Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Netolerance netolerance | 44 comments (44 topical, editorial, 0 pending)
NE, NE, NE, Jzovče! (none / 0) (#3)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.01.2007 00:10:58 MET
(User Info)

(a Aleši) To by byla fatální chyba z té debaty odejít.

Naopak!

Pan Pinkava to předeslal jako Problém! Tedy věc k řešení. Skutečně vidím jako stěžejní problém, kde je meze tolerantnosti k netolerantnosti?

Lze vůbec takovou mez stanovit beztoho, aby se konkrétní tazatel vymezil? Aby se odhalil?

Lze vůbec o toleranci mluvit obecně?
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Tomáši (4.00 / 4) (#4)
andyo 28.01.2007 00:21:34 MET
(User Info)

kamkoliv se na netu podíváš do diskusí, tam řádí to samé. Výjimkou jsou ty, které již mají za sebou fázi eliminace všech jinonázorových přispěvatelů nebo fungují pár týdnů. Jezovec má pravdu, je to k ničemu. Vysvětlit to není těžké, ale proč- všichni to ví moc dobře.
Tentokrát za eskalaci žvanění můžu já, měla jsem ignorovat trollí aktivitu a byl by pokoj, jen holt se musí kompenzovat. Důvod celého toho externího známkování je jediný a dávno vyhlášený- převzít Sprchu jako funkční a uživatelsky přívětivější systém. A tady mohu vzkázat jen jediné:
"Ani omylem, pánové."
Nemá význam o tom víc mluvit. Vzala jsem vážně páně Pinkavovu výtku a přečetla znova básničky- pořád nevím, co na to říci. Rozhodně ale už ode dneška nic k tématu tohoto článečku.

[ Parent ]
 
 
Andy, (5.00 / 1) (#6)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.01.2007 01:08:05 MET
(User Info)

všichni to ví moc dobře.

Nikdo nic neví, a všichni se plácají v tom svým zmatku aby ukázali, že oni TAKY patří do toho vysněného ranku těch, kteří TO vědí.

Je k ničemu říkat tady toto natvrdo?

Jéžiši, tak by tu Sprchu ovládli. (Mně by to samozřejmně vadilo, né že ne.) Ale Tvůj mejl mám. Mám mejl na většinu sprchařů, tak setkat se můžem vždycky. Takže žádný drámo. O tu opravdovou stránku nemám strach. (I když teď už to smrdí nějakou strojenou transparencí, deklarací)

Někteří si svůj vlastní zmatek jsou ochotni přiznat, jiní, kteří z toho mají strach, destruují světy jinejch. To je totiž dost jednoduchý, na to není potřeba moc sil.

Tak jak ten člověk stárne, tak si začína vytvářet (sžívat se s) kritéria, podle kterých se pro někoho dává palec nahoru nebo dolů. A pak to ještě navíc může začít být stěžejní. To kritérium, který jsem si (sám) vytvořil. A pak mi (samotnýmu) není pomoci.

ergo: potřebujeme se navzájem.

(pro ostatní: to ještě neznamená, že neexistuje pojem netolerance). Zkusme hledat jeho kořeny!
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Tomáši (none / 0) (#15)
andyo 28.01.2007 09:46:10 MET
(User Info)

nesouhlasíš se mnou- vysvětluješ proč, v pořádku. Proč tedy, uvšechvšudy, jsi mi dal pětku? Jistě ne kvůli brilantní argumentaci, stylu či logické vazbě. Tak kruci proč? Nemůžeš být džihista a zároveń mít mastnou pusu od pečené kachny.

[ Parent ]
 
 
Já nemám pocit, (3.50 / 2) (#32)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.01.2007 19:14:39 MET
(User Info)

že bych s Tebou nesouhlasil, Andy. Spíš sem měl pocit, že tu Tvou úvahu prohlubuju (aj! sebestřednost). Bral jsem to jako rozšíření debaty, možná i jako otupení pathosu, který sem z Tvé promluvy vnímal. Ale pořád v dobrým.

Pětku jsem Ti dal samozřejmě proto, že nechci aby Ti Juch... snižoval mojo.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Já bych to upřesnil (5.00 / 1) (#10)
Prokop (pkrasny@aol.com) 28.01.2007 02:09:15 MET
(User Info)

na českém netu.  Na žádném jiném foru jsem se s tím nesetkal.

[ Parent ]
 
 
Tomáši, (5.00 / 2) (#5)
Ales Zeman 28.01.2007 00:56:42 MET
(User Info)

Fakt nemáš ten dojem, který má jezovec, též "meine Wenigkeit", že debat o Sprše, klanu a známkování bylo již, slušně řečeno, víc než dost?

S tebou třeba bych se třeba mnohem radši zabýval pozdním Heideggerem, např. co chtěl vlastně on říci esejemi "Wozu Dichter?", "Der Ursprung des Kunstwerkes" či "...dichterisch wohnet der Mensch". Kolik zajímavých témat by bylo možno diskutovat, zatímco...

Mám již delší dobu, snad několik roků, dojem, že nic neškodí Sprše víc než otravné debaty o Sprše, známkování a klanech, jakož i opětovné, zcela předvídatelné a tudíž nezajímavé deklarace osobních animozit.

O takovéto debaty nemám naprosto zájem a myslím si, že jezovec píše na velmi podobnou notu...


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Aleši, (5.00 / 2) (#7)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.01.2007 01:28:13 MET
(User Info)

všema deseti pro! Jen si nejsem jist, že taková Sprcha existuje, kde bysme si takhle v klidu podebatovali.

Znám jen Sprchu, která je takto neklidná. A tu řeším.

Ty můžeš namítnout, že když se začnu zabývat Heideggerem, tak tyto problémy "vyšumí". Asi by šlo hrát takové divadlo, že o nic nejde, to jsou jenom školáčci, my tady (ve skutečnosti) řešíme Heideggera.

Jenomže já nechci hrát žádné divadlo. Toho mám dost od své (milé) ženy.

Já bych rád řešil všechny ty věci doopravdy.

Nadruhou stranu s Tebou naprosto souhlasím, že ten problém Sprchy není průchodný, pokud bude založen na animozitách. Některý lidi jsem se dokonce pokusil napomenout. A to né, že bych na to měl mandát.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Ciao, Tomáší! (none / 0) (#9)
Ales Zeman 28.01.2007 02:05:07 MET
(User Info)

Co chceme vlastně na Sprše řešit? Jistě, vylepšit by se mohlo mnohé. Připadá Ti to důležitější nežli Heidegger?


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Ahoj, Aleši! (none / 0) (#12)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.01.2007 02:43:08 MET
(User Info)

Víš on ten Heidegger, nebo ještě lépe Lévinas (kterého teďka čtu), přece mluví (pravda, někdy skrytě) o tom, co musím udělat sám.

A když to musím udělat sám, to rozhodnutí, tak se tím nejrychleji doberu k poznání, kterýže to mustr vlastně v rozhodování (v tom důležitém) používám..

Přiznávám, že natolik Heideggera neznám, abych ho byl schopen teď použít.

Ale stejně si myslím, že i on mluvil o (snažil se rozkrýt) ten palčivý problém existence, zda jenom zastáveme nějaké názory, či za nimi vskutku stojíme.

A řekl bych, že současný problém (nejen Sprchy) se točí právě kolem té opravdovosti.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 

Netolerance netolerance | 44 comments (44 topical, 0 editorial, 0 pending)
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Mt 17 by pajout
- vitej ztraceny magne by Boutros el Uam
- "Netolerance" je nalepka krasoduchuu by magnus maximus
- Ten článek je dobrý by Tomas
- Ano, Voltaire také napsal: by max
- Souhlas by Ales Zeman
- link se nepovedl by Pinkava
- kdo to řekl není podstatné, by Pinkava
- Archaixi, to byl Voltaire, by Ales Zeman
- Vážený pane Pinkavo a všichni na Sprše. by Archaix
- Hlavně to 'e' navíc tam mám správně ;) by Pinkava
- Jsem si jist by Prokop
- Já nemám pocit, by Tomas
- Opinions... by Pinkava
- Toto již by Prokop

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky