Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Americký dezertér usiluje o kanadský azyl | 19 comments (19 topical, editorial, 1 pending)
Full metal. :) (5.00 / 1) (#13)
max 17.04.2006 15:31:47 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

co když během své "práce" poznáte, jaká je její podstata a vidíte hnus okolo sebe? Budete v ní pokračovat jen proto, že jste kdysi podepsal jakýsi papír?

Tak máte na hnus upozornit písemně nadřízené a nikoli nedodržet smlouvu.

Osobně se domnívám, že neexistuje ospravedlnitelný  závazek, který by člověka nutil dělat hnusné věci.

To si myslí i vedení americké armády.

Není až tak zásadní, jak se do kritické situace dostanete, jestli nuceně (fyzicky či ekonomicky), náhlým pomatením smyslů nebo z hlouposti.

Kdyby to nebylo zásadní, tak by se žádná smlouva podepisovat nemusela a do armády by se asi chodilo jen tak, jak kdo by chtěl a odešel by taky, jak by se mu umanulo. :)

Trest si zaslouží, ale za to, že nechal naverbovat do agresívní armády k vraždění v cizích zemích.

Ale on se nenechal naverbovat do agresivní armády, ale do armády demokratické země, která nezákonné vraždění trestá. Dokonce i ti, kteří si “zalaškovali“ s chycenými teroristy v Abu Graib byli potrestáni dlouhými roky ve vězení.

Za zběhnutí zaslouží spíš  metál:)

Full metal. :)


...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
Ano, podobné moudro bylo (none / 0) (#14)
cnemo 17.04.2006 16:46:06 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

Tak máte na hnus upozornit písemně nadřízené a nikoli nedodržet smlouvu.

i řádech naší socialistické, lidové armády, blahé paměti:)

To si myslí i vedení americké armády.

No, tak tím si nejsem zrovna jist. Myslím, že existuje poměrně dost (minimálně) indicií, které tvrdí opak.

Kdyby to nebylo zásadní, tak by se žádná smlouva podepisovat nemusela a do armády by se asi chodilo jen tak, jak kdo by chtěl a odešel by taky, jak by se mu umanulo. :)

Přesně tak, s mými názory nelze vést válku:) To si ale každý musí přebrat sám. Za sebe mohu říct, že v případě ohrožení vlastního života nebo nucení do hnusných věcí neuznávám žádnou smlouvu. Když jsme na Rochusu nacvičovali "četu v útoku" (to jsem ještě musel slavně přísat věrnost socialistickému zřízení a CCCP osobně a je velmi pikantní, že mě do dnešní dnů nikdo tohoto slibu nezprostil - naštěstí všechny závazky k institucím beru s rezervou:) a já si uvědomil, že můj poločas rozpadu by byl tak 15 sekund, zapřísahal jsem se, že raději zastřelím toho pitomce, co mě bude chtít dostat ze zákopu, kdyby něco takového mělo nastat.  Jen si nejsem jist sám sebou, jestli bych to dokázal.

Ale on se nenechal naverbovat do agresivní armády, ale do armády demokratické země, která nezákonné vraždění trestá.

To je prosím jaká "demokratická" zem? Máte na mysli tu supervelmoc, která vznikla na genocidě původního obyvatelstva, jako jedna z posledních zrušila otroctví a černochům přiznala alespoň formálně občanská práva v druhé polovině 20. století? Máte na mysli ten stát, co vede válku tak co 5 roků, mezitím svrhává režimy v cizích zemích, zadává mučení a provozuje koncentrační tábor? Myslíte tu zemi, kde "demokratické možnosti" jsou realizovány dvěma téměř stejnými stranami a kde volebního vítěze určují jmenovaní soudci. Jak jste došel k té demokracii, děláte si srandu?

Dokonce i ti, kteří si “zalaškovali“ s chycenými teroristy v Abu Graib byli potrestáni dlouhými roky ve vězení.

Proboha byl jste na vojně? I v té nejpitomější armádě banánové republiky by velení vědělo, že jeho podřízení mučí vězně (pokud by to vědět chtělo)! Zavřít za to nějakou vojandu a seržanta to je groteska, domníval jsem se, že na tohle nemuže skočit ani malé dítě.

[ Parent ]
 
 
Re: Cnemo (5.00 / 1) (#15)
max 17.04.2006 18:56:35 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

Ano, podobné moudro bylo i řádech naší socialistické, lidové armády, blahé paměti:)

Bylo a díky tomu pár “borců“ od útvaru dostalo za šikanu Sabinov. Do smíchu jim tedy opravdu nebylo.

No, tak tím si nejsem zrovna jist. Myslím, že existuje poměrně dost (minimálně) indicií, které tvrdí opak.

Nepopiratelné indicie jsou ty, že každý, na koho se našly důkazy, že porušoval předpisy, dostal soud.

To je prosím jaká "demokratická" zem?

USA

Máte na mysli tu supervelmoc, která vznikla na genocidě původního obyvatelstva,

Ano, my Evropané jsme se k indiánům po příchodu do Ameriky nechovali moc dobře. Zato teď je Američané vykrmují jako pašíky a hubeného hnedka nepotkáte.

jako jedna z posledních zrušila otroctví a černochům přiznala alespoň formálně občanská práva v druhé polovině 20. století?

Někdy je lepší nechat jiné, aby vyzkoušeli řešení, a když se osvědčí, tak ho zavést taky. No prostě nemusejí být úplně ve všem první.

Máte na mysli ten stát, co vede válku tak co 5 roků,

Ano ten, od kterého se nechat ve válce porazit je to nejlepší, co se státu může přihodit. Viz Japonsko či Německo. Oproti tomu Severní Korea či rudý Vietnam.

mezitím svrhává režimy v cizích zemích,

Komouši se musej hubit furt.

zadává mučení

Proč zadává mučení, když jak píšete, tak mučí sám? Zase začínáte vyvracet sám sebe, jako obvykle. :)

a provozuje koncentrační tábor?

Koncentrační tábor, kde pochytaní teroristé dostávají umělou výživu, když se rozhodnou dělat problémy s hladovkou, zatímco děti v Afghánistánu umíraly hlady, který tyto islámem vymyté mozky rozvraceli.

Myslíte tu zemi, kde "demokratické možnosti" jsou realizovány dvěma téměř stejnými stranami

Ano tu zemi, kam se za blahobytem a svobodou hrnou lidé ze zemí, kde to mají zařízeno jinak.

a kde volebního vítěze určují jmenovaní soudci.

Ano, nebo si snad myslíte, že v demokracii nemají rozhodovat soudci, ale třeba popeláři?

Jak jste došel k té demokracii, děláte si srandu?

Jednoduše, srandu si nedělám. Lidi se tam mají dobře, volí si své zástupce, a když chtějí, tak mohou odejít jinam.

Proboha byl jste na vojně? I v té nejpitomější armádě banánové republiky by velení vědělo, že jeho podřízení mučí vězně (pokud by to vědět chtělo)!

Je už docela humorné, když se opět snažíte dát mi poučení, co je to armáda a jak to tam je.
Ale z nějakého důvodu zrovna Vás nepovažuji v tomto oboru za příliš informovaného.

Zřejmě podle Vás musí velení disponovat telepatickými schopnostmi a dozvídat se tak, co několik podřízených někde přesně provádí. :)

Zavřít za to nějakou vojandu a seržanta to je groteska, domníval jsem se, že na tohle nemuže skočit ani malé dítě.

Roky strávené ve vězení Vám připadnou jako groteska? Tak to se nezlobte, ale to jsou spíše groteskní Vaše názory.


...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
Máte svérázné argumenty, (none / 0) (#16)
cnemo 18.04.2006 00:09:18 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

např.:

Bylo a díky tomu pár “borců“ od útvaru dostalo za šikanu Sabinov. Do smíchu jim tedy opravdu nebylo.

To ano, když byl postižený nějaké protekční dítě nebo byl někdo vážně zraněn. Navíc zde se jedná defekt vztahů v horizontální úrovni, nikoli stížnosti na nadřízené. Váš argument je zcestný.

Nepopiratelné indicie jsou ty, že každý, na koho se našly důkazy, že porušoval předpisy, dostal soud.


Nikoli, před soud se dostal jen ten, jehož foto se dostalo do médií. Mimochodem na základě mediailovaných informacích se zdá, že mučitelé předpisy v jejich smyslu dodržovali. Nebo jsem přehlédl informaci o uvěznění ministra obrany?

Zato teď je Američané vykrmují jako pašíky a hubeného hnedka nepotkáte.

U nás také jsou Cikáni většinou tlustí a neznamenáto, že by byli na výsluní společnosti.

Někdy je lepší nechat jiné, aby vyzkoušeli řešení, a když se osvědčí, tak ho zavést taky. No prostě nemusejí být úplně ve všem první.

Pokud to neberete jako žert, je to argument dosti smutný.

Komouši se musej hubit furt.

Jak logické, jiní mají zase názor, že hubit američany je nutné. Když vynecháte podstatné jméno, budete si s nimi rozumět:)

Ano ten, od kterého se nechat ve válce porazit je to nejlepší, co se státu může přihodit. Viz Japonsko či Německo. Oproti tomu Severní Korea či rudý Vietnam.

Nevšiml jsem si, že by z toho byli oba národy nějak u vytržení. Nedávno jsem byl v Hirošimě, přímo na místě dopadu. Budete se divit, ale nikde oslavné pomníky ani vlající US vlajky. Zato je tam jeden pomníček malé holky, co umřela později na ozáření. Celkem působivé.

Koncentrační tábor, kde pochytaní teroristé dostávají umělou výživu, když se rozhodnou dělat problémy s hladovkou, zatímco děti v Afghánistánu umíraly hlady, který tyto islámem vymyté mozky rozvraceli.

Hned několik manipulací dohromady. Za prvé lidé v tomto táboře nejsou usvědčení teroristé, pouze jsou lidé, kteří to nich tvrdí. Ano, rozvrátili Afganistán, jenže je to síla, kterou vytvořila Amerika, aby zastavila Rusy. Tehdy bylo jedno, jaký je póvl, hlavně když škodil Rusům. Je přímo symbolické, že se ti šílenci obrátili nakonec proti Americe.

Zřejmě podle Vás musí velení disponovat telepatickými schopnostmi a dozvídat se tak, co několik podřízených někde přesně provádí. :)


Nemusí být telepat, stačí když funguje hierarchická struktura, pak se vše potřebné dozví. Takže je to buď ignorance, nebo záměr, to si můžete vybrat.

Roky strávené ve vězení Vám připadnou jako groteska?

Ano, jako groteska. Opakuji, při mučení takového rozsahu jeden seržant a vojanda, to je nějak málo. To mučili opravdu jen oni? Ne Maxi, mám velmi silné podezření (a zdá se, že nejsem sám), že to jsou jen obětní beránci. To byl systém výslechů, ne nějaký výmysl úchylné vojandy a jejího souložníka. Pochybuju, že někdo z nich svévolně pilotoval ta letadla, co vozili podezřelé napříč Evropou do těch skutečně "demokratických" zemí. Teda na vojně jsme dělali lecos, třeba V3S-kou svévolně jezdili do hospody, ale štípnout letadlo, to je jiné kafe:))

Tak to se nezlobte, ale to jsou spíše groteskní Vaše názory.

Klidně se zasmějte, nicméně podobné pochybnosti a úvahy jsou, běžně se šířící populací nakonec poškodí USA daleko víc, než prohraná válka v Iráku (pardon, u vás pořád ještě vedou:). Ono totiž něco formálně smést ze stolu a skutečně přesvědčit, získat si důvěru jsou dvě zcela rozdílné věci.


[ Parent ]
 
 
Pomerne casto se mi vybavuje (none / 0) (#17)
pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 18.04.2006 13:44:04 MET
(User Info)

kraticky dialog z filmu Vrteti psem:
"Pruser, valka skoncila."
"Ale vzdyt to neni pravda."
"Bylo to v televizi."
Aneb jedna z odvracenych stran demokracie. Myslim, ze mate kus pravdy oba. Osobne se mi dost ekluje, proc pro tzv. teroristy veznene na Guantanamu museli vymyslet specialni vyjimky, aby je tam mohli jakztakz zakonne drzet, na druhou stranu, nebejt aktivit USA,  spousta diktatoru by byla ve vetsim klidu. Minimalne ti, kteri jsou zrovna v nemilosti...

Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
[ Parent ]
 
 
Vy také. (none / 0) (#18)
max 20.04.2006 22:08:08 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

To ano, když byl postižený nějaké protekční dítě nebo byl někdo vážně zraněn. Navíc zde se jedná defekt vztahů v horizontální úrovni, nikoli stížnosti na nadřízené. Váš argument je zcestný.

Tak to byste se divil, kolik nadřízených odešlo za socializmu za chyby na útvary do zapadákova. Akorát se o tom nepsalo v novinách a dotyční se nechlubili. Ta armáda nebyla sice tak bojeschopná, ale velitelé a důstojníci by si nařídit nějakou protiprávní sviňárnu nelajsli.

Nikoli, před soud se dostal jen ten, jehož foto se dostalo do médií.

No to je přeci logické Cnemo. Nemůže se přeci dostat k soudu ten, kdo důkazy o své nekalé činnosti úspěšně skrývá. Ach jo. Nebo snad víte, jak dostat před soud někoho o kom to nevíte?

Mimochodem na základě mediailovaných informacích se zdá, že mučitelé předpisy v jejich smyslu dodržovali.

Vaše zdání opravdu nejsou důkazy a obhajobě obžalovaných se to také nepodařilo dokázat, seč se o to velmi snažila.

Nebo jsem přehlédl informaci o uvěznění ministra obrany?

Tak to jste kupodivu nepřehlédl. Asi proto, že ministři obrany zpravidla neřídí vojenské akce, ale ty řídí nejvyšší armádní velitelství sídlící v Tampě na Floridě. Ale to je jen důkaz, že o organizaci vojsk víte nic.

U nás také jsou Cikáni většinou tlustí a neznamenáto, že by byli na výsluní společnosti.

No vidíte a někdo zase tvrdí, že jsou privilegovaní. Nebyl jste to i Vy?

Někdy je lepší nechat jiné, aby vyzkoušeli řešení, a když se osvědčí, tak ho zavést taky. No prostě nemusejí být úplně ve všem první.

Pokud to neberete jako žert, je to argument dosti smutný.

Není. Realizovat unáhlená rozhodnutí v této oblasti je velmi nebezpečné. Zpravidla pro ty, kterým se chce pomoct.

Komouši se musej hubit furt.

Jak logické, jiní mají zase názor, že hubit američany je nutné. Když vynecháte podstatné jméno, budete si s nimi rozumět:)

Ano, různé vymyté mozky můžou mít názor, že hubit Američany je nutné.

Nevšiml jsem si, že by z toho byli oba národy nějak u vytržení. Nedávno jsem byl v Hirošimě, přímo na místě dopadu. Budete se divit, ale nikde oslavné pomníky ani vlající USvlajky.

Tak to asi může být divné jenom Vám. Oni ani v Německu na vojenských hřbitovech a památnících nevyvěšují sovětské, anglické a americké vlajky. Berou to jako připomínku tragédie. V tomhle případě tragédie, kterou zapříčinilo Japonsko svou agresivní politikou, když jako spojenec fašistického Německa rozpoutalo zbytečnou válku.

Japonci svůj vztah k Američanům projevují jinak. Neodpalují se opásaní výbušninou jako kamikadze v davech amerických turistů. Nenajíždějí do nich automobily naloženými výbušninou a dokonce ani nekladou miny na silnice, po kterých Američané projíždějí.

Naopak je vřele vítají, obchodují s nimi a řídí se ústavou, kterou jim Američané nadiktovali. To je dovedlo k prosperitě a blahobytu. Vůči Američanům mají menší předsudky než Vy a to je zajímavé.

Zato je tam jeden pomníček malé holky, co umřela později na ozáření. Celkem působivé.

Jo, když zemře zbytečně nevinný člověk, tak je to smutné. Japonci již vědí, že válka, kterou rozpoutali, zabila zbytečně mnoho lidí na obou stranách a k ničemu dobrému to nevedlo.

Koncentrační tábor, kde pochytaní teroristé dostávají umělou výživu, když se rozhodnou dělat problémy s hladovkou, zatímco děti v Afghánistánu umíraly hlady, který tyto islámem vymyté mozky rozvraceli.

Hned několik manipulací dohromady. Za prvé lidé v tomto táboře nejsou usvědčení teroristé, pouze jsou lidé, kteří to nich tvrdí.

Někteří jsou, ti ostatní byli zadržení za velmi podezřelých okolností. Všichni však zcela určitě tvrdí, že jsou slušní lidé i když je chytili s kalašnikovem v ruce. Že by tam zbytečně drželi nevinné šmudly a živili je s tím, že je vyslýchají zbytečně, protože nic nevědí, to by Americe nestálo za ty problémy, které z toho má. Nemyslíte? Asi ne.

Ano, rozvrátili Afganistán, jenže je to síla, kterou vytvořila Amerika, aby zastavila Rusy.

Částečně ano. Rusové jsou zastavení a teď se musej zastavit tyhle.

Tehdy bylo jedno, jaký je póvl, hlavně když škodil Rusům.

Jo, tak to bejvá.

Je přímo symbolické, že se ti šílenci obrátili nakonec proti Americe.

Asi potřebují nepřítele. Otázkou je, zda si nevzali velké sousto. Vaše verbální pomoc jim mnoho nepomůže.

Nemusí být telepat, stačí když funguje hierarchická struktura, pak se vše potřebné dozví.

Aha. Jak je to prosté. :) Podívejte se do torny, zda tam nemáte nějaký podlouhlý předmět.

Takže je to buď ignorance, nebo záměr, to si můžete vybrat.

Ti odsouzení nesedí za ignoranci ani za záměr velení, ale za své trestné činy.

Roky strávené ve vězení Vám připadnou jako groteska?

Ano, jako groteska. Opakuji, při mučení takového rozsahu jeden seržant a vojanda, to je nějak málo.

Dodejte důkazy a bude jich víc.

To mučili opravdu jen oni?

Máte nějaké další důkazy? Ono bez důkazů se něco těžko dokazuje. Dohady nejsou důkazy.

Ne Maxi, mám velmi silné podezření (a zdá se, že nejsem sám), že to jsou jen obětní beránci.

Ani velmi silné podezření není důkaz.

To byl systém výslechů, ne nějaký výmysl úchylné vojandy a jejího souložníka.

To jsou zase jen Vaše dohady.

Pochybuju, že někdo z nich svévolně pilotoval ta letadla, co vozili podezřelé napříč Evropou do těch skutečně "demokratických" zemí.

Ano převážejí podezřelé z terorizmu letadly. Mají je snad vodit pěšky? Také je mohli někde v Afghánistánu odmáznout a nikdo by se s tím netrápil.

Teda na vojně jsme dělali lecos, třeba V3S-kou svévolně jezdili do hospody, ale štípnout letadlo, to je jiné kafe:))

A vozili jste V3S-kou také podezřelé teroristy?

Tak to se nezlobte, ale to jsou spíše groteskní Vaše názory.

Ono z vidlákova může připadnout groteskní cokoli, ale chce to vidět problém v širších souvislostech, než srdíčkem z kadibudky.

Klidně se zasmějte, nicméně podobné pochybnosti a úvahy jsou, běžně se šířící populací nakonec poškodí USA daleko víc, než prohraná válka v Iráku (pardon, u vás pořád ještě vedou:). Ono totiž něco formálně smést ze stolu a skutečně přesvědčit, získat si důvěru jsou dvě zcela rozdílné věci.

To ano a Američané prokázali v Německu, J.Koreji a Japonsku, že to dokážou a snaží se o to i v Iráku, přes odpor teroristů. Otázkou je, zda teroristé v Iráku přivedou svou zemi k prosperitě a blahobytu. To jsou také dvě zcela rozdílné věci.


...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 

Americký dezertér usiluje o kanadský azyl | 19 comments (19 topical, 0 editorial, 1 pending)
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Vy také. by max
- Pomerne casto se mi vybavuje by pajout
- Máte svérázné argumenty, by cnemo
- Re: Cnemo by max
- Ano, podobné moudro bylo by cnemo
- Full metal. :) by max
- Nesouhlasím s vámi, by cnemo
- Celý ten oddíl by mxp
- mxp, teď si ještě zapamatovat by Ales Zeman
- přípona -í by mxp
- Dodatek by Ales Zeman
- Update o Jeremy Hinzmanovi by Ales Zeman
- Co hrdina by Prokop
- Máte pravdu, pane Romanove, by Tomas
- Zdá se to tak, by max

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky