres to vsechno mi chybi zonglerstvi Jirky T. a Tomasovy boje s Prazskymi ourady:-))))  

    [ Parent ]
     
     
    Oba dva mají pořád možnost (none / 0) (#462)
    Jarda z Pisku 03.11.2003 20:05:36 MET
    (User Info)

    se na Sprchu přihlásit a zapojit se do diskuse. Pan Táborský se zřejmě urazil za vyhození ze staré Sprchy a Tomáš Pecina na Sprchu rovněž zanevřel a slibuje, že jednou spustí ten svůj Divan. Zatím to vypadá, že si ho naloží pod stromeček. ;-)

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    to gogo (none / 0) (#451)
    Astr 03.11.2003 10:20:45 MET
    (User Info)

    prispevek zmizi sam, pokud má bodové ohodnocení menší než 1.

    Hodne prispevku nema hodnoceni zadne !  =  nula?
    Zmizi po jak dlouhe dobe? (ci pro koho ano, pro koho ne?)
    Vase vysvetleni,
    Myslím, že jedním z důvodů pro něj byla i potěcha židobijců.
     jaka potecha  zidobijcu?
    Na stare Sprse jsem zaznamenal pouze JaroSlava, ktery prednesl preklad  Talmudu do anglictiny a tvrde "Sanhedrinsky" narazil!
    Pak jeste Boutrosovy poznamky na  anti-Zidovskeho Zvedavce.
    Aby mi bylo rozumeno. Nejde mi o Jewish Sanhedrin, jde mi o Sprchu jako zdroj svobodne vymeny nazoru!
     Pro nazory z Kibuc Post ci Jerusalem Post nechci chodit na Sprchu!
    Od Sprchy bych rad co nejsirsi spektrum. Faktu a vsemoznych nazoru.

    [ Parent ]
     
     
    Jak jsem odpověděl, (none / 0) (#453)
    Postava do jazzu 03.11.2003 10:31:37 MET
    (User Info)

    se Sanhedrinem přišel pravoslavný křesťan Vodník, takže s Jerusalem Postem to asi nemá mnoho společného.
    Potěchou židobijců je míněno třeba to, jak Táborský okamžitě využil názvu "Sanhedrin" k tomu, aby na Zvědavci začal psát cosi o židovské lobby ovládající Sprchu.
    Já si toho pamatuju daleko víc než JaroSlava a Boutrose, které jste zmínil. A také si pamatuju, že to, co přednesl JaroSlav mělo s překladem pramálo společného.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Postavo (none / 0) (#455)
    Astr 03.11.2003 11:48:04 MET
    (User Info)

    mam mezery  a pamatuji asi mene nez Vy, jaksi mi vypadlo, ze JaroSlav je totozny se jmenem Taborsky atd.
    Obsah jeho tehdejsi argumentace pamatuji dobre:
    dle jeho "argumentace" Talmud pry rika, ze Panna Maria zadna panna, ale "lehka zena" (pouzil jineho vyrazu) a navazne dalsi vysvetleni kterak Zide zadneho sveho syna Jezise neuznavaji.
    Pak pamatuji dlouhe vymeny nazoru co Talmud rika a nerika, kde JaroSlav trval na Zidovskem popirani Panny Marie a tak jak umi jen ON, vysvetloval Zidovsky pristup!
    Spojitost s Jerusalem  Post jsem uvedl jako srovnani pro strannost - nestrannost nazoru, ktere se na Sprse vyskytuji.
    Opakuji, co nejvice informaci  a faktu, padni komu padni.
    Chcete komunisticky nazor? Ctete RudePravo, Chcete koser Zidovske, ctete JerusalemPost, chcete co nejsirsi zaber zajimavych nazoru postrehu a uvah, ctete Sprchu:-)
    Vymena nazoru s JaroSlavem, zda Talmud rika ci nerika o Panne Marii, zda byla ci nebyla a jaka byla, to pak presouvame kvalitu Sprchy kamsi pod Psa:-(, coz  by melo byt to posledni, co kazdy z nas chce!


    [ Parent ]
     
     
    Astře (none / 0) (#456)
    Postava do jazzu 03.11.2003 11:53:00 MET
    (User Info)

    "ze JaroSlav je totozny se jmenem Taborsky atd."
    Prosím?

    Nicméně, v mém komentáři šlo spíš o to, jak to bylo se Sanhedrinem. Abych Vás uklidnil, tak konkrétně má účast spočívá jen v tom, že jsem poslal pár korun na nějaké plechy a vymazal jeden komentář té Čuráčí hlavy.
    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Postavo (none / 0) (#459)
    Astr 03.11.2003 11:58:11 MET
    (User Info)

    nerozcilil jste me, nemusite me uklidnovat:-)
    a Vase ucast jako vsech z redakce je zasluzna, jinak by tu Sprcha nebyla a zajimave vymeny nazoru by se nekonaly:-)
    Buh Vam zehnej za Vasi cinnost jak by rekl pravoslavny krestan z Tulipanova:-)


    [ Parent ]
     
     
    Astrovi (none / 0) (#457)
    HUSITA 03.11.2003 11:53:13 MET
    (User Info)

    Jaroslav bushelhoven nemel s Jirkou T. nic spolecneho, nebo se tady vi vic nez ja chudak naivka.

    [ Parent ]
     
     
    Rone (none / 0) (#460)
    Astr 03.11.2003 12:00:39 MET
    (User Info)

    opravdu jsem mel nekdy pocit, ze se jedna o tutez osobu.
    Moje chyba, ze jsem nesledoval dost peclive, ale chvili jsem, pak cas nejsem a notebook jako Ty sebou nevlacim.


    [ Parent ]
     
     
    Odpovědi (none / 0) (#454)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 03.11.2003 10:44:04 MET
    (User Info)

    není-li hodnocen vůbec, zůstává trvale.
    Mizí jen ty příspěvky (nemažou se, pouze nejsou vidět), které JSOU hodnoceny a jejich hodnocení je nižší než 1. Toho se dá dosáhnout pouze tak, že ti uživatelé, kteří mají tu možnost, jim přidělí 0 bodů. Tj. ohodnotí je nulou, čímž může průměr poklesnout pod 1.

    K potěše židobijců. To byl žert. Jak z mé strany teď, tak i tehdy když Vodník ten návrh předložil. Alespoň mám ten pocit, že se žertovalo o tom, že pro potenciální ortodoxní židobijce bude fakt, že server spravuje Sanhedrin, nestravitelný.

    Myslím, že obavy o názorovou pestrost Sprchy zatím nejsou na místě. Jerusalem Post z toho snad nikdy nebude. Ale ani Zvědavec. Klidně od obojího kousek, ale doufám, že bez předpojatosti.
    Však jste jistě sám pozoroval jemné skřípění u Vodníkova článku o židovském intelektuálovi.
    Podobně do sebe šťouráme i co se týká evoluce/stvoření a nepochybuji, že se bude zčerstva debatovat i o dalších věcech.

    Sprcha mi vyhovuje zejména v tom, že za uši člověk dostane ne kvůli názoru jako takovému, ale pro věcný a faktický obsah příspěvku (onehdy mi kvůli historickému nesmyslu umyl hlavu max). A to považuji za nejdůležitější. Jaroslav ani Táborský nebyli exkomunikováni pro své názory. Táborský byl ze staré Sprchy vyhozen pro hrubost a nadávky, Jaroslav se odmlčel sám.
    Vrátit se mohou oba dva.
     

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    diky gogo (none / 0) (#458)
    Astr 03.11.2003 11:54:39 MET
    (User Info)

    mam v tom gulas:-)
    stale menim nazor, zda JaroSlav a Taborsky jsou jedna a tataz postava ci ne:-)?
     Nadavky jsou k nicemu:-)
    Nadavam a provokuji Boutrose a   vinobrani stale nikde!

    Jinak souhlas.

    [ Parent ]
     
     
    Vinobrani nebude (5.00 / 1) (#463)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 03.11.2003 20:27:08 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    protoze neni.

    No abych uplne nelhal, je, jak je videt zde:

    Vineyard managers reported that the grape crop matured at a steady pace. In fact the grapes finished a key period called veraison in July. This is the stage of the growing season when young green grapes soften and either turn yellow or red in color depending on the variety. Since the color change doesn't happen uniformly, red varieties have the mottled appearance of Indian corn at this point.

    With the onset of veraison, harvest predictions began to take shape. Growers whose fruit was picked for sparkling wine production began picking in the middle of August. However, the up and down of the temperature gauge ultimately determined when picking crews went to work, because grape maturation slows down with cold weather and speeds up in heat.

    In September, Napa Valley was about midway into this year's harvest. The weather provided picture-perfect harvest conditions—dry, sunny days with high temperatures ranging from the mid-70s in the southerly Carneros district to the mid-90s in the northernmost vineyards.

    This was an exciting harvest for lots of reasons, mainly due to the exceptional quality of the fruit pouring into winery crushers. The long, steady growing season produced a clean crop with a strong backbone of acid, distinct varietal flavors, and rich maturity.

    Picking started in mid-August with Pinot Noir, Chardonnay, and Pinot Meunier: the primary grapes that go into the production of sparkling wine. Since sparklers are fermented twice, winemakers look for grapes with low sugars and high acids, the conditions that exist at the early end of the season.

    The still wine producers then joined the fray, picking primarily white varietals such as Sauvignon Blanc and Chardonnay. As for red varietals, some Merlot began being harvested on the valley floor in early September while Cabernet began to be picked a week later.

    In early September, vineyards in the southern region of the valley nearer San Pablo Bay were about halfway through their harvest of Pinot Noir and only days away from initiating their harvest of Chardonnay. One winemaker in the Carneros region said the fruit is outstanding, showing significant color and flavor concentration.

    For mountain vineyards, it's one of the earliest harvests in more than 10 years. Picking in selected vineyards started around Labor Day. Even so, one vintner with fruit over the 1,500 ft level didn't do "serious" harvesting for another week.

    So far tonnage is mixed, with some vineyards above last year, some below. "In the great bell curve of life though, it's looking like a typical year in terms of volume," says one very pleased Napa Valley vintner.

    Enjoy these last warm days of fall and remember that every day is a holiday if it includes a glass of wine!
    ,

    ale nedela se z toho velka udalost. Vinari nedelaji slavnosti, turisti nedelaji invazi v nijak vetsich hordach, nez v letni turisticke sezone.

    Vino zlevnuje, poslednich par let je vic hroznu, nez vyzaduje poptavka po vine omezena ekonomickym zpomalenim.

    Znalci jezdi do SF stejne v zari a rijnu. Jen tuuuriste z Minnesoty a prilehlych arktickych kraju se v cervenci trepou zimou obleceni do pastelovych sortek ofukovani ledovym mlhavym vetrem z Pacifiku.

    Ochutnavky vin - za drobny obolus - jsou nepretrzite cely rok, praci na vinicich delaji mexicti najemni delnici, ty dozinky taky neslavi.

    Reportaz z Napa jsem mel v umyslu, minuly vikend bylo horko neprestavitelne, koncem tydne zafunel dvoudenni severak a v patek padal chvilku v Sausalitu snih, na GG moste kroupy. O vikendu byly videt Farralons islands, na osmdesatce se srazely kamiony na cerstve napadanem snehu - prichazi zima.

    Ja v sobotu letim do Taipei (a pak taxosem do Hsinchu), takze zprava z Napa hned tak nebude, sorry.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    dobre Boutrosi (none / 0) (#465)
    Astr 03.11.2003 22:59:31 MET
    (User Info)

    dobre natolik, aby si ctenar udelal obraz o vinobrani v Cali.
    Na rozdil od Moravy, kde  probiha casove  temer ve stejnou dobu, v Cali to jde od Srpna az do zamrazu. Podobne zde v Klokanii. Nevim presne, ktera odruda, ale s nekterymi se ceka az na ranni mraziky.
    Dale z clanku vyplyva, ze vinice jsou od studeneho severu az po hranice z Mexikem a od pobrezi az do hor.
    Ze se nekona vinobranipodle nasich predstav? To chce cas :-)
    Bude se konat. Az dorostou  a vyzraji, stejne jako ty hrozny "fajnsmekri", kteri jsou na sterem kontinentu bezni.
    I zde v Klokanii produkce vina stoupa, zakladaji se stale dalsi vinice, lide prichazi vinu na chut.
    Trva to ovsem dlouho. Pro pestitele ivestment na dlouhou dobu. Neni to jako otevrit jeden den fabriku a druhy den zahajit produkci:-(
    Nejen vinice i zkloubeni let tradice s romantikou, ktera to okoreni.
    Az kdyz jeden Australak navstivil sklipek pochopil, jaky je rozdil mezi Evropskym sklipkem a hangarem, beznym to "skladistem" zde. I kdyz dnes casto klimatizovanym!
    A jako jeden z prvnich zacal vrtat a bagrovat do strane!
    Je COSI co patri ve Starem svete k jaru, letu, podzimu i zime:-)
    K podzimu patrilo a patri i to vinobrani jako soucast podzimni sklizne urody.
    Rodil mezi  "nekterymi Emericany" a obyvateli (nebo jen pametniky) stare Evropy je v tom, ze na rozdil od Emericana Evropan vi , ze se nejedna jen o cosi o ukon, co dela masina a co nestoji za povsimnuti.
    STOJI :-)
    Proto pry stale existuje "zahrada Cech" v Litomericich, kam se sjizdi desetitisice lidi, aby se treba jen pokochali pohledem na tisice druhu krasneho ovoce!

    Diky Boutrosi za clanek.

    [ Parent ]
     
     
    Astře, ty alkoholíku... (none / 0) (#466)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 03.11.2003 23:29:23 MET
    (User Info)

    ...ty nešilhej Boutrosovi po jeho vinicích (a dorostenkách :-)) a koukej mazat na tulipánová pole, páč si myslím, že teď zrovna u Vás kvetou!

    IMHO
    [ Parent ]
     
     
    ANO Tulipanku (none / 0) (#467)
    Astr 04.11.2003 00:01:33 MET
    (User Info)

    diky  za pripomenuti:-)
    ne  ani moc daleko, jen asi 150km za mestem je mestecko BOWRAL a tam se kdysi usadila skupina vystehovalcu z Hollandu.
    Tak kazdy rok v rijnu jsou tam zahrady plne tulipanu:-)
    Nektere zahrady pristupne za male vstupne, jine jen na koukani pres plot:-) A Vase devcata i odlostlejsi, ne jen do-rostenky, ale i od-rostenky v krojich  i s drevaky na nohou:-), proste rostenky fseho druhu:-)
    Hezke:-) ta spousta kytek se fsim fsudy:-)

    [ Parent ]
     
     
    Zkopirovany clanek (none / 0) (#468)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 04.11.2003 02:54:31 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    hovoril jen o Napa Valley, hlavnim to udoli vinarske Californie.

    Samotne udoli (asi hodinu a pul severovychodnim smerem od SF) je pomerne uzka a kratka prurva ve vrasneni pobreznich vrchu. Kdyz to vezmeme od zapadu, odkud z Pacifiku prichazi veskere pocasi, tak je profil zeme nasledujici:

    ·    Z plaze se zvednou kopecky pomerne prudce nahoru. Ne tolik jako v Big Sur, ale kopce to jsou.
    ·    Prvnim udolim je Sonoma Valley. Kdyz se sem prihnali belosi za zlatem a zacali dusit domorode Californios, kteri po pocatecnich, viru prinasejicich, masakrech zili pratelsky s jeste domorodnejsimi injuny; cele udoli vlastnil tehdejsi vladce, general Vallejo. Mexiko na nej sralo a on se chybne domnival, ze pridruzenim k agresivnim yankees se mu dostane spravedlive ucasti na osvicenem pokroku mladeho statu. Ukradli mu FSECKNO.
    ·    Dalsim udolim je Napa – hlavni atrakce vinarskeho prumyslu. Zdejsi vina jiz radu let porazeji francouzska na mezinarodnich zavodech vinaru. Maji zde dobre klima, chladny vzduch od Pacifiku, kombinovany s Cali horkem a sopecnou urodnou pudu. Kousek za severnim koncem udoli v Saint Helene je i gejzir, okolni kopce maji jeste sopecne tvary.
    ·    Dal na vychod je trochu kopcu, v kterych je schovana prehrada Lake Beryessa, pak se sjede do Centralniho udoli, v kterem sedi Sacramento.
    ·    20-30 mil za Sac se kolem Auburnu zacina silnice zvedat do kopcu Sierry Nevady. Prejede se nejvyssi prusmyk – Donner Pass a sjede se dolu do Lake Tahoe Basin.
    ·    Odtud jen kousek pres kopec do Rena a pak je High Desert az k Rockies.

    Ale zpet k vinu.

    Krome Napa/Sonoma udoli se vinna reva pestuje jeste v mnoha mistech v Cali, ale hrozny nejsou tak kvalitni a proto stoji min. Vinarska oblast je na Centralnim pobrezi kousek do vnitrozemi od San Louis Obispo a neco je i kolem Santa Barbary. Tuhle mi mama darovala lahev cerveneho z maleho vinarstvi v Niles Canyon – na vychod od zatoky v kopcich, kde Chaplin tocil vetsinu svych nemych grotesek – domov Keystone Cops. Dal na jih uz je myslim moc sucho. Zato se pestuje vino i ve state Washingtona a treba severni New York ma taky par vinic.

    V Napa/Sonoma se uz radu let tezce rozjizdi kulinarni kultura dle francouzskeho vzoru – kompletni labuznicke pokryti potreb – cerstva kvalitni zelenina, syry, klobasky, ovoce, morske potvory atd, atd…

    Jednim z pionyru byla Alice Waters, majitelka restaurace Chez Panisse v Berkeley. Epitom California cousine – absolutne cerstve, kvalitni a hlavne lokalni suroviny je mantrou tehle filosofie. Vilik Clintonu vetsinou pri navsteve nezapomnel prijit na veceri.

    A co takhle restaurant review Astre? Mam jich par v hlave.



  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    no vidis:-) (none / 0) (#469)
    Astr 04.11.2003 04:14:07 MET
    (User Info)

    jak to z Tebe leze:-)
    Ted to spojis dohromady, pridas par svych postrehu, nazoru a je to tady o vinech a vinareni v Californii.
    Nevim cim to je, asi se dovazi jen ty nejlepsi vina, ale je to sila ty Vase vina na zdejsich selfech, myslim cenove:-)
    Ale lide kupuji a kdo neochutnal par znacek z Cali, je povazovan za zpozdilce:-)
    Opacne jsem slysel , ze export Australskeho za posledni roky prudce stoupl.  Pry Anglani si to pochvaluji, asi dobra konkurence drive dominujicim francouzkym vinum.
    Diky za dalsi  "vinarsky" prispevek:-)

    restaurant review ? par v hlave?
    sem  s tim:-)

    [ Parent ]
     
     
    vino -mok uslechtily (none / 0) (#470)
    Astr 04.11.2003 04:21:22 MET
    (User Info)

    vzpominam na zminku o vinu v nejakem udoli v Oregonu, kdyz tam strejc chodil na jeleny, dej mu Pambuh lehke odpocinuti:-)

    [ Parent ]
     
     
    do Litomeric (none / 0) (#471)
    neckar 04.11.2003 05:50:42 MET
    (User Info)

    spise kousek za Litomerice, do zahrady Cech se lide jezdi  koukan na jare jak kvetou stromy. Jinak tam take maji pekne kysele vino Velke Zernosecky Ryzlink.

    Klokani si ale musi na vinobrani pockat az do dubna-brezna:-(((

    [ Parent ]
     
     
    Žernoseky (4.50 / 4) (#472)
    max 06.11.2003 00:31:27 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    Žernosecký Ryzlink není kyselý, je to suché víno a u vína záleží na ročníku. Na Žernoseckých vinicích hospodaří tři hlavní subjekty Agrofrukt Kamýk, Žernosecký statek a soukromník Hrabovský a všichni dělají mnoho druhů vína.

    Žernosecká vína získala mnohá ocenění. Nemyslím, že by obsahovala hodně kyselin, spíš mají nižší obsah cukru. "Kyselá" určitě nejsou, pravdou je, že jsou chuťově jinde, než třeba takový Sklepmistr. :-) Ale toho se normální člověk přeci nenapije. :-)

    Vinobraní v Žernosekách začala po revoluci a já jsem zatím žádné nevynechal, jen loni vinobraní nebylo kuli tý povodni. Museli strhnout pár domů, ale letos už tam byly postavený nový. Letos jsem také tam samozřejmě byl a den se velmi vydařil.

    Z žernoseckých vín doporučuji jednoznačně Žernosecký Mopr a ještě vína přívlastková. A vůbec vína zejména z let 1998, 1999 i mladší.

    V Žernosekách má pan Hrabovský vinárnu, kterou navštěvuji. Pak je tam ještě restaurace Lucie v jejíž letní zahrádce pod kaštany jsem již mnohokrát zasednul a mnohou číši vypil (letos asi desetkrát), také tam vaří dršťkovou polívku, která nemá chybu.

    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    Díky... (none / 0) (#473)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 06.11.2003 00:33:37 MET
    (User Info)

    ...za řadu kvalitních a užitečných typů!

    IMHO
    [ Parent ]
     
     
    Tomu davam (none / 0) (#474)
    Michaela 06.11.2003 21:24:49 MET
    (User Info)

    5 bodu z nostalgie. Zernosecky ryzlink hoooodne podchlazeny je moje nejoblibenejsi vino. O pricku nejvyssi se deli se Sauvignon Blanc z Marlborough Valley.

    [ Parent ]
     
     
    Na Sprše není cenzura (1.00 / 1) (#475)
    Ivan 12.11.2003 13:57:38 MET
    (User Info)

    O něco výš mluvím o komentáři z června. Předpokládám, že možnost hodnotit nulou jste nezavedli na pročištění půl roku starých diskuzí. Obzvášť ne té k článku Britské listy, tak trochu jíný internetový deník.

    Asi nedokážu jednoznačně odlišit příspěvek zneviditelněný nulou a smazaný administrátorem. Domnívám se ale, že jde o tu horší variantu - počitadlo ukazuje nižší počet příspěvků, místo 996 pouze 995.

    Další informace může podat Vodník, pro případ jeho mlčení viz

    můj dotaz na Klabačku  a odkaz v něm obsažený

    čl. T.Peciny skutečně obsahoval 996 příspěvků:
     poslední

    [ Parent ]
     
     
    Mějte chvilku strpení (none / 0) (#476)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 12.11.2003 14:19:10 MET
    (User Info)

    naši adminové se na to dívali a předběžně zjistili, že skutečně jeden komentář zmizel. Nešlo ale o úmysl. Nikdo už si zcela přesně nepamatuje celou historii, ale snad šlo o nějakou chybu ve jménu nebo něco podobného. Teď je komentář, zdá se, ztracen, resp. nelze jej běžným způsobem dohledat.
    Adminové se k tomu prostřednictvím Sanhedrinu vyjádří.
    Rozhodně máte pravdu v tom, že to nemohl být důsledek hodnocení nulou. Už proto, že by to pro komentáře ze staré Sprchy nemělo žádný smysl.
    Odpovíme Vám pravdivě v rozsahu toho, co o věci sami víme, ale zase nelze očekávat, že bychom osudem a hledáním jednoho komentáře trávili dlouhé večery. Analýza má význam spíš proto, abychom zjistili příčinu a mohli se něčeho podobného vyvarovat v budoucnu.
    Můj osobní názor na to je ten, že šlo patrně o jeden z posledních komentářů staré Sprchy, který byl nekorektně převeden do Sprchy nové a z nějakého důvodu posléze zmizel úplně. Z mého hlediska to má smysl pitvat jen potud, abychom si byli jisti, že něco podobného nenastane v běžném provozu. Převody starých dat  běžnou činností nejsou.  

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Ještě přemýšlím (none / 0) (#477)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 12.11.2003 14:33:36 MET
    (User Info)

    o tom, jestli v tom komentáři bylo něco pro Vás cenného, oč nechcete přijít a co Vám nedovolí myslet na nic jiného.
    Zdá se totiž, že to je prakticky jediné téma, o kterém na Sprše diskutujete. A to je škoda.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    si dela prdel (none / 0) (#478)
    HUSITA 12.11.2003 16:40:44 MET
    (User Info)

    myslim ze pokud jde o vec zavaznou a nezanedbatelnou, pak prosime pretty please o rekonstrukci aspon v zkracenem executivnim formatu.
    Jinak to zacina byt bud obsese  podobna umyvani rukou 996krat denne ci sranda....no tak ktere to je?:-))))))

    [ Parent ]
     
     
    Odstraněný příspěvek (none / 0) (#479)
    jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 12.11.2003 17:57:59 MET
    (User Info)

    Odstraněný příspěvek byl smazán z databáze, nešlo o žádné hodnocení nulou.

    Šlo o příspěvek který byl omylem převeden z původní Sprchy.

    Databáze původí Sprchy nebyla převedena kompletní a bez úprav - například byla změněna jména původních uživatelů. Honza Klabačka také, jak bylo jeho právo, provedl další pročištění databáze před tím, než jsme ji importovali do nového stroje.

    Některé příspěvky, které nebyly určeny k převodu však nedopatřením byly do nové Sprchy zkopírovány. Odstraněny byly dodatečně.

    Omlouvám se, že jsme to nevysvětlili hned.


    ------------------------------
    Jezovec jsem, a jezovec budu.

    [ Parent ]
     
     
    V archívu je pouze (none / 0) (#461)
    cnemo 03.11.2003 14:13:07 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    jeden Váš příspěvek ohodnocený nulou a tedy pro většinu neviditelný. Je krátký s poměrně málo významným obsahem, jen se trefujete do mne a maxe (ale ode mne 0 nebyla:) ). Žádný jiný skrytý příspěvek od Vás ani členové Sanhedrinu nevidí. Kdyby některý z technických správců obešel systém a Váš příspěvek vymazal nějakým způsobem "natvrdo" (což nepředpokládám, ale omyl nebo technický problém vyloučit nelze), překročil by významně své kompetence. Pokud přesto máte pocit, že Váš příspěvek neočekávaně zmizel, pokuste se ho nějak identifikovat a jistě se budeme věcí zabývat.

    [ Parent ]
     
     
    No jo, je to tak (none / 0) (#464)
    Jarda z Pisku 03.11.2003 20:55:42 MET
    (User Info)

    Od znovuotevření Sprchy byly potopeny hlasováním všehovšudy dva komentáře (cenzura jak prase), z toho jeden nebyl podle mého názoru nic jiného než zlomyslná provokace a druhý byl hrubě mimo téma a autor jej pak bez problémů poslal do všeobecné diskuse, kam svojí povahou od začátku patřil. Ten smazaný komentář bylo zcela jistě nedopatření a ne zlý úmysl.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     

    Příčiny nového kola jaderného zbrojení | 479 comments (479 topical, 0 editorial, 1 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Komentáře chronologicky (15)
    - Odstraněný příspěvek by jezovec
    - si dela prdel by HUSITA
    - Ještě přemýšlím by gogo
    - Mějte chvilku strpení by gogo
    - Na Sprše není cenzura by Ivan
    - Tomu davam by Michaela
    - Díky... by Vodnik
    - Žernoseky by max
    - do Litomeric by neckar
    - vino -mok uslechtily by Astr
    - no vidis:-) by Astr
    - Zkopirovany clanek by Boutros el Uam
    - ANO Tulipanku by Astr
    - Astře, ty alkoholíku... by Vodnik
    - dobre Boutrosi by Astr

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky