Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Titulní strana
Všechny články
Všeobecná diskuse
Deníky
Co je nového
Co se píše jinde
Politika
Kultura
Média
Technologie
Internet
Komentáře:
Mixed (default)
Topical Only
Editorial Only
All Comments
No Comments
Zobrazení:
Threaded
Minimal
Nested
Flat
Dynamic Threaded
Dynamic Minimal
Řazení:
Unrated, then Highest
Highest Rated First
Lowest Rated First
Ignore Ratings
Newest First
Oldest First
Všeobecná diskuse XXI
|
3004
comments (3004 topical, editorial, 41 pending)
v Praze bude v červenci
(
none / 0
) (
#2438
)
andyo 02.06.2008 08:55:10 MET
(
User Info
)
a lístky jsem dostala k narozeninám...už se těším.
BTW, jak se říká člověku, který používá tvé citace, komentuje tvé psaní a pak ti smaže odpovědi? To není jen cenzor, že? Existuje pro takový případ nějaké ustálené pojmenování?
[
Parent
]
Idiot? -nt;
(
none / 0
) (
#2439
)
jezovec (
jezovec zavináč gmail tečka com
) 02.06.2008 09:46:28 MET
(
User Info
)
------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.
[
Parent
]
to asi ne
(
none / 0
) (
#2440
)
andyo 02.06.2008 10:06:01 MET
(
User Info
)
idiot je jen méně inteligentní než průměr, zatímco takový "cenzor" může být inteligentní až na půdu ( kde má zřejmě schované zděděné černé fixky a razítko).
[
Parent
]
Také budu v červenci v Praze :) - nt
(
none / 0
) (
#2441
)
Prokop (
pkrasny@aol.com
) 02.06.2008 15:30:46 MET
(
User Info
)
[
Parent
]
ale na tebe si nebudu
(
none / 0
) (
#2442
)
andyo 02.06.2008 15:37:03 MET
(
User Info
)
muset kupovat lístky za tři tisíce, žene?
[
Parent
]
LOL
(
none / 0
) (
#2443
)
Prokop (
pkrasny@aol.com
) 02.06.2008 16:26:09 MET
(
User Info
)
v žádném případě. Ale na něco ethanolu bych zašel rád s kýmkoliv ze Sprchy. Letos nebude žádné Lebedinoje Ozero - a i kdyby bylo, tak rozhodně nakouknu i do salónku. Za vola jsem už byl :)
[
Parent
]
jak jsi si všiml.
(
none / 0
) (
#2446
)
andyo 02.06.2008 21:58:55 MET
(
User Info
)
nějak je ticho- ale třeba tvé oznámení příjezdu vyburcuje spáče a rodiče...
[
Parent
]
no to je vynikající..srdečně zdravím...
(
5.00 / 1
) (
#2448
)
magnus maximus 02.06.2008 22:32:02 MET
(
User Info
)
někdo musí himmelhergott prijet a vysvetlit mi tuná hřbetovi bez podnětů,
CO SE TO V TÝ EMERICE DĚJÉÉ?....zum Beispiel-proč má karieristickej negerskej machomet Barack Hussein chanci ku zvolení Vrchnim Kormidelnikem?
...udelejme nejakej ethylickomeditativni srazík, kdykoli v červenci snad krome vikendu rund um 12.7., mozno i ve vsedni dny, pac jsme naturlich unemplojed a zijem only z penez vydojenych ze statu diky plozeni novych a novych danovych poplatniku.
Variante ajns/ U nas se sjedou VSICHNI nasi sprchovi pratele a zas odjedou, pote co tu nejak prespej, nekdo mozna ve stanu mozna neee, podle toho kolik z nasich 5 nebo 6 (cert aby se v tom vyznal) dětí bude v pastousce.
variante cvó/ Udelame to v Praze nebo kdekoli jinde na vyletním míste nekde na zahradce ne moc večír plííís, protože musíme vzit s sebou naší mladou,jíž se snažíme socialisovat tj uvadět do společnosti, na což je ve veku 2mesiců ten nejvyšší čas.
tak to podme nak ladit a kontaktovat mj.Tomase atd atd...šupšup
[
Parent
]
Pripisu to lehke demenci z nedostatku spanku ;-)
(
none / 0
) (
#2461
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 03.06.2008 21:06:59 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
myslim tim tvou exaltovanou charakteristiku pravdepodobneho kandidata Demokratu. Ac nejsem priznivcem extremni P.C., musim rict, ze slovo
negr
je primitivne urazlive (snad nechces vypadat jako buran PetrH na Psu) a lze jej ve slusne spolecnosti mozno pouzit pouze v hip-hopackem kontextu a ve forme
niggah
. Troufam si odhadnout, ze prislusniku nebilych ras znam
mnohem vic
nez ty a se vsemi vychazim nadmiru pratelsky, tak dej na mou radu ;-)))
RESPEK, MAN !
Toliko
preaching
na uvod.
O tom, jakou ma Barry Obama sanci na zvoleni se vedou ucene i neznalkovske debaty, do kterych prispela nedavno i Hillary zajimavym komentarem, ze ona v prezidentskych predhankach zustava i z toho duvodu, ze Bobby
Kennedy
byl zastrelen az 5. cervna. WTF???
Podle meho laickeho nazoru ma sanci z nekolika duvodu:
k dosazeni nepochybne zoufale urovne prumerne inteligence obyvatelstva je nutne nemale procento populace s urovni jeste nizsi. Voli vsichni.
Barry ma bezesporu kultivovane a charismaticke verejne vystupovani. Po osmi letech koktaveho Mad King George je to vitana zmena, okamzite viditelna. (I kdyz v dobe prvni kandidatury MKG nebylo lze uprit mu jisty lidovy puvab).
je milackem medii. Jestli je zatim rozsahla konspirace, levicove zamereni medii ci neco jineho, nebudu rozebirat.
jeho retorika ohledne
zmeny
a
nadeje
je natolik prazdna, ze valkou a ekonomickymi tezkostmi unaveni volici si do ni muzou dosadit vlastni predstavy o zmenach a nadejich. Zrucny populismus.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
no Nemecky se cernoch rekne der Neger
(
4.00 / 1
) (
#2463
)
magnus maximus 03.06.2008 22:08:49 MET
(
User Info
)
a odtud mame v cestine toho negra, jiste to neznamena v me mysli totez co v tvem anglickem diskursu, jenz je ohebnejsi a naucil se vnimat to slovo jiste vice pejorativne, nez ja jsem schopen myslet ve sve nemecke čestine, bzt sem to samosebou pej. myslel.
Znám dobrého videnskeho pediatra co je cernoch a kdyz mu reknu cau ty negře, servus du Neger ,protože to v nemcine ani jinak neumím, tak se neuráží i když je z USA..pravda,dlouho sem ho nevidel, treba je ted agresivni díky P.C. povolení uzdy..ale je dost intelligent takže pochybuju.Ten by sám černejm karieristum který PRÁVĚ bazirujou na barve
nikoli mi bílí
a dělaj z toho alterkulturní zdroj nakopal prdel. Casto tak aspon hovoril. To je muj clovek a mel by mit maximalni podporu. Ale to, co vám bude možná vladnout.....hahahaha
Taky sakra vychazim pratelsky se vsemi mensinami, ruzný afirmativci se mnou studovali - nejde o barvu kuuuže , ale o kulturu...
No a vis ze nevychazim pratelsky s jinými kulturami a proto rozlisuju
mezi černochy a negry.Černoch je černej týpek kterýmu nedelá problem nest naše hodnoty. Oproti tomu negr je černej šovinista, kterej si z černostsvi dělá kapital, řve o diskriminaci, brojí proti vzdělaní, práci, hodnotám bílých obecne. A takový jsou nekterý duchovní zdroje muslima Obamy
je krestanem jen z karierismu
a takova je jeho negerska manželka Mišel, která si na nenavisti k bílejm postavila Identitat.
Je dobreee, že asi v USA existuje projekt dostat zrovna Obamu k veslu. Nekdo rozumnej holt chce, aby se zastupci mensin,
jez bazirujou na svy odlisnosti misto , aby se "zapojily"
zas na dlohoui dobu znemožnili.
Protože je ne-kulturnost a kulturni neloajalnost Obamy a spol historicky neudrzitelna, jsem celkem optimista. Vy si tam asi ale budete muset projit slzavym udolím poznání...nic ve zlem....vis že u nas maš vždycky komůrku na azyl a i o poslední lahváč před islamisací se s Tebou rozdelím....
s tou demencí máš pravdu, nikoli ale z nedostatku spánku, ale jaksi objektivne ....
[
Parent
]
Stdudnice jazyka německého Duden
(
none / 0
) (
#2464
)
Ales Zeman 03.06.2008 22:43:51 MET
(
User Info
)
doporučuje termín
der Neger
nepoužívat:
Der Begriff Neger bezeichnet Menschen dunkler Hautfarbe. Er ist heute wegen seiner rassistischen[1] Konnotation[2] weitgehend aus dem öffentlichen Sprachgebrauch verdrängt; der Duden empfiehlt, ihn zu vermeiden.
Čistě z praktického hlediska takovéto laskavé oslovení by mohlo mít, jak se říká, nedozírné následky.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
castecny souhlas
(
none / 0
) (
#2465
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 03.06.2008 23:01:45 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
nebot uz v roce 1911, byvaly otrok Booker T. Washington psal o "black leaders"....
"There is (a) class of colored people who make a business of keeping the troubles, the wrongs, and the hardships of the Negro race before the public. Having learned that they are able to make a living out of their troubles, they have grown into the settled habit of advertising their wrongs — partly because they want sympathy and partly because it pays. Some of these people do not want the Negro to lose his grievances, because they do not want to lose their jobs. … There is a certain class of race-problem solvers who don't want the patient to get well, because as long as the disease holds out they have not only an easy means of making a living, but also an easy medium through which to make themselves prominent before the public."
Jako usite na Jesse Jackson, Al Sharpton, atd., za ktere se inteligentni cernosi stydi. Ale ani belosi nemaji o podobne priklady nouzi - neni to o rase, je to o inteligenci. Pokud by nekdo mel soudit bilou kulturu dle Vitka Zvanovce a jeho smecky uzvanenych blbu, jak by to asi dopadlo ;-))
Od tehle
poverty pimps
se na verejnosti Barry Obama vcelku distancuje, ale jeho skandal s pastorem ho trochu usvedcuje z klamani telem. Uvidime, co na nej vyleze ve velkych volbach. Rasismus stale do urcite miry v USA existuje (lokalne v odlisnych urovnich), obecne je myslim na mensi urovni nez CR.
S delenim kultur na bilou (implicitne nejlepsi) a ostatni barevne, jak jiste vis, moc nesouhlasim, jsa temer ortodoxnim multi-kulti postmodernistou.
Beloch nazyvajici cerne spoluobcany
niggah
je vesele zobrazen ve vytecnem filmu
Gridlock'd
. Ta hranice neni presna, pochopitelne zalezi na osobnim vztahu a kontextu, obecne se snazim uzivat metody
better safe than sorry
(zrovna dneska jsem afro-americkemu Lamarovi z
shipping
dal dve CDcka s africkym rapem, protoze mi dodava nadstandartni sluzby a pomoc, kdyz posilam veci dederonum, abych ho poucil o africke kulture, ale na to abych mu rikal
niggah
se dost dobre nezname ;-)
Obama durazne
ne
-baziruje na sve cernosske odlisnosti, nakonec je jen
halfrican
. A jeho otec z Keni, stejne tak jako Indonezsky otcim ho opustili a vychovali ho bili prarodice.
Ale existuje nemale mnozstvi bilych progresivnich liberalu, kteri ac ve sve podstate bile-rasisticti, resi svuj
guilt
komplex ostentativni podporou cerneho rasismu. Dobre a ctive popsano
zde
.
Malokdo vi, ze nestastny projekt Jonestown-u, povstal prave z tehle jedovate michanice
white guilt
s marxismem.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Vy si tam asi ale budete muset projit slzavym
(
none / 0
) (
#2466
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 03.06.2008 23:13:33 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
udolím poznání...
Typicky zapadni
goal oriented
myslenkovy pochod ;-))))
Emeryka je mnohem vic ZEN, magne, navic utopisticka (pro cynicke jevropce az naivne). Cil je jen jeden -
pursuit
of happines
a cesta k nemu vede nekonecnym socialnim experimentem zvanym USA a.k.a. Jedine Svetove Imperium. Zanedlouho bude cely svet USW a Utrechtske Hastrose a ostatni Opice z Pavilonu odvezou s psotnikem do blazince, kam patri uz dlouho ...
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Boutrosi
(
none / 0
) (
#2467
)
andyo 04.06.2008 10:44:32 MET
(
User Info
)
možná nastal čas zase krátce( či dlouze) zhodnotit předvolební stav tam u vás v Amíkově- pro jedince jako já, kteří to nesledují nijak pečlivě a přitom chtějí vědět, co se děje jsou tvoje referáty neocenitelné.
Tak co se tam u vás povídá?
[
Parent
]
Zalezi na tom koho poslouchas
(
none / 0
) (
#2468
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 04.06.2008 21:00:25 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
Mam na jazyku tisice stiplavych komentaru, ale necham si je na pozdeji ;-))
Neco snad sesmolim, cele mi to pripada jako umele vyvolany cirkus za ucelem prodeje reklamniho casu v TV. Obcas je to ale trochu zajimave, spis jako fenomen, nez cokoli jineho. Nejake revolucni zmeny necekam, houpat lodi neni zdrave.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
tak něco sesmol,
(
none / 0
) (
#2469
)
andyo 04.06.2008 21:08:34 MET
(
User Info
)
ostatně by mohli i ostatní místní amíci, musím si o tom všem udělat nějaký obrázek, to co se píše tady je směsice blábolů.
[
Parent
]
mozna bude lepsi
(
none / 0
) (
#2471
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 04.06.2008 23:42:08 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
kdyz se zeptas konkretni otazky, na ktere chces odpoved.
Se aspon rozjede debata a nebude se muset zacinat z obecne sire.
Jako se Magnus ptal, jakto, ze ma Barry Obama sanci.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
tak to bude muset počkat
(
none / 0
) (
#2472
)
andyo 05.06.2008 00:17:39 MET
(
User Info
)
mám plno práce, kterou musím ráno odevzdat a k tomu napouštím bazén, což je velmi úmorná práce- stále to hlídat( každé dvě hodiny dojde voda ve studni a musím čekat na novou), navíc nám dnes utekla hárající se fenka děvka a našli jsme ji u hospody, kde zřejmě přišla o panenství a nyní zde číhá, velmi divně naladěna( zřejmě na pokračování zábavy) a já ji musím pozorovat jak ostříž a nedovedu se soustředit na další činnost. Tak třeba zejtra nebo někdy.
[
Parent
]
zadny spech
(
none / 0
) (
#2474
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.06.2008 00:40:43 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
zatim dodava podnety svara magnus ;-))
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
hola švagříku
(
none / 0
) (
#2470
)
magnus maximus 04.06.2008 22:41:42 MET
(
User Info
)
Emerika prece drive vubec nebyla ZEN a ty utopicke intence jsou zcela spravne, ty jedine z ni udelaly imperium, vyhravajicí 250let vicemene vsechny valky a šířící uspešně Západní sekularne individualistické hodnoty.
Jen nekteri leví EU vykorenenci se idealismu a utopiim Emeriky vysmivaji, a pritom to jsou stare dobre evropske osvicenske idealy, ktere Emerika/do ktere z Ev. odeslo to nejlepsi/ jen nese dal. ZATIM. Bude-li nadale vic a vic ZEN ci dokonce multikulti bez onoho zastřešujícího osvícensko emerického idealismu, přijde o všechno.
Akcent na černošskou identitu a latinskou identitu, na domnelý kulturní rasimus bílých bude vaše konečná. Proto je černý spasitel s novými a novými indiánskými jmény
hahaha
velmi nebezpečný, protože on vám tou lodí zahýbe. Naštěstí jak jsem přesvědčen , ho amíci nezvolí.
On by se zaměřil na socialistický experimenty,(není to jen reklamní kampan kvuli zvýšení sledovanosti-to jsi snad nemyslel važne)...a na to ted nemáte dost sil. On bude etablovat kulturní menšiny,(o rasy mi fakt nejde) nebo ty jejich části, které samy usilují o "vyloučení" od emerickeho proudu, bude stavět jejich poflakování a parazitování na roveň hodnot " spasení skrze práci" .."povolanost a predestinaci teď a tady cinit svět lepsím", kteréžto přinesli otcové zakladatelé.
V novem paradigmatu myslenek , odlisnem od toho zdrojového,se vam emerika rozlítne na kousky. Nastesti je to tak trivialni
že to ví každý rozumny tam u vas a tak to doufejme vlastne nehrozi...porad mate republikany, protestanty, konzervy, neokonzervy, armadu a i tradičně debilní depresivní levicoví židi se přidaj poté co Hussein proslovil, že je nutno v plastelíne začít návratem všech plastelínců před rok 48...
..Jinak cil "pursuit of happines" je evropský vynalez a USA na nej nemaj patent a s blbou negerskou
nemyslim to rasove ale kulturne
administrativou se jim ztratí v nedohlednu.
jeste mirně osobni poznamky:
ZEN a utopie nejde dohromady
ZEN je rezigance na každej pursuit, neni emericky ale rozkladny
do Iráku se slo kvuli utopii nekoli kvuli ZENU
Tvoje soucasné mírně postmoderni obdobi je ponekud iritující...nekteri z nas jim nikdy neprosli, jini ho maji davno za sebou...
Slovo multikulti pomalu mizi z evropského řečového úzu, stačí znát dost lidí v Holandsku a Německu...není ti to divné?..jsme tu v EU všicí rasisti?
Ty se nastesti muzes prohlasovat za multikulti postmodernistu jen
před mdlými duchy, kteří te neznají.
Vždyt multikulti nejsi vubec
, také na to nejsi dost blbej, podporujes vývoz hodnot, Irák atd
a na postmodernu jsi zas malo levicovej.
Jsi mladej,jeste premejslej vo svý Identitat.
Co takhle sionismus ? haha ?
[
Parent
]
Naletel jsi Barrymu na predvolebni tlachy
(
none / 0
) (
#2473
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.06.2008 00:39:43 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
coz je mi uplnou zahadou, neb nechapu jak se ti donesly ;-)))
Zacnu odzadu - co kdyz jsem pro akci v Iraku (coz podminecne jsem) z trockistickych duvodu (mam rad nazory Ch.
Hitchens-e
) ;-))? A preju jim jejich multikulturnost, ale vyzaduju aby ji provozovali civilizovanym zpusobem nikoli jihadistickym extremismem? To bych byl levicovej.
Jsem byl pro z duvodu
incise
vredu chirurgickym zakrokem. Ten se zdaril nesmirne. Zbytek byl
misuse
armady. Ta je draze a vyborne cvicena na urychlenou a kompletni eliminaci nepritele, policejni akce rizena zmatenymi politiky ji nesvedci. Ale ted, co jsme bez pochyb svetovym imperiem s vojaky po celem svete, bude se muset armada naucit nejake statotvorne
mad skillz
. Moc a reputace Imperia bude ultimatne na bedrech korporalu v Kolumbijske dzungli, na Mongolske stepi, v Iracke (a nejlepe saudskoarabske) pousti. Stejne tak jako Britske Imperium stalo na Stopkovi&spol.
White man's burden
v nove
multi-kulti
(to jen tak na popichnuti ;-) verzi. US armada je barevna.
Na ZEN se divam jako na "cesta je cilem" a z tohoto pohledu je experiment amerika pro mne dostatecne ZEN. Z dlouhodobeho hlediska teoreticke ideologie, nikoli z hlediska par desetileti politikareni.
America as an idea(l).
Ovsem chybi mi tvuj arsenal filozoficke analyzy. Jsemt pouhym samoukem.
B.H.O. ma ted socialistickou retoriku, protoze to rezonuje s temi, kteri ho popularni volbou donesli tam, kde je dnes. Je ryzi oportunista, jak vypovida jeho rychle hozeni reverenda Wright pres palubu a jeho volebni
zaznam
, ktery neni prilis odlisny od McCaina ;-))
Ve volebni kampani zatim platil dluhy zkorumpovane afrocentricke (v tom mas pravdu) politicke-
machine
v Chicagu. Nemyte davy se uchlacholi drobty na socialni programy, ale pragmaticke
deal making
se odehrava v zadnich mistnostech mezi
power brokers
a korporacemi. To je dlouholeta tradice v americke politice. Nijak se to tu netaji a zadna velka hanba to neni. Libi se mi to vice nez ostentativni "cistota", ktera zakryva spinavou korupci.
Dostalo ho to tam, kde je ted. Ted bude muset rychle prehodit plachty a vloudit se do prizne vetsi a mene vyhranene skupine. Jedno z pravidel kampane je
run left, rule right
, pokud se stane vitezem cele tomboly, nemyslim si, ze dojde k radikalnim zmenam. Uz jen to, ze je tam, kde je ted, znamena, ze za nim musi byt nekdo hodne mocny, coz nejsou stadiony plne oslnenych naivnich cekatelu na Spasitele. Jeho retorika je mozna proto tak vagni. Jen sama
nadeje
a
zmena
bez konkretnich informaci. Jak jsem psal doplnuje si zatim kazdy, co chce.
Jediny socialisticky experiment, ke kteremu se zatim upsal je univerzalni zdravotni pece (to je periodicky na programu admistrativ uz hezkou radku let) a to mozna jen z duvodu, aby ziskal na svou stranu priznivce Hillary, pro kterou to bylo jedno z hlavnich
issues
.
Clinton (William Jefferson) taky kampanoval znacne doleva, nazyvali ho rovnez "prvnim cernym presidentem" a nakonec vladl mozna vic tradicne pravicove nez
compassionate conservative
Mad King George.
Volit Barryho nebudu, ale myslim, ze ma dost velkou sanci a pokud se tak stane, nemyslim si, ze to bude konec USA.
Nevim presne odkud pochazi
pursuit of happines
, ale myslim, ze je poprve kodifikovan v nasi
Declaration of Independence
.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
jen kratce, páč Sarinka bude za chvilku
(
none / 0
) (
#2475
)
magnus maximus 05.06.2008 01:09:54 MET
(
User Info
)
vstavat....
zajimave ctení :
http://gatewaypundit.blogspot.com/2008/06/change-obama-plays-pretend-at-aipac.html
Obama pozvedl latku oportunismu zas o neco výše..jednou rika to, za chvili ucelove pravej opak, je to pragmatickej karieristickej šašek.
Přesto není nečitelnej, když si uvědomíme, že jestliže dlouhodobě myslim a vyznavám diskurs "A" a ten mě očividně d eterminuje takového jaký jsem, tak i kdyz nekdy učelově řeknu "B", tak až skončí příčina "B", budu se chtě nechtě chovat podle "A".
...Nedostatek světské morálky je základním rysem muslimů,oni snad její kategorie vůbec neznají, lhaní je považováno za přednost, chytrost atd...nekonsistence řeči a myšlení jim ani upřímně nedochází a tak ani OBAMA není schopen reflexe...
[
Parent
]
Na viru v bloggery bacha, Magne
(
none / 0
) (
#2480
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.06.2008 15:34:20 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
to bys mohl dopadnout jako chrchelka, kterymu formuje nazory pomatena Arianna
Huffinglue
;-)))
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
nejde o víru ale o ty citace a videa
(
none / 0
) (
#2481
)
magnus maximus 05.06.2008 18:35:22 MET
(
User Info
)
nevypada to že by Obama nerekl, co chteli na AIPACU slyšet, zatimco dřive říkal pravý opak.
Najednou si uvědomil co je správně ?
Ať táhne za svou machometskou Grossmutter!
[
Parent
]
slow down, angry young man ;-)))
(
none / 0
) (
#2482
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.06.2008 18:57:35 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
radeji jdi plasit peacelandaky z koty 718, predvolebni retorika
does not international policy make
.
On ma babicek vic,
jednu
,
druhou
,
treti
;-) a ta ctvrta, opravdu musulmanska neni znama.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
:))))))) Grossmuter sem Grossmutter tam
(
none / 0
) (
#2483
)
magnus maximus 05.06.2008 22:37:42 MET
(
User Info
)
je jedno za kerou pujde..jednoduse chci aby nebyl, je to jediná vec kdy souhlasím s tou neštasnicí Hillary.
Píčmakery z koty 718 vyžene sám ambivalent Obama, protože za jeho vlády tam fak nebudou potřeba.
[
Parent
]
Obamam se
(
none / 0
) (
#2484
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.06.2008 23:06:52 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
ze se ti prani nesplni.
Na rozdil od porucika "chrchelkovy flasinet" Duba Zjutahu
(meee bushzlocinec, mee ja uz jsem o tom hovoril s okresnim hejtmanem pred valkou, meee ja ja ja ja jenom ja vsechno vim, dvakrat jsem byl i v bijograafu)
a jeho podobne ulhanych kumpanu jsem zatim uhadl vsechny sve politicke predpovedi. Mozna proto, ze namisto papouskovani premyslim ;-))
A troufam si odhadnout uz ted, ze pokud z Barry-ho PetrH, ci podobny redneck, neudela do listopadu shaheeda, asi si na nej budes muset zvyknout.
But don't be sad little camper, brighter star is gonna shine tomorrow
a Barry je prachobycejny oportunisticky pragmatista. Moc dobre vi, na ktere strane je krajic namazany.
V roce 2005 se v senatu hlasovalo o
Energy Policy Act
- velke odpustky ropnym koncernum, danove ulevy, dotace, etc...
Hillary - PROTI
Kerry - PROTI
McCain - PROTI
Obama - PRO ;-)
Volil pro vsechny penize NA valku v Iraku, re-autorizaci Patriot Act, schvalil Condoleezu, atd.
Hovori jako Martin Luther King a voli jako Mad King George ;-)))
Od unora do kvetna letosniho roku mu
executives
zbrojnich firem nasypali do mosnicky dvakrat tolik
benjamins
nez McCain-ovi (podle Center for Responsive Politics).
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Obamam se, ze mas pravdu
(
none / 0
) (
#2485
)
magnus maximus 06.06.2008 00:07:04 MET
(
User Info
)
,je mozný že jeho vyhlidky jsou vic nez dobry..nicmeně
/ každý socialista a rovnostař spíše podporuje velký firmy, korporace apod, než malý sektory, střední třídu apod..takže to co děla O. je normalka a nepřetáhne tím pravicový voliče a je to ocekavatelné a ne vždy vyharje ten kdo má víc penez v campagne atd atd
/ peníze na valku, když JE zeme ve válce jistě NUTNĚ schválí každý politik "s budoucností", i kdyby to mělo být alibi na budoucno až to bude z Iráku stahovat. Proti penězům na válku může být jen politickaá lama, velezrádce nebo debil.
/ dtto patriot act...póza
/ Condi u nej prošla , protože je taky černá.
Ale na rozdíl od nej není negr, ale civilisovaná African American.
Tak jo Boutrosi , tak se vsadime. Kdyz vyhraje ten neduveryhodnej gudboj, kterymu bych nedal duvěru ani pro zametání na mym kurtu, tak ti koupim karton 12-letýho Chivasu. A naopak. OK???
[
Parent
]
Chivas nepiju
(
none / 0
) (
#2486
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 06.06.2008 00:22:14 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
co pijes ty, je jedno, protoze vyhraju ja ;-)))
Mam jine podminky, prilakas na latifundie udavace Vita Zvanovce (a ja furt, kdo bonzoval z falesnych slovenskych adres o Economist prekladech ;-))), privazeme ho na kurt a nechame ho sezrat mravencema - za vikend by toho plesatejiciho Hurvinka mohli sporadat,
no problem
.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
tak to ne
(
none / 0
) (
#2487
)
magnus maximus 06.06.2008 08:16:26 MET
(
User Info
)
Michelle se vyjadrila v tom smyslu, že si nepřeje, aby píítrse žraly marvenci na jejím kurtě.
Každopadně se bude muset pííítrs móc snažit aby nebyl sežrán, např udělat maximum proto, aby jeho kámoše Obamu nezvolili.
[
Parent
]
a proc vlastne
(
none / 0
) (
#2488
)
magnus maximus 06.06.2008 12:16:22 MET
(
User Info
)
nepijes ten chivas?
Jinak neboj, az se budou blizit volby, vcas oznamim co zrovna piju JÁ.
Jo a dik za umelecke pozdravy z umeleckého výletu ve Velkym Jabku.
Nicméně musim řict,že ty zu viel moderní a zu viel abstraktní výtvarné a architektonické výstřelky,které presentujes, moc nekapiruju.
Spis bych rekl že se autoři řídí Spinozovou tezí:
"Skromnost je vlastnost , která by měla být překonávána."
[
Parent
]
Též se divím, že Boutros nepije Chivas na kartony
(
none / 0
) (
#2489
)
Ales Zeman 06.06.2008 14:51:52 MET
(
User Info
)
Jinak, ich melde gehorsam, dnes dorazil na zdejší jihoontarijská humna jezovcův hezký pohled hradu Kosti, o kterém napsal Josef Pekař ještě v dobách mocnářství (1909-1911) knihu dvojdílnou. Druhý díl, věnovaný "pracovníkům v selských dějinách", jsem shledal poněkud těžko čitelným.
Poštovní razítko na jezovcově pohlednici: Jičín, 26.05.08. Na pohlednici jsem rozluštil podpis Michaely, s jistými obtížemi Magna a jezovce. Vůbec se divím, že pohled došel - díky nějakou bezbarvou tekutinou rozmazanému inkoustu některá slova jsou téměř nečitelná včetně země a města určení. Milí přátelé, za pohled Vám velmi děkuji a doufám, že nějakého podobného vlastivědného výletu ve Vaší milé společnosti se budu moci brzo zúčastnit.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Milý Aleši
(
none / 0
) (
#2490
)
magnus maximus 06.06.2008 18:06:37 MET
(
User Info
)
jistě se nám brzy opět společně zadaří nějaký ten vlastivědný výlet uskutečnit a naplnit jej kulturně poznávací činností. K tomu poslednímu ještě poznámka, že jsme navštívili městečko Sobotka, kde se tuším natáčel filmu U nás v Kocourkově.
Genius kocourkov loci immer da.
Bylo to jak na jiné planetě. V Sobotce se zastavil čas a vládne tam K.u.K. milieu. Svým způsobem je to krásné, že, pokud i o ní něco Pekař psal, zůstalo to beze změny.
..no a pokud jde o Chivas, čekal jsem, kdo zvedne hozenou rukavici a vsadí se se mnou, když Boutros vycouval v snovém oparu o Píítrsově Schicksalu.
[
Parent
]
no tak až je uvidíš
(
none / 0
) (
#2492
)
andyo 06.06.2008 19:36:49 MET
(
User Info
)
rozhodně je pozdravuj.
[
Parent
]
ale no tak andy....
(
none / 0
) (
#2496
)
magnus maximus 08.06.2008 09:42:15 MET
(
User Info
)
dyk se uvidime nejpozdeji až prijede in Juli kolega Prokop...
[
Parent
]
Myslím že onou tekutinou
(
none / 0
) (
#2493
)
jezovec (
jezovec zavináč gmail tečka com
) 06.06.2008 20:30:19 MET
(
User Info
)
bylo prosté H
2
O a v něm rozpuštěné a emulgované látky nerostného i biologického původu... plnicí pero které ssebou nosím na psaní důležitých a slavnostních listin a zápisů se navíc s dnešními papíry, jm. kartony pohlednic, moc nekamarádí... sláva tedy poštám zúčastněných států za doručení! Příště to ovšem asi bude, čtenář promine, propiskou.
Dopis byl vhozen do schránky přímo naproti jmenovanému hradu... prošli jsme si s kočárkem údolí Plakánek, sevřené pískovcovými skalami a s krásným rybníčkem a obdivovali se přitom luční a mokřadní květeně, bojínkům a tak, a dalšímu životu, např. vážkám a šídlům, larvám chrostíků i
šplešťuli blátivé
.
U hradu točili opočenskou zmrzlinu, míchanou čokoládovou s vanilkovou, stejně jako na nymburském nádraží... přivolala (n)ostalgickou vzpomínku na dětství.
Nevím nakolik se v Sobotce zastavil čas, nicméně pochybuji že by tam za k.u.k měli tak mizerné pivo a špinavé sklenice přímo v hospodě na náměstí.... i když je možné že si ty staré časy poněkud idealisuji.
------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.
[
Parent
]
Jakepak podiveni?
(
none / 0
) (
#2497
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 09.06.2008 23:54:37 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
Jednak mam vybiravy jazycek a jednak koralky piju jen o slavnostnich prilezitostech.
Chivas po kartonech? Ani nahodou. Nejakou palenku, ktera se navic jmenuje po mexickych
kozlech
;-)?
Skotske a irske whiskey mi nechutnaji vubec, je to hnusna smradlava zitna koralka, ktera zraje v sudech po jemnem bourbonu nebo tennessee whiskey.
Jak uz jsem psal,
chutna
mi
tahle
, jemnounka a nasladla. Male serie, rucni vyroba a neuveritelny bargain - ted podrazila na $18 za lahev, ta co jsem privezl k Magnovi, stala $14.
Jack Daniels taky muzu, ale tam asi konci ma tolerance k whiskey/bourbon.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Chivas Regal
(
none / 0
) (
#2498
)
Ales Zeman 10.06.2008 02:56:37 MET
(
User Info
)
patří mezi skotské míchané whisky (
blended whiskies
), což je naprostá většina skotských whisek, které obsahují 10-50% ječmenného sladu, který je smíchán s obilnou whisky (obvykle z pšeničného či kukuřičného sladu). Whisky čistě z ječmenného sladu (
single malts
) jsou pro někoho příliš ostré. Známé značky míchaných whisek jsou např. Dewar's, Johnnie Walker, Grant's, Cutty Sark, J&B, The Famous Grouse a Chivas Regal. Chivas Regal je považován za luxusnější míchanou whisky, což se pozná i dle ceny. Chivas se nejmenuje dle mexických kozlů, ale dle skotského místního názvu Schivas a dle bratří Chivasových v Aberdeenu v severním Skotsku. Je to tzv. "de luxe blend" (
a hint of Speyside smokiness, a mellow but firm palate, and a sweet finish
) dle Brita Michaela Jacksona, který píše knihy o chlastu (
Baedekers of booze
).
http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?prodid=287
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Michael Jackson
(
none / 0
) (
#2499
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 06:54:20 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
mel pred lety docela poutavy TV porad o pivech z ruznych koutu sveta.
Rikaji, ze psenicny slad prave dodava tu jemnost, zapomnel jsem jeste jeden
druh
, ktery smim. Klasicky Kentucky bourbon - bourbon muze byt jenom z Kentucky z okresu Bourbon, je to jako sampanske muze byt jenom z Champagne, z Tennessee uz to musi byt Tennessee whiskey. Je specielni prave diky te psenici. A taky docela levny.
Ja vim, ze vsichni uletaji na kourove chuti tech skotskych, kde se slad udi nad kourem raseliny, ale me to smrdi jako terpentyn a vubec mi to nechutna. Sem s jednou koupil nejakou vehlasnou 12 let zralou skotskou a nakonec jsem ji akorat pouzival jako chladici kapalinu ve vodni dymce, pit jsem to nemohl. Jsem
partial
tem cukrum karamelizovanym palenim vnitrku sudu a jemne chuti.
Taky spis mam rad ty blended druhy, verim distilerum, ze namichaji spravne. Jednou jsem mel nejaky
single barrell
J.D. a moc mi to nechutnalo.
S mechoskymi Chivas to byl pochopitelne zert, aktualni kvuli Euro2008. Stejne jako s tovarnou na kabaty v Burlingtonu, ktereho se chytla neduvtipna chrchelka, hledajici spory kde to jen lze ;-)))
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Jsou to mechošský kozy či kozli?
(
none / 0
) (
#2501
)
Ales Zeman 10.06.2008 15:56:58 MET
(
User Info
)
Boutrosi, omlouvám se, bylo mi zcela jasné, že si nepleteš skotskou Chivas s nějakými mechošskými kopálisty. Chivo je kozel, chiva je koza. Hablo un poco, justo lo necesario para hacer comprender. Lamentablemente yo he olvidado casi todo.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Zadnych omluv netreba
(
none / 0
) (
#2502
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 18:41:18 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
zvlaste ze Tve strany. Jen jsem chtel nekterym hasterivym smirakum odjinud opravit falesne predstavy ;-)
V pripade kopalistu se jedna o kozly. Originalni tym se jmenuje Club Deportivo Guadalajara S.A. de C.V. a
Chivas
(Kozlove) je jen jeho prezdivka - jako Sesivani pro Slavisty ci Klokani pro Bohemku. Kozlove jsou velmi popularni a vlastenecti, nemaji zadne zahranicni hrace. Diky tomu jsou hodne popularni i mezi legalnimi/ilegalnimi immigranty v USA, takze pred par lety vznikl i klub Chivas USA, ktery hraje v americke
MLS
. Tam uz hraji krome Mexikanu i jine narodnosti.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Aby se ty rody nepletly
(
none / 0
) (
#2503
)
Ales Zeman 10.06.2008 19:34:36 MET
(
User Info
)
tak mechošské kopálistky del Club Deportivo Guadalajara se nazývají
Chivas Femenil
.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
je fakt je Corner Creek
(
none / 0
) (
#2500
)
magnus maximus 10.06.2008 10:48:50 MET
(
User Info
)
byl vynikající a navíc v kommunistickém US-ráji, kde je všechno skoro zadarmo, stojí pakatel, což je dobrá optimalisace cena/výkon haha
no ale chivásek je také gut a ze singlů třeba muj oblibenej Laphroig, nechápu že to B. nechutná....vždyť říkám, že není až tak multikulti :))))
[
Parent
]
Skromnost je vlastnost
(
none / 0
) (
#2504
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 20:19:02 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
která by měla být překonávána.
...a proc myslis, ze jsem to poslal
Tobe
;-)))
(informace trollum)
- opet jen neduzivy
joke
(konec informace trollum)
- uz ani nevim, co jsem poslal za obrazky - myslim budovu Whitney Museum, ale s vytvarnym umenim si nejsem jist.
Ono je to asi dost determinovane i tim NYC, skromna mala architektura se tam nepestuje (mluvim zejmena o Manhattanu) a stejne tak v umeni je tam treba trochu halasne bombastiky, aby se prerval ten
middling
hluk pedestrialnich "umelcu". NYC
neni
ZEN ;-)) - ani nahodou.
A to jsem ti jeste neposlal obrazek zlateho pudla ze strechy Met od mne osobne neprilis sympatickeho
Koons-e
. To je pravy souboj bombastik, kritici se obavaji, ze panorama Manhattanu prilis konkuruje Jeffovu dilu. Za slunecneho dne se clovek vystavuje oslepnuti. Tak jsem radeji zalezl do chladnych hlubin a bloumal vystavou o tom jak se "ctou" cinske
obrazy
- zaklady mam z Taipei, tahle byla sice mene obsahla, co se tyce
scrolls
, ale vice didakticka.
Uplne ve sklepe by se libilo
Alesovi
. Perfektni kresby, pocatky karikatury. Tenkrat asi kvalitni pop-art.
Soucasny pop-art, taky nebyl z kulturne-spolecenskeho hlediska
nezajimavy
.
Videl jsem vsechno a vic, dal jsem si plnou sichtu i s prescasem, v patek maji otevreno do vecera, tak jsem vstoupil v 11AM a vylezl v 7:30PM.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Well, připomenul bych
(
none / 0
) (
#2507
)
Ales Zeman 10.06.2008 22:12:40 MET
(
User Info
)
moc zajímavé
Tiepolovy fresky
v biskupské rezidenci ve Würzburgu. To je zhruba na půl cesty mezi Norimberkem a Frankfurtem. Prý v té rezidenci jsou největší souvislé fresky na světě, snad na čtvereční metry víc než v Sixtinské kapli ve Vatikánu. Nevím, já to nesrovnával. Rezidence je vskutku skvost a dolnofrancké pivko
Würzburger Hofbräu
je též na jedničku. Ostatně skvělou kvalitou piva se může chlubit celé Franken (Ober und Unten).
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
:))))))) poslals mi to, protože
(
none / 0
) (
#2520
)
magnus maximus 12.06.2008 23:44:35 MET
(
User Info
)
víš, že Spinoza je můj oblíbenec..velmi strukturovaný pozdrav, už to chápu :-)))
dík za event. další CD s FIREWATEREM,mimochodem, mám s ním velký uspěch když takhle jedu centrem Vídně a vohulim to se staženejma vokýnkama...sem jak malej.
Vídeňáci se aspoň cejtěj víc multikulti, že jo (i se ptali, co to jako je). I když teď díky fotbalu mají hodně podnětů. Např včera pochodoval po Kartner Strasse turecký prostý lid. Turecké 1000hlavé stádo řvalo, že jsou nejlepší, až se v blízké Kapucínské kryptě ležící císaři dozajista obraceli v hrobech.Vídeňáci na Turky civěli tiše a trochu nechápavě , jakoby se ocitli v Zoo a dva chasidští rudovousí tlustí hošíci u vejlohy s menorama na chvíli přerušili hovor na téma zda je mlíko v lahvi košer, když na něj padne stín kolemjdoucího prasete (nebo tak nak sem tomu rozumel).... Šel jsem kolem toho všeho a užíval si multikulti situaci, dozorovanou ovšem skupinkama poldů z nějakejch spec. jednotek , proti nimž ti různí Maxovi kámoši vypadaj jako z kurzu vyšívání.
Dneska tamtudy pochodoval polský prostý lid v počtu ještě větším. Nejenže řvali, ale ty jejich prasečí hlavy navíc troubily na trumpetky.....
Došlo mi, že rakušani se nikde nesrocujou a neřvou, on ve Vídni totiž není rakouský prostý lid, a proto jim ani nejde ten forbal. Prostě je to nebere...hmmm, velmi zajímavé, musim to někam vrazit...
Nicméně jsem rád, že jsem z té multikulturní Vienny zase vypadl do našich kulturně xenofobních Mcel.
tož hajl :-))
[
Parent
]
BTW Magne
(
none / 0
) (
#2505
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 20:28:29 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
v patek jsem byl na Firewater. Kapela je cela predelana, je to halasny middleastern-punjabi-NYC white yankee punk s puvabnou izraelkou na trombon.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
uffff tak to závidím...
(
none / 0
) (
#2506
)
magnus maximus 10.06.2008 21:26:18 MET
(
User Info
)
když multikulti, tak takhle, to je jasnačka
[
Parent
]
dostanes novy CDecko
(
none / 0
) (
#2508
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 22:13:04 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
Golden Hour
.
Procti si i
blog
, ten je o cestach na kterych se nahralo hodne materialu na album.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
to
(
none / 0
) (
#2509
)
andyo 10.06.2008 22:22:55 MET
(
User Info
)
je pěkný:)) neznam
[
Parent
]
ta adresa na Hate
(
none / 0
) (
#2510
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.06.2008 23:22:26 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
co je v gmailu je platna? Ti taky neco poslu.
Magna zaujalo par predchozich alb Firewater, ktere dostali s Michaelou v ramci kulturni osvety. Tak jsem se mu pochlubil zazitkem z koncertu. Vcelku vzacneho, posledni 4 roky mela kapela hiatus, hlavni principal se na vsechno vykaslal a lecil se nomadskym cestovanim po vychodnich zemich.
Ja ho mam v merku uz od doby jeho prvni
kapely
, ta byla soucasti NYC art-punk sceny.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
jo
(
none / 0
) (
#2514
)
andyo 11.06.2008 11:46:06 MET
(
User Info
)
ale proto jsem nepsala, že se mi to líbí:/
[
Parent
]
to ja vim
(
none / 0
) (
#2515
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.06.2008 17:42:01 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
ale mam dobre srdce, navic dospivajici osoby by mely byt vystaveny rozmanite a kvalitni kulture, ne?
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
míníš-li dospívající osobou Karlose
(
none / 0
) (
#2516
)
andyo 11.06.2008 22:51:50 MET
(
User Info
)
ten se nyní věnuje New Style tancování a Poppin nebo jak se to jmenuje, já tomu nerozumím, ale musím to poslouchat...takže něco kvalitního potřebuji spíš já.
[
Parent
]
crank that souljah boy ;-))
(
none / 0
) (
#2517
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.06.2008 23:27:32 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
jizni odruda
hip-hopu
, hodne jednoduche, vyhradne na tanec v 1/2 legal clubs.
Bacha na
Purple Drank
. Zda se, ze mas mas doma
whigga
. Nic noveho pod sluncem...
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Ale neocekavej prilis expresni servis
(
none / 0
) (
#2518
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 12.06.2008 00:47:03 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
mam plny tanecni poradek a zacetl jsem se do zajimave
knizecky
.
A uz podruhe na pokracovani na
streaming
Netflixu sleduji
engrossing
dokument
o fascinujici postave emerycke politiky. Ten dokument je zabavnejsi nez oba
filmy
o bratrech
dohromady
.
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Se mi zdá
(
none / 0
) (
#2491
)
Prokop (
pkrasny@aol.com
) 06.06.2008 18:37:16 MET
(
User Info
)
že se ti poplet Nadporučík Dub a Pepek Vyskoč:)
[
Parent
]
Zvanochelka "Mindrak" Ustraseny? ;-) -nt
(
none / 0
) (
#2444
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 02.06.2008 17:44:39 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
life's a near death experience
[
Parent
]
vypadá to,
(
none / 0
) (
#2449
)
andyo 02.06.2008 23:25:33 MET
(
User Info
)
že tentorkát jsi se strefil jen s prostředním jménem:))
[
Parent
]
Kultivovanou svobodu slova si rozvracet nenechají!
(
none / 0
) (
#2450
)
jezovec (
jezovec zavináč gmail tečka com
) 03.06.2008 06:51:36 MET
(
User Info
)
Povedená taškařice....
------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.
[
Parent
]
mea culpa
(
none / 0
) (
#2451
)
andyo 03.06.2008 06:56:02 MET
(
User Info
)
znám je, sama si za to můžu:))
Jak si vede má naděje národa? Netýráš ho příliš? Odmítá pomáhat v domácnosti, prý je zcela vyčerpán.
[
Parent
]
Přemýšlím ti nějak že je nejvyšší čas na důchodové
(
none / 0
) (
#2452
)
jezovec (
jezovec zavináč gmail tečka com
) 03.06.2008 09:08:47 MET
(
User Info
)
připojištění.... :)
Tfuj, to byl ošklivý ftip.
Stížnosti nejsou, ba bude mu asi svěřena na pár posledních dní i zodpovědnější práce... jinak já do jeho týrání nemám moc co mluvit... a co on, jak je spokojen?
------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.
[
Parent
]
velmi
(
none / 0
) (
#2453
)
andyo 03.06.2008 09:18:26 MET
(
User Info
)
je to pro něj jiný svět...připadá si důležitý jak rádio. Ne, bez legrace,narozdíl od školy se do práce těší...to něco signalizuje. Měli byste ho pořádně zapřáhnout.
[
Parent
]
Cely ten pokrytecky thread
(
none / 0
) (
#2454
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 03.06.2008 17:46:58 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
na pamatnicku Vitouska Zvanovcu ma nadhernou surrealistickou hodnotu.
Zejmena pokud se clovek zamysli nad rozhorcenim ucastniku ve srovnani s pavlacovymi drby, ryzim trollovanim a pahylovitymi skreky jez jsou jedinym obsahem, jehoz je tento urednicek
z USTAVU NA OCHRANU OSOBNICH UDAJU !!!
schopen ;-))))
Ze se orgii nenavisti ucastni dalsi psychopate jen dodava na puvabu...
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
ať je vezme čert,
(
none / 0
) (
#2456
)
andyo 03.06.2008 19:11:38 MET
(
User Info
)
pokud se chovají jako Sládek za bolševiků a jediné co umí je cenzura, mazání a lhaní, tak ať si hrajou- s takovým povlem se nestýkám ani virtuálně.
[
Parent
]
Vim, neni to pekne
(
none / 0
) (
#2457
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 03.06.2008 19:15:35 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
ale ja jim obcas zarostuju pod kotlem. Diky jejich vzteklemu bonzactvi nemam co ztratit a hezky to odkryva jejich svinacke mindraky a slaboduchost ;-)
...we all live in each other's shadows...
[
Parent
]
Cenzorova sebechvála vlastní pilnosti pobaví
(
none / 0
) (
#2460
)