Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Všeobecná diskuse IX | 1330 comments (1330 topical, editorial, 2 pending)
ne postavo (none / 0) (#326)
andyo 12.05.2004 21:07:59 MET
(User Info)

nejsem původně lékařka, ale instrumentářka a pak bedna přes bedny a nakonec ekonom a hausfrau et cetera. Vždyť to víš. To video je na ogrish.com a je to hodně, hodně hnusný. Fakt je, že po pár výjezdech k přejetejm vlakem a vyprávění mámy o kriminále mne jen tak něco nezlomí. Jedině Juchelka, ten mi dává zabrat.

[ Parent ]
 
 
Nevim, Andreo, fakt jsem myslel, (none / 0) (#327)
Postava z psychiatrie 12.05.2004 21:20:00 MET
(User Info)

ze jsi na tom ARU byla jako dochtorka.

Ale to je koneckoncu jedno. Vsichni zdravotnici jsou stejny. A chlapi taky!


[ Parent ]
 
 
to je dobrý (none / 0) (#328)
andyo 12.05.2004 21:24:36 MET
(User Info)

lepší než kdyby sis myslel, že jsem tam byla uklízečka :)

[ Parent ]
 
 
Hnus (none / 0) (#329)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.05.2004 21:27:54 MET
(User Info)

Taxem si to pustil;fakt ošklivý.



[ Parent ]
 
 
Ogrish je dobra stranka co? (none / 0) (#330)
Elvis Has Entered the Building 12.05.2004 21:33:36 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Dalsi dobra, ktera potesi tvoji cernou dusi je jeste Rotten.com

Tohle posledni video ale bylo hodne blbe udelany, Daniel Pearl byl takovy infomercial pro extremisty prostrihany obrazky mrtvych deti a doprovazeny textem a muzikou. Tohle, plus nacasovani uvedeni celeho filmu skoro vypada skoro jako preemptive strike CIA pred dlouho ocekavanymi videi Abu Ghraib Part II, kdyz uz jsem zde vcera zacal s konspiracnimi teoriemi.

[ Parent ]
 
 
To internetový období mám za sebou (none / 0) (#332)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.05.2004 21:56:11 MET
(User Info)

kdy jsem sledoval cosi jménem: project nevím jak dál

bylo to hodně podobný ogrish, taky tam nějakej snad srb přišel o hlavu

tak někdy v době války v jugošce;jméno se mi teď nevybaví



[ Parent ]
 
 
Ja to taky nesleduji (none / 0) (#335)
Elvis Has Entered the Building 12.05.2004 22:09:20 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Nicmene dnes rano jsem si precetl clanek na Yahoo a rikam si, "to jsem zvedavej, jestli to ma Ogrish," a Ogrish to mel, inzeroval to na prvni strane a dokonce odstavil vetsinu sveho dalsiho provozu, aby uspokojil masovou poptavku. Podle me dnes museli mit miliony hitu, mozna desitky milionu.

To uz je jina otazka, ale me by zajimal jejich obchodni model, zadne reklamy tam nemaji, mozna maji subskripci na neco, nebo predavaji traffic dalsim uchylnym strankam, ale dari se jim dobre a je to profesionalni prace. Nevlastni to nakonec jako vsechno AOL Time Warner? :-))

[ Parent ]
 
 
Už jen Time Warner (none / 0) (#336)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.05.2004 22:20:29 MET
(User Info)

sice jsme je koupili, ale už in NYSE je TWX a ne AOL;kdyby to aspoň bylo vidět na ceně :(
A ne, Ogrish nám nepatří, naopak celé AOL musí být "rated G" - jak pravila směrnice po skandálu s vypadlou kozou Jackson.

Mimochodem, jen odhad - současné uživatelské jméno lze připsat na vrub:

Hey baby, I hear the blues a-callin',
Tossed salad and scrambled eggs

Oh My
Mercy! (Or Sometimes "Quite stylish")

And maybe I seem a bit confused,
Yeah maybe, but I got you pegged!
Ha, Ha, Ha, Ha!

But I don't know what to do with those tossed salads and scrambled eggs.
They're callin' again.

Am I right?




[ Parent ]
 
 
Aha (none / 0) (#337)
Elvis Has Entered the Building 12.05.2004 22:42:11 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Me to napadlo jako afterthought ze AOL uz mozna neni s Time Warner ale nebyl jsem si jist, nejake majetkove vazby tam snad jeste jsou, nebo je to uplne oddelene?

Co se meho uzivatelskeho jmena tyce, byl to jen momentalni impuls, nic za tim nehledejte.

Ale ten vas postovany text mi vysvetlete, nevim, co tim chcete rict, ale zni to zajimave.

[ Parent ]
 
 
Nehledejte záhady kde nejsou :) (none / 0) (#340)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.05.2004 22:59:16 MET
(User Info)

To je závěrečný song ze seriálu Frasier, na konci kterého právě zazní:

Frasier has left the building

TW a AOL:
  • AOL koupilo TW
  • výsledek se jmenoval AOL Time Warner, NYSE AOL
šlo to postupně celé do kopru
  • Vedení společnosti se rozhodlo vypustit AOL
  • Jmenujem se Time Warner, AOL je jeho součást stejně jako CNN, Warner Bros. a podobně, NYSE TWX
do kopru to jde stále:)




[ Parent ]
 
 
Aha (none / 0) (#341)
Elvis Has Entered the Building 12.05.2004 23:12:04 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

"Elvis has left the building" je i fraze, kterou pouzivali poradatele k vymackani nadrzenych fanynek z budovy.

Takze u vas slo o organizacni zmenu a zjednoduseni jmena. To je dobre, doufam, ze si z toho PriceWaterhouseCoopers vezme priklad az se slouci s Deloitte&Touche.

[ Parent ]
 
 
O těch wannabitkách jsem to neznal (5.00 / 1) (#342)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.05.2004 23:21:48 MET
(User Info)

díky:)

Já bych to označil za klasickou Parkinsonskou situaci, kdy slabší organizace převezme silnější - a tím se dostane do nerovnovážné polohy - z které se to postupně zase ustálí v poloze stabilní - ie silnější firma nabyde vrchu.

Mimochodem u PWC mám pár spolužáků a znával jsem i pár lidí v DTTUS v DC - long shot - máte s nimi něco společného?  Just curious.



[ Parent ]
 
 
Nemam (none / 0) (#343)
Elvis Has Entered the Building 12.05.2004 23:57:14 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Pred lety jsem prasoval pro jednu z Big 6, jejiz jmeno se ted nerika kvuli Enronu.

[ Parent ]
 
 
no tak to nikdo (none / 0) (#344)
andyo 13.05.2004 00:02:32 MET
(User Info)

neuhodnem, která to je :))

[ Parent ]
 
 
Dyk sem taky sundal plavky (none / 0) (#346)
Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 00:35:19 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Ale sprosta slova nerikam. Ani v resume je nemam, slo jen o par mesicu. :-))

Cetlas to vo tom na Blistech jak pracoval pro Halo Noviny?

[ Parent ]
 
 
Nekdy vzdycky (none / 0) (#348)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 01:06:03 MET
(User Info)

kdyz pises takhle srozumitelne jako pako, tak bych Ti ty pracky nejradsi urazil.


[ Parent ]
 
 
Tvoji poznamku o jidle (none / 0) (#349)
Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 01:10:52 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Jsem pochopil az pozdeji, takze kde vlastne jses, jestli to neni tajne?

Toho predtim si nevsimej, to by ti vadilo, to je CIA.

[ Parent ]
 
 
Rochester, MN (none / 0) (#350)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 01:23:17 MET
(User Info)

Takze jsem na tom s tim jidlem hur nez Ty v NYC, kde jsi mel vsechno. Tady sice jsou cinsky a indicky a arabsky restaurace, ale ja tu nepracuju, nybrz jen "zkusenuju", takze tam moc casto chodit nemuzu.
Sice je fakt, ze ta rodina, u ktere bydlim, nechodi do McDonalda, ale jinak tradicne ji bud doma udelane burgery nebo steaky, + nejake ty salaty (nejlepe se syrovymi zampiony).
Takze se snazim radsi varit ja, neco ale moc nejde.
Nikdy by me nenapadlo, jak je uzasny veprovy s knedlikem a spenatem.
Moje segra, ktera je tu na rok jako au-pairka, se uz nemuze dockat, az se za tri mesice vrati domu, a bude jist vsechny ty jidla, co predtim odmitala jist (mela za sebou i obdobi mentalni anorexie - byla s tim i v nemocnici).
Jinak zrovna tohle mesto je pekne zkurveny, protoze jedna polovina jsou zamestnanci Mayo Clinic, druha polovina IBM (a treti prodavaci atp.), takze to tu fakt zije...jeste ke vsemu je to tu placaty jak okolo Plzne (jiste chapes, ze pro me jakozto rodileho Boraka je to utrpeni).

[ Parent ]
 
 
A to mate (none / 0) (#351)
JN 13.05.2004 01:35:31 MET
(User Info)

hodne stesti, ze zima uz skoncila. To by se Vam libilo jeste vic-:)

[ Parent ]
 
 
Jo, segra mi vypravela o tech 40 pod nulou. (none / 0) (#355)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 02:05:22 MET
(User Info)

Ten tatinek ale i v te zime trnoval na bezkach, protoze trenoval na zavody. Samozrejme ze takovejch tu moc neni, takze je dokonce vyfocenej v novinach, jak si to svisti pri minus 40.


[ Parent ]
 
 
Postavo, (none / 0) (#364)
JN 13.05.2004 03:26:21 MET
(User Info)

jste novej, daval bych si pozor na tatinka. To nebude pozemstan.-:)

Ja tam kdysi v zime nocoval v hotelu uprostred mesta (navsteva IBM). Na veceri se melo jit do fajnove restaurace jeden kratky blok od hotelu. Hostitel se divil, ze ja a jeste dva dalsi nechceme jet autem a vezmeme to pesky. Teplomer venku ukazoval velkyma cisly -39. Uvnitr hotelu to vypadalo jako nevinne cislo. Cesta vzala vice nez pulhodiny. Co dva kroky to nutna zastavka nabrat dechu pres salu. Neuveritelna bolest a potize s dychanim. Jak v takovych podminakach mohou zit normalni lide nevim.

Mayo ma take pobocku zde ve Scottsdale. Pokud nahodou zavitate sem, dejte mi vedet. Zkusime trochu jine jidlo v nejake mistni canteene.

[ Parent ]
 
 
Diky, (none / 0) (#366)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 03:59:17 MET
(User Info)

ale tam se ted uz asi nedostanu. Mozna nekdy priste. (I kdyz mam pocit, ze zrovna Scottsdale nema training v oboru hepato- a gastroenteropatologie).
Zeptam se ted trochu blbe - protoze tu jsem fakt kratce a mate to tu trochu velke (procez mi ted neni jasne, kde je Scottsdale a kde Jacksonville) - a protoze se mi trochu pletou inicialy TL a JN...Vy jste ten z Arizony?


[ Parent ]
 
 
JN z Arizony (none / 0) (#368)
JN 13.05.2004 04:07:37 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
Jo, ta se mi libila. (none / 0) (#370)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 04:23:49 MET
(User Info)

Zamlouvaly se mi ty vase legracky s casem.
Skoro hrabalovsky na me pusobily prazdne stanky Navahu s obrovskymi napisy "Mastercard accepted" a "VISA accepted".


[ Parent ]
 
 
Jsem rad (none / 0) (#380)
JN 13.05.2004 05:24:33 MET
(User Info)

ze ta cast Arizony se Vam alespon trosku libila. O case a Navahu zatim pomlcim, protoze tam se nic nemeni a ja se chystam jiz delsi dobu popsat toto prostredi trochu obsirneji.

[ Parent ]
 
 
Ne trosku, ale hodne (none / 0) (#381)
Postava z psychiatrie 13.05.2004 05:37:57 MET
(User Info)

I kdyz je fakt, ze ja na to koukal jako turista s fotakem. Zit v te pustine je asi neco jineho.


[ Parent ]
 
 
same in reverse (none / 0) (#371)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 04:23:53 MET
(User Info) http://www.squaw.com

v Singaporu.

Domaci se hrozne divi, kam jsem vsude dosel pesky. Nebylo to jednoduche, teplomer ukazoval nejspis tak 42 celsiusu plus a vlhkomer nejmene 90%.
Sem netusil, z kolika vody jsou lidi udelany; ac usilovne doplnovan watermelon juicem, nicmene jsem na konci dne byl o 3 kila lehci.

Hele Elvisu - jak jsi se stravoval u Hindu?
Tady maji Little India, byl jsem tam ocumovat chram Kali a nakupit VCD Bhangra hudby a prodral jsem se davem Tamilu a Banghladesanu do domorode restaurace Gandhi.
Byl jsem jedinej bez tecky na cele, vsichni na me cumeli, ale dostal jsem 3 sberacky ruznych chutney, trochu raity, hromadku ryze, do ni omacku a v misticce palivy skopovy.
Jako exotovi mi dali lzici, vsichni ostatni jedli rukama - talir zadnej, servirovano na bananovym [listu].
V etiopskejch doma jim taky rukama, ale tam davaji injeru, kterou to vcelku jde nabirat, tady jsem byl trochu vykulenej, jak honi tu rejzi dokola jednou rukou.
x



  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Ja proti Tobe nic nemam, Boutrosi, (none / 0) (#372)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 04:35:49 MET
    (User Info)

    ale ses si jistej, ze na Tebe jako na exota koukali jen kvuli te tecce?

    Jinak, sice nejsem Elvis (mimochodem, znas King and the Eye od Residents?) a ani jsem nebyl v Indii, ale jedna moje kolegyne tam byla dvakrat a rikala, ze dokud jedli kdejakou slichtu pripravenou spinavejme rukama na ohni nad ulici, tak to bylo oukej, ale jakmile si jednou dali "bezpecne" jidlo v hotelu s hvezdickama, tak chytli takovou sracka, ze ta kolegyne dosahla stupne "8". (Stupen osm byl nejvyssi stupen jejich soukrome stupnice, ktery znamenal "nestihla").


    [ Parent ]
     
     
    no mel jsem (none / 0) (#373)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 04:46:12 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    tricko s kratkym rukavem, tak to mohly byt barevne obrazky.
    Tady obcas vyvolavaji zdvorilou pozornost a komplimenty.

    V Koreji nic nerikali, ale chvili me nechteli nechat plavat v hotelovem bazenu (asi se bali, ze obarvim vodu ;-). Tak jsem rekl, ze tedy asi budu muset bydlet v jinem hotelu a bylo vse v poradku.

    Zaponci jsou zdvorili, ti nereknou nic, jen obcas reagovali na me yuki na krku. A v malem meste bez exotickych round eyes obcas pubertacky propadly hysterickemu chichotani pri mijeni na ulici.

    Nejvetsi exot jsem byl na Taiwanu, obzvlaste u vsech sekuritaku. Ti si chteli na obrazky i sahat a vydavali mnoho pochvalnych zvuku ;-).

    Hele jak dlouho budes u Mayonezy? Ja budu doma koncem kvetna, Dorostenka leti v pulce cervna na Hanou a s kamosem chystame mozna 3-4 denni turu Yosemitama, nejspis Tuolumne River.
    Nechtel by ses ucastnit?


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    To vis, ze chtel, moc bych chtel, (none / 0) (#375)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 04:56:41 MET
    (User Info)

    ale nezvladnu to. Koncim tu v patek 28.5. a letim 31.5. Prodlouzit to nemuzu, jednak kvuli prachum, jednak kvuli tomu,ze uz to, ze me uvolnili z prace na dva mesice, dost ocenuji (je nas tam malo).
    Skoda, ze to nevyslo, ale snad se sem jeste nekdy dostanu. Nebo se mozna zas trochu zvlazni svetova politika, a budu sem moct prijet i jako obycejny turista.

    [ Parent ]
     
     
    King and Eye (none / 0) (#374)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 04:52:05 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    1. -jsem videl zivy
    2. -mam v CD studiove verzi
    3. -mam v zive verzi na 2 CD z koncertu v Evrope
    Plati odpoved 1,2,3.

    Ja totiz vim, i kdo Residenti jsou a mluvil jsem s nima, hec!
    A ta emerycka baba, co zpivala ve Freak Show v Arse, mi leta namlouvala tim hlasem zaznamnik na telefenu, hec, hec, hec!


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Tak hlavne nedelej kazisuka (none / 0) (#376)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 04:59:49 MET
    (User Info)

    a nerikej, kdo to jsou.

    Protoze muj svet se zhroutil uz jednou-kdyz jsem se dozvedel, ze Jezisek neni.

    Ja mam nejradsi Intermission.


    [ Parent ]
     
     
    Freak Show (none / 0) (#377)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 05:11:52 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    se mi libi dost, ted mam rad Demons Dance Alone, to bylo posledni, co jsem videl. Delavaji dost pravidelne Halloween Show, kdyz maji neco novyho.
    Eskimo je porad klasika, Mole Show s komentarem Penn Jilette z Penn& Teller je vesela poslouchana.

    Udrzujou kvalitu i pres dlouholetou plodnou zivotnost.

    Kazisukem nebudu, bulvy jsou soucasti tajemne image, Residents nemaji pohlavi ani osobnost.
    Jiste uz jsi dostal nejakou junk mail, ktera je rozesilana na adresu beze jmena obyvatele -
    To the resident of
    123 45th street, Smalltown, Minnesota.


    Tak to je puvod jmena...to neni tajemstvi a vic nereknu.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Taky me napadlo, (none / 0) (#378)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 05:14:10 MET
    (User Info)

    ze to bude spis tenhle resident, nez ten na americke klinice:o)


    [ Parent ]
     
     
    Boutrosi, (none / 0) (#379)
    JN 13.05.2004 05:18:10 MET
    (User Info)

    v zemich s malajskou a indickou populaci se hodne ji rukama. V nekterych restauracich daji moznost umyt si ruce. Nekdy jsem si nebyl jist, jestli neni lepsi jist bez umyti. To ovsem neplati o Singaporu, ktery samozrejme hygienicke problemy nema. Jinak me indicke jidlo moc nesedi a indickym restauracim se radeji vyhybam.

    [ Parent ]
     
     
    Vsichni se (none / 0) (#382)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 05:43:39 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    po veceri postavili do fronty a umyli si pravou ruku.

    Levou se pochopitelne nikdo jidla nedotkne.

    Je to tu v Little India nejspis jako v ciste Indii. Historicky jsou tu Tamilove usidleni uz dlouho, ted sem jezdi namezdni sily (zejmena na stavebni prace) z Bangladeshe. Neco jako Mexicani na jihozapade USA.
    Bylo to zajimave - v nedelni podvecer ulice naslapane davy svobodnych chasniku, kteri jen tak postavaji na ulicich a namestickach a vedou spolecensky zivot venku.

    Za FABem je dalnice do Malajsie (Johor), tam se zase podvecer vyroji tisice mopedu a skutru na kterych se davy Malajcu zenou zpet domu po praci v Singaporu.

    A ty holky ... vsechny exoticke rasy a jejich mixy - do toho tropicky satnik nejnovejsiho stylu. Oci prechazeji... Technici, co sem jezdi casto, maji mistni alternativni druzky ;-)). Ja jsem na to moc staromodni, tak jen cumim.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Jestli to spíš (none / 0) (#385)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 13.05.2004 07:41:56 MET
    (User Info)

    nebude tak, že dorostenka je zvědavá liška a chodí taky na Sprchu...

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    I don't think so (none / 0) (#389)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 08:00:14 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ale nikdy jsem na to paralelni dating nebyl.

    Seriove s vysokou frekvenci, to zas jo, ale na to uz ted nemam nervy a naladu.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Mayo Clinic (none / 0) (#352)
    Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 01:36:53 MET
    (User Info) http://www.elvis.com/

    Ja tomu nerozumim, ale Mayo Clinic neni to jako sakra dobra instituce? Zvlast pro blazny? Jedine z Minnesoty jsem udelal Twin Cities a jejich predmesti Prairie Village (tak snad?).

    Nicmene si to uzij, USA je skvela zkusenost, kritika ji nerusi.

    [ Parent ]
     
     
    Jo, rika se to:o) (none / 0) (#358)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 02:11:48 MET
    (User Info)

    Jsou skoro tak dobri jako my:o)

    Ale s temi blazny nevim. Ono to ma strasne budov. Ja se tak naucil chodit na svoje oddeleni, do knihovny, do ticket office, do caffeterie. A pak vim, ze jsou tu chirurgicke a internisticke obory, co nas zasobujou.
    Jestli tu nejak vic delaj i psychiatrii, to nevim. Ale asi jo. Pokud teda ti blazni nebyli nejaka transmutace vzhledem k nicku, realite a Taborskemu, procez jsem zase za vola.


    [ Parent ]
     
     
    Abych nezapomnel, (none / 0) (#360)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 02:20:41 MET
    (User Info)

    jasne, ja to zas tak vazne s tou kritikou nemyslim. Mne se tu celkem libi, az na to jidlo. Jo, taky nechapu, co maji porad emigranti na ceskych ridicich, kdyz ti americti nejsou schopni ani pouzivat blinkr. Ale fakt je, ze ja vubec neznam spolecnost. Na dovolene jsem byl v kanonech jihozapadu, kde jsem komunikoval tak maximalne s majitelem motelu, v Boutrosove uz to bylo lepsi, ale vzhledem k me introvertnosti take nejdelsi rozhovor byl s prodavacem v Amoebe, kteremu jsem musel vysvetlit, at mi tam ta CD necha do druheho dne, protoze mi stavkovala karta, no a tady se pohybujeu ve sklenikove spolecnosti Mayo. Tady jsou ti lide tak divni, ze ani nekradou.


    [ Parent ]
     
     
    blinkr na co? (none / 0) (#362)
    HUSITA 13.05.2004 02:39:54 MET
    (User Info)

    blinkrem si neco vynucujes.
    Nic proti blikani , ale stale se tu min boura nez u blinkomaniaku.
    Jinak cesi jedouci 30 stupnovou zatackou blikaji takze nikdo nevi jestli nebudou zastavovat na pankejt nebo celemu svetu ukazuji ze silnice neni prima:-))))))))).

    pokud mas prehled o prostoru okolo sebe tak je ti jasne ktery prostor je bezpecne volny se preradit.
    lide kteri dostatecne jezdi maji promitnuto v mysli co dela ten pred a ten pred nim a tez vnimaji  toho za nimi a jeste stihnou
    pozorovat kocky na obou stranach.
    Je to takove ze jsi podvedome cast sestiproudu.
    A na potkavackach v prirode?

    Nastesti tu nejsou  kloboucnici, zel vynahradi to pidiorientalci co ridi skrz sprusle volantu:-))))))

    [ Parent ]
     
     
    Nesouhlasim, husito, (none / 0) (#363)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 03:22:57 MET
    (User Info)

    x-krat se mi tu na krizovatce stalo, ze curak, co neblikal, zacal odbocovat (kdyby zablikal, mohl jsem uz davno vyjet}. Naopak, obcas nekomu blika blinkr uplne zmatene i kdyz neodbocuje. Coz je fakt super, kdyz cekas na vedlejsi...

    Bouracky v Cesku souvisej spis s kvalitou silnic.


    [ Parent ]
     
     
    No jo (none / 0) (#365)
    JN 13.05.2004 03:31:45 MET
    (User Info)

    to bude tim, ze zacinate ameriku poznavat v mistech, kde neni kam spechat a soucasti nedelni zabavy je pozorovat svetla na krizovatce, jak se meni z cervene na zelenou a naopak.

    [ Parent ]
     
     
    I v porovnani (none / 0) (#367)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 04:03:36 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    s babickami, ktere pri nedelni ceste do kostela v temer netknutem Cadillacu z roku 1955 pozoruji silnici mezi pristrojovou deskou a hornim obloukem volantu a levy blinkr maji zapnuty od te doby co vyjely od chodniku, ridi vetsina ceskych ridicu jako prasata.
    A neni to silnicemi, i na zdejsich okreskach se jezdi daleko ohleduplneji a bez zbytecnych stressu. S prazskymi ridici by se Manhattan zablokoval a prerostl v otverenou valku behem 15 minut.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Dobre, ale ja psal (none / 0) (#369)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 04:21:32 MET
    (User Info)

    puvodne o blinkru.
    A nezlob se na me, ale neschopnost zapamatovat si : "odbocuju-blikat", "neodbocuju-neblikat" me proste zarazi.


    [ Parent ]
     
     
    Odbocuju blikat (5.00 / 1) (#386)
    HUSITA 13.05.2004 07:48:06 MET
    (User Info)

    na to tady mame leve a prave chlivky, tak kazdy vi ze odbocujes,
    pak mas uprosred krizovatky a za ni na leve strane sipku pro to zahybani a nakonec kdyz zahybas do prava tak tu zahybame i na cervenou.....anzto nejsme ani slepi ani blbi ani nastudovani
    1000+1 zakonem a dokazeme zabocit bez nabourani kdyz je to bezpecne.
    To je strasna duvera v ridice kteri nestravili pul roku studovanim Ottova cyklu, ale co,aspon v necem ten nas guuvrment nas nema za slaboduche dane platici opice:-))))))

    Oooooo.... a jeste taky lajny taky z niceho nic nekonci slepe v MUSI ZABOCIT.....to pak prijde blinkr k poradnemu uziti se vmisit zpatku do prujezdniho pruhu.

    [ Parent ]
     
     
    Co je to Borak? (5.00 / 1) (#353)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 13.05.2004 01:48:20 MET
    (User Info)

    Normalne se z domova nepripojuju; asi jako kurva nechodi doma v minisukni :) ale dneska se mi nejak zachtelo.
    Borak - od slova Bor, jako treba Bor u Tachova?



    [ Parent ]
     
     
    Kdepa u Tachova (none / 0) (#354)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 02:03:24 MET
    (User Info)

    Novy Bor. U Ceske Lipy. 50 km na jih od Liberce. Teda, ve skutecnosti je Ceska Lipa u Noveho Boru.


    [ Parent ]
     
     
    :)))))) dobrý (none / 0) (#383)
    andyo 13.05.2004 06:53:30 MET
    (User Info)

    aspoň víš, jak mi občas je, když čtu ty vaše příspěvky :)

    [ Parent ]
     
     
    ejnomze ja si to muzu dovolit, (none / 0) (#481)
    Postava z psychiatrie 13.05.2004 14:26:07 MET
    (User Info)

    anzto jsem byl Taborskym superarbitrovan pro blbost.
    Ale Elvis je seriozni pan se zelenym stinitkem a navleky na predloktich.


    [ Parent ]
     
     
    hehehe Beavis (none / 0) (#359)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.05.2004 02:13:57 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    he said tossed salad, hehehe.

    Tossed salad ma rovnez nepekny vyznam, psat to nebudu, necht zvedavci zvysi hitrate googlum.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    nemám černou duši (none / 0) (#333)
    andyo 12.05.2004 21:58:38 MET
    (User Info)

    i když mi to tady ondyno jeden z vás vyčetl. Nejhorší stránky jsou psp.cz

    [ Parent ]
     
     
    Ale on je fakt magor (5.00 / 1) (#453)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 13.05.2004 13:39:38 MET
    (User Info)

    Vlastně je to velmi smutné; zdá se, že centrem života toho člověka je veřejná slovní onanie (pánové prominou, dámám to nevadí :) -  lepší jméno mne nenapadá) na Neviditelné Čubě.  
    Zajímalo by mne, jestli je skutečně přesvědčen o své neomylnosti a jasnozřivé inteligenci.

    >>>Jedině Juchelka, ten mi dává zabrat.<<<





    [ Parent ]
     
     
    Prokope... (none / 0) (#459)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 13.05.2004 13:46:53 MET
    (User Info)

    ...já se Juchelky moc zastávat nebudu, mám za sebou taky kolizi s jeho bohorovným přehledem o mých názorech a myšlenkách. Ale nemůžeš mu upřít jednak inteligenci, druhak to, že on v těch Čubčích diskusích - na rozdíl od drtivé většiny svých oponentů - skutečně argumentuje (ať už si o jeho argumentech myslíš cokoli) a nenadává připitoměle a bez opodstatnění svým oponentům.

    IMHO
    [ Parent ]
     
     
    Inteligenci mu neupírám (5.00 / 1) (#462)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 13.05.2004 13:53:03 MET
    (User Info)

    Stejně jako vytrvalost, ale mele to svoje kolem dokola jako gramofonová deska, bez humoru a nudně - a že by mohl být za šaška ho zřejmě vůbec nenapadne.
    Pardon, rozhodně nechci rozbíhat diskusi o Juchelkovi;)



    [ Parent ]
     
     
    To máš pravdu. (none / 0) (#465)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 13.05.2004 13:57:04 MET
    (User Info)

    Pořád ale mi jeho gramofón vadí míň (zejména když se lze domnívat, že je potřebný, protože podle všeho ho většina ještě ani nezačala poslouchat), než gramofón Psích nácků, kteří mu nadávají do komunistů, antiameričanů, islamofašistů a jánevímčeho ještě, aniž by (až na výjimky) přinesli nějaký hlavu a patu mající protiargument.

    IMHO
    [ Parent ]
     
     
    Ano (none / 0) (#472)
    Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 14:04:38 MET
    (User Info) http://www.elvis.com/

    Ja jeho evangelismus na Psu ocenuji i jsem mu to rekl. Ja bych s tim nemel trpelivost. Na druhou stranu je ale pravda, ze mu tam divosi davaji jak krestanskemu misionari v rovnikove Africe.

    [ Parent ]
     
     
    Ale je trochu moc rigidni (5.00 / 1) (#464)
    Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 13:55:36 MET
    (User Info) http://www.elvis.com/

    Cela jeho argumentace se toci okolo oficialne proklamovanych a vylhanych duvodu, ale neni ochoten si pripustit, ze mimo ne existuji i duvody skutecne, strategicke, kvuli nimz mozna melo cenu tam jit.

    Ale ja to dycky rikal, ze to spatne dopadne! :-)) Ja to rikal! Do dvou tejdnu si Dumbsfeld stehuje papiry z Pentagonu do Carlyle Group a s nim mozna i Vlkovic.

    [ Parent ]
     
     
    Ale ovšem (5.00 / 1) (#466)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 13.05.2004 13:58:11 MET
    (User Info)

    také jsem o tom již před válkou hovořil s panem okresním hejtmanem, pánové.

    ;)



    [ Parent ]
     
     
    O těch důvodech jsme tady diskutovali (none / 0) (#469)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 13.05.2004 14:01:09 MET
    (User Info)

    dokonce byly i nějaké žebříčky -top ten.
    Možná by bylo zajímavé oprášit je.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Ja si porad myslim (4.00 / 1) (#475)
    Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 14:12:16 MET
    (User Info) http://www.elvis.com/

    Ze jde o naklady a vynosy te akce a predtim i ted jsem presvedcen, ze ty naklady jsou a budou vyssi nez ty vynosy, nejen ekonomicke, ale i moralni nebo bezpecnostni. Jsem ale ochoten pripustit, ze jestli to tak skutecne bude se dozvime az tak za 5 let a za dvacet mozna Bush bude mit reaganovsky status osvoboditele a modernizatora stredniho Vychodu.

    Ale zpusob, jakym to provedli a provadeji je dle meho nazoru natolik ohavny, ze si vsichni zaslouzi prijit o misto, v tom souhlasim s Ministrem sexu.

    [ Parent ]
     
     
    Všem nezvaným "osvoboditelům"... (none / 0) (#479)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 13.05.2004 14:17:07 MET
    (User Info)

    ...a "modernizátorům" přeju, aby je v noci budilo radostné skřehotání rozjařených běsů, brousících si juž na ně usilovně své pekelné vidle!

    IMHO
    [ Parent ]
     
     
    My o vlku (none / 0) (#484)
    Elvis Has Entered the Building 13.05.2004 14:33:37 MET
    (User Info) http://www.elvis.com/

    A vlk za humny.

    Rumsfeld Makes Surprise Visit to Iraq


    Ja si netroufnu posoudit, jestli se vetsina Iracanu ma lepe nez za Saddama, nebo jestli se nebude mit lepe za pet let.

    [ Parent ]
     
     
    drzost a hypokrit na desatou (none / 0) (#486)
    HUSITA 13.05.2004 14:43:22 MET
    (User Info)

    "As far as I'm concerned, I'd be happy to release them all to the public and to get it behind us," Rumsfeld told reporters traveling with him from Washington. "But at the present time I don't know anyone in the legal shop in any element of the government that is recommending that."

    The government lawyers argue that releasing such materials would violate a Geneva Convention stricture against presenting images of prisoners that could be construed as degrading, Rumsfeld said en route to the Iraqi capital on a trip that was not announced in advance due to security concerns.

    Nahle je zenevska konvence po ruce...

    Holt svine bezestudna

    [ Parent ]
     
     
    Není proti konvenci (none / 0) (#488)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 13.05.2004 14:51:32 MET
    (User Info)

    zajatce týrat, ale zcela bezpečně konvence zakazuje jejich focení. Možná aby jim fotka nevzala duši.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Legalismy (none / 0) (#499)
    HUSITA 13.05.2004 15:22:02 MET
    (User Info)

    fotky uz tedy existuji(proti konvenci) a byly shlednuty.
    zakazuje konvence jejich publikaci?

    [ Parent ]
     
     
    Tady jsem je našel, gogo: (none / 0) (#489)
    Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 13.05.2004 14:53:02 MET
    (User Info)

    http://www.sprcha.com/comments/2003/9/15/13526/3375/127#127

    -i s následným threadem...

    IMHO
    [ Parent ]
     
     

    Všeobecná diskuse IX | 1330 comments (1330 topical, 0 editorial, 2 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Komentáře chronologicky (15)
    - Elvisi, mensi prosba by JN
    - pizlani hlav v emerice by HUSITA
    - To už mě nerozhodí by gogo
    - Taky mi zaskočilo by gogo
    - neprskej vztekloune by andyo
    - Kam kracis obcane? by HUSITA
    - delejte si ze me prdel by HUSITA
    - sakra by andyo
    - NEPROMESKEJTE CESKE OBCANSTVI by HUSITA
    - Eutanazie v Americe by Elvis Has Entered the Building
    - Dochtoor asscroft by HUSITA
    - Jde policajt v létě po parku by gogo
    - Dokonce i policejní psi. by jednorozec
    - Kde se vyskytuje? by gogo
    - Tak tuhle úlohu nám by gogo

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky