Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Na Vaclavaku se nam zase jeden upalil.
--JaroSlav--
08.03.2003 21:56:42 MET
(Co je nového/Politika)
Nikdo nemá právo si sáhnout na život! Ať z politických, názorových, náboženských, osobních, nebo rodinných důvodů! Ten čin byl zbytečný a k ničemu nevedl!

 
 

Mluvit o tom, že je někdo blbec nebo slaboch je velice snadné. Nikdo z těch co se k tomu neštěstí vyjadřují nezná dokonale a pravdivě s čím se ten kluk ve svém životě v tomhle zkorumpovaném a rozkradeném státě zlodějů-politiků setkal a co si prožil! Ti co jim bohatý tatínek zametá cestičky a kupuje auta by se snad alespoň ze zdvořilosti mohli zdržet svých soudů.
 
>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- JaroSlave, by --Postava do dzezu--
- Přečtěte si pořádně jeho dopis na rozloučenou by --Urban250--
- Vodniku z kraje vetrnych mlynu zvaneho Nizozemi by --Astr--
- Mas pravdu, by --Vaclav Pisecky I--
- Hm, tohle Tengu nebude, VPI, by --Vodnik--
- hmmmmmmmm, a tohle je kdo ? by --Vaclav Pisecky I--
- Dovolte, abych se predstavil kruhu pratel Sprchy, by --Frank Discussion--
- Plot / fence (nikoli o podvrat'aku) by --jednorozec--
- Jak se kalila bushel by --JaroSlav--
- I to jsem mel v planu,ale.. by --JaroSlav--
- NZ by --HUSITA--
- Jestli je to tak, by --Jan Klabacka--
- to Muhammar and New Zealand by --Astr--
- Pane Jaroslave: zkuste Novy Zeeland by --Muhammar--
- Ale jakej název? by --max--

Related Links
- More on Politika
- Also by --JaroSlav--

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Na Vaclavaku se nam zase jeden upalil. | 24 comments (19 topical, 5 editorial, 0 pending)
 
 
Ten " kluk" nebyl blbec (none / 0) (#6)
--Andyo-- 08.03.2003 20:37:02 MET
(User Info)

ale vy jste, když do něčeho, co by měl hodnotit spíš psycholog nebo psychiatr mícháte svou obehranou písničku.

 
 
Je videt ,ze si pletete terminy. (none / 0) (#7)
--JaroSlav-- 08.03.2003 21:45:01 MET
(User Info)

Ale stejne nevim proc se vas to tak dotklo.Mate spatne svedomi?

[ Parent ]
 
 
Blbej asi nebyl, (none / 0) (#8)
--Vaclav Pisecky I-- 09.03.2003 03:33:37 MET
(User Info)

ale mel extremne alternativni pristup k zivotu.

  • pm.sf.ca
    [ Parent ]
  •  
     
    Myslim,ze to za soc. mladi meli psychicky snazsi. (none / 0) (#9)
    --JaroSlav-- 09.03.2003 07:58:25 MET
    (User Info)

    Meli jsme svou unikovou i kdyz pomyslnou cestu na Zapad se vsema tema lakadly a pozlatky pripravenymi pro nas naivky a nedockavce dousku svobody.
    Dneska jsou , ale vratka pomyslne svobody jiz zacvakle a posledni pojistny ventil byl zaplombovan Bushem a udalostma 9.11.
    Na a ti co se sem jeste na posledni chvili vmackli to taky jiz nevidi tak ruzove a pisi o tom domu no a to jenom prohlubuje depresi v mladych dusich.
    Ukoncim to nerudovsky : kam snim ,teda s temi idealy?.
    No, podle me vlastni zkusenosti ceske mladi je,bylo a bude idealy napechovane .Kam ale s nimi,nez je komuniste odchyti do svych siti.

    [ Parent ]
     
     
    Ale jakej název? (none / 0) (#10)
    --max-- 09.03.2003 08:33:59 MET
    (User Info)

    Jo, souhlas s předřečníky. Mladí dnes nemají reálného soupeře a tak si hledají náhražky -bufety a firmy, než se zařaděj. Tímhle bojem samozřejmě nic nezměněj a jen si přivoděj flustraci.

    My jsme to měli s těma komunistama snazší. Nepřítel byl jasnej a uctihodnej. Nechtěl bych se narodit do týhle doby konzumu a jsem rád, že jsem zažil dobu tak akorát, kdy byl úctyhodný soupeř s kterým bylo radost bojovat.

    Co se týče těch komunistů dnes, tak už jsem tak velkej, že se jich nebojim. Koukám na ně a vidím je jako 3 až 5 chytrejch žvanilů v čele strany a voličskou základnu lidí co je volej, protože si od nich slibujou holuby do huby, ale Marxe nebo Lenina nikdy nikdo z nich nečetl.

    Nechali jsem ty komanče na 15 let v karanténě a voni furt žijou. Chcípli by hned potom co by byli vypuštěný z karantény. Komunisti se musej strašně bát vyhrát volby, protože holuby do huby nebudou asi schopný svejm voličům zařídit.




    [ Parent ]
     
     
    Pane Jaroslave: zkuste Novy Zeeland (none / 0) (#11)
    --Muhammar-- 09.03.2003 12:04:25 MET
    (User Info)

    Prijemne podnebi, krasna priroda, ovce, Hobiti (skreti sou uz vyhubeny), malo lidi, nekolik slusnych mest + universit a od politiky je tam daleko, kdyz pominete novozelandske vtipy o tom, jak Australaci zachazeji s manzelkami a tchynemi.

    Vazne, s americkym obcanstvim a usporami v US$ tam vyzijete docela dobre, v zime tam neni takova kosa jak v Chicagu a lidi si nemusej zamykat dvere od domu. Ted jsem cetl zrovna clanek o postarsi pani, ktere se pri sekani travy dostalo neco do sekacky, a nebyl to sutr nybrz zlaty nugget. Takze jeji manzel se synama nakoupil tezebni zarizeni a trochu jim tu zahradu prekopal. Vytezili pry par milionu a neco by se naslo i primo pod chalupou, ale nechteli s ni hejbat. Dojal me rozhovor s tou pani: ptali se ji, jak to tam ted maji s bezpecnosti, jestli u nich uz nekdo zkousel na cerno "rejzovat" a jestli maji hlidace. Pani rikala, ze za sekuritance vyhazovat penize nebude, ze si to ani nedali oplotit, protoze pozemek je dost velkej a ze by to pak jeji sousedi museli cely obchazet. Trochu pry lituje tech znicenych zahonu s kytkama a jahodama, na ktery byla dost pysna, a vadi ji ten kraval z bagru, ale na druhou stranu je moc rada, ze jeji muz a jeji kluci maji nejaky program - ze maji spolecnou praci, ktera je vopravdu bavi. A ze mistni lidi v mestecku to vzali v pohode a ze navic tam jsou tedka dost popularni, protoze asi pulku penez rozdali na vylepseni mesta a zamestali tam vsechny sve kamarady a sousedy.

    [ Parent ]
     
     
    I to jsem mel v planu,ale.. (none / 0) (#15)
    --JaroSlav-- 09.03.2003 14:48:32 MET
    (User Info)

    Koupil jsem si dokonce akcie jedne z nejvetsich novozelandskych firem s vyhlidkou ,ze budu na stari klipovat kupony,ale ani to nevyslo. Kapitalisticky svet se holt hrouti( vy to ale jeste nevite),at jiz je to kde je to.Zbyva nam jiz pouze nadeje,ze se ten cinsky kapitalismus nezvrhne jako kvasinky,nebylo by totiz co kupovat.To by potom snad ani nemelo cenu vylezat z postele a cela zapadni civilizace by tak shnila u televize.


    V mem pripade ,domorodci si zacali delat naroky na timberlands a hodnota byla splachnuta do hajzlu. Neco jako americky Enron.

    [ Parent ]
     
     
    to Muhammar and New Zealand (none / 0) (#12)
    --Astr-- 09.03.2003 13:37:18 MET
    (User Info)

    sice mi uniklo proc nabizite New Zealand, ale s tim zlatem a lakanim to nemusite prehanet,
    NZ samozrejme jak pro koho. Rada z nas s tou myslenkou laskuje:-), ovsem musim Vas ujistit, jak je to na stari a pro pensisty fantasie, tak je to pro tamneji mlade asi velka nuda. Pozoroval jsem to stejne na severnim i jiznim ostrove. Proto tisice mladych prchaji do Australie a jeste dale do USA a Anglie:-)
    taktez neni lepsi lyzovani nez v NZ Alpach, na cele jizni polokouli, snad jen s vyjimkou nekterych terenu v Andach. Ano fantasie, Svycarsko jizni polokoule.
    Uz to ale take objevili Cikani ze Slovenska. Staveni plotu muze byt v budoucnu na NZ velmi perspektivni zamestnani.
    Ze Vy jste to take cetl a proto to navrhujete pro JaroSlava jako prijemne povyrazeni:-) i Vy jeden sibale:-)

     
     
    Jestli je to tak, (none / 0) (#13)
    --Jan Klabacka-- 09.03.2003 13:55:33 MET
    (User Info)

    jak píšete, asi by nejlepší způsob, jak se zabezpečit na stáří, bylo včas se přesunout na Nový Zéland a založit si tam firmu na stavění plotů.

    Možná by místní nejprve kroutili hlavami, ale, jak praví známé přísloví, kdo se kroutí naposled, ten se kroutí nejlépe :))).

    Možná, že ani ta nuda tam časem nebude.

    [ Parent ]
     
     
    Plot / fence (nikoli o podvrat'aku) (none / 0) (#17)
    --jednorozec-- 11.03.2003 00:51:55 MET
    (User Info)

    Re: "jak píšete, asi by nejlepší způsob, jak se zabezpečit na stáří, bylo včas se přesunout na Nový Zéland a založit si tam firmu na stavění plotů.

    Možná by místní nejprve kroutili hlavami, ale, jak praví známé přísloví, kdo se kroutí naposled, ten se kroutí nejlépe :)))."

    Anglické pořekadlo praví, že: Good fences make good neighbours. Dobré ploty dělají dobré sousedy.
    Jeden přítel, sukovitý domorodec a kumštýř rád tvrdil, že v kraji, ze kterého on pochází, good fences made -- good fences.
    kupředu všemi směry
    [ Parent ]
     
     
    NZ (none / 0) (#14)
    --HUSITA-- 09.03.2003 14:04:13 MET
    (User Info)

    krasa nad krasu a obhospodarujou to strasne hodni, prijemni socani.
    Nadhera navstivit, ale usadit se ,kdyz kdo muze utece i do australskyho socialistickyho raje ,to potrebuje silnej zaludek.

    Koluji povesti o cigosich tam smerujicich, vi nekdo konkretni pripady jak tam pochodili?
    Ono to neni zas tak lehke se tam napakovat, jestli se nekdo diva s lupou na kdo a odkud na N.Z. cestuje,jsou to jejich imigraaci.

    Klidne si zgustnou na plnym 747 Qantasu a odbavej tech 380 lidi
    za 4 hodiny.


    [ Parent ]
     
     
    Jak se kalila bushel (none / 0) (#16)
    --JaroSlav-- 10.03.2003 04:39:03 MET
    (User Info)

    Vse tomu naznacuje ze v nadchazejicich dnech,Bush odstartuje prvni nevyprovokovanou valku v historii Ameriky.Nasledky budou pocitovany v sirokem rozsahu nejenom Stredniho Vychodu.
    Vibrace valky v nejruznejsich sferach, budou doznivat nekolik let ba dokonce desetileti. Bude to jedna z nejvetsich gamblu,az na to ,ze Bush to nazyva historickou nevyhnutelnosti. Bush dnes spojuje valku s Irakem s budoucnosti sve vlady, NATO , United Nations i americke vedouci role ve svete. Zda se klidny s konfidenci i pres obrovske svetove pozdvizeni proti valce. Nejlepe to snad vyjadril jeho blizky pritel Craig Stapleton americky ambasador v Ceske republice:"To je jeho moment;to je jeho Omaha Beach". 9/11. dal nejenom smysl jeho presidenstvi, ale novy duvod k jeho ziti,byti. Narod musi rozumnet ,ze je to dnes jeho nova hracka a musi mu pomoci rozsirovat americkou svobodu po ignorantnim svete.Bush si casto hodi kufrem a rika:" My mission is to extend liberty;God's gift to every human being in the world."


     
     
    Dovolte, abych se predstavil kruhu pratel Sprchy, (none / 0) (#18)
    --Frank Discussion-- 11.03.2003 01:08:19 MET
    (User Info)

    Jmenuji se Frank Discussion a jsem Reverendem Kristovy Cirkve Bez Jezise Krista Spasitele.

    V nasi Cirkvi blahoslaveni chudi duchem zustanou idioty a nedostane se jim kralovstvi nebeskeho. Zazraky se nedeji a ke spaseni nedojde. Vembloudi se necpou skrz usi jehel a bohatcum se dostava vsech radosti, ktere penize dokazou koupit.

    Proto musim s omluvami oznamit, ze mlady sebevrah nedosel spaseni a ani az pet minut dvanact krest hasicim pristrojem ho neprivedl k branam nebeskym, protoze ony neexistuji.

    Jakekoliv analyzovani tohoto cinu z hlediska politickeho, metafyzickeho ci nabozenskeho je naprosto nesmyslne a pouze podporuje nebezpecnou iluzi o existenci Jezise Krista, kterou se moje Cirkev snazi privest na pravou miru.

    Hrich je jedinou moznosti, jak dojit stesti a hrich smilstva je v Cirkvi obzvlaste oblibeny.


    F.D.R.
    Frank Discussion - Reverend vlastni rukou
     
     
    hmmmmmmmm, a tohle je kdo ? (none / 0) (#19)
    --Vaclav Pisecky I-- 11.03.2003 01:12:12 MET
    (User Info)

    JaroSlav?

    Tengu?

    Whoever u r, nekrad format podpisu !!! A Cirkev !!!

  • pm.sf.ca
    [ Parent ]
  •  
     
    Hm, tohle Tengu nebude, VPI, (none / 0) (#20)
    --Vodnik-- 11.03.2003 02:12:50 MET
    (User Info)

    ten měl daleko subtilnější humor než Frank - leda že by to byla záměrná lstivá metamorfóza. JaroSlav zase sere na gramatiku a nedělá pauzy. Ale upřímně řečeno, po té, co jsem byl za takovéto úvahy jakýmsi Sinisterem označen za fízla, nemám moc chuti na to téma spekulovat.


  • S čím kdo zachází, tím také - někdy! - schází
    [ Parent ]
  •  
     
    Mas pravdu, (none / 0) (#21)
    --Vaclav Pisecky I-- 11.03.2003 02:24:21 MET
    (User Info)

    uvidime s jakou prijde dal. Jestli vubec.

    Byl jsem jen zvedavy, spehovat taky nechci.

  • pm.sf.ca
    [ Parent ]
  •  
     
    Vodniku z kraje vetrnych mlynu zvaneho Nizozemi (none / 0) (#22)
    --Astr-- 11.03.2003 04:56:39 MET
    (User Info)

    blizi se jaro do Tveho kraje?
    Asi uz nastava cas, kdy se vse kolem promeni v kvetouci zahradu:-)
    Koberce kvetu, milliony krasnych tulipanu vsech barev:-).

    Je na case vybrat zenu, darovat kvetinu:-)

     
     
    Přečtěte si pořádně jeho dopis na rozloučenou (5.00 / 1) (#23)
    --Urban250-- 11.03.2003 18:56:18 MET
    (User Info)

    Alespoň tak, jak byl publikován. Ten dopis nepsal blázen. Ale nepsal ho ani kluk, kterému by záleželo na umetených cestičkách nebo drahých autech. Řekl bych, že to, s čím se setkal, nebyla ani tak korupce, jako spíš nepochopení, šikana a podobné věci, kterými si lidé zpestřují život bez ohledu na ekonomické zařazení. Asi to u něho vypěstovalo větší citlivost vůči utrpení druhých, o které na téhle planetě skutečně není nouze.
    Je mi šestatřicet a mezi svými spolužáky už mám taky několik sebevrahů. Podle toho, co o nich vím (a v těchhle případech toho člověk obvykle moc neví) bych řekl, že k sebevraždě se člověk uchyluje nikoli kvůli "společnosti" či "státu", ale kvůli svému bezprostřednímu sociálnímu okolí a své - obvykle nezvládnuté - roli v něm.


     
     
    JaroSlave, (none / 0) (#24)
    --Postava do dzezu-- 25.03.2003 11:56:48 MET
    (User Info)

    jak jsi přišel na to, že nikdo nemá právo sáhnout si na život? Že by další Tvá zjevená pravda?

    -------------------------

    "Trust in God, but keep your powder dry."

    Oliver Cromwell
     
     
    Na Vaclavaku se nam zase jeden upalil. | 24 comments (19 topical, 5 editorial, 0 pending)

     
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz.
    plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky