Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Milý deníčku... | 102 comments (102 topical, editorial, 9 pending)
ZNAMKOVANI PONECHAT !!! (5.00 / 1) (#62)
magnus maximus 19.06.2005 14:25:23 MET
(User Info)

tak jak je...vzdyt nicemu nevadi...jen symbolisuje a zjednodusuje reakce na prispevky...kdyz nekdo napise podle meho blbost, dam mu jednicku a stoji me to mene casu nez psat "napsals blbost  hipiiku"...stejne tak opacne s petkama

jestlize nekomu prijde blbost diky jejimu shodnemu odsuzovani klanotvorna, at si stezuje na vyskyt blbosti a ne na klany a znamkovani

blbost muze byt zdrojem bolsevismu, ale hodnoceni an sich nikoli

nikomu by nemelo nejak zvlast vadit, ze dostane negativni ohodnoceni, hodnotiteli neni nutno hned podsouvat utoky ad personam a klanovani uz vubec ne

...kdyz mi da nekdo napr.jednicku , tak se ho zeptam proc to udelal a polozim par kontrolnich otazek, jestlize verohodne neodpovi a neoargumentuje tak se jeho hodnoceni ukaze jako spatne a priste si da pozor..nebot jinak validita kazdeho jeho nazoru bude pomalu klesat , za coz si bude moct jen a jen sam

Vetsinou tu nikdo jednickama a nulama bezhlave neplaca, byt si Husita a aj. pani kolegove mohou myslet opak.

Znamkovani je pomucka kazdemu k reflexi jeho prispevku. Kdyz se nekdo zajima o nazory okoli na nej..tak to muze pomoci..a nevadi to. Kdyz se nekdo nezajima o nazory okoli na nej...tak to ignoruje a nevadi mu to take. Treti moznost neni. Z toho plyne ze
zn. neni nijak na skodu.

[ Parent ]
 
 
Pane magnusi, (none / 0) (#66)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 19.06.2005 18:21:22 MET
(User Info)

Obávám se, že je zde více lidí, kteří se – na rozdíl od Vás – domnívají, že známkování škodí, přestože z hlasovací ankety vyplývá, že většina si přeje jeho zachování. Dát někomu jedničku je stejně laciné jako napsat „napsals blbost hipiiku“ (bez dalších argumentů) a protože to psaní stojí víc času a námahy, nebál bych se epidemie těchto laciných příspěvků.

Daleko závažnější problém je, že to, co Vy, evt. několik dalších, považujete za blbost, vůbec blbostí být nemusí. V této situaci je tedy o to důležitější svůj názor, že jde o blbost, podpořit argumenty a nikoli známkami. V této perspektivě tedy není nutně klanotvorná blbost, ale prostě názor, odlišný od názoru klanu, a tento názor je trestán coby „blbost“ ač ji naprosto být nemusí.

„nikomu by nemelo nejak zvlast vadit, ze dostane negativni ohodnoceni, hodnotiteli neni nutno hned podsouvat utoky ad personam a klanovani uz vubec ne“
To je hezké přání, bohužel se ukázalo, že to u většiny zdejších intelektuálů nefunguje. Michaela před desíti měsíci vedla dva dny debatu na téma, proč jsem jí dal dvojku.

„...kdyz mi da nekdo napr.jednicku...“ atd.
To jste moc hezky demonstroval vznik naprosto zbytečných diskusí o známkování, kterých jsme měli všichni plné brejle!...

„Vetsinou tu nikdo jednickama a nulama bezhlave neplaca“
Nejde jen o nuly a jedničky. Pár pětek jako podpora Klanu nějakému idiotskému útoku je taky irritantní a zcela v rozporu s účelem známkování.

„Znamkovani je pomucka kazdemu k reflexi jeho prispevku.“
Nikoliv. Tou pomůckou by bylo, kdyby se ho užívalo k hodnocení kvality komentářů. Já jsem se řadu měsíců snažil mrchaře k tomu vést, ale byl jsme osočen z „vychovávání“, „tlačení na pilu“, „pokrytectví“ a celé řady dalších hanebností. Proto jsem došel k názoru, že toto společenství není s to užívat známkování patřičným způsobem a navrhl ,jeho zrušení. Známkování o kvalitě komentáře neříká většinou nic a tudíž jako pomůcka k sebereflexi nikterak sloužit nemůže.


IMHO
[ Parent ]
 
 
pane Vodniku (none / 0) (#67)
magnus maximus 19.06.2005 18:37:12 MET
(User Info)

jiste ctete moje prispevky, takze vite ze argumenty tam nechybi a ze nez neco reknu tak to mam pomerne promyslene..jestlize v mych prispevcich argumenty nevidite, tak to neznamena, ze tam nesjou

[ Parent ]
 
 
Ano, pane magnusi, (none / 0) (#68)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 19.06.2005 18:51:17 MET
(User Info)

zrovna od Vás bych příspěvky typu "napsals blbost hipiiku" neočekával. Vaše příspěvky zde nepatří k nejkratším (bohužel ani ne k nejčitelnějším), na druhou stranu, mluvíme-li o argumentech, kvantita není kvalita. Nu a toto by právě měla zviditelnit diskuse, nikoli známkování.

IMHO
[ Parent ]
 
 
no vsak abych dal jednicku tak to (none / 0) (#69)
magnus maximus 19.06.2005 19:05:50 MET
(User Info)

uz musi bejt...toto byla tak treti...k neckarove prispevku neni potreba nic dodavat....skoro v kazde vete je chyba.

[ Parent ]
 
 
No vidíte, (none / 0) (#71)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 19.06.2005 19:15:46 MET
(User Info)

já zase vidím jasně chybu ve Vašem názoru ohledně motivace holandského "ne" euroústavě a jsem přesvědčen o celé řadě dalších chyb ve Vašem světonázoru, tak jako Vy u mě. Názory jsou od toho, aby se lišily. Pokud ale na místo diskuse nastoupí známkování, dopadá to tak, jak to tady dopadlo a jak to při nejbližší další krizi dopadne zas.

IMHO
[ Parent ]
 
 
no,Vodniku, jestlize (none / 0) (#72)
magnus maximus 19.06.2005 20:02:20 MET
(User Info)

nekdo zacne hlasat cosi o Novych Sionistickych Risich apod. bludy, tak u me narazi..

neni nutno se s nim dal bavit, nicmene je to samozrejme mozne...

kdyz toto hlasa, tak to znaci , ze jest zcela mimo a zije ve stihomamu

neckarovi ani ta jednicka nevadi, coz je v poradku...kdyby vadila mohu se s nim pobavit o jeho omylech, nemam s tim problem...je divne ze vadi vam...chystal jste se napsat neco podobneho , nebo co?...neco smeleho o papirovemu tygru, eurokratech - sionistech nebo tak?

[ Parent ]
 
 
Nechystal. (none / 0) (#74)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 19.06.2005 20:33:46 MET
(User Info)

Na Sprše jsem pouze velmi sporadicky a pouze v debatách o známkování, k čemuž jsem se rozhodl po soukromé e-mailové korespondenci s několika Sprchaři. Do jiných diskusí se nehodlám pouštět vůbec. Myslím, že o té jedničce neckarovi jsem se ani nezmínil.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Není to nelogické? (5.00 / 2) (#83)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 20.06.2005 09:22:15 MET
(User Info)

Sprcha je diskusní server a známkování je/bylo jakousi prodlouženou rukou správy.
Tvůj postoj mi přijde jako kdybys vždycky navštívil autobus, kde se lidé dohadují, kam chtějí jet. Této debaty se zúčastníš, ale pak vystoupíš, ať jedou sami. Občas připomeneš, "já vám to říkal už minule, tam to stojí za hovno, tam nejezděte..." anebo "vy dva si spolu nesedejte, budete se hádat celou cestu, protože jeden je Sparťan a druhý Slávista"

Diskusní server, kde se probírá VÝHRADNĚ jeho chod, je podle mě celkem k ničemu.

Já bych byl rád, kdyby ses věnoval především debatám o zajímavých tématech, k nimž známkování samo o sobě podle mého zrovna moc nepatří. Nebo čekáš, až bude zrušeno?

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Gogo, (none / 0) (#84)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 09:32:56 MET
(User Info)

mám za to, že Tvůj příklad s autobusem je poněkud mimo. Souhlasím ale s tím, že diskusní server, kde se probírá jen jeho chod, je k ničemu. Pokud chod serveru ale normální debatu narušuje - a to je podle mě a několika dalších případ Sprchy - tak je ta debata IMHO nevyhnutelná.

Já jsem měl na chvíli dojem, že se tu snad něco může změnit. Pokud máte ale výhrady k této mé přítomnosti zde, stačí říct. Nemám ostatně pocit, že by to vše k něčemu směřovalo.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Mířím především k tomu, (none / 0) (#85)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 20.06.2005 09:45:43 MET
(User Info)

že sice chápu, že máš zájem debatovat o hodnocení, ale naprosto mi uniká důvod, proč hodláš diskutovat POUZE o tomhle.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Protože... (none / 0) (#86)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 09:49:02 MET
(User Info)

...se sem nehodlám do normálních diskuzí vracet, pokud věci zůstanou tak, jak jsou. Pokud se tentokrát nic nevyřeší, opět se vzdálím.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Jinými slovy (none / 0) (#87)
Jarda z Pisku 20.06.2005 09:51:52 MET
(User Info)

Řešení nenabízím, přispět ke kvalitě serveru a k uklidnění vášní nehodlám a v tašce mám nahrávku zvonů chrámu Svatého Víta. Ale ty Vám, děti pustím až za odměnu, až se třídní kniha najde.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Jardo, (none / 0) (#92)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 18:18:29 MET
(User Info)

řešení - částečné - jsem začal nabízet před deseti měsíci. Naopak ta většina, která je pro zachování známkování, žádnou alternativu nenabízí - kromě moralistických truismů o tom, že bychom měli změnit sama sebe. To vidím jako paralelní kolej a přiznávám, že jsem velmi skeptický...:-((

IMHO
[ Parent ]
 
 
Mohl bys tu zmenu, (none / 0) (#88)
Michaela 20.06.2005 09:55:03 MET
(User Info)

ktera by ti dovolila se k nam vratit, nejak verbalizovat? Jde ti jen o zruseni znamkovani? Nebo potrebujes mit pole jeste o neco volnejsi? (kdyz uz ti tu neprekazi Boutros, treba ti tu jeste prekazim ja nebo i dalsi ...?)
Nebo o co ti konkterne jde? Nebo ti chybi cerveny koberec, ktery bychom pred tebou pri navratu rolovali?

[ Parent ]
 
 
Na prvním místě o zrušení známkování. (3.50 / 2) (#91)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 18:16:11 MET
(User Info)

Na druhém - ale to už si (na rozdíl od maxe) nedělám iluze - změnu chování některých Sprchařů, např. že si poznámky o červeném koberci strčí tam, kam patří.

IMHO
[ Parent ]
 
 
A dá se odhadnout, (none / 0) (#89)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 20.06.2005 10:12:15 MET
(User Info)

co by se muselo stát (ale zjistitelně, měřitelně), abys začal zase debatovat o andělech, zpytácích, Holandsku ....?
Nebudu to považovat za ultimáta, jen mě to zajímá.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Gogo, (none / 0) (#93)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 18:20:01 MET
(User Info)

viz mou odpověď Michaele a Jardovi.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Ja myslim a doufam, (none / 0) (#90)
Milos 20.06.2005 10:41:15 MET
(User Info)

ze "veci zustanou tak,jak jsou" co jsi si vlastne predstavoval?

[ Parent ]
 
 
Miloši, (none / 0) (#94)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 18:20:51 MET
(User Info)

nepožadoval si sám včera nebo kdy (nechce se mi to teď hledat) zrušení známkování??

IMHO
[ Parent ]
 
 
Vodniku (none / 0) (#100)
Milos 21.06.2005 09:34:29 MET
(User Info)

Ja nevidim ve znamkovani hlavni ucel Sprchy. Nemyslim, ze Sprcha stoji a pada se znamkovanim, ale se stylem jakym se jeji prispevatele castuji a s obsahem prispevku, s nimiz sice casto nesouhlasim, ale presto je akceptuji. Je to jasne?

[ Parent ]
 
 
MNĚ je to jasné od začátku, Miloši. (none / 0) (#102)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 21.06.2005 15:16:55 MET
(User Info)

Ale já Ti, nezlob se, nemohu tady reprodukovat celou tu kauzu a moje postoje v ní, které naprosto známkování za hlavní účel Sprchy nepovažují.

IMHO
[ Parent ]
 
 
Vodniku (none / 0) (#95)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 20.06.2005 18:34:06 MET
(User Info)

"já zase vidím jasně chybu ve Vašem názoru ohledně motivace holandského "ne" euroústavě" --- Sakra Vodniku, to je tema. Nechcete se konecne trosku rozepsat o jinych tematech. Rekl bych, ze hodne debat o znamkovani je z duvodu absence jinych temat (moznosti jak projevit nase grafomanstvi). Myslim, ze na Sprse se ledacos vyrikalo a nikdo Vas nebude provokovat spatnymi znamkami :-)

[ Parent ]
 
 
Nechci, (5.00 / 1) (#96)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 20.06.2005 19:58:26 MET
(User Info)

dokud se nevezmou Klanu sirky z rukou.

IMHO
[ Parent ]
 
 
takové malé vydíráníčko? fuj (3.00 / 2) (#97)
andyo 20.06.2005 20:01:44 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
Někdo tomu říká vydírání, (none / 0) (#98)
Guy Peters 20.06.2005 20:06:12 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

já tomu říkám konsistentní postoj. Sui cuique.

[ Parent ]
 
 
A mezitim tady vznikl jiny klan (none / 0) (#99)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 21.06.2005 09:26:01 MET
(User Info)

ktery si vzajemne dava petky za souhlas.

Povazuji Vas postoj za detinsky. Sorry. Za sebe mohu rici, ze na Sprchu jste zvan, stejne jako GP, ale plakat kvuli absenci nebudu a menit nazory take ne. Mejte se pekne.

[ Parent ]
 
 
Já jsem si, vážený TL, (none / 0) (#101)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 21.06.2005 15:15:14 MET
(User Info)

na nedostatek pětek nikdy nestěžoval. Ale nedostával jsem je za souhlas od nějakého klanu, a už vůbec ne od Klanu, v jehož očích pochopitelně naprostá většina mých příspěvků byla nekvalitních (tento Klan ovšem nikdy nezmeškal potrestat jakoukoli mou poněkud ostřejší reakci anebo docela pokrytecky užití vulgarismu).

IMHO
[ Parent ]
 
 

Milý deníčku... | 102 comments (102 topical, 0 editorial, 9 pending)
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- MNĚ je to jasné od začátku, Miloši. by Vodnik
- Já jsem si, vážený TL, by Vodnik
- Vodniku by Milos
- A mezitim tady vznikl jiny klan by TL
- Někdo tomu říká vydírání, by Guy Peters
- takové malé vydíráníčko? fuj by andyo
- Nechci, by Vodnik
- Vodniku by TL
- Miloši, by Vodnik
- Gogo, by Vodnik
- Jardo, by Vodnik
- Na prvním místě o zrušení známkování. by Vodnik
- Ja myslim a doufam, by Milos
- A dá se odhadnout, by gogo
- Mohl bys tu zmenu, by Michaela

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky