Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Jaký trest navrhujete pro tyto zločince? :)

Doživotí   1 vote - 100 %
Tři roky natvrdo   0 votes - 0 %
Stokrát napsat "Oni nekradou" a nechat podepsat rodiči   0 votes - 0 %
Vymyslet nekorektní vtip na většinovou populaci   0 votes - 0 %
 
1 Total Votes
Komentáře: Zobrazení: Řazení:
Malá vánoční (tragi)komedie | 24 comments (24 topical, editorial, 0 pending)
Trapná SMSka, (5.00 / 1) (#1)
max 28.12.2007 19:07:20 MET
(User Info)

ještě trapnější článek.

Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
ψ

 
 
Zdá se, že se mýlíte (none / 0) (#2)
cnemo 28.12.2007 19:55:48 MET
(User Info)

jak je vaším zvykem. Paní ministrině se k ní vyjadřuje, televize z ní dělá hlavní zprávu dne. Ujišťují vás, že nebýt reakce oficiální míst tak bych se takovou hovadinou nezabýval. Podle mne právě ta reakce nejtrapnější část celého řetězce.

Co je ale opravdu poučení, je faktické přiznání úrovně špiclování mobilních telefonů. Ne že bych to nečekal, ale důkaz je důkaz:)

[ Parent ]
 
 
No nevím, (5.00 / 2) (#7)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 28.12.2007 21:17:02 MET
(User Info)

podle mně se to na veřejnost dostalo tak že někdo rozesílal tuhle zprávu na náhodná telefonní čísla a někdo kdo dostal takovou zprávu to prostě oznámil...

Děti a teenageři se občas baví posíláním různých zpráv na náhodná čísla, a protože pre-paid karty jsou  anonymní tak jméno vtipálka není snadné zjistit (operátor ho nezná).

Jinak sms komunikace je pokud vím archivována po nějakou dobu určenou zákonem, a předpokládám že policie k ní má přístup na základě povolení soudu.

Jinak moc nerozumím že tato zpráva "je faktické přiznání úrovně špiclování mobilních telefonů"... to si představujete že Džamila dostala na stůl svodku BIS se seznamem politicky nekorektních sms zpráv za uplynulý týden a běžela s tím do televize?

------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.


[ Parent ]
 
 
Ještě k tomu uchovávání SMS (none / 0) (#22)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 26.01.2008 21:01:35 MET
(User Info)

jediné co jsem dokázal dohledat je že operátor neuchovává SMS, ale pouze po určitou dobu údaje o nich (kdo, komu, kdy, nikoli obsah)... podobně jako u telefonických rozhovorů... musí to dělat už kvůli vyúčtování a reklamacím.

------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.


[ Parent ]
 
 
Kapitáne, (none / 0) (#3)
Ales Zeman 28.12.2007 20:05:09 MET
(User Info)

je vůbec jasné, že ta SMS zpráva byla zachycena nějakým policejním odposlechem? Co když se někomu z veřejnosti jen nelíbila a upozornil na ni to ministerstvo pro menšiny a lidská práva? Jinak šíření rasové nenávisti je trestné i v jiných zemích.



Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
 
 
No, nevím, (none / 0) (#4)
cnemo 28.12.2007 20:29:52 MET
(User Info)

kdyby SMS komunikace nebyla sledována a zálohována, v této chvíli by důkazy z principu neexistovaly. Ale uznávám, s tím důkazem jsem poněkud přehnal.

A tohle je podle vás šíření rasové nenávisti? V různých diktaturách jsou různé typy ideozločinů, vzpomínám si, že za bolševika existovala i urážka představitele socialistického státu:) Pokud stát zkouší kriminalizovat obsah soukromé korespondence, ať obsahuje cokoli, tak je to minimálně drzost. Za chvíli bude chtít vědět a zhodnotit, co si povídám s kamarády na Silvestra. Myslím, že to už tu jednou, dvakrát či vícekrát bylo a jak to dopadlo víme všichni.

[ Parent ]
 
 
Viditelne Vam kapitane (5.00 / 1) (#5)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 28.12.2007 20:43:50 MET
(User Info) http://www.squaw.com

unika zasadni fakt, ze svoboda slova neni absolutni. Tato neznalost, v CR vcelku rozsirena, kombinovana s Vasi neznalosti pravidel fungovani spolecnosti, potom usti v tyhle paranoidni stavy, ktere resite vskutku pomerne trapnymi skreky. Ze Vam to v sezone miru a lasky mezi lidmi stoji za to ;-))


  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Myslím, že základní fakt unikám vám a (none / 0) (#8)
    cnemo 28.12.2007 21:41:32 MET
    (User Info)

    současně zákonodárcům. Svoboda slova absolutní je, tímto právem nás vybavila sama příroda a já se jí nehodlám vzdát tak jednoduše. Za sebe mohu jen konstatovat, že vzhledem k tomu, že jsem žil ve dvou zcela protichůdných systémech a své názory si v principu podržel, je zákonité, že jsem tento zločin  spáchal minimálně jednou:) Ujišťji vás, že z důvodu mocenské změny svůj slovník a názory v soukromé komunikaci měnit nebudu.

    kombinovana s Vasi neznalosti pravidel fungovani spolecnosti

    Problém je v tom, že já tohle pravidlo neakceptuji, navíc v soukromé komunikaci.

    Ze Vam to v sezone miru a lasky mezi lidmi stoji za to ;-))


    No právě, láska, mír a otevřená hrozba třech let nepodmíněně za hovadinu, propagovaná v hlavních médiích, to vytočí.

    [ Parent ]
     
     
    Vesely zert (5.00 / 1) (#10)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 28.12.2007 22:06:10 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ten s tou prirodou ;-))) To jako myslite, ze kdyz muzete mluvit, tak muzete zvanit cokoliv bez nasledku? Inu v tom pripade Vase odpurce priroda na oplatku vybavila schopnosti Vam ty usta rozbit ;-))
    Tenhle zakladni prinicip, jez Vam zcela unika, je zakotven i v zakonodarstvi USA, ktere je pravdepodobne ke svobode slova nejpratelstejsi.
    Jinak si myslim, ze jste se svou socialni imbecilitou zatrel do jakehosi podivneho rohu argumentacni zacyklenosti, do ktereho nehodlam vstupovat.

    Prijemne proziti zbytku svatku Vanocnich preji...


  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Zase jeden optimista, (none / 0) (#12)
    cnemo 28.12.2007 23:10:08 MET
    (User Info)

    který chce zákonem nalinkovat komunikaci mezi dvěma lidmi. Lituji, ono to nefunguje, většina režimů to ale obvykle pochopí naž na konci svého vládnutí:)

    Člověk neříká první co ho napadne z daleko důležitějších a podstatnějších důvodů, než je nějaký zákon, který odhlasuje 200 výherců manipulačního klání. Běžné mezilidské vztahy a nutnost existovat uvnitř nich snižují to vaše "cokoli bez následků" o několik řádů a vylučují většinu absurdních možností. Tzv. zákonná omezení se však vztahují na velmi malou skupinu názorů, která vždy bezprostředně souvisí s mocenskými prioritami vládnoucího režimu.

    socialni imbecilitou

    Myslím, že to označení je špatné. Akceptoval bych "právní imbecil", to docela odpovídalo, jeden zdejší právník mi to potvrdil:), ale sociální to se myslím pletete.

    Nicméně, také vám přeji pěkného Silvestra a hodně štěstív novém roce. Mimochodem těším na pokračování vašeho cestopisu, sám jsem totiž absolvoval přesně stejný výlet, jen v opačném pořadí.

    [ Parent ]
     
     
    To i někteří továrníci (none / 0) (#13)
    max 28.12.2007 23:36:42 MET
    (User Info)

    To i někteří továrníci se snažili mi nalinkovat komunikaci a psali mi, co nemám psát, co se jim nelíbí. To byste se divil. Ještě štěstí, že naši výherci továrníci netvoří zákony. ;)

    PS: A až skončí tenhle režim, tak budou muset vysvětlit, jak lacino k fungující divizi přišli. ;)


    Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
    ψ

    [ Parent ]
     
     
    Mozna spis k zamysleni (5.00 / 1) (#16)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.12.2007 04:29:14 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    nez k odpovedi.

    Ze jste ten cestopis nesepsal a nepostoval Vy sam, namisto jiz unavne repetetivnich, do prazdna mirenych, stiznosti na fiktivni krivdy?


  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Abych byl konkretnejsi (5.00 / 1) (#17)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.12.2007 06:14:53 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    chce zákonem nalinkovat komunikaci mezi dvěma lidmi
    Mohl byste nejak fakticky dolozit, ze ja stojim za timhle smelym prohlasenim?

    Člověk neříká první co ho napadne z daleko důležitějších a podstatnějších důvodů, než je nějaký zákon, který odhlasuje 200 výherců manipulačního klání.
    Kdyz vynecham ten nesmyslny pridavek o zakonech, ktery naprosto postrada merit a souvislost (zacina od slova než) tak souhlasim a prijde mi, ze opakujete muj argument.

    Nazory mohou byt nepochybne rozdilne, pro mne jste vsak socialni imbecil, stejne tak jako ja sam jsem dle vlastniho soudu emocionalnim idiotem.


  • ...we all live in each other's shadows...
    [ Parent ]
  •  
     
    Svoboda slova absolutní je,... (5.00 / 1) (#11)
    max 28.12.2007 22:29:28 MET
    (User Info)

    Svoboda slova absolutní je,...

    Opravdu? A proč jste tu psal, že je Vám nepříjemné, co píšu? Proč jste se mi snažil zabránit, abych užíval absolutní svobodu slova v případu našeho bývalého kollegy?

    Proč se jí sám nehodláte vzdát a jiným ji berete? To jsou fakta, která neunikají a mohu je doložit odkazy.

    PS: Vy dva s Džamilou si tedy můžete podat ruce, i když Džamila má očividně konzistentnější názory. :)


    Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
    ψ

    [ Parent ]
     
     
    Chtěl jsem vám v tom (none / 0) (#14)
    cnemo 28.12.2007 23:43:30 MET
    (User Info)

    zabránit? Protože jste (oba) v té chvíli ztratili zpětnou vazbu a já se jen snažil, abyste ji znovu chylili. To byl zase projev mé svobody slova. Všimněte si minimálně rozdílu těchto rozdílů proti Džamilinu postoji:
    1. nazastrašoval jsem vás (ani neměl čím:), nevyhrožoval cizí - vyšší mocí.  
    2. vaše debata probíhala mimo veřejný prostor Sprchy, kdyby ne, ani by mne nenapadlo šmírovat váš komunikační kanál (i kdyby to technicky šlo).
    3. Kdyby jeden o druhém vymyslel podobně hloupý vtip typu:
      "Přečtením tohoto příspěvku na zemi pojde jeden takový blbec jako   je  pan X, udělejme si bezixové vánoce", myslíte, že bych pro něj požadoval 3 roky kriminálu?

    Netvrdím, že nemá konzistentněší názory, tvrdím jen, že je má (pro mne) neakceptovatelné.

    [ Parent ]
     
     
    Ano zabránit. (none / 0) (#15)
    max 28.12.2007 23:59:27 MET
    (User Info)

    Jinak byste asi nevyjadřoval veřejně nevoli nebo snad vyjadřujete veřejně nevoli pro podporu? Zkuste si to srovnat.

    nazastrašoval jsem vás (ani neměl čím:),
    Naštěstí.

    nevyhrožoval cizí - vyšší mocí.
    Kdybyste jí měl, tak bychom se možná divili.

    debata probíhala mimo veřejný prostor Sprchy
    To je jedno kde probíhala. Pokusil jste se mi bránit v "přírodou" mi dané absolutní svobodě projevu.

    myslíte, že bych pro něj požadoval 3 roky kriminálu
    Zatím jste překvapil tím, že jiným upíráte absolutní svobodu projevu a tak nejsou vyloučena další překvapení.

    ...tvrdím jen, že je má (pro mne) neakceptovatelné
    Zkuste akceptovat právo, kterým ji vybavila "sama příroda" a ona se ho nehodlá vzdát tak jednoduše.


    Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
    ψ

    [ Parent ]
     
     
    Hlavní zpráva dne? (none / 0) (#6)
    Ales Zeman 28.12.2007 21:09:59 MET
    (User Info)

    Mně událost příjde spíše jako blbý vtip. Závažnost té esemesky asi bude záležet třeba i na tom, kolik lidí ji dostalo. Jedná se vskutku o soukromou korespondenci? Kdoví, z článku TV Nova se to nedovíme.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    SMS jde (none / 0) (#9)
    cnemo 28.12.2007 21:51:23 MET
    (User Info)

    z jednoho telefonu na druhý, může být něco soukromnějšího?

    Mimochodem, takové SMS se opravdu kolovaly, je to pravda. A nešlo o  nějaký hromadný spam.

    [ Parent ]
     
     
    kontráček??? (none / 0) (#18)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.12.2007 08:37:08 MET
    (User Info)

    To jste Vy, kapitane?  Malý, útulný, český ... celkem odpovida.

     
     
    kde je v tom odkazu něco (5.00 / 1) (#19)
    andyo 29.12.2007 14:10:05 MET
    (User Info)

    o odposlouchávání? Z obsahu nevyplývá ani podezření, že by jakýkoliv státní "orgán" tuto sms zachytil při špiclování. Možná při zprávách na Nově něco podobného naznačovali, to nevím, nesleduji je, jen občas, strašně kecají. Tím se ostatně liší od ČT, která jen upravuje zprávy tak, jak se jí to hodí. Kroťte tu svou paranoiu, sice je ČR na špici ohledně odposlouchávání, ale ne kvůli svobodě slova, jen kvůli podsvětí, podfukům, korupci a dalším lahůdkám spojeným s prachy.

     
     
    To je teda idiotský článek! (5.00 / 4) (#20)
    Michaela 29.12.2007 21:39:36 MET
    (User Info)

    Ale alespoň jste mi zvýšil proklatě nízký tlak, takže nakonec díky.
    Co vás prosím pěkně uráží na obecné kritice takovéhle kolektivní rasistické zábavy? A proč by se k tomu Džamila "ministryně pro menšiny a lidská práva" nemohla vyjádřit?
    Vy tu sms považujete fakt za humor? Za projev českého nezlomného ducha, který se vrchnosti nikdy nepodaří potlačit? Bude vám připadat vtipné až si pár "bílejch Čechů" vzpomene že jim pro zábavu nějaká menšína bude drhnout náměstí kartáčkama na zuby? Nebo budou jen tak pro srandu chodit do kola po čtyřech? Všechno tohle už tady jednou v historii bylo a je smutný, že takový debilní ministerstvo, které se má zabývat menšinami a lidskými právy vůbec musí existovat. Jenže pokud tady budou vtipálci vašeho formátu tak ty prachy z našich kapes do takových institucí budou muset téct furt.

     
     
    Výborně, (none / 0) (#21)
    cnemo 29.12.2007 23:46:32 MET
    (User Info)

    aniž bych byl neskromný, tak soudě podle vaší reakce jsem to napsal dobře:) A to vám nebudu ani nebudu účtovat 30Kč za léčebný zásah:)

    Co vás prosím pěkně uráží na obecné kritice takovéhle kolektivní rasistické zábavy?

    Drzost Michaelo, neskutečná drzost s jakou si dovolí dnešní elita vyhrožovat třemi lety vězení občanům za obsah, navíc poměrně stupidní a neškodný, soukromých SMS.

    Vy tu sms považujete fakt za humor?
    Bohužel mi demokratická svoboda slova, danná zákonem, neumožňuje na vaši otázku svobodně a svéprávně odpovědět:) SMS to také nepůjde, ještě bych vám to mohl nezákonně zašeptat do ouška, tedy pokud mě neprásknete nebo ten pán z fotografie mi nepřijde rozbít hubu:))

    Za projev českého nezlomného ducha, který se vrchnosti nikdy nepodaří potlačit?

    Přesně tak Michaelo, možná to nemá tu správnou intelektuální hloubku, ale potlačit to nepůjde. Jen až padne dnešní druh státního rasismu (a on padne jako každá jiná svévole), bude z toho jen starý hloupý vtip. Doporučuji studovat zkušenosti pana Jakeše, Bilaka a Husáka, ti se o něco takového pokoušeli docela dlouho a jak to dopadlo:) Připomenu vám jeden vtip z minulosti, s naprosto stejným motivem - hrádky s násilím proti skupině obyvatelstva:

    Proboha sousede, proč říkáte těm králíkům soudruhu?. No víte, já bych je pak nemohl zabít...

    nebo

    Jednoho krásnýho dne pověsíme všechny komunisty, řekl chlapík, rozhlížeje se po obloze, no a dneska by to šlo.

    Ten poslední byl za mých mladých let takovým hitem, že stačilo říct jen "... dneska by to šlo." a všem to bylo jasné.

    Bude vám připadat vtipné až si pár "bílejch Čechů" vzpomene že jim pro zábavu nějaká menšína bude drhnout náměstí kartáčkama na zuby? Nebo budou jen tak pro srandu chodit do kola po čtyřech?

    Co prosím, nezvedl jsem vám ten tlak až příliš? Co to proboha plácáte, jakej kartáček, proč po čtyřech?

    Všechno tohle už tady jednou v historii bylo a je smutný, že takový debilní ministerstvo, které se má zabývat menšinami a lidskými právy vůbec musí existovat.

    No, myslím, že takové ministerstvo ještě naštěstí neexistuje. Konstatovat, že paní Džamila je ve vládě páté kolo u vozu, je podceňování rezervy v automobilu:) Proslavila se snad jen svými prohlášeními ve známé rasisticko-prasečí aférce za potenciální 1GKč z kapes užaslých a jásajích daňových poplatníků.

    Jenže pokud tady budou vtipálci vašeho formátu tak ty prachy z našich kapes do takových institucí budou muset téct furt.

    I v tomto se hluboce mýlíte. Protože se ani paní Džamile nepodaři odstranit ideu rovnosti občanů, najde se dříve nebo později populista, který možná volby ani nevyhraje, jen vysvětlí hlavním stranám, že takový postoj je nadále nevolitelný a posune celým politickým spektrem. Koryta jsou totiž pro tuto elitu národa daleko důležitější, než takové drobnosti, když dojde na lámání chleba:)

    [ Parent ]
     
     
    zajímavé téma (none / 0) (#23)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.01.2008 09:09:00 MET
    (User Info)

    Já si myslím, že snaha o uchovávání obsahu SMS (ale i komunikace u poskytovatelů připojení) je ze strany aparátu zjevná. Vypadá to, že  návrh jednou neprošel,
    http://www.euractiv.cz/evropske-pravo/clanek/parlament-odmtl-nvrh-na-uchovvn-daj-o-pouvn-telefonu-a- inter
    jiná věc ale je, jak se věci mají doopravdy. Nejsem si jist, zda odposlechy komunikace (Ivánku, ty vole, no rád tě slyším) se rozběhly až na základě soudního příkazu nebo dříve. Podobně např. "monitoring" hnutí a skupin s "extrémními názory".
    Konec konců i organizace napojené na sledování tzv. "pirátství" mají na takových věcech zájem.
    Osobně se domnívám, že šedá zóna je velmi široká a operátoři i poskytovatelé jsou víceméně svolní nečekat na soudní nařízení a vyjdou orgánům vstříc.
    Můžeme tedy čekat na další exemplární zátahy na "piráty", kteří prošli sítem předběžného sledování komunikace za posledních pár let.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
     
     
    Ano, ten vas idealni cech, (none / 0) (#24)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.01.2008 14:58:35 MET
    (User Info)

    ktereho zde tak neunavne propagujete, samozrejme takove SMSky siri, nadsene se nad nimi pochechtava a to je asi tak jedine na co se ve svem ja-preziji-vse-protoze jsem plaz dusevnim stavu vzmuze.
    Sice dost dobre nechapu, ze vas to donutilo svou neohrabanou cestinou vyblinkat takovyto clanek, ale na druhou stranu jen znovu a znovu potvrzujete svuj dusevni rozhled zapadleho domkare.

    Priznejte se, kapitane, ze vy touzite byt investigativnim zurnalistou a nebojacne ostrym perem odhalovat korupci, propichovat bubliny lzi a zachranovat nevinne diftky pred zprznenim?  Pokud vam to dela radost a zrelaxuje vas to od prace v te vasi vytunelovane fabrice tak budiz  - ale proc s tim opruzujete prave tady?  Tento clanek by vam na Zvedavci vynesl suitu oddanych nasledovatelu; zde jen zahazujete svuj talent.

     
     
    Malá vánoční (tragi)komedie | 24 comments (24 topical, 0 editorial, 0 pending)
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:
    Základní nabídka
    - registrace nového uživatele
    - jak na to (aktualizace 19.1.03)
    - časté dotazy
    - vyhledávání

    Login
    Jméno:
    Heslo:
     
    Registrace nového uživatele

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz. plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky