Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
PŘÍBĚH DVOU STÁTŮ. | 127 comments (111 topical, 16 editorial, 1 pending)
Vodníku (5.00 / 4) (#4)
Prokop (pkrasny@aol.com) 26.11.2004 01:24:06 MET
(User Info)

jak jsi proboha dokázal ty cancy dočíst až do konce?  Tak hutná kombinace neckářovských kydů, přiblblé propagandy a lidových pověstí si IMHO tolik času nezaslouží.


 
 
Docela prostě: (none / 0) (#5)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 26.11.2004 01:46:44 MET
(User Info)

doufal jsem, že se něco dozvím o Turecku. Pro toho, kdo je obeznámen se Zemský ráj to napohledovými attitudes, by to snad mohlo přinést některé nové informace, byť se značným rizikem (přiznám se sice, že mě to novými informacemi zrovna nezahltilo, ale něco jsem se dozvěděl). Počkáme na vyjádření dalších znalců (Peters se 20.stoletím dost zabýval).

IMHO
[ Parent ]
 
 
O Turecku se toho dá spousta (none / 0) (#14)
Guy Peters 26.11.2004 14:51:51 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

přečíst na webu. Číst kvůli tomu nějaké bláboly, to po mně nikdo nemůže chtít.

[ Parent ]
 
 
Cteni o Turecku Guy-i (none / 0) (#15)
HUSITA 26.11.2004 15:30:47 MET
(User Info)

a rozhovory s Turky dava o Attaturkovi dojem ze mu pambu cisti boty.
Neni mistnosti kde se nediva z fotky,no hajzly vyjimaje.

Nic mu nechci ubirat na zasluze ze je podle me zkusenosti Turecko
secularni stat a poznamenam ktery se mi moc libi.

Taky o Masarykovi (o mrtvych jen dobree??) jsem od rodiny slysel jen o bohatyrskych cinech.

Ze se oba zaslouzili pro kus pozitivni transformace spolecnosti jim nikdo nesebere, ani se dovedet ze taticek byl k ujme statu drzen
prescas coby senilni postava na koni a ze se Attaturk uchlastal.
Kdyz uz nepadame do vyvrtky ze Jefferson mel a soustal otroky,
muze  trocha objasneni ze tihle dva nechodili po vode tak moc uskodit??

[ Parent ]
 
 
Jsem pro, (none / 0) (#16)
Guy Peters 26.11.2004 15:49:40 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

ale tento článek tuto funkci neplní.

[ Parent ]
 
 
To děláte velkou chybu, Petersi. (5.00 / 1) (#28)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 26.11.2004 19:21:56 MET
(User Info)

Já si nemyslím, že všechno, co tu Zemský ráj to napohled píše, jsou bláboly. A Vy jako historik byste možná mohl cítit trochu zodpovědnosti vůči lidu Sprchy a uvést eventuálně na pravou míru faktografii. Že činit Masaryka zodpovědným za dnešní marasmus je na pováženou, jsem už psal. Ale poukázat na podělané spodky této dodnes modly řady českých vlastenců není IMHO od věci (pokud ty spodky skutečně od hoven jsou).

O Turecku taky nikdo z nás nic neví a výhoda je, že na ten internet nemusíme. Taky jsem mohl napsat článek "SV. WILLIBRORD...(atd.) Vážený čtenáři, chceš-li vědět něco o této zajímavé postavě, klikni si na tenhle, tenhle e tenhle link."

IMHO
[ Parent ]
 
 
Vodniku- historik Peters (5.00 / 2) (#41)
Astr 27.11.2004 12:48:35 MET
(User Info)

Souhlasím s Tebou  v tomto:

A Vy jako historik byste možná mohl cítit trochu zodpovědnosti vůči
lidu Sprchy a uvést eventuálně na pravou míru faktografii.


jak  to čtu, ani ja  nesouhlasím především s faktografickou složkou článku.

Jeví se mi to tak, že se Petersovi nechce sepisovat anti-článek, kde by nepřesnosti
uváděl na pravou míru. Jistě by to bylo ku prospěchu věci, aby  FAKTA byla
uvedena na pravou míru! Nutit ho ale nemuzes:-)

Reknu Ti sve vyhrady:
Ač nehistorik je tam řada míst která i jen povrchního znalce dějin  neuspokojí.

Vůbec mi nejde o nevyslovené ale jasné naznačené ZIDOVSKE SPIKNUTI. (Masarykův
i Ataturkuv otec = význační ZIDE!),
ale o nepřesnosti kde uvádí fakta a čísla dle svého uvážení nikoli historických
fakt.
Na př:
zatím co Peters tvrdí, že má své podklady k tomu  že při ODSUNU Němců přišlo o
život 17tisíc Němců, a dodává že NEKTERI  NEMCI sice udávají číslo  až do
350tisíc, ale že  v tomto čísle jsou započítány ztráty  z období WWII na frotach
a že tedy do ODSUNU nepatří,

Neckar v článku použil údaj 200 tisíc, aby dostal "Český masakr"
na úroveň "Tureckého" i když toto srovnání prostě není možné.!
Armenci udávají svoji genocidu čísle až 1,5millionu!   Co se dělo  s Armenci na začátku  WWI nelze srovnávat s tím co při odsunu v r.1945 s Nemci!

A pokud by měl někdo zájem a navštíví ARMENSKY server v  USA -dozví se, že za popření Arménského holokoustu si Israel koupil Tureckou podporu!
Konkrétně na půdě USA Perez v pozici ministra zahraničí za Israel silné
"zapracoval" aby Arménská verze o holocaustu  Kongresem
neprošla!!!!!!

K pochopení odporu proti rakouskému  způsobu vládnutí na území  
Čech-Moravy-Slovenská NELZE  historická fakta zjednodušit na vazby Masaryka k  
Wilsonovi a to vše spozorovano výrobcem splachovacích  záchodu, to povazuji za trochu vice nez povrchni!
Osobně jsem tam četl pouze tu historický pravdivou  poznámku o obavě z Německého vlivu ze strany Francie.
Také úvahy komu ano  a komu ne tehdy vyhovovala varianta rozbití
Středo-Evropského Impéria
 a jaké byly představy o tom kdo si co UTRHNE  by si
zasluzily SERIOZNI ROZBOR, ne však způsobem jak  Senior naservíroval!

Mimochodem:
rozčilujeme se (po právu) že Condoleeza má nepřesný pohled na období kolem
r1938 v Československu.

Myslím je na čase abychom sami měli jasno jak to OPRAVDU bylo.
Jit POCTIVE dozadu, treba az do zacatku, kdy vladu prevzali Habsburkove! Ne emoce , FAKTA
Padni komu padni!

[ Parent ]
 
 
Jo, díky Astře. (none / 0) (#42)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 12:55:59 MET
(User Info)

Jasně, že nemá cenu se zabývat židovským spiknutím. Spíš šlo např. o ty počty, které uvádíš, osud arménského holokaustu (dodnes nevím, proč se o něm mlčí, protože byl jedním z nejhorších ve 20.stol.), detaily rozpadu Rakouska apod.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Clinton (none / 0) (#43)
Ivan 27.11.2004 13:46:41 MET
(User Info)

odvrátil kongres od úmyslu přijmout rezoluci, která konstatovala, že Turci se na Arménech dopustili genocidy.

[ Parent ]
 
 
Pokud to je pravda, (none / 0) (#45)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 14:15:16 MET
(User Info)

má u mě Doutníkový Bill o vroubek víc.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Vodniku (none / 0) (#46)
Astr 27.11.2004 14:41:57 MET
(User Info)

pravda to je
a Armensky server uvadi pozadi, vcetne toho, ze se tak stalo na zaklade TLAKU ministra zahranici Israele!

[ Parent ]
 
 
Pak se jedná... (none / 0) (#47)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 14:46:11 MET
(User Info)

...o mimořádně odpuzující demonstraci politické amorality a opovrženíhodné absence stopy studu, když se tímto způsobem projevuje ministr zahraničí státu, jehož národ sám holokaust zažil, ba dokonce pro genocidu tohoto termínu začal užívat.

IMHO
[ Parent ]
 
 
je tady řeč (5.00 / 2) (#48)
andyo 27.11.2004 14:51:52 MET
(User Info)

o politice a morálce ? Jak to jde dohromady ? Buď děláš politiku nebo jsi morální. Pokud je ti morálka bližší, pak v politice můžeš nadělat jen škodu a třeba ti na hřbetě zůstane víc mrtvých než živých.
Čímž neříkám, že to schvaluji. Jen kosntatuji.

[ Parent ]
 
 
Truismus. (none / 0) (#49)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 15:01:52 MET
(User Info)

To, že v politice je morálka vedlejší, nemůže omlouvat každou nestydatost a zhovadilost.

IMHO
[ Parent ]
 
 
jen konstatování (none / 0) (#50)
andyo 27.11.2004 15:06:04 MET
(User Info)

a nic neomlouvám. Neprskej.

[ Parent ]
 
 
Prskám. (none / 0) (#57)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 17:21:07 MET
(User Info)

Neomlouváš, to je pravda. Ale Tvé konstatování výrazně bagatelizuje toto chutzpe. Nechce se mi věřit, že si toho naprosto nejsi vědoma; pokud opravdu ne, omlouvám se, ale v prskání pokračuju.

IMHO
[ Parent ]
 
 
počítám (5.00 / 1) (#58)
andyo 27.11.2004 17:38:07 MET
(User Info)

kolika takových "chucpe" jsem musela za svůj nijak dlouhý život už vyslechnout- dopočítat se nemůžu. Každý rok aspoň jeden. Naposled ondyno pláč nad mírotvorcem Arafatem.
Těžko mne ještě něco překvapí. To se povedlo naposled Bushovi s Irákem, tomu jsem fakt věřila.
Takže nebagatelizuju, ale nepřekvapuje mne to.

[ Parent ]
 
 
Asi hájil zájmy (none / 0) (#52)
Ivan 27.11.2004 15:33:21 MET
(User Info)

svých spojenců, kteří se ale o sebe dokážou postarat víc než dobře. Amíci ustoupili především tlaku Turecka. Minimálně tam byla pohrůžka vykopnutím z vojenských základen.

[ Parent ]
 
 
Co tak odsuzovaci (none / 0) (#54)
HUSITA 27.11.2004 15:45:44 MET
(User Info)

proklamace o vsech tech podstanych nelidskych zasazich vuci vetsim skupinam lidi...nema skoro kazda zeme vroubek???

A amici kteri SIRILI ZAMERNE( US ARMY) NESTOVICE zdejsim indosum
a tak vyhubili statisice by meli byt posledni se nafukovat nad
genocidami jinde.
Nasilne stehovani armenu ktere je taky uvadeno ma obdobu ve Statech
ve TRAIL OF TEARS.
http://ngeorgia.com/history/nghisttt.html

mozna Bill byl mensi hypokrit nez se mu pripisuje.

[ Parent ]
 
 
nema skoro kazda zeme vroubek??? (none / 0) (#55)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 27.11.2004 15:48:08 MET
(User Info)

Má. Proto je směšné se jakékoli zemi nebo národu kořit.

(Možná, že Tibeťani jsou tou výjimkou, potvrzující pravidlo).

IMHO
[ Parent ]
 
 
Koreni(se)???:-))))) (4.00 / 1) (#56)
HUSITA 27.11.2004 16:00:20 MET
(User Info)

to je samo o sobe na diskuzi kde bych odhadl muzou litat chlupy.
Protoze takzvana loyalita a opevovani jsou vstepovany a strizlivy pohled je povazovan za zaskodnictvi ba vlastizradu.
Staci spocitat kolikrat se zde objevilo souslovi(??? o tom nazvu se jen domnivam) "srat do vlastniho hnizda" .........

[ Parent ]
 
 
Všecho jistě ne, (none / 0) (#122)
Guy Peters 30.11.2004 17:30:08 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

ale diagnostikovat to je nadlidský úkol, který po mně nikdo nemůže chtít spravedlivě požadovat.

A Vy jako historik byste možná mohl cítit trochu zodpovědnosti vůči lidu Sprchy a uvést eventuálně na pravou míru faktografii.
Stačí jednoduché vodítko. Nečtěte Neckáře a radši si něco vygoogleujte. Nebo si otevřte Wikipedii.

Taky jsem mohl napsat článek "SV. WILLIBRORD...(atd.) Vážený čtenáři, chceš-li vědět něco o této zajímavé postavě, klikni si na tenhle, tenhle e tenhle link."
To jistě. Nicméně nemám čas ani chuť psát něco smysluplného. A už vůbec to psát jako reakci na nějaké bláboly.

[ Parent ]
 
 
kazdy ma pravo na nazor ale (4.00 / 1) (#112)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 29.11.2004 03:47:18 MET
(User Info)

  Cely tento clanek je psan ve zlem, jak se rika v US, "chip on the shoulder", coz mnohe ctenare odrazuje od cteni az do konce. Je videt, ze je nemozne kazdemu vyhovet a i TGM nebyl svaty a mel nepratele. Cechum bylo cpane ponemcovani a jiste byli radi ze se cisarstvi rozbilo.  Kritizovat aby to nekdo cetl, by muselo byt zrucne a inteligentne napsane.
 To jestli za tim vsim je plan ..uminatu asi nikdo nevnimal.  TGM se pozvedl z chudeho na vyznamneho statnika a to uz samo je uspech.  Rika se ze cili NWO slouzil jak Clinton tak Krovi, tak je to nakonec jedno.  Muze Zemsky napsat clanek o Clintonovi, Schwartzeneger a dokonce o JFK?
Neni treba, to jiz napsali jini ve stejnem slohu. Vsadim se, ze pristi clanek od Zemsky.. mnoho ctenaru preskoci, protoze jiz vi v jakem slohu to bude. Pripomina mi to Michael Savage.
Jerry
[ Parent ]
 
 

PŘÍBĚH DVOU STÁTŮ. | 127 comments (111 topical, 16 editorial, 1 pending)
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Proti příspěvku by cnemo
- Díky, Vodníku. by Guy Peters
- Ano, na vyvrácení paranoie by Guy Peters
- Zkrátka a dobře, by Guy Peters
- A není to hlas Marie Kabrhelové? - nt by Guy Peters
- Všecho jistě ne, by Guy Peters
- vzdyt ja se nehadam by Zemsky raj to napohled
- Asi nevygumoval by gogo
- pane max, musím se vám smát. by Zemsky raj to napohled
- A není to podvrh? by gogo
- Přišla mi odpověď z Masarykova ústavu AV ČR by max
- Myslím, že ne by gogo
- I Eskymo Welzl by gogo
- like Peters said by Boutros el Uam
- kazdy ma pravo na nazor ale by vodnik007

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky