Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Všeobecná diskuse | 612 comments (610 topical, 2 editorial, 12 pending)
hola maxi, ty by ses hodil do (2.00 / 1) (#485)
magnus maximus 04.03.2008 21:49:00 MET
(User Info)

filmu "Babel",

 Nevim jakym jazykem s Tebou mam promluvit.
Jsi jako ta hluchonema Japonka. Nema asi cenu s Tebou mluvit, nebot neposlouchas, ba i kdybys slysel,tak bys sis to diky komplexum a nevzdelanosti a negativnimu predporozumeni prezvajkal vzdy tak, ze by se nedorozumenii jeste prohloubilo.

Ale tys ten film nevidel, protoze prece strilis ligu a zajimavejsi veci proste nejsou, takze nema cenu se pokouset o reflexi touto cestou.

Zacinas mi zapadat do divneho vzorce, dle toho co pises:

 pidlooká sušenka, která má 60 kilo i s botama a místo rukou revmaklacky s kterejma je ráda, že se nažere.....Mám sluchátka Peltor a brýle Swiss One...Okurka s Jerichem opravdu nemůže ligové střelce překvapit ničím....ukážu průkaz ČSS, kde mám zaznamenanou mistrovskou výkonnostní třídu, abys viděl, jak to vypadá...veřejně nezvládáš svůj mindrák a stále ho demonstruješ.
CO TO JE? Vzdyt je to retorika desetileteho kluka . Jsi jen takove prerostle dite. Nevim jestli moje klidne psani o tom ze blbe strilim znamena nejaky mindrak. Jestli ono to Tvoje strileni a prukazky a kecy o tom dokola a takove berlicky nejsou dukazem Tvejch problemu a Tvejch mindraku? Hezky jsi pripomenul gripeny. Tehda jsem asi uderil hrebickem na maxihlavicku hahaha ze jo, sere te to dva roky! Nemuzes to rozchodit? Ze by komplexy?
Navic jsi ty nepotrebne hracky pro tve kamose hajil zatvrzele nevidic, ze je mame asi jen proto, ze byly lepe vypodlozeny  uplatky nez podobne nepotrebne hracky od konkurentu.Pozdejsi vysetrovani {samosebou nanic}, v GB, SWE a u nas hovori za vse. Byl jsi velmi trapny.
Zamysli se radeji nad sebou az mi budes pripisovat mindraky. Co to bylo ty debilni a neadekvatni "systemove" vyhruzky Petersovi loni?Hm? Vis, jaks ses schodil?
A dale myslis ,ze zrovna TY jeste muzes kecat jako ze ..Magnus pozoruje a poslouchá..?
  1. } Ta blbost v streleckych kruzich je holt pritomnejsi nez v prostredi v kterem normalne pracuju a ziju, je mi lito nejde si toho nevsimnout.
  2. } Jsi to prece hlavne TY kdo pozoruje a spehuje ,kdo co kde kdy napsal,leta cmuchas co kde kdo a archivujes info a pak vytahujes mimo kontext ruzny kraviny...haha..jiste tomu rikas zpravodajska cinnost. Jenom ses opet podrekl kdyz jsi ten zpusob BYTI -pozorovat a naslouchat pripsal me. Asi na kazdyho sbiras ruzne stripky , mozna je to Tvoje prace, to je jedno, ALE hlavne je to tvoje saturace Tve nejistoty ve svete a berlicka TVYCH MINDRAKU, promysli to ty sberateli legitek!
Elementarni dukaz tve deformace ..pardon zpravodajsko-analytickeho dumanija ..je napr. nekorektni rozdelovani vet a spojeni s necim z uplne jine casti textu viz.:

...ale tady o nich neni rec, tady je rec o politice a o obratech USA,

Ano, o politice a obratech USA jsi tu napsal několik výkřiků, které jsou vzdálené realitě. Dále nerozumím tomu, proč v debatě o politice a obratech USA popisuješ, jak chodíš poslouchat a pozorovat debily a jak tě poznamenali debilní poručíci na Vojenské katedře. Tady o nich není řeč, tak proč píšeš tolik o sobě?

o nich pisu ze jsou logicke, protoze se meni nepritel, zahaprovalo to jen v pripade uznani Kosova, kde stary nepritel Srbsko jiz nijak nevadi ale presto se podporil nepritel novyyy-


dale si nech kecy, kolik toho o cem pisu..podivej se spiooone, kolik jsem napsal o strileni vzhledem k tomu ostatnimu...

jeste k strileni...pri samostudiu promysli , ty neautentickej vektorovej soucte vyznamu tvejch legitek, jestli je dulezity nastrilet nebo byt schopen  tu zbran fakt pouzit spravne. Vypadas dost neohrabane, takze ti nepreju az pujde nedejboze do tuhyho abys nebyl nebezpecny akorat sam sobe.
 Vidim v tobe jiste sebedestruktivni sklony..od pritahovani pruseru, pres precenovani sebe a naivitu, az po spatny odhad fenomenuuu z Tveho Umweltu obecne.

dale ....miliarda baku rocne machometum proti rusum do roku 89 a pak valka proti nim pro tebe neni obrat...Irak neni obrat, brzy zmena politiky/nemyslim valku lamo/ vuci Pakistanu  treba i S.A. ci Turecku nebude obrat....psal jsem jen trvivilni fakt ze obraty jsou logicky nutne, normalni a v dejinach notoricke a ze ten vuci machometum v kosovu logicky NENI. To proste US administrativa nezvladla.
Jde o to, ze je to nemoralni vyvolani Mnichovskeho strasaka, i kdyz se ted narodovecka statotvornost a sebeurceni jiz tolik emocne neproziva.Jde o to, ze to melo nastat az kdyz event. prijeti celeho regionu do EU by bylo aktualni.
Jde o to, ze krome srani EU z toho USA nic mit nebudou. Muslimove v celem svete, jako vzdy, tento vstricny krok budou povazovat za slabost. Je to jejich mentalita, coz bys me vedet i Ty. Proto Iz. ten pastaaat neuzna! Kosovanum bylo stejne dobre pod protekci EU a OSN i doposud..prachy tekly a nikdo je nevyhanel. Neni nutno rusit Srbskou historickou statnost a delat v Evrope stat zalozeny na menecenne kulture, kdyz muslimy pres tisic let nejlepsi sily Zapadu vytlacovaly.To, co deklarujes jako, ze bude v Kosovu rovnost a prava atd je Tva naivita, jak se brzy ukaze.

dale..Jeruzalem ani jeho cast nemuze byt nikdy plastelinska v nejakem statotvornem smyslu jako hlavni mesto atd. Pouze jako jeho nabozensky vyznam pro muslimy bude respektovan. Ale NIKDY se nepripusti slouceni vyznamu naboz. a statopravniho. To je pouze tradicni kulturni kozomrdina toto spojovat.Jiste se o to arabove v palestine budou snazit{to Tve Palestinci s velkym P je drzost}, nebot maji ted svuj stredovek a k odluce jeste nedospeli.

 Zapad pritom kulturne stoji na teto sekularne/nabozenske diversite,v tom je jeho sila a kulturni presah nad vsemi, jak jsi jiste nacetl , kdyz meli na strelnici zavreno.
 Iz. se tomu nezproneveri, to mi ver, ani vuci sobe natoz ,aby z toho slevoval vuci plastelincum.

...sudety 38 ..nesouhlas, meli jsme je uznat uz v roce 18 na zpusob svyc. kantonuuu a byl by klid..takove myslenky tehdy byli..je to v Benesove zivotopise od Mackenzieho

...navrat stat-sebeurceni sudetaku dnes..souhlas-no vida ze se shodnem, tak snad nase predstava bude stejne uspesna jako kdyz s tim prisli kosovciii, nebo ne???

..zit, kde se plastelinci narodili..Souhlas,ale jak to souvisi se statnosti?? Nijak milyy maxi! Nemaj zadnej narok , neex. tam zadny kriterium, jez se kdy uplatnilo pri vzniku nejakyho statu  rekneme od r 1800, tj historicky, jakykovy, ideove-moralni smerovani, vlastni specificka filosofie dejin, tradice statni svrchovanosti, artikulace prinosu pro svet,..nikdy tam nic nebylo...at jsou radi ze maj vykolikovano, stejne je to jen proto aby se mnozili ZA OHRADOU.
 Navic mohli mit stat uz v r 48 ,ale jaksi toho nevyuzili.

Lze psat dal a dal, pac Tve vylevy a pokrucovani a nechapani a provokujici jednoduchost mysleni je velmi inspirujciiii..haha./maladaptace


ale nakonec jen malickost...Tve kecy srovnavajici mafie a taky investice a pomoc Kosovu a Iz. jiste nemyslis vazne!
To nevideni fatalniho vyznamu mafiiii  pro hospodareni a "personalistiku"  kosovske haha-administrativy, ...a ruske pozadi Iz. mafianu, jejich zanedbatelnost vuci tomu co Iz. dela a produkuje  je legracni.
Dale.. tvoje zamerne zanedbani  situace, v niz se Iz. na rozdil od Kosova od sveho vzniku nachazi, pri srovnavani dotaci z USA, je hovadismus. Navic si ty 3mld pomoci od amiku pro Iz. vydel 130mld GNP, kaaamo...aby ses neposral.

a jeste ..tim vyhanenim Srbu jsem samosebou myslel 500let vyhaneni z jejich kolebky-Kosova ze strany Turku, Albancu a novych poturcencu...bylo mnoho povstani, mnoho uteku a vyhnani..jiste to viiiis

tak shalom

[ Parent ]
 
 
Tak Ty jsi Magnusi viděl film (2.00 / 1) (#498)
max 06.03.2008 06:26:41 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

hola maxi, ty by ses hodil do
filmu "Babel",

 Nevim jakym jazykem s Tebou mam promluvit.
Jsi jako ta hluchonema Japonka. Nema asi cenu s Tebou mluvit, nebot neposlouchas, ba i kdybys slysel,tak bys sis to diky komplexum a nevzdelanosti a negativnimu predporozumeni prezvajkal vzdy tak, ze by se nedorozumenii jeste prohloubilo.


Tak Ty jsi Magnusi viděl film Babel a něco ti to připomnělo, tak jsi k tomu připatlal ještě trochu invektiv a namazal to sem. Hmmm...

Ty jsi tak čitelnej, že Ti nerozumět ani nejde.

Skutečnost, se kterou opakovaně pracuješ, je jenom důkazem, že mne agentka Mossadu vyšší pozice, než je tvoje, prohodila. :)))

Tomu už jsem se zasmál minule, nyní je to už jenom k politování ubohosti.

Ale tys ten film nevidel, protoze prece strilis ligu a zajimavejsi veci proste nejsou, takze nema cenu se pokouset o reflexi touto cestou.

Ty se považuješ za nějakého vyvoleného, který má výhradní právo vidět filmy?

Babel jsem viděl zhruba před rokem, možná déle a z filmů od AGI mi připadne rozhodně slabší než starší Amores Perros i když ten příběh s japonskou dívkou byl dobrý a Babel pozvedl ze schematičnosti a předvídatelnosti, která provázela další dva příběhy.

Ano, střílím ligu a narozdíl od Tebe jsem schopen rozeznat rozdíl mezi sportem a filmovou kulturou. Takže spíš než reflexi zkus sebereflexi, tam je totiž problém.

Když se totiž pokusíš pozvednout nad mentalitu odrzlého vexláka, která se v tobě navzdory vzdělání jinou praxí bohužel usadila, tak to bude cesta.

Zacinas mi zapadat do divneho vzorce, dle toho co pises:

Na divné vzorce budeš zřejmě zrozený specialista.

pidlooká sušenka, která má 60 kilo i s botama a místo rukou revmaklacky s kterejma je ráda, že se nažere.....

To je všechno pravda a můžeš si to snadno ověřit. Stoupni si před zrcadlo (jako správný narcis před to největší), trochu poodstup a podívej se, co tam uvidíš. Pak se zvaž i s botama, a jestli to bude víc jak 60, tak začínáš na svou výšku tloustnout brejlo.

Pak napiš, koho s tímhle chceš odchytávat.

Mám sluchátka Peltor a brýle Swiss One...Okurka s Jerichem opravdu nemůže ligové střelce překvapit ničím....ukážu průkaz ČSS, kde mám zaznamenanou mistrovskou výkonnostní třídu, abys viděl, jak to vypadá...veřejně nezvládáš svůj mindrák a stále ho demonstruješ.

To je všechno pravda a můžeš si to snadno ověřit. V záchvatu prociťované trapnosti jsi napsal naprosto nesmyslné hlášky, že mi koupíš sluchátka k narozeninám.

Já sluchátka i ochranné brýle vlastním, stejně jako mistrovskou třídu. Takže tu zůstal nezodpovězený jen tvůj mindrák.

CO TO JE? Vzdyt je to retorika desetileteho kluka . Jsi jen takove prerostle dite.

Naopak. To, co píšu, je pravda, kterou lze snadno dokázat.

Rétorika 10tiletého kluka je ..hmmmm. to jooouuuu...hmmmm huuuuuumm a debílkovské kecy o postavení v Mossadu a odchytávání po cestě do Reichu. Tyto Tvoje kecy jsou infantilní.

(Nepochybuji o tom, že bys do Mossadu ochotně nastoupil, ale ještě více je jisté, že tam magory neberou.)

Hraješ si na v Mossadu zainteresovaného žida, protože jsi jenom obyčejný blbec.

Nevim jestli moje klidne psani o tom ze blbe strilim znamena nejaky mindrak.

Neznamená. To je jediná správná sebereflexe, která se ti nějakým omylem povedla.

Jestli ono to Tvoje strileni a prukazky a kecy o tom dokola a takove berlicky nejsou dukazem Tvejch problemu a Tvejch mindraku?

Berlička je celá tahle tvoje věta, protože Ty jsi s Jerichem nic nedosáhl. Z toho mindráky zákonitě pramenit musí! Máš izraelzkou pistoli a hovno s ní umíš. Styď se, jsi hanba Izraele.

Hezky jsi pripomenul gripeny. Tehda jsem asi uderil hrebickem na maxihlavicku hahaha ze jo, sere te to dva roky! Nemuzes to rozchodit? Ze by komplexy?

Tu diskusi si každý může přečíst zde.

Co jsi tvojí nevědomostí udeřil a kam, nechám na jiných. Asi opravdu nejsi schopný chápat realitu nebo je to vrozené chucpe.

Navic jsi ty nepotrebne hracky pro tve kamose hajil zatvrzele nevidic,

To se mýlíš. Já jsem chtěl pro své kámoše belgické F-16MLU. Ty vůbec nevíš o čem je řeč, ale to je jedno. Tebe by v naší kontroverzi neuspokojilo, ani kdyby mí kámoši létali na Jerichu.

ze je mame asi jen proto, ze byly lepe vypodlozeny  uplatky nez podobne nepotrebne hracky od konkurentu.Pozdejsi vysetrovani {samosebou nanic}, v GB, SWE a u nas hovori za vse.

Že je máte, je proto, že nemáš věrohodné důkazy o úplatcích a Tys nebyl nic schopen vyšetřit i když o tom kecáš. To hovoří za vše.

Byl jsi velmi trapny.

Nikoli. Ty jsi teď velmi chucpe. To si každý v naší debatě o Gripenech může posoudit sám.

Při cestě do Reichu ses každopádně navzdory svým siláckým kecům zapomněl zastavit

 Zamysli se radeji nad sebou az mi budes pripisovat mindraky.

Raději je přestaň publikovat.

Co to bylo ty debilni a neadekvatni "systemove" vyhruzky Petersovi loni?Hm? Vis, jaks ses schodil?

Magnusi, ti jsi tak ubohý, že ubožejší nemůže být žádný šašek.

A pan Ivan Na rozdil od Tomase je mi Maxova cesta velmi blizka a jeho pohnutky jasne chapu. Neni duvod nejednat se svinemi svinsky, neni duvod nevracet kazdou ranu desetkrat. je nad tebou nyní nejen morální král.

Ty ses právě ukázal, jako naprostý ubožák, který blábolí, co se mu zrovna hodí.

Spláchni se do záchodu, protože pan Ivan a Peters je alespoň svůj a tím jsou mi sympatičtější, než velké smrduté hovno, které jsi ze sebe právě udělal. Šašek bez hodnoty, který tvrdí, co se mu zrovna hodí.

A dale myslis ,ze zrovna TY jeste muzes kecat jako ze ..Magnus pozoruje a poslouchá..?

Ano můžu. Tvoje úchylka, kterou jsi zřejmě nechtěně na sebe odhalil, že pozoruješ a posloucháš je závažná.

} Ta blbost v streleckych kruzich je holt pritomnejsi nez v prostredi v kterem normalne pracuju a ziju, je mi lito nejde si toho nevsimnout.

...a v kruzích pražských bordelpapá, jsi zapomněl dodat. Tam přeci taky sleduješ a posloucháš.

} Jsi to prece hlavne TY kdo pozoruje a spehuje ,kdo co kde kdy napsal,leta cmuchas co kde kdo a archivujes info a pak vytahujes mimo kontext ruzny kraviny...haha

...haha Nepozoruji a neposluchám úchylně při sportovních aktivitách debily v Lysé, na Florenci a v golf klubu Poděbrady, jako Ty.

Já chodím sportovat pro zábavu a tvé mindráky z toho, co jsi kdy slyšel a pozoroval ve své 10tileteté dětské praxi, jsou jenom tvůj problém nižší agente Mossadu.

Pochop, že každý není vexlák, který musí poslouchat a sledovat.

..jiste tomu rikas zpravodajska cinnost.

Hrabe ti, ale to se dá s ohledem k Tvojí nižší pozici v Mossadu pochopit.

Jenom ses opet podrekl kdyz jsi ten zpusob BYTI -pozorovat a naslouchat pripsal me.

Ty posloucháš v Lysé, na Florenci a v golf klubu Poděbrady a sleduješ na nižší pozici v Mossadu, to jsi se podřekl. :)

Asi na kazdyho sbiras ruzne stripky , mozna je to Tvoje prace, to je jedno, ALE hlavne je to tvoje saturace Tve nejistoty ve svete a berlicka TVYCH MINDRAKU, promysli to ty sberateli legitek!

Ty sbíráš v Lysé, na Florenci a v golf klubu Poděbrady. Sběratel s Jerichem bez saturace výsledků tím musí opravdu trpět nejistotou! Jericho jako berlička mindráku neposloužilo.

Elementarni dukaz tve deformace ..pardon zpravodajsko-analytickeho dumanija ..je napr. nekorektni rozdelovani vet a spojeni s necim z uplne jine casti textu viz.:

Blábolíš z nižší pozice Mosadu, nebo Ti už dali vyšší?

o nich pisu ze jsou logicke, protoze se meni nepritel, zahaprovalo to jen v pripade uznani Kosova, ke stary nepritel Srbsko jiz nijak nevadi ale presto se podporil nepritel novyyy-

Neboj se agente Mossadu  nových nepřátel, vypadá to totiž jako předposranost.

dale si nech kecy, kolik toho o cem pisu..podivej se spiooone, kolik jsem napsal o strileni vzhledem k tomu ostatnimu...

Nakecal jsi tu nižší agente Mossaadu o Jrichu tolik, že by to rozplakalo anděly. O jeho ověření ve válce a další kecy.

jeste k strileni...pri samostudiu promysli , ty neautentickej vektorovej soucte vyznamu tvejch legitek, jestli je dulezity nastrilet nebo byt schopen  tu zbran fakt pouzit spravne.

A co kdyby se raději okurka hrající si na nižšího agenta Mossadu naučila střílet z Jericha, než začne pochybovat o jiných? Přemýšlej o tom třeba jako o samostudiu.

Vypadas dost neohrabane, takze ti nepreju az pujde nedejboze do tuhyho abys nebyl nebezpecny akorat sam sobe.

Plešatý nižší agent Mossadu oplývá pochopitelně odvahou a statečností. Ohrabanost se u plešounů z nižších pozic Mossadu asi neměří, tak radí jiným?

Vidim v tobe jiste sebedestruktivni sklony..od pritahovani pruseru, pres precenovani sebe a naivitu, az po spatny odhad fenomenuuu z Tveho Umweltu obecne.

Aby ses nám tím Jerichem nakonec neodmáznul Ty. Když vidím to chvastounství na jedné straně a pak ten výsledek. To musí dát sebehodnocení zabrat.

dale ....miliarda baku rocne machometum proti rusum do roku 89 a pak valka proti nim pro tebe neni obrat...

Tvoje jednoduché sionistické vidění už asi nikoho nepřekvapí.  Rusové podporovali sekulárnější systém, než tam nyní podporuji baky. Ale to bys stejnak nepochopil.

Irak neni obrat, brzy zmena politiky/nemyslim valku lamo/ vuci Pakistanu  treba i S.A. ci Turecku nebude obrat....

Irák opravdu není obrat lamko.

psal jsem jen trvivilni fakt ze obraty jsou logicky nutne, normalni a v dejinach notoricke a ze ten vuci machometum v kosovu logicky NENI.

Však se s tím časem budeš muset vyrovnat.

To proste US administrativa nezvladla.

:)

moralni vyvolani Mnichovskeho strasaka, i kdyz se ted narodovecka statotvornost a sebeurceni jiz tolik emocne neproziva.

Blabla bala.

Jde o to, ze to melo nastat az kdyz event. prijeti celeho regionu do EU by bylo aktualni.

Jde o to, ze krome srani EU z toho USA nic mit nebudou. Muslimove v celem svete, jako vzdy, tento vstricny krok budou povazovat za slabost. Je to jejich mentalita, coz bys me vedet i Ty. Proto Iz. ten pastaaat neuzna!

Uzná přehřátý sionisto, až bude trochu klid od magorů tvojí kategorie. Neposer se zatím ze strachu z muslimů.

Kosovanum bylo stejne dobre pod protekci EU a OSN i doposud..prachy tekly a nikdo je nevyhanel. Neni nutno rusit Srbskou historickou statnost a delat v Evrope stat zalozeny na menecenne kulture, kdyz muslimy pres tisic let nejlepsi sily Zapadu vytlacovaly.To, co deklarujes jako, ze bude v Kosovu rovnost a prava atd je Tva naivita, jak se brzy ukaze.

Tvoje plejády řešení blábolivý Magnusi by byly mnohem nebezpečnejší.

dale..Jeruzalem ani jeho cast nemuze byt nikdy plastelinska v nejakem statotvornem smyslu jako hlavni mesto atd.

No to je jisté. To bude město židovských a muslimských pošuků a zbytku normálních lidí.

Pouze jako jeho nabozensky vyznam pro muslimy bude respektovan.

To je správně.

Ale NIKDY se nepripusti slouceni vyznamu naboz. a statopravniho.

Nikdy neříkej nikdy.

To je pouze tradicni kulturni kozomrdina toto spojovat.

Nebreč. Tam se ještě budou dít věci, že se budem divit.

Jiste se o to arabove v palestine budou snazit{to Tve Palestinci s velkym P je drzost}, nebot maji ted svuj stredovek a k odluce jeste nedospeli.

Středověk maj, to ano, ale množej se tak, že strčej náš novověk i s nanotechnologiema, globálnim oteplovánim, či jadernou energetikou do kapsy.

Musíme si udržet v rukách armádu. Gripeny, na kterých létají mí kámoši gumy vole, pak je postřílíme z Gripenů. To se ti pak začnou líbit.

Zapad pritom kulturne stoji na teto sekularne/nabozenske diversite,v tom je jeho sila a kulturni presah nad vsemi, jak jsi jiste nacetl , kdyz meli na strelnici zavreno.

Tobě už z té střelnice hrabe.

Iz. se tomu nezproneveri, to mi ver, ani vuci sobe natoz ,aby z toho slevoval vuci plastelincum.

Já Izraeli taky věřím. Plastelíncům určitě nesleví.

...sudety 38 ..nesouhlas, meli jsme je uznat uz v roce 18 na zpusob svyc. kantonuuu a byl by klid..takove myslenky tehdy byli..je to v Benesove zivotopise od Mackenzieho

Tenhle prostor nepatřil nějakým kantonům nebo podřadným Čechům a Židům. Krvavá hranice říše mela být na Urale. Na tvoje kantony v tomto prostoru ti kadí jeho boj vedený od roku 1918.

...navrat stat-sebeurceni sudetaku dnes..souhlas-no vida ze se shodnem, tak snad nase predstava bude stejne uspesna jako kdyz s tim prisli kosovciii, nebo ne???

Kosovce bych nechal doma.

..zit, kde se plastelinci narodili..Souhlas,ale jak to souvisi se statnosti?? Nijak milyy maxi! Nemaj zadnej narok , neex. tam zadny kriterium, jez se kdy uplatnilo pri vzniku nejakyho statu  rekneme od r 1800, tj historicky, jakykovy, ideove-moralni smerovani, vlastni specificka filosofie dejin, tradice statni svrchovanosti, artikulace prinosu pro svet,..nikdy tam nic nebylo...at jsou radi ze maj vykolikovano, stejne je to jen proto aby se mnozili ZA OHRADOU.

No to oni mají vykolíkováno od vyhlášení státu Izrael. Akorát, že se jim za kolíky množí židovské osady.  

Navic mohli mit stat uz v r 48 ,ale jaksi toho nevyuzili.

Tak proto se jim množí ty osady za kolíky. Nevyužili možnosti. Tak to je jasný.

Lze psat dal a dal, pac Tve vylevy a pokrucovani a nechapani a provokujici jednoduchost mysleni je velmi inspirujciiii..haha./maladaptace

Nebreč, nižší agente Mossadu. Běž raději hlídat kolíky, aby se izraelské osady nemnožily za ohradou.

ale nakonec jen malickost...Tve kecy srovnavajici mafie a taky investice a pomoc Kosovu a Iz. jiste nemyslis vazne!

Nižší agente Mossadu, když budou Izraelci házet ruční granáty na pěší zóně a organizovat prostituci, tak si svoje kecy nech třeba na sabat nebo na pešach, nebo kam chceš.

To nevideni fatalniho vyznamu mafiiii  pro hospodareni a "personalistiku"  kosovske haha-administrativy, ...a ruske pozadi Iz. mafianu, jejich zanedbatelnost vuci tomu co Iz. dela a produkuje  je legracni.

Zasažené střepinami nezajímá původ střepiny. Jakákoli sebranka z Izraele ať si svoje pozadí strčí a nehází granáty tam, kde nemá.

Dale.. tvoje zamerne zanedbani  situace, v niz se Iz. na rozdil od Kosova od sveho vzniku nachazi, pri srovnavani dotaci z USA, je hovadismus.

Kdybys nebyl sionisticky přehřátý, tak bys věděl, že Izrael už dávno vyhrál. Tvoje sionistická přehřátost je Izraeli platná jako mrtvému zimník.

Navic si ty 3mld pomoci od amiku pro Iz. vydel 130mld GNP, kaaamo...aby ses neposral.

To se určitě nižší agente Mosadu neposeru, když podobné prachy dostává i Egypt.

a jeste ..tim vyhanenim Srbu jsem samosebou myslel 500let vyhaneni z jejich kolebky-Kosova ze strany Turku, Albancu a novych poturcencu...bylo mnoho povstani, mnoho uteku a vyhnani..jiste to viiiis

Nerozbreč se mi ještě nižší agente Mossadu ze strachu z muslimů. Nebo ti budu muset vyměnit pleny.

tak shalom

shalom all lajkum


...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
teda ty dvojky (5.00 / 5) (#499)
andyo 06.03.2008 08:04:55 MET
(User Info)

vám dávám protože jsem milostivá, za to divadlo pro vrbařské mindroše byste zasloužili na prdel:))

[ Parent ]
 
 
no Andy, je fuk co nam davas -nic ve zlem (none / 0) (#500)
magnus maximus 06.03.2008 19:24:14 MET
(User Info)

a uz uplne egal je , co si myslej slaboduchove na Vrbe. Tim se fakt ridit nelze.

Max uz nezvlada dvousmernost diskuse s osobnimi i vecnymi rysy a asi nema cas nebo neni v pohode, posledni reakci odflakl, nad nicim vecnym nejevi ochotu se zamyslet a jede hlavne v tom osobnim smeru.
Jeho prekrucovani , vytrhavani dosahlo novych kvalit.

ad piitrs  ...uvadi moji polopatickou a obecnou odpoved Ivanovi ale ne jiz z 11.9. 06 jak nakonec pisu Placnout mouchu nekdy postaci.Take myslim, ze netreba do osobnich sporu plest statni instituce.... Nicmene vsechny jeho {3.14} utoky jsou osobni a zneuziti instituce zatim nedoslo.

Max je jednodussi a tak nevidi, ze kdyz ho chapu a kazdou ranu taky vracim atd...tak to jeste neznamena primo souhlas se zvolenym zpusobem bonzovani neceho nadrizenym,institucionalisace sporu, uvedeni sporu na jinou kvalitu.. a take to neznamena ze schvaluju devalvaci etosu jeho odvety tim mnohadennim kecanim o tom,co udela, detinskym vyhrozovanim , kterym to vc. sebe sameho opravdu schodil. Max netusi,ze jsem mluvil s nekolika z nas
od te doby presne takto o tom neadekvatnim me protivnem SYSTEMOVEM zpusobu odvety ,takze ani nevi jak se myli s tim obvinovanim me z popiranii. Na vine je jen jeho neochota hloubeji se zamyslet ,co to znaamena ,kdyz druhy neco napise. {On rozumi jen gumackym rozkazum, na samostatne mysleni u nej nelze spolehat.Cenil jsem ho vyyyyse.}
 Vim, ze adekvatnost si voli kazdy sam. A myslel jsem ,ze Max je natolik zraly, aby mohl toto volit, ale on svym projevem a postupem ,z nehoz pak nastesti pro nej vycouval, prokazal opak. Takze konkretne jemu namitka neadekvatnosti, jakkoli netorerantni a jej diskursne nerespektujici, holt sedi.
On vlastne nikdy asi zadny skutecny konflikt resit nemusel, do niceho se jeste nedostal a proto tehdy tak jednal a celkove tak nejak detinsky se projevuje.

Doufam ze kdyz na nej bude nase prostredi dele pusobit, brzy dospeje.

Tak nak nejsem sto se na nej ani nasrat, je jedno co si mysli, stale to shazuje prekrucovanim a nekorektnosti sve argumentace, takze tady ani nejaky konflikt nemuze nastat.
 Politicke nazory ma celkem spravne , takze ja jsem optimista pokud jde o jeho budoucno.

[ Parent ]
 
 
asi to bude jarem (none / 0) (#501)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 06.03.2008 20:32:26 MET
(User Info) http://www.squaw.com

tady se plnokrevni mladenci dostali do sporu az litaji jiskry.

Oproti tomu intelektualne neduzivy Tonda Vacha z Utrechtu spolu se svym intelektualne umolousanym famulusem Vitouskem Zvanovcu z Uradu na Ochranu Osobnich Udaju, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Czech Republic, Tel.: +420 234 665 111, se zmuzou jen na podle okopavani kotniku, smirovani a bonzovani. Inu, kde nic neni, ani smrt nebere.
Porad mne ale trochu zarazi ten strmy propad Elvise, z chytreho zertere s nadhledem, v zavistiveho fizlacka okresniho formatu, ktery se vyziva v pavlacove hysterii. Inu, jak jsem psal, ta dutostroma dutolebost bude nakazliva ;-))

  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Spor až jiskry lítají (5.00 / 1) (#502)
    Ales Zeman 06.03.2008 20:41:47 MET
    (User Info)

    začal debatou o Kosovu. Kdyby se džentlmeni drželi tématu, namísto osobních útoků, tak by to mohlo být zajímavé, takto je to spíše, mit Verlaub, zum Kotzen...


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Přesně tak, Andy (5.00 / 5) (#504)
    Michaela 06.03.2008 22:15:56 MET
    (User Info)

    to by teda zasloužili. Jak malý kluci vobááá. Ale copak můžu dát vlastnímu manželovi na prdel? :)) Už teď sklízím nelibé reakce, že se vůbec míním tak neloajálně vyjadřovat. Není to sranda vybalancovat kombinaci služebně vyššího postavení v Mossadu a vládnoucímu patriarchátu v naší rodině. No, ještě že mám v zádech Sanhedrin :))).


    [ Parent ]
     
     
    kdo jiný když ne ty, (none / 0) (#505)
    andyo 06.03.2008 23:10:26 MET
    (User Info)

    kdy jindy když ne teď? ;-)

    [ Parent ]
     
     
    Přátelé z Vrby nechť si počtou, (none / 0) (#524)
    max 10.03.2008 08:58:07 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    proto byla přeci Vrba stwořena. Teď jsem tam nakouknul a silný Alex je od Sprchy odhání a řeší, že nedostal hypotéku.

    Kdyby si vytáhl ze zadnice pana Jaromíra, tak ten by mu mohl půjčit. Vždyť už jsou přes jeho rektální sliznici pokrevní bratři.

    Tuhle debatu jsem opravdu nechtěl vést po osobní rovině, ale když už to rádoby hebrejský jelito převedlo debatu o americké politice do osobní roviny a začalo tahat do diskuse moje sportovní aktivity, které mají s US politikou jenom málo společného, tak se tak vede.

    Já mu naprosto rozumím, chce zachránit Izrael a západní kulturu. Ach jo. Ale místo kecání, jak jsou amíci blbí, má nastoupit na čtyři roky do IDF.

    To už je ale těžší, než jen hraná vyšší moudrost a snaha být považován za někoho, kdo bojuje za ideu a zatím jsou to jen jeho laciné kecy salónního sionisty.

    Z jeho nevyspělé osobnosti posedlé islamofobií si dělal na internetu legraci kde kdo. Určitě už vyhodil do popelnice i ten přívěsek s US vlajkou na jedné a izraelskou na druhé straně.

    Kosoxichty a plastelínce by ve své nenávistné islamofobii vykopal pryč z jejich domovů a tak se dostal na mentální úroveň pana Ahmadinežáda.

    Co já vím, jestli si řeší starej mindrák nebo problémy v nové rodině, či něco jiného. To je jeho problém. Jako vždy si s těmito netolerantními fanatiky pohraju a pak je odhodím. Nic jiného si nezaslouží a pak jsou dospělejší, mají po nárazu lepší náhled na svět. To je vyzkoušené a jinak se jim nic nestane.

    První pozitivní výsledky už jsou vidět, jeho písemný projev už nevypadá jako kýhání prokládané morseovkou.

    Takže já na něj už kašlu, stejnak až se Izrael zařadí mezi ostatní slušné státy a uzná Kosovo...tak pak..."vytahne Jericho und erledigt"...si to pustí do řepy...haha...


    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    no maaaksi, dovol takovou technickou.....nevim... (none / 0) (#526)
    magnus maximus 10.03.2008 14:26:50 MET
    (User Info)

    jak je to s tim pohravanim, v tom poslednim prispevku z 6.3 jsi byl jiz EVIDENTNE velmi vysilen, argument ve vecne casti veskery zadny, rekl bych ze to dosel prach. Nebyl jsi schopen chapat, co ti vubec predtim rikam. Ledacos mnou psaano je slozitejsi nez se zda. Myslel Mysli si o teto vete co chces. Proste mi nerozumis, vidis tam veci velmi, povrchne neumis odlisit dulezite od neduleziteho, nechapes ironie.  Castecne je to jiste vina meho vyjadrovani, ale jen castecne . Jses typ co nechape smysl textu kdyz jeho struktura co do slozitosti presahuje gumacke nastenky.

    Ten kdo v rozepri evidentne prokazal, ze na diskuse se mnou nema dost logiky a energie, tak ovsem jen opet dokazuje svou zpozdilost , kdyz piise : " Jako vždy si s těmito netolerantními fanatiky pohraju a pak je odhodím."

    Z jeho nevyspělé osobnosti posedlé islamofobií si dělal na internetu legraci kde kdo...aha tak to je opora pro tve nazory na moje psani, to ma fakt velkou vahu ty hypertrofovany slidile, co kdo o kom pise na netu. Mel to byt nakej apel k zamysleni ? Moje identita se neridi  odrazy na netu, troubo.

    Nesmis ten net tak zrat, kaaamo, ten pravy svet je venku !...najdi si devce, udelej si deti, postav barak,zahusti si zivot nejakou hloubkou ducha skrze existencialni zazitky, proste nejak konecne vyzraj, ty vyspela osobnosti

    ..jo a zajed do eretzu a chvili tam pobud, je to takova kapka, v ktery se odrazi deni celyho sveta, budes lepe chapat co se kolem tebe deje.

    Jo a nepij uz za volantem tu pepsi-max, je to velmi trapne.

    [ Parent ]
     
     
    slovo myslel tam nepatriiii (none / 0) (#527)
    magnus maximus 10.03.2008 14:30:30 MET
    (User Info)

    to jen aby max zase neztratil nit

    [ Parent ]
     
     
    Proboha, jak prohodila? (none / 0) (#503)
    Michaela 06.03.2008 22:15:34 MET
    (User Info)

    Jako že je ti líto, že nebereme do firmy přerostlý a čitelný kluky, ale dáváme přednost těm méně čitelným a složitějším, i když váží 60 kg i s botama? (teda z pohledu těch mastodontů ... ;)))

    [ Parent ]
     
     
    To Ti vysvětlím na srazu. (none / 0) (#525)
    max 10.03.2008 08:59:10 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    Jako že je ti líto, že nebereme do firmy přerostlý a čitelný kluky, ale dáváme přednost těm méně čitelným a složitějším, i když váží 60 kg i s botama? (teda z pohledu těch mastodontů ... ;)))

    Líto je mi jenom trpajzlíků.

    PS: Kdy ses naposled vážila? Aby nás mastodontů nebylo víc... ;)))

    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    Na srazu mi to asi nevysvětlíš. (none / 0) (#528)
    Michaela 10.03.2008 17:43:57 MET
    (User Info)

    S největší pravděpodobností tam totiž nebudu.

    PS: Musím se teď vážit každý týden. Přibírám tak kilo za měsíc. Jelikož už se to chýlí ke konci, myslím, že přírůstek 10 kg je zcela ideální, spíš na dolní hranici. Doktor je taky spokojen.
    Obávám se, že dvou metrů jen tak nedosáhnu (naštěstí), mám už delší dobu uzavřený ty růstový štěrbiny, víš. Mastodont je totiž hlavně o velikosti, nikoliv o tloušťce. Kdybych chtěla být tak nechutně osobní a vyjadřovat se k něčím šířkovo váhovým rozměrům, věř mi, že zvolím úplně jiné zvíře k přirovnání.

    [ Parent ]
     
     
    Tak příště. (none / 0) (#529)
    max 10.03.2008 20:07:47 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    S největší pravděpodobností tam totiž nebudu.

    Není všem dnům konec.

    PS: Musím se teď vážit každý týden. Přibírám tak kilo za měsíc. Jelikož už se to chýlí ke konci, myslím, že přírůstek 10 kg je zcela ideální, spíš na dolní hranici. Doktor je taky spokojen.

    Tak to gratuluji a přeji ti upřímně, aby to šťastně dopadlo. O těchto záležitostech se opravdu nežertuje. Je tudíž jen škoda, že jsi svůj požehnaný stav neoznámila dříve.

    Nemuselo by tak vůbec docházet k nějakému nedorozumění.

    Obávám se, že dvou metrů jen tak nedosáhnu (naštěstí), mám už delší dobu uzavřený ty růstový štěrbiny, víš.

    Vím, že epifýzy se uzavírají přibližně po 18. a do 23. roku života, takže tvoje obava je tudíž jistotou.

    Mastodont je totiž hlavně o velikosti, nikoliv o tloušťce.

    To není pravda. Slovo mastodont je složenina řeckého mastos – hrbol a odús – zub. Jedná se o vyhynutého chobotnatce s přímými kly. Některé druhy měly i druhý pár menších klů ve spodní čelisti. Žili od oligocénu do pleistocénu a jejich nejstarší zástupci, rody Palaeomastodon a Phiomia byli nalezeni ve spodním oligocénu v Egyptě.

    To je holt to úskalí používání cizích slov. Cizí slova mají onen nádech odbornosti, propůjčují lidem zdání vlastní důležitosti a vzdělanosti. Dokáží poměrně nenápadně zakrýt jak prázdné blábolení, tak zjevnou duševní impotenci svého autora či instituce, proto je dobré jimi v každém případě šetřit.

    Kdybych chtěla být tak nechutně osobní a vyjadřovat se k něčím šířkovo váhovým rozměrům, věř mi, že zvolím úplně jiné zvíře k přirovnání.

    Kdybys chtěla, tak tohle zcela určitě zvolíš, o tom jsem přesvědčen. K čemu by to ale bylo dobré opravdu nevím.


    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    No, joooo (none / 0) (#531)
    Michaela 10.03.2008 22:43:47 MET
    (User Info)

    jsem blbá, sorry, ....podezírat tě z toho, že máš přímé kly ne-li dokonce druhý pár menších v dolní čelisti ... to byl ode mne nejapný neodhad situace. Ježíííš a naznačovat, že už má to svý nějakejch pár miliónů let za sebou ... fuj, o tom se fakt nežertuje. A ještě se tak trapně splést a myslet si, že místo severu Čech snad patříš do Egypta ... to může jen zakomplexovaný nevzdělaný idiot odpovídající mému formátu. Jdu se podívat do slovníku cizích slov abych příště něco zase tak blbě nezvorala ...

    [ Parent ]
     
     
    Ahoj, děvenko (none / 0) (#532)
    andyo 10.03.2008 23:03:34 MET
    (User Info)

    nerozčiluj se, jsi požehnaná mezi ženami a Max nějaké ty kly unese.

    [ Parent ]
     
     
    Ahoooj (none / 0) (#534)
    Michaela 10.03.2008 23:25:10 MET
    (User Info)

    Škoda, že není vidět, že se nerozčiluju, ale dobře bavím. Papa, měj se.

    [ Parent ]
     
     
    Už zase Wikipedia kecá, (5.00 / 1) (#533)
    Ales Zeman 10.03.2008 23:04:51 MET
    (User Info)

    když uvádí, že mastodont (angl. též mastodon) měl kly pěkně šavlovitě zakřivený. A μαστός prý je v řečtině bradavka, tak ten mastodont měl bradavkové stoličky, čímž se lišil od mamuta. A mastodont byl "browser" (živil se listím), zatímco mamut byl "grazer" (kerej žral trávu). Also sprach Wikipedia, studnice moudrosti.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Hlavně čím se liší mamut od mastodonta (5.00 / 1) (#535)
    jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 10.03.2008 23:34:55 MET
    (User Info)

    je že mamuti byla tažná hovada, používaná ke stavbě pyramid, jak názornou vizualizací dokládá nejnovější Hollywoodský opus: http://www.10000bcmovie.com/

    ------------------------------
    Jezovec jsem, a jezovec budu.


    [ Parent ]
     
     
    U nas si muzu koupit (none / 0) (#536)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 11.03.2008 07:17:23 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    mastodonta na e-bay.

  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Sraz? (none / 0) (#530)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 10.03.2008 20:15:25 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Kdo se bude srazet? Kde a kdy a proc? Uz jsou plany planovany?
    Muzu se prijet podivat?

  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     

    Všeobecná diskuse | 612 comments (610 topical, 2 editorial, 12 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Komentáře chronologicky (15)
    - I pět je málo! by Tomas
    - 2 Junior-BeU by Postava do jazzu
    - Y.G. jsou ted ve sve akusticke fazi by Boutros el Uam
    - Když poslouchám toho zpěváka, by Tomas
    - V Praglu by Boutros el Uam
    - pisou v Pavilonu Opic by Boutros el Uam
    - A někdo si vybere víno by Prokop
    - nekdo paruje spravne vino s jidlem by Boutros el Uam
    - 4 Senior-PdJ by Boutros el Uam
    - ... a ze prej nepujde vytrenovat by Boutros el Uam
    - Vsade se resi difuze invaze by Boutros el Uam
    - PBS v letních měsících asi moc by Ales Zeman
    - hehehehe by Boutros el Uam
    - Merci beaucoup Monsieur Châtelain by Boutros el Uam
    - TV Schamu jsem viděl loni myslím kompletního, by Ales Zeman

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky