Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
NP: Ohebný jak policejní paragraf...
cnemo
17.12.2004 15:32:57 MET
(Co se píše jinde/Různé)
Méně časté stanovisko k zavedení bodového systému v dopravě najdete zde. Osobně považuji bodový systém za další stupeň buzerace. Člověk se nebude na silnici bát jen šílených pirátů, ale i všemocných strážců zákona, kteří mi jsou schopni téměř znemožnit výkon mého povolání. Dopad na lidi, jezdící 50 000 ročně a sváteční řidiče v kloboucích s 5 000 km je nesouměřitelný.

 
 

Naše dopravní zákonodárství je již dnes nepřehledné a komplikované. Nedávno jsem absolvoval školení, nutné k řízení osobního služebního vozidla. Když jsem se dozvěděl, co všechno bych měl vypisovat, zaznemávat a vykazovat, usoudil jsem potom je jednodušší zaplatit nějakou tu pokutu. Když budou chtít, tak mě potopí stejně. Prostě to beru jako další náklad cestování, jako olej nebo benzín. Také vybavení auta je kapitola sama pro sebe. Není jasné co má být v lékárničce, jak je to s barevnou vestou, křídou a podobně, každý si to vykládá trochu jinak. A to ještě musím brát ohled na požadavky třeba v Polsku (hasičák).

Pobavila mě historka provozovatele autoškoly, který se údajně ptal svého kamaráda z ministerstva dopravy, jak velký má být červený praporek na laně při tažení vozidla. V jednom předpise je prý 20x20  a v jiném 30x30cm. "Ty máš teda blbý dotazy, tak si tam dej oba dva!", zněla odpověď.
 

>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- No jo, by Tomas
- A znáte by Tomas
- zadny pevne ukotveny by Astr
- Znamka hlavne za posledni vetu, -nt by Prokop
- Dobrou a naber sil by Boutros el Uam
- Jako napriklad by Prokop
- mate jiste svoji by Astr
- pokracuj by Astr
- Objektivne hodnoceno by Boutros el Uam
- Whatever by Prokop
- Ano Pokope by Astr
- Ja si taky myslim by Boutros el Uam
- mas pravdu - spoutavaji by Astr
- Ja to s obrazem USA vubec neslucuji by Prokop
- Vy vidite muj by Astr

Related Links
- zde
- More on Různé
- Also by cnemo

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
NP: Ohebný jak policejní paragraf... | 38 comments (38 topical, 0 editorial, 0 pending)
 
 
Názor Doležala: (4.00 / 1) (#1)
Guy Peters 17.12.2004 19:59:32 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

To se ovšem netýká nového zákona o provozu na pozemních komunikacích. Způsob, jakým se u nás jezdí, je otřesný a čiší z něho krajní bezohlednost k bližním. Zpřísnění je na místě, jsou tu jen dva problémy: je velký rozdíl mezi tím, když se (až) padesátitisícovou pokutou zatíží mladý gauner vydělávající řádově desetitisíce, a když ji dostane důchodce s penzí pod deset tisíc korun. Bude to ponecháno volné úvaze policistů? A za druhé: poslanec Říman navrhuje vypustit z bodového systému přestupky, jejichž posouzení je subjektivní záležitostí policisty (například zda byl při přejíždění z pruhu do pruhu ohrožen jiný účastník silničního provozu). Na tom něco je. Prostor pro korupci je vždycky, jen není dobré ho zbytečně zvětšovat.
http://www.bohumildolezal.cz/

 
 
To je kontraproduktivní (5.00 / 1) (#4)
jonas (jonas na atlasu czeskem) 18.12.2004 15:13:19 MET
(User Info)

protože exaktně se dá měřit prakticky jenom rychlost, takže v případě přijetí tohoto požadavku nebude moci policie dělat nic jiného než dosud, stát za bukem s objektivně posuzujícím radarem.

Ten článek ve psu mi přišel trochu simple-minded, dokonce jsem tam připsal jakýsi komentář ve stylu, že autor jistě nemusí "přizpůsobit rychlost jízdy stavu vozovky", dokonce ani fyzikálním zákonům, jen to asi nebude dělat dlouho. Styl jízdy v měnících se provozních a povětrnostních podmínkách se jednoznačně popsat nedá, tudíž tento paragraf asi musí zůstat gumovým.

Různí nespokojenci volají po tom, ať policie místo měření rychlosti pokutuje nebezpečnou jízdu .. jsem pro, ale pominu-li, že to u řady šoférů jde ruku v ruce, mohli by aspoň naznačit jak se to má zjišťovat a dokumentovat, jsou-li podle ředitele ve službě v každém okrese jedna až dvě policejní hlídky. Viz  zde.
 
-- jako měřítko přiložena krabička zápalek
[ Parent ]
 
 
Petrsi, (none / 0) (#5)
cnemo 19.12.2004 10:49:31 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

možná byste mi uměl odpovědět můj dotaz. Jako správný Čech jsem přemýšlel, jak bodový systém obejít. Napadlo mě udělat si řidičák třeba na Slovensku. Myslíte, že je to cesta?

[ Parent ]
 
 
Co všechno (none / 0) (#2)
Notorius Maximus 18.12.2004 07:42:13 MET
(User Info)

máte vypisovat? Já jsem (tento týden) obdržel služební auto, a mám "vypisovat, zaznamenávat a vykazovat" toliko najeté kilometry do knihy jízd. Též s barevnou vestou se to má jednoduše - má být oranžová a přítomná ve vozidle. Křídu vozí myslím policisté, většina řidičů stejně nemá praxi v obkreslování mrtvol.

 
 
Pak přeji hodně štěstí, (none / 0) (#3)
cnemo 18.12.2004 11:16:30 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

když si myslíte, že je to tak jednoduché. Měl bych s tím člověkem z autoškoly mluvit v pondělí, nechám si to ještě jednou vysvětlit a poreferuji přesně.

[ Parent ]
 
 
Perry boutros Mason (4.50 / 2) (#6)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.12.2004 21:49:41 MET
(User Info) http://www.squaw.com

Kdysi pred lety jsem jezdival do prace Mazdou 626 Turbo z druhe ruky. Syn majitele firmy ji mel za sluzebni auto a ja ji koupil od firmy za slusnou cenu. Pak jsem zmenil zamestnani a jezdil do prace opacnym smerem. 101 south a pak 237 east. Abych se vyhnul provozu ve spicce, vyrazel jsem brzy rano.

Jednou jsem takhle jako obycejne na poloprazdne 237 sundal nohu z plynu a nechal Mazdu setrvacnosti prehoupnout pres 880 overpass. Na sestupnem svahu se najednou objevil nakladak s privesem, ktery sjizdel z dalnice a pres 4 pruhy miril do leveho odbocovaciho.

Mel jsem nekolik moznosti, prudce zpomalit a objet ho zprava se mi nechtelo, tak jsem prislapl plyn, za okamzik nakoplo turbo, Mazda poskocila z devadesatky tak na 130 kph a ja se v klidu prosmykl po leve strane nakladaku a nechal zase plyn plynem. Jenze to uz jsem byl za hranici mesta Milpitas a z ukrytu za mnou vyrazil CHP motorkar ve vylestenych kozackach jako z Blue Electra Glide.
Poslusne jsem zajel k okraji, vyslechl si pokarani a s diky prevzal oznameni o prestupku (pokuty se zde neplati policistum). Ohlasenou pokutu jsem soudu nezaplatil a zvolil variantu soudniho slyseni pred dopravnim komisarem. Z dob drivejsich nerozvaznosti jsem ziskal pomerne slusne vzdelani ohledne dopravniho radu a judicialniho procesu.

V den slyseni jsem si pripravil pomucky a vyrazil do soudni mistnosti.
Policista se dostavil (asi 2x jsem se timhle zpusobem vyhnul jakekoli pokute, nebot pri nepritomnosti zalujici strany=dopravniho policisty je pripad smazan z evidence), byl v obleku a mel asi pulmetrovy stoh slozek a knih. Lapl me totiz radarem a obvykla vymluva byva ohledne presnosti a kalibrace radaru. Ma obhajoba byla planovana jinym smerem.
Policista zacal jako prvni a dlouze uvadel povetrnostni podminky, stav vozovky a pak presel na otazku radaru. Byl totiz hlavnim odbornikem na rychlostni radary ve svem oddeleni a radar kalibroval ten samy den nez nastoupil do sluzby. A nameril mi 64 mph v 25ti mph zone. Normalne docela prusvih, pokutka snadno v radu stovek dolaru a zcela jiste cerny puntik (i v Californii funguje bodovy system – IMHO uspesne). Po delsim proslovu policista s uspokojenim uzavrel a komisar dal slovo mne.
Zacal jsem tim, ze v zadnem pripade nezpochybnuji informace policistou predlozene, souhlasim s nimi bez vyhrady, vcetne me rychlosti (policistovi se do tvare zacaly vkradat pochybnosti), ale vzhledem k obskurnimu pravidlu o maximalni rychlosti (teoreticky je nejvyssi povolena rychlost ve state, povolena vsude, pokud podminky umozni) ma obhajoba stoji na tom, ze v dane situaci bylo bezpecnejsi pridat plyn a porusit 25ti milovy limit, nez prudce brzdit a ohrozit provoz za sebou.
Cerny policista zacal trochu blednout.

Komisar si mne vyslechl, spolu s policistou si prohledli me nacrtky dopravni situace a zaverem mi udelil pokutu myslim $70 bez ztraty kvetinky.

Policista na rozloucenou nabizenou pravici nepotrasl.



  • life's a near death experience
  •  
     
    Pěkná story, (none / 0) (#7)
    Guy Peters 22.12.2004 22:33:58 MET
    (User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

    jen je škoda, že jste se nevysekal úplně.

    Nicméně mám za to, že v ČR byste takto nepochodil. :-(

    [ Parent ]
     
     
    Nemam tak absolutisticky pristup (none / 0) (#9)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.12.2004 23:08:35 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    k vysledkum.

    Komisar souhlasil s mou logikou, pokutu mi udelil kvuli nekolika vyjezdum z parkovist v danem useku silnice.
    Argumentovat tim, ze byly bidnissy v te dobe jeste zavrene a zadne auto by z nich tedy nevyjelo by bylo prislovecnym kradenim cele ruky po nabidnuti prstu. Mozna bych vyhral, spise bych pokousel trpelivost a in the big picture bych to nejspis dostal nejak oplaceno pozdeji.



  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Aha, to tam chybělo, (none / 0) (#11)
    Guy Peters 23.12.2004 00:07:16 MET
    (User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

    že to byla pokuta za něco jiného.

    [ Parent ]
     
     
    ani zdejsi pravo neni tak absolutisticke (none / 0) (#12)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.12.2004 00:16:22 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    nebyla to pokuta za neco jineho.

    Byla to pokuta za to, ze ma obhajoba nebyla za danych podminek dostatecna k uplnemu vymazani udalosti.

    Udelali jsme takovy plea bargain. Mohl jsem trvat na sve absolutni pravde a souperit dale. Rozhodl jsem se jinak.

    Doufam, ze vy nejste soucasti nejakeho vyjednavaciho tymu ;-))).


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Plea bargain (none / 0) (#14)
    Guy Peters 23.12.2004 10:40:54 MET
    (User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

    v kontinentálním právu není přípustné.

    [ Parent ]
     
     
    hezke po Californacku (none / 0) (#8)
    Astr 22.12.2004 23:02:49 MET
    (User Info)

    co je tohle?
    neslo by to Simpletonum trochu objasnit?

    (i v Californii funguje bodovy system – IMHO uspesne).

    tady v Klokanii je to akorat na 2 veci!
    ale bude  mozna to tim , ze jezdime proti Vam hlavou dolu.

    Prave nam tu vsevladnouci policajti sdeluji, pres Svatky to bude double merit points( takze misto 3 bodu Ti seberou 6- z celkovych 12ti)
     ALE -mladi blazni- points ne-points se budou zabijet dal!

    pomalu ale jiste se z tohoto sveta stava jeden velkej policejni stat?

    ale pozor- jiste s vyjimkou  Cali - neniliz pravda Boutrosi:-)
    neni nad dobre fungujici bodovy system!
    alis kdo vymysli na lid Simpletonsky lepe fungujici BIC ten je mistr sveta!

    [ Parent ]
     
     
    svet jde do prdele kozmiku (none / 0) (#10)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.12.2004 23:28:30 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    uz dlouho nemuzes jezdit vozralej a predstav si, ani v Cali se uz nesmi behat pred autem s praporkem.
    Policejni stat jak remen.

    Zpatky do jeskyn, tam byla ta prava svoboda.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    A už od dob pračlověka Janečka (none / 0) (#13)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 01:45:03 MET
    (User Info)

    ale vždycky jsem měl dojem, že je to každýmu jasný.

    [ Parent ]
     
     
    excelujes Boutrosi (none / 0) (#15)
    Astr 23.12.2004 12:00:31 MET
    (User Info)

    potesilo by me, kdybys ses takto simpletonsky sruzumitelne vyjadroval pri  Sprchovani vzdy:-)
    Zpatky do jeskyn, tam byla ta prava svoboda.

    mohl bych Ti odpovedet podobne FTIPNE, ale radeji ne, co kdybys tomu porozumel jako recem  profesora slovanske literatury  z Glasgowa a mojim  poznamkam  navazne o tom.

    Tak radeji jen ze zivota faktu - Vasich Emerickejch.

    Me by stacilo, kdyz prijedu  na dovolenou, abych si nemusel zouvat boty a nemusel byt vydan na milost-nemilost nejakeho Vaseho rednecka!

    A ze jste "policejni stat jako remen" nemusi rikat Boutros z Cali
    o to se snazi jini co maj Vasi propagandu na starosti.
    I posledni redneck z Klokanie se s radosti kouka na Vas porad COPS, ktery predvadi Vasi policii opravdu ve svetle nejlepsim.

    opravdu PAR EXELLENCE. Preventivne nasazuji zelizka na potkani a vubec chovaji se tak, ze i zdejsi mistni Klokani jsou  z toho STIFE:-) Obecne se tu rika ze rozdil mezi zlocinci a policajty u Vas je pouze v tom, ze jedni jsou obleceni v uniformach!

    Bezne se tu soudi, ze to kopani  a mlaceni  accidentally nafilmovane je zalezitost asi dost bezna? Isn't it?

    k poznamce:
    uz dlouho nemuzes jezdit vozralej a predstav si, ani v Cali se uz nesmi behat pred autem s praporkem

    ani  v Australii NE!
    navic  (uz jsem tu zminil) v nedeli  v  jednom  zdejsim millionovem meste je zakazano hnat stado krav dolu ulici!
    Navrat do casu kdy to bylo dovoleno = neni to, po  cem volam a po cem se me a me podobnym styska!

    zpet ke vtipne Californsko Boutrosofske poznamce:
    zatimco ten praporek  a bezec pred autem je za huste mlhy velmi uzitecny, vozralej za volant nepatri!
    spokojen?
    ja ne = s Tvojim nevysvetlenim jak Ty a proc Ty jsi spokojen s Vasim BODOVACIM  systemem

    [ Parent ]
     
     
    A protože jsou COPS v televýzi (none / 0) (#16)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 13:38:59 MET
    (User Info)

    tak to je určitě čistá pravda o USA.

    Huráá, hurááá!

    [ Parent ]
     
     
    zadne hura Prokope ! (none / 0) (#17)
    Astr 23.12.2004 14:59:56 MET
    (User Info)

    jenom nechapu proc tohle svinstvo, ktere nadelo vice skody nez uzitku  se tu pousti.
    O tom ze o pravdivosti techto zaberu pochybuje Mr.Prokop jaksi bezny Klokan neni informovan.

    Natocte Vy pravdivy obrazek, jak Vasi  Cops jednaji  s lidmi korektne, misto aby jim lamali ruce, nasazovali pouta, a vykreslovali policajty jako nasilniky v uniformach.
     Dela to tu  o Emerice nedobry obrazek! (jestli  Vam to nedochazi!!!)

    Take pridejte Vase mladeznicke predstavy o tom jak to neni pravda, ze jeste pred par desitkami let bylo vice svobody.
    Zajimave, ze tu presentujete jak jste pred 15 lety  sametove bojoval a demonstroval, ale nejak nechcete brat na vedomi, ze v te dobe se  na Zapade opravdu jeste SVOBODNE zilo! bez soucasne stupnujicich restrikci  a omezovani!


    [ Parent ]
     
     
    pro Vas Prokope (none / 0) (#18)
    Astr 23.12.2004 15:07:10 MET
    (User Info)

    strucna odpoved na Vasi perfektni argumentaci:

    A protože jsou COPS v televýzi (none / 0) (#16)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 13:38:59 MET
    (User Info)  

    tak to je určitě čistá pravda o USA.

    Huráá, hurááá!

    - - - - - - - - - - - - - - -

    bohuzel pro nas a pro cely nas "demokraticky" svet =
    je to  SPINAVA pravda o USA!

    [ Parent ]
     
     
    No pokud berete televizní seriály vážně (none / 0) (#19)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 15:13:22 MET
    (User Info)

    tak to vám skutečně není rady či pomoci.

    [ Parent ]
     
     
    pomoci neni VAM pane Prokope! (5.00 / 2) (#21)
    Astr 23.12.2004 16:40:48 MET
    (User Info)

    jedna se NE o nataceny serial, ale o dokumentarni originalni  zabery ze zivota!!!
    CASTO VELMI OTRESNE ZABERY  ZE ZAKROKU POLICIE!
    !

    Vy se prosim vzpamatujte! ( ze sve predstavy o serialu!)


    [ Parent ]
     
     
    Vsiml sis nestranny pozorovateli (none / 0) (#22)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.12.2004 16:45:49 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    koho, ze to v serialu ti kruti zlocinni policiste spoutavaji?
    Vy porad jeste v byvale zlocinecke kolonii podlehate kultu kriminalniku vic nez tady v emeryce?
    My tady mame docela respekt k tem inteligentnejsim a trochu cestnejsim zlocincum, s tim odpadem, co lapaji na Cops zachazeji jeste slusne.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    mas pravdu - spoutavaji (none / 0) (#26)
    Astr 23.12.2004 17:09:59 MET
    (User Info)

    vetsinou odpad spolecnosti, ale
    uz to ze ten odpad ukazujete, vyvazite do sveta je VOSTUDA!
    a v nekterych zaberech jsou i takove otresnosti jako ze "preventivne" nasadi zelizka  pak vyslychaji  a pak zelizka sundaji  ani  se neomluvi, " muzete jet"  a tohle vse jeste natoci. Nekdy je to hnus co predvadi, chovaji  se k lidem jako k dobytku!
    Proto jsem se Te zeptal na ty zabery jak mlati  a kopaji do ridice!  kdesi u  Vas v Cali!
    Moje vyhrada dalsi je proc vsechny ty zabery jedno  zda NY, LA ci stredu Kansas City, ci  Chicaga  jsou vetsinou vyjezdy  v noci do chudych predmesti?

    Kdyby nekdo v CR filmoval zive zavery vyjezdu  policie CR do cikanskych predmesti Mostu, Ostravy  ci jinych mest, filmoval brutalni zasahy, jsem presvedcen ze by byl rev az v Evropskem parlamentu!
    Vasi hosi se s timhle jeste chlubi a vyvazi to do sveta!
    A prave proto, ze to neni TYPICKE pro cele spektrum spolecnosti USA, nemelo by  se tohle opakovane filmovat na pokracovani,!
    Vypraveni o svobode  ze si kazdy muze filmovat co chce .... je v tomto pripade k  smichu!

    [ Parent ]
     
     
    Ja si taky myslim (5.00 / 1) (#27)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.12.2004 17:16:11 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ze je daleko lepsi chovat se treba k aboriginies a ostatnim narodnostnim mensinam hure nez ke zveri (krast jim deti apod. a jeste se za to neomlouvat), zametat to pod koberec a zatloukat a zatloukat a zatloukat.

    V zadnem pripade nepustit na verejnost, co by si svet pomyslel.

    podepsan:
    Josef Visarionovic Stalin se soudruhy


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    pokracuj (none / 0) (#31)
    Astr 23.12.2004 17:27:45 MET
    (User Info)

    a  ja musim rici
    opet to mas spravne.
    Ty ukradene deti koncili v 50 letech kdy bylo tohle filmovani jeste v plenkach, jinak by  sem Vasi hosi urcite vlitli  a nafilmovali.
    Ja tu znam jen jednoho - je to vedouci na  mistnim councilu ma na starosti udrzbu mesta a hrde hlasi ze je hrdy na to ze byl ukraden. Vysvetluje, ze:
    Diky tomu  se mu dostalo vzdelani, a neskoncil jako  vetsina pribuznych pribuznych -  smrti na alkohol!

    ale jak jsem rekl,

    zase mas pravdu

    bylo zameteno pod koberec, ale: soudy jednotlivcu tu uspesne, tu mene uspesne pokracuji. Platime!
    Jak u Vas Indianum KOMPENZUJETE stolen continent?
    Predpokladam, ze take uspesne, jakoz i za a pro dovezene cernochy.
    Fajn predvanocni vymena hrichu, neniliz pravda?

    bylo mi  s Tebou fajn, ale je mi lito - 3 v noci- jdu se vyspat na Stedry vecer:-)  na Stedre rano:-)
    mej se:-)

    [ Parent ]
     
     
    Dobrou a naber sil (5.00 / 2) (#34)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.12.2004 17:39:39 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    co bude na stedrovecernim stole?

    A k veci:
    Jak u Vas Indianum KOMPENZUJETE stolen continent?

    Rekl bych, ze ne uplne neuspesne. Tuhle jsem cetl nejakou statistiku, ze je jich uz vic, nez kdyz pritahl bily muz.
    Pravda, nehoni bizony po preriich, ale taky se uz navzajem nevyvrazdujou.
    Na nekterych rezervacich to porad vypada hodne smutne, vina bude jak na bledych tvarich, tak na injuns.
    Penize dostavaji od vlady vsichni, kteri i jen obalamuti ourad, ze maji indianske predky.
    A ted si navic stavi vsude kasina a hrabou benjaminy hrabema.

    Ve srovnani s cernochy jsou trochu hrdejsi narod, tak tolik nepodlehaji tomu syndromu obeti.

    Celkove si myslim, ze proces neskoncil, ale Indiani jsou na dobre ceste ke kompletni integraci do emeryckeho gulase. Ti, kteri o to stoji, tak jiz ucinili a ti, kteri o to nestoji, myslim maji misto zit si po svem.
    Raj neni na zemi, ale mohlo by byt hur.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Znamka hlavne za posledni vetu, -nt (none / 0) (#35)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 17:44:21 MET
    (User Info)



    [ Parent ]
     
     
    A znáte (none / 0) (#37)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 30.12.2004 20:57:01 MET
    (User Info)

    "Mašurkovské podzemné"? Je to takový exkluzivní občasník a ani nevím, jestli to na tom valašsku eště vydávají. Underground jak brno.

    Ale byly tam docela zajímavé texty nějakého českého "indiánologa".

    Co vím, tak web nemají, ale kdysi měli e-mail masurky@seznam.cz
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    No jo, (4.00 / 1) (#38)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 30.12.2004 21:03:15 MET
    (User Info)

    ten Google je poklad.
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Ah, to jsem netusil (none / 0) (#23)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 16:47:09 MET
    (User Info)

    na podobne s prominutim sracky skutecne nekoukam.
    U vas je to jinak? Klokani policajt nosi misto bouchacky kytku?

    [ Parent ]
     
     
    A perfektní argumentaci (none / 0) (#20)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 15:15:57 MET
    (User Info)

    jste vytáhnul Vy, s vašima COPS, na které se tak rád dívate.

    Byl jste vůbec kdy v USA, že máte tak vyhraněný názor?

    [ Parent ]
     
     
    Vy vidite muj (none / 0) (#24)
    Astr 23.12.2004 16:55:57 MET
    (User Info)

     vyhraněný názor

    ja Vas!

    kdyz vlozite nesmysl do PC vypadne Vam co?
    take nesmysl- like this?
    s vašima COPS, na které se tak rád dívate.

    nejsu to moje COPS  a nedivam se na ne rad,

    je to ostudna  visitka Emeriky! Protoze se jedna o zasahy policie vuci vetsinou JEN SPODINE spolecnosti - o to hure!

    Tahle cast Ameriky jde jak patrno zcela mimo Vas. Vase stesti, jen prosim svuj vyhled do ulice ci blizkeho okoli neslucujte s obrazem cele Ameriky a uz vubec ne s obrazem jaky si USA vytvari ve svete!
    Take diky takovym paskvilum, ktere vubec dovoli natacet! Primo ze zivota se jmeny policistu, mest, jen s rozmazanymi tvaremi nekterych konfidentu!
    Skoda ze Cops neznate, mohl byste se poucit a udelat si predstavu o tom co kolem sebe NEVIDITE!
    Jak ale vidim tato vymena nema vubec smysl.
    Hezke Vanoce :-)


    [ Parent ]
     
     
    Ja to s obrazem USA vubec neslucuji (none / 0) (#25)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 17:02:03 MET
    (User Info)

    USA jsou prilis komplikovane aby se daly smrsknout do nekolika vet, kazdy stat je jiny;  ziji tady jen sedm let a vim ze vím malo.

    Na rozdil od Vás - vy mate zřejmě názor na USA již hotový a víte o nich daleko více než já.

    [ Parent ]
     
     
    Ano Pokope (none / 0) (#28)
    Astr 23.12.2004 17:17:21 MET
    (User Info)

    kdyz ctu Vase toto:

    Na rozdil od Vás - vy mate zřejmě názor na USA již hotový a víte o nich daleko více než já.

    vidim ze to mam spravne = s temito a podobnymi nazory  se nijak argumentovat neda.

    Vyklizim pole 7 lety  Emericane!

    s pranim hezkych  Vanoc!


    [ Parent ]
     
     
    Whatever (none / 0) (#29)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 17:23:17 MET
    (User Info)

    vsimnete si prosim, ze jste to Vy, kdo tlaci diskusi do osobni konfrontace.

    A skutecne jste mne o sve objektivite nepresvedcil a ani jste se neobtezoval odpovedet na me otazky.


    [ Parent ]
     
     
    mate jiste svoji (none / 0) (#32)
    Astr 23.12.2004 17:34:46 MET
    (User Info)

    pravdu, jen jste asi nezaregistroval ze neslo ani tak o moji objektivitu, ale o ostudny porad z USA vyvazeny  i  do Klokanie!
    Coz s moji objektivitou-neobjektivitou nema NIC spolecneho!
    Ten ostudny porad je nic nez  "just matter of fact"!
    a neslo z me strany o presvedcovani- (o marne se nesnazim), ale o upozorneni mladeho Emericana na nektere NESPORNE skutecnosti, ktere jak se mi jevi  = Vam az dosud unikaly!

    [ Parent ]
     
     
    Jako napriklad (none / 0) (#33)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 23.12.2004 17:38:13 MET
    (User Info)

    ze netusim existenci kriminality v USA?
    Tak diky za upozorneni.

    A toho Emericana si prosim nechte, to je Váš výraz a mně se nelíbí.

    [ Parent ]
     
     
    Objektivne hodnoceno (none / 0) (#30)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.12.2004 17:23:31 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Prokop ma sedmilety naskok.
    A Kozmik ma nazor pevne ukotveny. A utvoreny na zaklade ...?


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    zadny pevne ukotveny (none / 0) (#36)
    Astr 23.12.2004 17:49:17 MET
    (User Info)

    ten porad me stve! ba i vic !
    Protoze je na jednu stranu naprosto pravdivy a stejne tak muze byt a jiste je pro nektere simpletony velmi zkreslujici!

    7 let naskoku ? jiste opet mas pravdu:-)

    stejne jako o krasach vyhledu z Tvoji ci  Trumpovi kancelare v 78 patre jsem Ti jiz psal, nebudu  se opakovat. Pohled do ruzove zahrady nemusi trvat ani  7 let. Na to staci par dnu! :-)
    A je to jasne.
    Neni nad to mit naskok pak je hned jasno:-)
    Preji Ti silliconovou pohodu  i na Vanoce :-)

    [ Parent ]
     
     
    NP: Ohebný jak policejní paragraf... | 38 comments (38 topical, 0 editorial, 0 pending)

     
    Komentáře: Zobrazení: Řazení:

    Powered by Scoop
    Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
    Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz.
    plné znění podmínek.

    registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky