Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Na honěnou | 86 comments (78 topical, 8 editorial, 4 pending)
A do kterého druhu patřím já, (none / 0) (#16)
Postava do jazzu 13.08.2004 16:30:08 MET
(User Info)

když se mi třeba líbila na jednu stranu místy dostupná mnohotvárnost cizích kuchyní v USA, ale naprosto jsem nepochopil mánii buns/bagels/burger/hot dish?

"He who fucks nuns will later join the church"
[ Parent ]
 
 
Tak třeba do první? (none / 0) (#17)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 13.08.2004 17:05:40 MET
(User Info)

 

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Do první skupiny (none / 0) (#18)
Prokop (pkrasny@aol.com) 13.08.2004 17:08:57 MET
(User Info)

Nejde o líbení nebo nelíbení, jde o odsuzování cizí kultury nebo zvyklostí jako špatné.
Mimochodem chleba a vůbec pečivo skutečně stojí za hovno.



[ Parent ]
 
 
Hovor za svuj (none / 0) (#20)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 13.08.2004 17:27:22 MET
(User Info) http://www.squaw.com

venkovsky koutek, Prokope ;-)))

Ja si na pecivo nestezuju, ale uznam, ze Gourmet Ghetto nemaj' vsude.
A to je jenom mala cast zdejsich vymozenosti. Vcelku se mi tam u vas libilo (asi bych si priste ale vybral jinou rocni dobu k navsteve Potomackych bazin), ale nakonec jsem byl rad doma.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Jo, zase generalizuju, já vím (none / 0) (#23)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 13.08.2004 18:30:06 MET
    (User Info)

    Máme tady semtam  pekařství Upper Crust  a ty pečou po italsku, dokonce i Costco prodává poživatelnej italskej chleba.  Ovšem český chleba v našem venkovském koutku peču jenom já; až matka AOL zajde na úbytě, otevřu si pekárnu:/
    Potomacké bažiny nejlíp navštívit na Cherry Blossom festival, Blue Ridge Mountains pak na podzim, když se listy obarví.
    A nebo si udělat betálné véšlap a projít si celou Appalachian Trail.



    Nerves of steel, brain of a chipmunk.


    [ Parent ]
     
     
    Dobré pečivo se podle (none / 0) (#24)
    Jarda z Pisku 14.08.2004 11:27:28 MET
    (User Info)

    mého názoru daří i Germánům. Ti si v Americe neotevírají německé pekařské krámy?

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Pan rustique (none / 0) (#33)
    HUSITA 16.08.2004 07:10:40 MET
    (User Info)

    v Trader Joe's kupujeme skoro kazdy den.
    A to je opravdu pochoutka.
    Taky tam maji TZATZIKI.
    tengle chleba na platky a nabirat jim Tzatziki...muze byt co zdravejsiho??

    Jednu vec vim ze ac nejsem celiatic, ze pokud konzumuju prilis moc ceskyho chleba...proste sezrat pul strycle jako pochoutku, tak se tim glutenem clovek citi "gummed up".
    Ale neni nad par cerstvych krajicku se skvarky coby appetizer:-)))  

    [ Parent ]
     
     
    The Great Minnesota Hot Dish (none / 0) (#21)
    Ales Zeman 13.08.2004 17:30:06 MET
    (User Info)

    V zdejších ontarijských končinách by se asi něčemu podobnému říkalo casserole. Co so pod tím jídlem, popřípadě blafem mám představit?


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Hot Dish (none / 0) (#25)
    Postava do jazzu 15.08.2004 18:18:46 MET
    (User Info)

    jsem nejedl, jen mi o tom nějaký Chris říkal, když se před ním rozebírala jakási historka, ve které jedna Američanka na dotaz, co je americké národní jídlo, odpověděla: "Pizza".

    Chris chvíli přemýšlel (už byl dost pod parou) a pak vyslovil názor, že národní (nebo spíš typické) americké jídlo je hamburger a hot dish. Hot dish se prý dnes prodává v krabicích (několikrát větších), ale když vyrůstal, prý to byl talíř nebo mísa, v níž bylo leccos, už si nepamatuju co, ale trochu mi přišlo, že to vyšlo nastejno, jako kdybyste si nějaký ten burger rozložil na talíř. Ale jak říkám, nikdy jsem to nejedl.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Postavo - Hot Dish (none / 0) (#29)
    Astr 16.08.2004 06:09:08 MET
    (User Info)

    je vynalez uspechaneho sveta a Emerika v tom samozrejme vede! :-(

    I zde v Klokanii ziskava ne na oblibe, ale na spotrebe, nebot je to vlastne zakrabicovane zmrazene jidlo, ktere kdyz uspechany obcanek prijde pozde domu hodi do majkrovky zatim co sam jde do sprchy, tak kdyz vybehne, ma to horke (HOT) nekdy i 2x kdyz to je HOT  mexikanske nebo Hot indicke vindalu,

    Strukturou- obsahem to muze byt cokoli a ten zazrak je v tom, ze to VSECHNO chutna nejak podobne! fuj tajxl!  rikaji nekteri a jini  zase "a co  mam  delat, kdyz mam hlad a nemam cas?
    Nedivil bych se, kdyby spravnymu Emericanovi prihodili HOT DISH jeste do rakve, aby to stihl nez vystydne:-(

    Pozor nemluvim o "high society" Trump, Boutros a ostatni Emericane co se tu Sprchuji a podobne, mluvim o te tretine naroda co makaj jak blby od nevidim do nevidim, ale na poradnou stravu nemaj ani cas ani penize, stejne jako ne na jine veci,  treba v Evrope samozrejme!

    Hot Dish, hamburgery, pizza a dalsi vymozenosti jsou pry pro Vas dochtory pozehnanim. Cim dal tim vic prace:-) nebo radeji takto:-( ????
    Pozdraveni  do Plzne :-)


    [ Parent ]
     
     
    vlastni vina (5.00 / 1) (#30)
    HUSITA 16.08.2004 06:47:49 MET
    (User Info)

    v civilizaci...juuropa, N.america a Pacific kdyz nekdo spatne zere...a to zvlast ti co kupuji veci hodit do mikrovlnky nebo Mac,piza,KFC,taco...je vinen svou lenosti a neschopnosti.

    "uspechanost" snad krome lidi s dvema pracemi je picovina...a Astre napriklad v klokanii kde povetsine unijni "labor" nehne prstem navic je prehnane mluvit o uspechanosti..

    V techto zemich je jidlo nesmirne lacinne a clovek s pulkou mozku dokaze pripravit behem bud kratke doby nebo mezi "odpocinkem" kvalitni a zdrave jidlo.
    A to jak snidani najit na to deset minut doma, misto do Starbucks nebo Mekace,obed...pripravit si kvalitni sendvich ci jogurty,ovoce,salat misto Mekace ci taco a veceri cele jidlo misto Mekace ci pizzy nebo KFC ktere je 10krat drazsi nez pripravene kure doma.
    Kdyz si muze clovek hodit na grill librovy Porterhouse za $3( staci sledovat reklamu supermarketu) misto Double Mac za $ 3.99 ...vo co go??
    To ze dnes nejsou mladi vedeni k tomu umet si neco pripravit...a taky jak od rodicu kteri se jak prasata laduji Mac-ama a timhle je od batolatsvi krmi.....ma za nasledek jak na penezenku tak na
    obezitu a veskere pridruzene zdravotni potize.
    Nemluve o ztrate lidskeho kontaktu pri rodinnem stolovani v prospech nacpani bandera srackama v grotesknim hlucnem prostredi.

     

    [ Parent ]
     
     
    Rone (none / 0) (#34)
    Astr 16.08.2004 08:07:10 MET
    (User Info)

    mas pravdu, ze ta stara generace pravejch Australaku, ti vubec uspechani nejsou, a prestou ZEROU  v Mekacich.
    Dokonce jsem slysel jednoho, ze co je zeleny to je jen pro kravy
    a vitaminy ma pry nejradeji ze steaku a piva:-)

    Ale nekteri uspechanci  ze sveta businessu se opravdu takto odbejvaji a to po boku tech linejch  a pohodlnejch!

    Nedivil bych se, kdyby i v CR to bylo u  nekterych lidi podobne.


    [ Parent ]
     
     
    Astre (none / 0) (#38)
    alias 16.08.2004 09:54:20 MET
    (User Info)

    mas a nemas pravdu. Ty burgery nejsou zrovna vzor idealni stravy, ale budme si uprimni, je bucek nebo krkovicka zdravi prospesna? Pochopitelne neni a pri tom je s tim podstatne vic prace. Ovsem takove, ktera nevyzaduje kalorie. Nevim, jak se vari v Klokanii, ale jestli po anglicku, tak Ti opravdu nezavidim. Chodim rad jist do hospody, ale ne do belgicke, kde to sice chutna, ale tloustne se po tom. Doporucuji tureckou, italskou nebo reckou stravu, ktera je nejen dobra, ale i neskodna co do zdravi.

    [ Parent ]
     
     
    Co je zdravé? (5.00 / 2) (#39)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 10:04:02 MET
    (User Info)

    Rozhodně dám přednost pečenému bůčku, který má 60% sádla, co je ale jasně VIDĚT a zbytek supr masíčka, než párku nebo sekanému čemusi, co má v sobě masokostní moučku, také těch 60% sádla, které už ale vidět NENÍ, sojovou mouku a vodu, Éčka a glutaman.

    K bůčku si dám čerstvý chleba, křen, hořčici, zapiju pivem. Vím aspoň co jsem jedl a jak mi teklo sádlo po bradě a nemusím se dívat, kolik Kcal v tabulkách uvádí kafilerie vyrábějící párky.

    Zejména ale musí být příjem v korelaci s výdejem.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    gogo (none / 0) (#48)
    HUSITA 16.08.2004 11:39:05 MET
    (User Info)

    zas mi delas chute..ve skoro 3 raano:-))))))))

    [ Parent ]
     
     
    Ani pro mě to nebylo jednoduché (none / 0) (#52)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 12:20:08 MET
    (User Info)

     - hodinu a půl před obědem...

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    To ná nejim (none / 0) (#49)
    max 16.08.2004 12:08:50 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    nic co nejí kočka. Letos jsem koupil ryby na grilování. Kočce jsem odkrojil pořádnej kus, protože ryby miluje. Už byly na grilu, když jsem zjistil, že kočka k nim jenom čuchla, zamrskala packou tak jak to dělaj, když vyjadřujou odpor.

    Přitom se mi nezdály nějak podezřelý. Ryby jsem vzal a spláchnutím odeslal tam, kde se narodily. Voni maj kočky dobrej čuch. Psi to jsou prasata, ty sežerou všechno i hovínko jinýho psa.

    Párek a bůček kočka jí jenom když má velkej hlad.

    [ Parent ]
     
     
    Platí to obousměrně? (5.00 / 1) (#50)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 12:11:15 MET
    (User Info)

    Žere myši?

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Problem neni tolik v tom, co jime (5.00 / 2) (#41)
    TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 16.08.2004 10:31:24 MET
    (User Info)

    ale kolik toho jime a jestli se dostatecne hybeme.

    Klasicky priklad kdysi jsem cetl rozhovor s Ivanem Lendlem, po emigraci se v zacatcich zivil prevazne hamburgery. Po treninku pry sporadal nekolik hamburgeru a bylo. Jenze jeho energeticky vydaj byl takovy, ze nebyl obezni ani nemel zvyseny cholesterol. Pak se samozrejme zacal zivit solidneji. Podobne sedlaci drive klidne jedli chleba a spek, v solidnim mnozstvi. Jenze potom na poli cely den orali, takze ranni kalorickou bombu pekne zpracovali.

    Dnes ma clovek v nekterych dvoupodlaznich budovach problem najit schodiste, protoze se nepredpoklada vlastni pohyb. Cestu do skoly kterou jsem drive absolvoval pesky dnes jezdi deti autobusem. Mnohde ani nejsou chodniky. A tlustochy litujeme jako obeti konzumni spolecnosti a agresivni reklamy fast food restauraci, misto abychom je povazovali za lenochy kteri si nedokazou odrici zvanec a jsou lini udelat krok pesky (nedejboze do schodu).

    Vzpominam si na ucitele statistiky z VS. Tomu odpodla prednaska po te, co studenti zajistili "zaseknuti" vytahu. Podotykam, ze prednaska se mela konat v prvnim patre a to tluste prase proste nebylo schopno vyjit do prvniho patra po schodech. Meli jsme ho litovat? Ten nenazranec si hned po zahajeni prednasky poslal jednoho "hujera" pro parecek, aby tu prednasku zvladl do konce.

    [ Parent ]
     
     
    To jste mi zase jednou (none / 0) (#42)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 10:36:53 MET
    (User Info)

    promluvil z duše.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    co nas deli od zvirat (none / 0) (#47)
    HUSITA 16.08.2004 11:37:13 MET
    (User Info)

    je moznost si pochutnat na jidle a spolecensky jednat  misto jen byt nakrmen kaloriemi ktere kdyz je jich vic nez vydej se usadi coby sadlo.

    Osobne si myslim ze sezrani trikrat denne Mac a vybehani kalorii
    s udrzenim spravne vahy muze byt prijatelne...kdyz chce clovek byt na urovni zvirete na savane...


    [ Parent ]
     
     
    Ale od zvirat (none / 0) (#53)
    TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 16.08.2004 12:33:01 MET
    (User Info)

    by nas mela delit i inteligence rozhodnout se, ze tato porce je jiz dostacujici stejne jako ochota udelat o krok vice, nez je nezbytne.


    [ Parent ]
     
     
    Jde o to, (none / 0) (#54)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 12:35:20 MET
    (User Info)

    na které straně vidíte vyšší dávku té inteligence a smyslu pro míru.
    Taková gazela se nikdy nenažere tak, aby se nemohla pohnout...

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Medvídek koala (none / 0) (#55)
    Postava do jazzu 16.08.2004 12:42:26 MET
    (User Info)

    prý celý život žije na jednom eukalyptovém stromě a jí jen jeho listí. Z tohoto listí se mu v žaludku vytváří alkohol, takže když koala dojí, je jako Dán. Usne tedy a když se vyspí z opice, dostane hlad, tak se zase nacpe eukalyptovým listím...

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Litovat nebo závidět? (none / 0) (#57)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 12:46:17 MET
    (User Info)

    to je oč tu běží.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Jeden můj kamarád (none / 0) (#58)
    Postava do jazzu 16.08.2004 12:49:00 MET
    (User Info)

    mu závidí. Protože jemu to neroste zadarmo u huby, ale musí si chodit pro rum.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    No ale co když se nechce (none / 0) (#59)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 12:52:56 MET
    (User Info)

    zlinkovat a přitom se chce jen najíst? To je spíš na politování.
    Ale zase je pozoruhodné, jak dlouho ten notorik žije a že nespadne ze stromu.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Já slyšel, (none / 0) (#60)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 16.08.2004 12:55:33 MET
    (User Info)

    že občas z toho stromu spadne.
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Můj kamarád by řekl: (none / 0) (#62)
    Postava do jazzu 16.08.2004 13:08:58 MET
    (User Info)

    "No jo, amatér, to se musí umět".

    A gogovu otázku by naprosto nepochopil.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Ať se dá na podnikání: (5.00 / 7) (#64)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 16.08.2004 13:19:03 MET
    (User Info)

    OŽEREM se místo vás!!!
    Při amatérském pití alkoholu nezřídka dochází k nežádoucím vedlejším efektům jako překyselení žaludku, kocovina, zranění, výtržnictví. Pro tyto případy je tu naše firma s výhodnou nabídkou. Tak jako si dnes nikdo nepeče chleba, ale nechá si jej upéct u profesionálů, tak ani Vy se již nebudete muset zdržovat amatérským opíjením. Prostě a jednoduše předejte své požadavky našim operátorkám nebo přes SMS či internet a po poukázání peněz se místo Vás ožerou naši přední odborníci, kteří se v oboru pohybují dlouhou dobu a používají ty nejlepší suroviny a postupy. Někteří jsou proškoleni v ISO9002.
    Ceník:
    ...

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    ano jeden druh listi (none / 0) (#61)
    Astr 16.08.2004 12:56:26 MET
    (User Info)

    ale ne jen na jednom stromu, preleza si a nevim jak v divoke prirode, ale ve vsech parcich, zahradach a zoo si navzajem curaji do kozichu,(asi nevedomky, protoze jsou opravdu neustale jako pod vlivem alkoholu) takze smrdi nepredstavitelne!

    [ Parent ]
     
     
    Možné to je, (none / 0) (#63)
    Postava do jazzu 16.08.2004 13:10:06 MET
    (User Info)

    já ale opravdu kdesi četl, že jen na jednom jediném stromě.
    Mno, tak si asi občas zaskočí do jiné putyky.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    No ta vyssi davka inteligence a smyslu pro miru (none / 0) (#56)
    TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 16.08.2004 12:43:16 MET
    (User Info)

    by mela byt mezi lidmi, ale nekdy si tim vubec nejsem jisty.

    A nejedna se jen o prezirani, v peci o potomky mi srovnani nekterych modernich vychovnych metod s temi zvirecimi take nepripadne moc inteligentni.

    [ Parent ]
     
     
    ve starych hospodach (none / 0) (#51)
    Astr 16.08.2004 12:17:26 MET
    (User Info)

    Nevim, jak se vari v Klokanii, ale jestli po anglicku, tak Ti opravdu nezavidim. Chodim rad jist do hospody, ale ne do belgicke, kde to sice chutna, ale tloustne se po tom. Doporucuji tureckou, italskou nebo reckou stravu, ktera je nejen dobra, ale i neskodna co do zdravi.

    ve starych hospodach, co si potrpi na tradici-  po anglicku
    ale jinak je tu  dovezeno vse, kazda kultura i svoji variantu potravy.

    Treba pred valkou  se tu pry jedlo jen skopove a pilo pivo  jen podle jmena.

    Dnes je tu SKORO vsechno, ale treba dobrej chleba, nutno shanet. Zato baliky mekke vaty s napisem "bread" ale ne nasi chute, toho jsou plne regaly!

    [ Parent ]
     
     
    Astře, (none / 0) (#35)
    Postava do jazzu 16.08.2004 08:07:49 MET
    (User Info)

    nevím, jak je to s uspěchaností té části lidí, kteří okupují McDonald´s, Burger King nebo Wendy´s, takže nevím, jestli opravdu nemají čas si něco připravit sami.
    Myslím však, že rozhodně to není finančně náročnější, že naopak domácí přípravou jídla lze jen ušetřit.
    Takže to asi bude spíš o lenosti. Mně osobně třeba baví vařit, leč někdy si z lenosti také zajdu na pizzu. Nicméně na druhou stranu, pizza mi opravdu chutná.
    Jak je to s požehnáním hamburgerů pro dochtory, to nevím, spíš bych řekl, že v tomhle jsme pořád pozadu, ale je fakt, že v kantýně v Rochesteru si je opravdu dost lidí kupovalo.

    "He who fucks nuns will later join the church"
    [ Parent ]
     
     
    Dochtore z Plzne (none / 0) (#36)
    Astr 16.08.2004 08:24:45 MET
    (User Info)

    i jidlo koupene , dobre udelane z kvalitniho materialu- nic proti
    Plati i o vyrobku  zvanem Pizza. U toho podivneho masa v Mekaci si ale nejsem jist!
    Pred par dny dny jsem tu cetl rozbor, ze jen pokud jde o sul, das si hamburgra a mas v sobe soli na 3 dny!
    Kdo tam chodi denne?
    Co pak misto leceni vysokeho tlaku pilulkama radeji zakazat
    V pradavnejch dobach, byl li nekdo "levej" na obe ruce vymrel tak rychle, ze se vetsinou ani nestacil rozmnozit.
    Dnes to vypada, ze tech nesikovnejch pribejva radou geometrickou:-(

    [ Parent ]
     
     

    Na honěnou | 86 comments (78 topical, 8 editorial, 4 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Komentáře chronologicky (15)
    - Znal jsem jeho dceru. by jednorozec
    - Samozrejme chyba. by pajout
    - kolektivní nevědomí by pajout
    - Já beru CGJ by pajout
    - No, by Postava do jazzu
    - Ano, by pajout
    - Komplex méněcennosti by Postava do jazzu
    - Jungova "ja" v kostce by pajout
    - CGJ se na vychode by pajout
    - Kolektivní nevědomí - Akaša ? by Archaix
    - Ubohy neckari by Postava do jazzu
    - Nevím, jestli by pajout
    - Říkal jsem, že to bylo by Postava do jazzu
    - Problém je v tom, by Postava do jazzu
    - Tykání a vykání by Postava do jazzu

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky