Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Všeobecná diskuse XXI | 3004 comments (3004 topical, editorial, 41 pending)
no vyt'al mu ji (3.66 / 3) (#25)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 07:23:24 MET
(User Info) http://www.squaw.com

jen to luplo ;-)
Rekl bych prekvapivou a ucinnou, chudak ministr moc hbite nereagoval, koukal jako trubka. Bych ho odvolal za pomalou reakci, neni spravny muz na spravnem miste.

Politicky jsou mi oba sumak, ale Rath viditelne pomlouval rovnez na verejnosti, takze soukromy lepanec by nemel stejny dopad. Jestli Rath prestane pomlouvat duvody manzelstvi, tak udelal Macek spravne.
Jak myslis, ze by dopadlo me setkani s juchelkou ...;-)))

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    rvačka :) (5.00 / 2) (#26)
    max 21.05.2006 11:08:27 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    Já bych tu “rvačku“ rozdělil do několika následujících událostí.
    1. Nejprve Ráth veřejně pronesl, že Macek si vzal svoji ženu kuli jejím miliónům.
    2. Potom dal Macek Ráthovi veřejně pohlavek. Že to bylo zezadu? No to je u výchovného pohlavku naprosto standardní směr. Výchovný pohlavek nezraňuje a "obdarovaného" spíše zesměšňuje - pamatuji si to ze základní školy dobře.
    3. Po pohlavku Ráth vstal, došel k Mackovi a obvinil Macka ze zbabělosti a řekl mu, že "napadnout ho zepředu by Macek neměl odvahu". Rath se ale opět mýlil a Macek mu jí ubalil.
    Rath tedy vstal, došel k Mackovi a vyzval ho, aby prokázal odvahu a napadl ho zepředu. Tedy Rath dostal jen to, co sám chtěl. Stěžovat si tedy může Rath jenom sám sobě.

    Macek je starej chlap, je mu 62 let. Proti němu je 41letý Rath mladej fracek a Macek by mohl být jeho otcem.

    PS: Zde pohotový klip k celé události.


    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    Dík, maxi, za pohotový klip, (5.00 / 1) (#27)
    Ales Zeman 21.05.2006 12:06:19 MET
    (User Info)

    už dlouho jsem se v časných ranních hodinách tak od plic nezasmál.

    Jak myslíte, že by dopadlo podobné utkání mezi Boutrosem a panem Juchelkou? Nevím, co jeden druhému kdy kde řekl či provedl, ale asi by to též šlo až do těch "hrdel a statků".


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Alesi (5.00 / 1) (#31)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 20:10:04 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    to neni zadne tajemstvi. Vse co je predmetem sporu, je verejne.
    Problem je v tom, ze juchelka se diky sve povaze a svemu verejnemu projevu stal fackovacim klaunem, ci nevitanym hajzlikem vetsiny slusnych for. Z nejakych pricin ze vsech ustrku, jez se mu deji, vini vyhradne mne a resi to formou nechutnych podrazu a osobnich utoku. Ja se mu sice stale posklebuji, s blbosti se to ma dle mne delat, ale pouzivam jen to, co pise sam. juchelka se chova jinak...
    Posledni ukazka na vrbe, kde se odvolava na Peterse, aby se zbabele schovaval za jeho sukne (to je krasny visual, uznej ;-)) je jen spickou ledovce jeho "povahy". Nakonec ty sis par pratelskych komentaru svym smerem take uzil. Vynasob si je tak 100 a rozloz na par let. Myslim, ze bys mi pak s fackovanim pomohl ;-))

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Boutrosi, (5.00 / 1) (#36)
    Ales Zeman 21.05.2006 21:23:31 MET
    (User Info)

    Vse co je predmetem sporu, je verejne.

    to zřejmě bude, jenže je to roztroušeno na mnoha inetrnetových fórech a má to velmi nepřátelskou formu včetně ryze osobních urážek. A myslím, že by ten předmět sporu, co do obsahu, vydal na celou knihu.

    Máš pravdu, s panem Juchelkou jsem si vyměnil pár "přátelských" komentářů, zejména poté, co se náhle objevil na Sprše po Tvém, naštěstí jen dočasném, odchodu ze Sprchy. Doufám, že ty hádky s panem Juchelkou jsou dnes již jen voda pod mostem.

    Last but not least, přeji Ti příjemný pobyt na Formose. Doufám, že nám sdělíš nějaké své dojmy z další návštěvy ostrova.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Diky (5.00 / 1) (#37)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 21:45:47 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    muzu snad prozradit, ze si delam zapisky pro vicedilnou zpravicku.
    Ve vodu pod mostem jsem rovnez doufal. Bohuzel v mem pripade je situace jina. Doufam, ze Tebe nepostihne osud byti tercem nechutneho paranoika a egomaniaka. Ja si myslim, ze lhani a idiocie se maji zesmesnovat, takze za sve utrapy si castecne mohu sam. Pokud jsem spravne postrehl, Ty jsi ke svym "pratelskym" komentarum prisel jako prislovecny "slepy k houslim". Budu Ti drzet palce, aby ta voda pod mostem opravdu odplula, ale mam sve pochybnosti...

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Maxi, (none / 0) (#28)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 12:25:31 MET
    (User Info)

    celá scéna je zde, video lze stáhnout zde - pokud by byly technické potíže, můžu to někde zasdílet, mám to stažené. Ve skutečnosti se, podle toho, co jsem viděl já, stalo toto:
    1. Macek oznamuje, že si musí něco osobního vyřídit.
    2. Přistupuje k Rathovi a vlepí mu pohlavek.
    3. Ustupuje k řečnickému pultu, snaží se vysvětlit svůj čin, obává se protiútoku.
    4. Rath si bere papíry a odchází, při odchodu mu někdo na konci řady poradí, aby se vrátil a reagoval.
    5. Macek neví, co má čekat, Rath stojí výstražně proti němu a vynadá mu do mikrofonu. Když to nemá patřičný efekt, nazve ho zbabělcem, aby ho vyprovokoval k akci.
    6. Macek se dvakrát rozpřáhne k ráně, Rath dvakrát vykrývá. Pak se chvíli strkají mimo záběr, na konci má Rath ruku v pěst, Macek signalizuje připravenost k souboji.
    7. Potyčka končí, oba aktéři se rozcházejí bez ztráty tváře. Dá se říci, že to pro oba dopadlo dobře.
    Macek by sice technicky mohl být Rathovým otcem, ale myslím, že od určitého věku to takto nelze brát. Na pěsti by myslím Macek prohrál; z taktického hlediska to udělal chytře.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    "Záhlavec" asi dobře sednul (5.00 / 2) (#73)
    max 23.05.2006 22:27:45 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    jj, tak nějak to bylo. Každopádně záhlavec panu "ministrovi" dobře sednul. :)

    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    OT! OT! OT! (5.00 / 1) (#74)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.05.2006 22:53:52 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Konecne nekomu doslo, ze jsi, maxi, nelhal. Ne, MOZNA, ale urcite!
    Chytra opice...

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Mně se ten "mladý Rath" (none / 0) (#33)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 20:14:21 MET
    (User Info)

    z klipu hned nějak nezdál. Fuka tvrdí, že je to ve skutečnosti ňákej Splavec.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Boutrosi, (5.00 / 1) (#29)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 12:37:00 MET
    (User Info)

    Rath Macka pomlouval v rozhovoru s novinářem, kde byl on jedinou a hlavní osobou. Zda to noviny otisknou, byla záležitost těch novin. Macek byl ale na oficiální akci, byla mu tam svěřena určitá funkce a čas, který tím pohlavkem a následnou potyčkou strávil, nepatřil jemu. Proto si myslím, že se nezachoval vůči svým kolegům korektně.

    Jak by dopadlo Tvoje setkání s AJ, to netuším. Osobně nejsem moc velkým příznivcem konfliktů, ale kdyby k potyčce došlo, asi bych si na Tebe vsadil; jsi kus chlapa. Rvačka může být nebezpečná pro obě strany, když k něčemu dojde. Já, možná naivně, obyčejně doufám, že jsou i jiné možnosti řešení.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    No svadet otistene veci z rozhovoru (5.00 / 1) (#30)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 19:47:03 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    na noviny bych asi nedelal. Od toho se s novinari dela rozhovor a pokud to bylo "off the record" mel Rath neco rict. Ja ani moc neprotestoval, kdyz byl muj novinovy rozhovor jemne upraven. V super korektnich novinar-vypovidajici vztazich novinar posle verzi do tisku na schvaleni, zda s ni vypovidajici souhlasi.
    Na sjezdu zubaru se asi pohlavkovat nema, ale zas tak dlouho to netrvalo.
    Skoda, ze to v BBC portretuji vyhradne jako politickou sarvatku a neuvadeji dentisty. Ve zdejsim kulturnim prostredi je zubar symbolem bezbarveho, prumerneho, nezabavneho jedince. Dodalo by to extra komickou dimenzi.

    Ma poznamka ohledne juchelky nemela vyvolat sazkovou horecku na vysledek boje - ja se taky neperu ;-)) Jen, ze bych mu s vysokou pravdepodobonosti jednu vychovnou utrel, asi beze slov vysvetleni - myslim, ze po tom vsem, co predvadi, vysvetlovani neni treba. Na nektere neobycejne podle charaktery slova neplati...
    To rikal uz klasik Hasek.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    No ne, Boutrosi (5.00 / 1) (#32)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 20:10:36 MET
    (User Info)

    Já jsem chtěl jenom vyjádřit, že Rath při své pomluvě nezneužil situace takovým způsobem, jako Macek. Nejde jenom o to, že zubaře připravil o čas, ale že naši zemi zase o kousek přiblížil Klausovu oblíbenému Turecku.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    tak tragicky bych to nevidel (5.00 / 1) (#34)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 20:19:03 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    a mozna, ze Turecko neni az tak spatny vzor. V americkem senatu se taky driv prali az litaly kravaty a knofliky od sak, v britske nejstarsi demokracii na sebe pokrikujou dost neurvale a zrovna ted jsem na Formose, kde se v parlamentu rvou i zensky a sarvatky jsou vcelku obvykle.

    A tohle bylo na schuzi zubaru, mezi juchelkou, pardon, Rathem a Mackem, BFD. Proc se z toho dela politicka kausa, mi neni prilis jasno.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Protože Rath je ministr (none / 0) (#35)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 21:21:07 MET
    (User Info)

    a jeden z volebních lídrů a Macek je považován za jednoho z guruů české "liberální pravice" v podání ODS, řekl bych. Mackovo gesto a Rathovo křupanství ale podle mě českou politickou scénu, jmenovitě ODS s gulama a ČSSD docela výstižně symbolizují. Zelení jsou out, Kasl je slabý, asi budu volit ty klidné siláky, program mají hezký, umírněný, ale podle mě rozumný a vcelku splnitelný.

    Volby jsou za dveřmi, politické je všechno.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Příliš viditelný Macek (5.00 / 4) (#38)
    Pinkava 21.05.2006 22:04:50 MET
    (User Info) http://pinkava.webpark.cz/index.html

    Příliš viditelný Macek
    nezmohl se na pár facek
    ale vrazil jednu
    Rathovi na bednu
    prej že pomluvil mu ženu
    že si ji vzal kvůli věnu
    balík je, kdo za balíček
    na zátylek dá políček

     
    VZJP
    [ Parent ]
     
     
    Klidná síla (none / 0) (#41)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 22.05.2006 10:37:08 MET
    (User Info)

    oheň a síra.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Klidna sila je ODS? (5.00 / 1) (#56)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.05.2006 22:56:59 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Volebni program je dobry? A jaka je kampan?

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    klidna sila jsou cernoprdelnici (5.00 / 1) (#57)
    magnus maximus 22.05.2006 23:11:56 MET
    (User Info)



    [ Parent ]
     
     
    "Klidná síla" (5.00 / 2) (#58)
    Jarda z Pisku 22.05.2006 23:23:55 MET
    (User Info)

    je KDU-ČSL. Líbí se mi třeba, že jednoznačně podporují deregulaci nájemného a pojmenovali podporu mobility pracovních sil jako jedno z klíčových opatření boje proti nezaměstnanosti. Jejich propopulační opatření vcelku schvaluju, přestože jsem sám bezdětný a nic na tom osobně nezískám. Akorát bych po vzoru Slovenska omezil podporu pro vícečlenné rodiny (ať si tady o mně třeba někdo tvrdí, že jsem nácek, mně je to fuk; já si myslím, že zvyšování podílu neintegrovaných menšin je dobré přibrzdit). KDU-ČSL je jasně proevropská strana, což beru taky jako plus.

    Trochu problém mám s tažením tvrdého jádra proti potratům apod. Ačkoliv si myslím, že tzv. interupce nejsou nic moc dobrého, v současné době to chce podle mě poměrně liberální úpravu a tímto si lidovci škodí. Jsem konfesí římský katolík a myslím, že by se Církev mohla více otevřít lidem a podobně i křesťansko-konzervativní strany by se měly naučit potřebám lidí více rozumět.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    kantolictvi nevadi, i kdyz (none / 0) (#63)
    magnus maximus 23.05.2006 00:13:54 MET
    (User Info)

    si myslim, ze by se strany nemely vazat na cirkve a cirkve by se nemely snazit mocensky ovlivnovat politickou  spravu a usporadani a smerovani spolecnosti. Deje se treba to , ze farari rikaj oveckam koho maj volit atd.

    Politika se muze nabozenskymi hodnotami jiste inspirovat, ale institucionalne by se sfera naboz. a sfera svetska NEMELY PROPOJOVAT.Odluka je nutna. Tam kde se to propoji, prichazi zacyklenost,stagnace a debilisace kultury {pravoslavi, islam}, nebot se do hodnot "casovych" menicich se nutne v zajmu polis behem jednoho zivota ,vnesou hodnoty s nadcasovym  , vecnym, narokem. Je treba mix obojiho pro smysluplny zivot, ale to nechtej zadne cirkevni org. slyset. Radej dal od nich.Padni komu padni.
    Jde to tezko, nebot kazda instituce jak jednou vznikne ,se hodla udrzet a toho dosahne jen podilem na strukture moci.

    Co jen se Evropa s katoliky natrapila. Byli brzdou a jsou brzdou.
    Ale protoze jsme narazili na jeste vetsi pakulturni prisernosti v podobe usili neasimilovatelneho muslimstva {s vahhabistickymi + muslimskobratrskymi skvosty v hlavach} o chalifat od Londona po Kuala Lumpur, mohou se nam katolici hodit...je to des, kvuli zaostalym muslimum, musime slevit vlastni modernisticke projekty a "vratit se ke korenum". Hm.. kdyz to jinak nepujde. Jen aby se kantolici a muslimove nechytli za ruce proti spolecnemu nepriteli - sekularnimu statu - o Zidech ani nemluve....

    KDU je divna strana slozena hlavne ze starych stb-aku, volena pouze moravskym prostym lidem ,kolaborujici ochotne s kazdym ,vedena divnym Kalouskem..jenz me rozesmal minuly tyden, ze nebyl v rozhovoru s kryptokomouskym blbcem Kramerem schopen vysvetlit, proc kantolici nechtej Turecko v EU.

    To, ze sirokodaleko v radach katoliku jediny Svoboda jako chytry jsouci, byl prostym stranickym lidem  malem defenestrovan, svedci o teto partaaji dosti.

    [ Parent ]
     
     
    Magne, (none / 0) (#67)
    Jarda z Pisku 23.05.2006 01:10:23 MET
    (User Info)

    díky za odpověď. Křesťansky orientované strany považuju za do jisté míry reakční politický proud, který se snaží vrátit do společnosti něco, co jí bylo podle názoru některých lidí ukradeno. Nadávat na škody napáchané katolictvím v Evropě myslím není fér, protože katolictví ve své konkrétní je produktem evropské mentality a dobových podmínek. Mělo a má nějakou funkci, není to něco, co přinesli Marťani a Evropě to násilím vnutili. Co se týče patologické úlohy konkrétní formy náboženství ve společnosti, chtělo by to asi důkladné studium historie, antropologie, psychologie, sociologie a já nevím ještě jaké logie, což v žel zdaleka za sebou nemám. Nicméně pracovně dělím náboženské programy do dvou hlavních skupin - kult života (růstu apod.) a kult smrti (úpadku apod.). Tyto programy jdou napříč jednotlivými náboženstvími a nejsou jenom věcí náboženství. Ten kult smrti vidím kolem sebe (i u sebe) často, koneckonců se např. říká, že každá závislost je plíživá sebevražda.

    Co se týče KDU-ČSL, volbu beru jako hledání nejmenšího zla. Ale ještě nejsem pevně rozhodnutý.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Z dnešních Lidovek .... :) (none / 0) (#69)
    Michaela 23.05.2006 08:48:44 MET
    (User Info)

    Čeští“ Slováci volí ČSSD, Vietnamci se bojí lidovců

    Vietnamci, pro které je důležité, jakou strana prosazuje imigrační politiku a co nabízí podnikatelům, se podle Van Hoi Dinha z Českovietnamské společnosti rozhodují mezi ODS a ČSSD. Jasno však prý mají v tom, že nebudou volit KDU-ČSL, a to kvůli výroku Františka Straky. Fotbalový trenér, který měl za lidovce kandidovat, totiž Vietnamce označil za „nešvar“.

    [ Parent ]
     
     
    Souhlas B....Macek jednal spravne... (none / 0) (#43)
    magnus maximus 22.05.2006 15:10:47 MET
    (User Info)

    Muj kolega z Mensy pan Macek samosebou nemel na vybranou, kdyz verejne na internetu prohlasil, ze da Rathovi do drzky, kdyz tento verejne udelal z pani Mackove osobu bez vetsi hodnoty nez ,ze si ji  lze vzit jen pro penize. Jsou tu tedy hned dva duvody , aby pohlavek priletel. Neslo to neudelat, M. by ztratil tvar.
     Jen mu mohl hned napalit zpredu,.... ale pak to napravil.
    Pana Macka jsem parkrat videl osobne v akci diky mym porev. polit aktivitam a tez behem me obchodni cinnosti ku me dolehly zajimave a vesmes pozitivni ohlasy a zdal se mi jako zdrave agresivni typ, co da ted Rathovi pokazde, co jej uvidi.....ale to prehanim, nicmene by to bylo jen dobre. Rath je typ co urazi na potkani kohokoliv..coz je samosebou v poradku, nebot kazdy si muze rikat co chce..nicmene se pak jiste nedivi, kdyz nese dusledky za sve svobodne konani.Kazdy totiz svobodne reaguje jak uzna za vhodne.Jestli se pak divi, je to idiot.

    Souhlasim s B. nazorem, ze je treba exekuce konat verejne , kdyz k  urazkam {pani Mackove} doslo tez verejne.

    V teto souvislosti pripominam, ze i ja jsem verejne prislibil Vodnikovi poradnou vychovnou ranu za jeho slovni utoky, takze k ni dojde, nebot bych ztratil tvar..je to to same, chudak nevi, ze mi nic jineho nezbyva....hahahahahahahahahahahahahaha...pan Piiitrs v ramci sveho aktualniho nadejneho intelektualniho a osobnostiho rustu , prekonavajiciho vyznamne uroven na Vrbe i jinde a ve sve dobrote , kterouzto projevovati me osobe je pro kazdeho cest..haha... jej jiste vylaka do Ceska.

    Jo jinak Boutrosi..s tim Juchelkou.....ten nestastnik si svou ex-sistenci zalozenou na provokovani celeho netu {aby se negativne identifikoval} vytvoril dlouhou radu nepratel...myslim ,ze brzy to bude fakt chudak.

    Je zajimave, jak se predmet naseho experimentu "Stvoreni Juchelky z nesebevedomeho niceho udrzovanim emanace pralatkove blbosti v chodu negativnim zrcadlem typu MM+B" pomoci rozvoje dedicneho a virulentniho juchelinskeho slepence hlouposti+zla+cechackovstvi sam vyviji pres sebeuvedomeni k sebedestrukci.

     Clovek by rekl,ze blbost je vecna, ze nezanika. Ale v juchaaaalkovi se jaksi tato cast svetove blbosti v nem pritomna hrouti pod svou vlastni vahou a brzy zmizi i s Juchelkou zpet do prazdnoty...hmm hmm


    [ Parent ]
     
     
    Hezké pojednání, magne (none / 0) (#44)
    Ales Zeman 22.05.2006 15:20:51 MET
    (User Info)

    Vskutku k věci, jsou to chudáci a ty se vyjadřuješ jak sapér Vodička o Maďarech. Tedy obsahem sdělení; forma je jistě u Tebe složitější. Postrádám však v textu Tvé oblíbené slovo diskurs.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    srdecne zdravim Alesi (none / 0) (#46)
    magnus maximus 22.05.2006 15:55:37 MET
    (User Info)

    ..no nevim.... k.u.k. Sappeur Voditschka, by byl jiste prikrejsi kdyby relaxoval mezi nemoznosti koupit po netu letenku 3.6. z Dusseldorfu a nemoznosti pochopit cosi pri listovani v http://www.hubert-brune.de/index.html

    Tez by nepouzil slovo "diskurs" v pojednani o Madarech=Rathovi ,Vodnikovi a Juchelkovi, jiste by vsak pouzil slovo "prdel".

    [ Parent ]
     
     
    Pozdravy opětuji, magne, cheers! (none / 0) (#47)
    Ales Zeman 22.05.2006 16:20:17 MET
    (User Info)

    Já se dnes flákám, neb tu dnes máme kanadský státní svátek zvaný Victoria Day, ve francouzštině Fête de la Reine. Brzy tu na oslavu budou bouchat rachejtle.

    Já jsem si jen vzpomenul na starého sapéra Vodičku a jeho nelásku k Maďarům, když se čeští politici pohlavkují a Ty též slibuješ svým oponentům nejednu ubalit. Soudím, že ve Vodičkově diskursu by jistě nescházelo hezké české slovo überšvunk.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    haha Alesi to je dobre... (none / 0) (#49)
    magnus maximus 22.05.2006 16:47:53 MET
    (User Info)

    mam rad nemecky slovicka v k.u k. tscheestina...Uberschwunk je opasek , rekl bych....radis serezat Vodnika+Juchelku opaskem {haha?}

    Jinak preju hezky svatek . Je treba si uvedomovat i v multikulti Canada sve zapadni protestantske koreny ,coby zamorske drzavy anglicke a pripominat slavnou kralovnu Victorii !! To lahodi memu konservatismu.

    Pripijim modrou  50% Finnlandii na casy kdy Zapad expandoval a bohda bude expandovat i v ramci nynejsi globalisace.

    At zije Canada, slava Victoria...budiz ji zeme lehka.

    [ Parent ]
     
     
    západní protestantské kořeny (none / 0) (#51)
    Ales Zeman 22.05.2006 17:13:09 MET
    (User Info)

    magne, nepatří k Tvé oblíbené četbě Die protestantische Ethik und der Geist des Kapitalismus Maxe Webera?


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    z Dusseldorfu... (none / 0) (#48)
    mxp (mxp&fea.st) 22.05.2006 16:35:13 MET
    (User Info)

    No já tuhle tak dlouho vymýšlel, jak přiletět na volby a neplatit při tom 300 eur ČSA, až mi z toho vypadlo tohle:

     16:01 - 16:12 Havanastraat - Rooseveltplaats (bus 720)
     16:32 - 17:15 Antwerp Centraal - Brussels Midi (vlak)
     17:56 - 18:33 Brussels Midi - Lille Europe (Eurostar)
     18:39 - 19:30 Lille Europe - Paris CDG (TGV)
     21:20 - 23:10 Paris CDG - Praha Ruzyně (Smartwings)
     23:38 - 23:56 Ruzyně - Dejvická (bus 119)
     00:01 - 00:09 Dejvická - Muzeum (metro A)
     00:13 - 00:14 Muzeum - Hlavní nádraží (metro C)
     00:27 - 01:00 Hlavní nádraží - Říčany (os.vlak)

    Jenom mě jímá jistá pochybnost, jestli se za 6 minut dá přestoupit z eurostaru na tgv.

    Jo a cestování mě baví...

    [ Parent ]
     
     
    no ja musim letet (none / 0) (#50)
    magnus maximus 22.05.2006 16:51:48 MET
    (User Info)

    dlouhy sezeni mi nesedi....podivam se na tu Pariz...musim z Duss. vypadnout tak po 19oo...
    dik

    [ Parent ]
     
     
    To bohužel neměl být tip (none / 0) (#52)
    mxp (mxp&fea.st) 22.05.2006 17:27:34 MET
    (User Info)

    pro Vás, nýbrž ironická ukázka toho, kam vede kombinace skrblictví a vášně pro kombinování spojů na netu.

    Nicméně pokud zohledňujete náklady, do Prahy lítá Easyjet z Dortmundu a Germanwings z Kolnu. Akorát asi v blbý časy. (Anebo jako kuriozita Saudi Airlines z Frankfurtu... :-))

    [ Parent ]
     
     
    No, nevím, (none / 0) (#45)
    cnemo 22.05.2006 15:37:09 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    mě připadají oba pánové velmi podobní (oba jsou to nevychovaní primitivové a nechci soudit, kdo vede). Když si dávají vzájemně přes hubu, mám pocit, že oba dělají něco za mě:) Člověk také rád pozná naše české demokratické osobnosti z té lidské stránky - velmi poučné;)

    [ Parent ]
     
     

    Všeobecná diskuse XXI | 3004 comments (3004 topical, 0 editorial, 41 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Komentáře chronologicky (15)
    - Velké, širé, rodné lány by Prokop
    - Ahoj Jezovče, by Tomas
    - Ahoj Tomáši, by jezovec
    - Máš pravdu, by Tomas
    - uhnul z cesty? by Boutros el Uam
    - velmi podstatný dodatek, by Tomas
    - ahoj MMM by Tomas
    - Ladislava -nt by max
    - Kterého Klímu máš (Lopatka) na mysli? by Michaela
    - V ranném Bondym by max
    - Zadne prekvapeni by Boutros el Uam
    - OK, vznosný ideál čili blbé kecy by Prokop
    - ad udavač Kundera by magnus maximus
    - Vetou by Boutros el Uam
    - Jestě ke Kunderovi by jezovec

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky