Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Všeobecná diskuse VIII
Sanhedrin
07.04.2004 18:41:09 MET
(Všeobecná diskuse/Všeobecná diskuse)
Zde je možné diskutovat o všeličems co se tématem nehodí jinam.

Diskuse je čas od času pro přehlednost recyklována. Zde je předchozí všeobecná diskuse VII.

 
 


 
>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Doufals marně, co? -nt by max
- Pane Asrtře, by Aha
- Jirimu by HUSITA
- tak na toto prozse pana by Astr
- A co teprve, by Aha
- Fuj, Husito, by Aha
- Hadam:) by Prokop
- spíš se tváří pohoršeně, by andyo
- Taky je pobavíte, by gogo
- Hledat by TL
- Nebo ježek by gogo
- A opravdu se k blondýnám by gogo
- Once a bohunk, by Ales Zeman
- Bohunk by Prokop
- nikoliv by andyo

Related Links
- všeobecná diskuse VII
- More on Všeobecná diskuse
- Also by Sanhedrin

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Všeobecná diskuse VIII | 1189 comments (1189 topical, 0 editorial, 1 pending)
 
 
všeobecná diskuse VII založena (5.00 / 1) (#1)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 07.04.2004 18:44:45 MET
(User Info)

http://www.sprcha.com/story/2004/4/7/18419/56572


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

 
 
alhamdulilah (none / 0) (#2)
Prokop (pkrasny@aol.com) 07.04.2004 19:24:27 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
Změny v dani z přidané hodnoty (5.00 / 2) (#3)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 07.04.2004 21:11:24 MET
(User Info)

Jak asi víte, dojde k příležitosti vstupu do EU dalšímu sjednocování daně z přidané hodnoty (což je samo o sobě, podle mého, dobře).

Protože však sazby zůstávají dvě, je třeba vytvořit, projednat a schválit příslušné seznamy: http://cds.mfcr.cz/aktuality/snizena_dan.html

Za zvýšenou pozornost stojí fakt že mezi položkami se sníženou sazbou naštěstí zůstávají i korýši živí, chlazení, zmrazení, sušení způsobilí k lidskému používání jakožto i měkkýši živí, čerství, chlazení, zmrazení, vodní bezobratlí jiní než korýši a měkkýši způsobilí k lidskému používání a dále například tuřín a cukrovinky včetně bílé čokolády neobsahující kakao.

Zvýšená daň pak po zásluze postihne luxusní produkty a suroviny jako například štětiny, chlupy, střeva, měchýře, žaludky, kosti apod..

Děkujeme, vládo, děkujeme, parlamente, Ty vždy víš co je pro nás dobré!


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

 
 
Pokud (4.50 / 2) (#4)
Kukacka 07.04.2004 21:27:33 MET
(User Info)

někteří voliči nedospěli k názoru, že Špidlova kariéra premiéra je postavena na přístupu "slibem se neurazí", tak po seznámení se s našimi přístupovými podmínkami včetně vyjednaných výjimek na nižší sazbu DPH vláda dokazuje vyslovenou nekompetentnost. Přitom náš vstup do EU je hlavním programovým spojujícím prvkem vládnoucí koalice.

[ Parent ]
 
 
Výlet do zoologie (none / 0) (#5)
Ales Zeman 07.04.2004 21:54:31 MET
(User Info)

Korýši (Crustacea) zahrnují asi 30 tisíc mořských a sladkovodních druhů, nejbežnější jsou humři, raci a garnáty (angl. shrimps)

Měkkyši (Mollusca) zahrnují asi 50 tisíc druhů, nejběžnější jsou šneci, mušle, ústřice, chobotnice (angl. octopus) a sépie (angl. squid či cuttlefish, což však není totéž) a hřebenatky (angl. scallops).

To je většinou velmi chutná potrava; tak jsem rád, že jak korýši, tak měkkýši, jak živí, tak chcíplí, zůstávají mezi položkami se sníženou sazbou DPH.

Co však žabí stehýnka, která se povětšinou nehýbají, jen snad když jimi prochází elektrický proud. Na ty se snížená saba též vztahuje?  


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Ach fuj tajksl,to jsem si oddech (none / 0) (#15)
HUSITA 08.04.2004 10:54:45 MET
(User Info)

Ze mi vejskove nezdani ty morsky globy...ac ty jsou v kotline prodavany v takovem stavu ze by ochod mel platit zakaznikovi
za odvoz na skladku:-))))))))))))

[ Parent ]
 
 
tohle je velká bžunda (5.00 / 1) (#6)
andyo 07.04.2004 22:16:06 MET
(User Info)

dokud jednomu nedojde, co to všechno bude znamenat. Zatím se v médiích prezentuje zvýšení sazby daně z přidané hodnoty pro služby a zboží stylem: budou dražší kadeřníci a zlevní se kaviár.
Tohle se dotkne úplně všeho, rozjede spirálu platebních neschopností a ve výsledku přinese do státní kasy navíc starou belu, protože už dnes vím o několika odvětvích naprosto poctivého podnikání, které díky tomu půjdou do kopru nebo si budou muset půjčit někde u mafiánů, v bance asi úvěr na daně nedávají.
A to nešťastné stvoření Sobotkovic už dnes přiznává, že do prázdnin bude muset uplácat novelu tohoto zákona ještě nezakotveného ve Sbírce.
Takový domácí úkol udělat můj syn tak mu urazím ruce.

[ Parent ]
 
 
Andy :-) (none / 0) (#8)
Astr 08.04.2004 02:56:41 MET
(User Info)

ten komentar se mi extra libi:-)
Musis bejt ve vynikajici nalade, patrne vysledek nejake krasne Velikonocni (predVelikonocni) nadilky. Ze by  kytice krasnych jarnich kvetin a  uvnitr diamantovy prsten?

Skoda ze k holici budeme muset k sousedum, ale ten kaviar to je docela lakava predstava. To bude asi prvni na co ted v Ceske Kotline kazdy turista vlitne.
Loucim se s pozdravem- "za levnejsi kaviar za lepsi zitrky:-)"

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
Že vás to tankuje (none / 0) (#9)
Tonda Kubrt 08.04.2004 08:27:52 MET
(User Info)

Mě kadeřnice stříhá zadarmo, takže 22% z nuly mě nerozhodí. Manželka jí zase na oplátku udělá kosmetiku, a masér jí zase pravidelně naklepe když mu občas opravím rozpadnuté Windoze. Vot eto ekónómika.

[ Parent ]
 
 
Sáákryš to podvědomí (none / 0) (#10)
Tonda Kubrt 08.04.2004 08:29:01 MET
(User Info)

na co hned nemyslím.. samozřejmě naklepe záda :o)

[ Parent ]
 
 
Tonda Kubrt (none / 0) (#17)
Astr 08.04.2004 11:59:55 MET
(User Info)

ten Vas prispevek by meli cist ti, co posunuji Vase DPH jak se jim zachce:-)

[ Parent ]
 
 
Ty korýše a měkýše bych přežil, (4.00 / 1) (#24)
cnemo 11.04.2004 00:19:48 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

ale není mi jasné, jak se budou danit třeba stavby rodinných domků.  Podle toto, co jsem viděl, bude při výstavbě potřeba nejen stavbyvedoucí, ale i "daňovedoucí":) Každý vystudovaný právník a absolvent VŠE by si měl ještě před nástupem do praxe odsedět alespoň 3 roky natvrdo, jako zálohu na škody napáchané v budoucnu:)

[ Parent ]
 
 
Zajimavy blog z Iraku (none / 0) (#7)
Elvis Has Entered the Building 07.04.2004 23:10:13 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Tady nejaky americky protivalecny aktivista bloguje z Iraku a je to celkem zajimave doplnujici cteni.

http://www.empirenotes.org

 
 
trochu lacine, ale nemohu si pomoci (none / 0) (#11)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 08.04.2004 09:16:18 MET
(User Info)

ČTK 07.04.2004 22:20 Rumsfeld: Kontrolu Iráku máme plně ve svých rukou

ČTK 08.04.2004 08:32 Rumsfeld: USA mají Irák pod kontrolou kromě Nadžafu


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

[ Parent ]
 
 
Anebo předtím (none / 0) (#12)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 08.04.2004 09:41:40 MET
(User Info)

Bush: Válka v Iráku skončila
pár dní potom: Válka v Iráku pokračuje, skončila pouze ta první část.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Proč se divíte, (none / 0) (#13)
pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 08.04.2004 09:48:06 MET
(User Info)

jenom ovládají doublethink, kdežto my ne :)

Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
[ Parent ]
 
 
myslím, že v tomhle případě (none / 0) (#14)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 08.04.2004 09:50:50 MET
(User Info)

je to spíš problém ČTK, podle mně referují v obou případech o té samé tiskovce nebo vyjádření.


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

[ Parent ]
 
 
To neni tak spatne (none / 0) (#16)
HUSITA 08.04.2004 11:00:04 MET
(User Info)

Bohatí budou nadále platit větší pokuty

KRÁTCE Z DOMOVA

ÚSTAVNÍ SOUD

PRAHA - Ústavní soud včera zbrzdil snahu poslanců ODS změnit zákon o krajích. Jde o pasáž, která upravuje placení pokut. Podle ní krajské úřady mohou výši postihů libovolně měnit podle majetku lidí. Majetnější lidé tak mají platit více než chudší. Ústavní soud ale včera odmítl poslanecký návrh na změnu zákona, stejně jako názor, že sporná pasáž zákona odporuje Listině základních práv a svobod. Podle zákona hrozí například pokuta, když občan sundá ze svého plotu tabulku s názvem ulice nebo má nepořádek na zahradě. Na tom by nebylo nic zvláštního, až na to, že sumu, kterou provinilec zaplatí, určí úředník podle jeho majetkových poměrů.

Myslim ze to ma jakousi dobrou myslenku a jiz od starych casu bylo na soudci po determinaci skutku a viny rozumne rozhodnout
z rozmezi trestu odpovidajici rozsudek.

 

 
 
Požehnané svátky... (none / 0) (#18)
Vodnik (vodnik.zavináč.sprcha.com) 09.04.2004 09:06:19 MET
(User Info)

...všem mrchařům! Odjíždím na weekend do Francie do kláštera, bude zpět až v neděli večer.

IMHO
 
 
Totéž přeju i já Tobě, (none / 0) (#19)
Jarda z Pisku 09.04.2004 09:21:12 MET
(User Info)

jakož i ostatním sprchařům.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Haló, historikové! (none / 0) (#20)
Tonda Kubrt 09.04.2004 11:45:31 MET
(User Info)

Už jste se konečně shodli kdo a kde odstartoval atomové zbrojení, a rozhodl WW2?

Podle toho co vždy tvrdil Heisenberg, a co naznačují dopisy z Bohrovy pozůstalosti, které posledních 5 let života přepisoval, ale neodeslal, a teprve loni Bohrova rodina svolila jejich zveřejnění to opravdu vypadá, že hráli PD, a Bohr jej špatně pochopil a zradil.


 
 
Byvaly CEO Enronu hraje blazna (none / 0) (#21)
Elvis Has Entered the Building 09.04.2004 23:42:50 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

V blazinci mu na rozdil od kriminalu asi nehrozi analni sex. A predtim se opil v baru American Trash v NYC na Upper East Side. Panenko skakava, kdo nevidel neuveri. Mozna ted Spike Lee natoci 25th Hour II.

Prejme Jeffovi brzke uzdraveni a navrat do normalniho zivota.

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=519&ncid=519&e=1&u=/ap/20040409/ap_o n_re_us/enron_skilling

 
 
K ARMEGEDONU? (none / 0) (#22)
HUSITA 10.04.2004 18:28:27 MET
(User Info)

http://www.libertypost.org/cgi-bin/readart.cgi?ArtNum=44937

http://www.libertypost.org/cgi-bin/readart.cgi?ArtNum=43957

 
 
Ke svobodě, demogracii! (none / 0) (#23)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 10.04.2004 19:02:26 MET
(User Info)

President Bush Discusses Iraq in Saturday Morning Radio Address

.... America is fighting on the side of liberty... all freedom-loving countries... freedom flourishes... American people and the entire world will be more secure...

Nevím, co pořád hudleš, Rone!

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2004/04/20040410.html


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

[ Parent ]
 
 
vyborne Jezovec:-) (5.00 / 1) (#32)
Astr 11.04.2004 14:45:28 MET
(User Info)

THE PRESIDENT: Good morning. This week in Iraq, our coalition forces have faced challenges, and taken the fight to the enemy. And our offensive will continue in the weeks ahead.

As the June 30th date for Iraqi sovereignty draws near, a small faction is attempting to derail Iraqi democracy and seize power. In some cities, Saddam supporters and terrorists have struck against coalition forces. In other areas, attacks were incited by a radical named Muqtada-al-Sadr, who is wanted for the murder of a respected Shiite cleric. Al-Sadr has called for violence against coalition troops, and his band of thugs have terrorized Iraqi police and ordinary citizens.

Coalition forces are conducting a multi-city offensive. In Fallujah, Marines of Operation Vigilant Resolve are taking control of the city, block by block. Further south, troops of Operation Resolute Sword have taken the initiative from al-Sadr's militia. Our coalition's quick reaction forces are finding and engaging the enemy. Prisoners are being taken, and intelligence is being gathered. Our decisive actions will continue until these enemies of democracy are dealt with.


po precteni nasich uspechu, jak nam je nas Velky Vudce vylicil,  cely  spokojeny rikam, to mi odlahlo:-)  (jak drive rikali nasi spoluobcane)

PS
K necemu  se ovsem musim priznat. Vyvolalo to vzpominky  na detstvi. V casech davnych, ktere mnozi zde  vubec nepamatuji,  v dobe kdy usporadani Ceske Kotliny melo nazev Protektorat Boehmen und Mahren, jiz tehdy radio vysilalo uredni zpravy.
Nevim proc se mi po precteni nasich uspechu vybavila ta davna doba. Asi proto, ze se zacinalo zpravami o nasich uspesich. Nejimpozantneji znela ona tajemna cisla o poctu potopenych BRT!(bruto-registrovanych-tun) Denne to byly tisice a tisice techto.
Kdyz to uz trvalo moc dlouho, vyslovil jsem podiveni kolik ze tech BRT nepratele Rise maji, jestli vlastne tolik BRT existuje.
Tehdy jsem byl otcem vazne napomenut a babicka pravila, jezismarja!!!! to dite Vas privede do maleru!

Rozdil tu ovsem je zasadni. Za pochybovani tehdy Rise posilala za mrize. Dnes ovsem vime, ze na rozdil od dobWWII a Protektoratu zijeme v demokracii a narust poctu Ashcroftu  a jejich opatreni jsou jen v nasem zajmu. Presneji v zajmu nasi bezpecnosti.

Nejsem si jist, ale mam takovy neurcity pocit, ze kdyby se projev naseho Velkeho Vudce opakoval denne(neco jako  drive ten vycet  uspesne potopenych BRT) jiste by to vedlo k nejakemu kladnemu vysledku.
Minimalne k tomu, ze dnesni mladi si to jeste po vice nez 50ti letech vybavi! Jako krasnou vzpominku na doby, kdy demokraticke vlady rikali, ze vladnou ve jmenu a pro blaho lidu, zatim co lid jinych zemi tohle ne a ne pochopit.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
malovani certa na zed (none / 0) (#25)
HUSITA 11.04.2004 08:25:38 MET
(User Info)

http://www.smh.com.au/articles/2004/04/10/1081326977192.html

Astre mam takovy dojem ze Canberra zacina bejt horsi poturcenec turka,pardon wajthousu co se tyce hledat nepratele a problemy kde nejsou a neztratit prilezitost jak pridat akrimonii.

 
 
co na to Rone rici (none / 0) (#26)
Astr 11.04.2004 09:59:55 MET
(User Info)

nez ze mas pravdu.
Ne nadarmo rikaji zdejsimu soucasnemu ministerskemu predsedovi"arselicker"  podle toho jak zacal lezt Jirikovi  do zadku. Stejne jako u Vas predpovidate, ze Vas Jirik ve volbach prohraje, stejne zde se Howardovi predpovida konec. Je zajimave ze se nechal slyset, ze volby by mohly byt v listopadu. Neni to ve stejny cas jako u Vas? Nahodna shoda? Nebo chce byt znovuzvolen spolu se svym velkym vudcem?

- - - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
budeme mit vsichni (none / 0) (#28)
HUSITA 11.04.2004 10:28:19 MET
(User Info)

co si upeceme u tech voleb.Kdo se jich nezucastni a nebude politicky aktivni jako by mu slo o zivot muze pozdej krute litovat..
Pokud budou ti vojcli v Iraku znovu volit krovaka( pri floridskem podvodu republikani vykrikovali jak vojcli miluji krovaka) a tesit se na prodlouzeny pobyt zaziva tam nebo permanentni pod drnem.... tak se uvidi.Masochisti se najdou v kazde populaci.
Jenze nezapomenme ze to stalo 55000 mrtvejch a 10 let nez tu valka zacala lizt krkem.


[ Parent ]
 
 
Konecne (none / 0) (#27)
HUSITA 11.04.2004 10:13:26 MET
(User Info)

se zacina objevovat dobree cteni ktere necpi jen politikou ale praska do nosu realitou jak spatne ty nase slavny instituce pracuji za nehorazny panize ktere za nasi "bezpecnost" utrati.

Tenhle clanek ma zelenou slinu kterou bych poslal na nas shnily guuvrment za jejich lenost a drzost pozdeji tu lenost omlouvat a branit.

http://www.nytimes.com/2004/04/11/opinion/11DOWD.html

A co tohle od vyznamneho veterana Vietnamu/ten jiny KERRY:

The first is that 9/11 could have been prevented, and the second is that our current strategy against terrorism is deeply flawed.

http://www.nytimes.com/2004/04/11/opinion/11KERR.html
 

 
 
Francuuzi zachranili Evropu (none / 0) (#29)
HUSITA 11.04.2004 10:51:42 MET
(User Info)

a to by nemelo byt zapomenuto temi co vylejvaji sampus do kanalu:-)))))))

If the French had failed to defeat an invading Muslim army at the Battle of Poitiers in A.D. 732, would all of Western Europe have succumbed to Islam?

http://www.nytimes.com/2004/04/04/magazine/04WWLN.html?pagewanted=all&position=

 
 
chces nam jemne naznacit Rone (none / 0) (#30)
Astr 11.04.2004 13:53:47 MET
(User Info)

ze se dejiny trochu opakuji?
Ze dnes tam maji Francouzi 6 millionu muslimu  a ze jsi zvedav jak to dopadne tentoktat?

Ja take:-)

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
Papež říkal, že: (none / 0) (#31)
andyo 11.04.2004 14:43:05 MET
(User Info)

Lidskost by měla najít sílu podívat se do očí nehumánnímu a nešťastně rostoucímu fenoménu terorismu, který odmítá život a přináší jen bolest."

Nevíte jak to myslel konkrétně?

[ Parent ]
 
 
no ja nevim Andy, (5.00 / 1) (#33)
Astr 11.04.2004 14:52:22 MET
(User Info)

ale myslim si, ze papez na rozdil od nas vobycejnejch lidi muze ledacos co mi nemuzem, ale zase naopak on, na rozdil od nas a od Husity, si nemuze dovolit udelat verejne prohlaseni typu:

bezte uz s tim valcenim do prdele

tak to holt musi trochu zavobalit:-)

- - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
jo (none / 0) (#34)
andyo 11.04.2004 15:00:36 MET
(User Info)

tak by to mohlo být. Recept na mír asi nemá ani on. Respektive recept možná, ale jaksi aby ho mohl podat všem musel by rozpoutat další válku, přinejmenším křížovou výpravu.

[ Parent ]
 
 
Andy :-) (none / 0) (#35)
Astr 11.04.2004 15:11:42 MET
(User Info)

na co Ty devo lepa hned nemyslis:-)
Krizove vypravy  se Ti zachtelo?
Doufam ze myslis na to same co ja, na to vzrusujici zamykani pri odjezdu a odmykani pri prijezdu :-) (pannen, milenek a manzelek). Kdeze ty krasne casy jsou.

- - - - - - - - - - - - - - - - -


[ Parent ]
 
 
vida (none / 0) (#36)
andyo 11.04.2004 15:17:24 MET
(User Info)

na tyhle aspekty středověku jsem pozapomněla. Takže je vidět, kdo na co myslí. Měla jsem na mysli jen mír a spásu vašich hříšných duší.


[ Parent ]
 
 
hrisne duse Andy ano:-) (none / 0) (#39)
Astr 12.04.2004 06:18:34 MET
(User Info)

...rikalo se jeste doma:
 hledej telo, najdes dusi..... hledej dusi, najdes telo a duse nikde....

- - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
Klokanii expati (none / 0) (#37)
HUSITA 12.04.2004 04:44:18 MET
(User Info)

Jak ctu ten clanek tak procentama vychazi najevo ze ackoliv je v klokanii take nejake procento nenavistcu tech kteri nesedi cely zivot u rodne kupky hnoje,je jich myslim min nez v kotline ...a to je moc pekne.

Importantly, expatriates are overwhelmingly well-disposed to Australia and keen to help. They live somewhere else, but they remain engaged in Australia's national life.

Australia's offshore citizens represent a valuable resource: a market, a sales force, an ambassadorial corps and a constituency. Most Australians understand this.

http://www.smh.com.au/articles/2004/04/11/1081621836271.html

 
 
mas pravdu Rone (5.00 / 1) (#38)
Astr 12.04.2004 06:15:27 MET
(User Info)

nemohu porovnat zivotni styl dnes v CR, ale bylo bezne, ze prumerny obcan v dome kde se narodil, tak casto i umrel. Dnes se cely svet nejak rozhybal, asi plati i pro Ceskou Kotlinu. Zde je to takovy styl blizky US. Lide se stale nekam presouvaji. Znam hocha co se usadil v Coloradu  a rika jen co udela v NY penize  a zestarne, tak  ze se vrati! Lide tu cestuji  a ziji dlouhodobe v caravanech, doma nepredstavitelne. Mladi  chodi do sveta. Z New Zealand do Aussie a USA, Aussici  do USA ci Anglie. Mladi kteri si nezkusi LA, NY ci London se sami povazuji za handicapovane.
Proste dnes se zije jinak. Plakat nad rozlitym mlekem nasich let promarnenych pod komunismem je k nicemu!
Svet se meni  a lide taktez.

- - - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
Nijak překvapivé (none / 0) (#50)
Tonda Kubrt 13.04.2004 09:40:38 MET
(User Info)

Názory a chování k lidem, kteří udělali stejnou věc za jiných podmínek je různé. Hodně také závisí jaký vztah expati s původní domovinou udržují- je to obousměrná komunikace, a lidé jako Hevdiček dokážou udělat hodně škody.

[ Parent ]
 
 
Je to vul (none / 0) (#54)
HUSITA 13.04.2004 10:10:06 MET
(User Info)

jenze muj nazor je ten ze ti kteri se nemusi domahat at obcanstvi nebo restituci "nemaji co rict" tedy je jim vzan vitr z plachet se rozcilovat zatimco ti druzi pretekaji jedem..
Naopak pokud existuje nejaka krivda, tak to vyprovokuje
reakci vcetne takovych kriklounu.


[ Parent ]
 
 
Husito (none / 0) (#55)
Skromny Anonymni Amater 13.04.2004 10:55:31 MET
(User Info)

Tvůj argument že jeden uřvaný blb překřičí sto vstřícných mudrců je neoddiskutovatelný stejně jako že nikdo není bez viny. Nechápu ale tvé přesvědčení, že pan Hedviček se něčeho domáhat "musí".

Jestli nemá co do úst, rád přispěju na příslušnou charitu místo všech států, které kdy měly to potěšení podepřít jeho nohy. Jestli je ve vatě, tak mu úspěch v Nových Obzorech ze srdce přeju, ale důrazně žádám ať se krotí a nedělá zlou krev. Kdo spálil most, měl by už jen odpouštět, nebo si vše vyříkat z očí do očí.

--
#define struct union /* Saves memory */
#define while if /* Saves CPU time */

[ Parent ]
 
 
Hele (none / 0) (#58)
HUSITA 13.04.2004 11:28:50 MET
(User Info)

Ja jen komentuji ze obcas vidim nejaky ten jeho vitriol .Osobne to od takovych ignoruji.A tito kriklouni davaji jen prilezitost grazlum v Sodome nad Boticem tak oznacovat vsecky ex-pat-y jako bysme meli rohy:-)))))))).
Na druhe strane podporuji rypani do kotliny Jirinkou,
protoze si to dacani zaslouzeji.

Vseho s mirou:-))))))))

[ Parent ]
 
 
Myslíš tu (none / 0) (#61)
Skromny Anonymni Amater 13.04.2004 13:02:42 MET
(User Info)

Slavnou Jiřinku "chceme-ještě-jedno-občanství"? Její boj také podporuji, ale že tlačí furt na tu samou branku se slabším gólmanem jí podstatně ubírá na přesvědčivosti.

--
#define struct union /* Saves memory */
#define while if /* Saves CPU time */

[ Parent ]
 
 
To bude ona (none / 0) (#62)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 13.04.2004 13:17:16 MET
(User Info)

volit budu tam, kde to uznám za vhodné. A když mě nakrknete, zvolíme vám s přáteli z Californie takového starostu, že budete čučet. Že nejsme občané obce, to nevadí, nenecháme se tím omezovat.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Rohy (none / 0) (#64)
andyo 13.04.2004 13:36:12 MET
(User Info)

 a někteří jistě i parohy :)) A taky si je zasloužíte.


[ Parent ]
 
 
Věřte Špidlovi (none / 0) (#40)
Kukacka 12.04.2004 18:21:00 MET
(User Info)

každé jeho slovo o zázračné politice jeho vlády a můžete rovnou věřit v existenci sedmi trpaslíků:

Na přelomu roku 2003/04 bylo v ČR celkem 680 tisíc živnostníků a podnikatelů. Na námitku, že jeho vláda je systematicky vyhlazuje s klidem jemu vlastním řekl cca toto: srovnával jsem si čísla a za poslední rok jich 1 milión přibylo.

No může ho někdo nemít rád?  :))

 
 
my ho (none / 0) (#41)
andyo 12.04.2004 18:30:26 MET
(User Info)

samozřejmě MÁME RÁDI. Však jsme si ho zvolili néééééé ?!
Teda nevím kdo, s kým mluvím všichni tvrdí, že ho nevolili. Kdovíjak to je.
S tím milionem mne rozesmál. Pustila jsem si to na kompu z TV Nova, neb jsem nevěřila kamarádovi, co mi to napsal. A je to tak, podle nových statistik je každý šestý v ČR včetně důchodců a nemluvňat živnostník.

[ Parent ]
 
 
Otázkou je, (none / 0) (#45)
Kukacka 12.04.2004 21:37:35 MET
(User Info)

co je za tím, že je schopen vypustit z pusy takovou pitomost. Jestli jen jeho omezenost nebo rovnou panika z vědomí, že mu jako předsedovi SocDem a premiérovi teče do bot. Tím první si jsem jistý, v to druhé doufám.

[ Parent ]
 
 
za tím je jen (none / 0) (#46)
andyo 12.04.2004 22:05:50 MET
(User Info)

to, že se přeřekl a jeho imagemajstr je kretén, který mu poradil, že se nemá nikdy opravovat a omlouvat.
Anebo je fakt zralej na hospitalizaci.
Tohle byla jen sranda, spíš mne děsí, co mu bez povšimnutí prochází.

[ Parent ]
 
 
Vidíte, (none / 0) (#130)
Guy Peters 14.04.2004 15:40:55 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

tak jsme došli k obdobnému názoru, jen já k němu dospěl o pár dní později. To je tím, že nesleduji TV Nova a teď už ani ČT.

[ Parent ]
 
 
Výsledek je správný (none / 0) (#42)
Prokop (pkrasny@aol.com) 12.04.2004 18:34:07 MET
(User Info)

jen je třeba vynásobit Špidlovou konstantu.

Dilbert to trefil




[ Parent ]
 
 
Fakta (none / 0) (#74)
Guy Peters 13.04.2004 21:33:14 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

http://rzp.mpo.cz/stat.htm

Omluvíte se Špidlovi?

[ Parent ]
 
 
a (none / 0) (#76)
andyo 13.04.2004 22:17:51 MET
(User Info)

proč ? On od loňska přibyl milion živnostníků ?
Podívejte se na tu statistiku pořádně a přečtěte si pořádně živnostenský zákon.
Naše firma například musí mít ač rozsahem malá 8 živnostenských listů. Jen tak mimochodem.

[ Parent ]
 
 
Andy:-) (none / 0) (#78)
Astr 14.04.2004 02:55:33 MET
(User Info)

to je dalsi zajimava shoda:-) ?
 Znam jednoho muze v CR, ktery se zabyva v lete jinou cinnosti nez v zime.  Jake prekvapeni, kdyz jsem se dodatecne dozvedel, ze vlastni 8 zivnostenskych listu!
Nahoda? Asi je potrebuje, nevim.  Ale privadi to k myslence, ze diky Vasim zakonum, ktere jsou stale vylepsovany je asi potrebuje.  Zacne platit "co Cech to remeslnik"  a rozsiri tak ono stare slavne, " co Cech  to muzikant".

Vas premier mozna nelze, jen mu nekdo polozil na stul soucet zivnostenskych listu:-)

Jen tak dal:-)

- - - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
oprava a jina predstava :-) :-) :-) (none / 0) (#80)
Astr 14.04.2004 03:26:04 MET
(User Info)

na  spravne " co Cech to ZIVNOSTNIK" a ze na to musi mit list to by ukazovalo na perfektni registraci  a sledovani veskere zivnostensko-podnikatelske cinnosti.

Sakra Husito, co se Ti na tom nelibi? Kazkdy obcan se coby schopny ZIVNOTNIK  zivi sam a stara sam o sebe....  a.....
spravna vlada je takova vlada (jako pry ta soucasna) ktera umi od obcana vybrat co nejvice dani!

Ja bych byl osobne pro takovou vladu, ktera by dane nevybirala, nebo jen co nejmene:-)

Proc by kazdy vladni urednik nemohl mit nekolik zivnostenskych listu a zivit se sam?

Samozrejme tohle je pohled ze zahranici a pod vlivem podzimniho slunce.

- - - - - - - - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
Astre (none / 0) (#81)
HUSITA 14.04.2004 04:33:36 MET
(User Info)

to musi byt kamarade pod vlivem nejakyho cervenyho z Hunter Valley,neee??

Kazdy si bude mit kravku a pec na chleba a na zivnostnicky list pojede na kole do trhu prodat tydne 4 pulkila masla....

Proste mi cely koncept smrdi....ale to je jenom jeden nazor.
Co se me tyce me malickosti asi bych zivnostensky list pro myriadu pozadavku nedostal ani pucovat boty,stejne jako bez skoleni po ceeesku asi neumim ridit a tak zadny ridicak...at si strci az do tlustyho streva.
V tomhle jsou mi pro srandu:-))))))))))))

[ Parent ]
 
 
Astře samozřejmě (none / 0) (#82)
andyo 14.04.2004 06:43:43 MET
(User Info)

že lže. Podívejte se na období statistiky a čísla.

[ Parent ]
 
 
Andy :-) (none / 0) (#83)
Astr 14.04.2004 07:41:59 MET
(User Info)

moc bych ocenil, kdybys byla ochotna ztratit trochu casu a odpovedet na par  naivnich otazek.
  1. - Premier a vedomne lhat? Taky se vudce oposice seknul  o cislo, (radove)  a jak se sakra omlouval! Ja Vaseho premiera nehodlam omlouvat, ale co kdyz to  je tak ze zivnostniku mate v CR pul millionu ale zivnostenskych listu 4 milliony to by odpovidalo tem 8mi na zivnostnika! On prosti uvedl cislo, ktere mu nekdo pripravil. I jinym predsedum pripravuji poradci cisla  a proslovy!
  2. - jisteze co jsem napsal= kazdy vladni urednik -zivnostnik  je hloupost.  Ne z hlediska Vasich  ci jinych zakonu, ale proste neznam vladniho byrokrata v Auustralii ani jinde, ktery by se byl schopen zivit praci- to matkou pokroku! Jeste tak vybirat vsimne! Nemyslim ze vas vladni ourada je jiny.
Mimochodem nevim proc se mi vybavila stara historka jak vojackove si povidali o tom jak chodi pracovat za dobrou svacinu na chaty soudruhu generalu. Dnesni podplaceny- preplaceny ouredni cinitel si najme Ukrajince (ci kdo to tam u vas pracuje za polovic) a zije se mu jako tem generalum kdysi:-)

Proc to zminuji. Jsou i zde nekteri Sprchujici, kteri maji zachvaty vzteku, ze musi platit vetsi dan, ci ze to ci ono  nefunguje diky Spidlo-Leninske politice! Pritom jim vubec nevadi, ze lide kteri, maji na "bezpracnem zisku" zalozenu svoji existenci jim z toho kolace ujidaji velka sousta!
Od tech nejmensich  az po nejvetsi. Viz nasrate komentare Malajskeho premiera mahathira o tom ze zlodeji(myslel bursovniho mafiana Sorose) okradaji  asijske staty a mysli si ze je mohou pouzivat jako svoji dojnou kravu. Neni prvni  a jediny, ktery nas kapitalisticky system poklada za podvodny a kritsuje busovni
machle a presovani penez odnikud nikam aby jim z toho tekly milliardy za NIC!  Od toho je jen krucek k tomu zduraznovat, ze tohle se snazime vyvazet do sveta a za tohle US army a spojenci bojuji v Iraku!. Rozumnej za Haliburton  vice-presidenta a dalsich  predevsim!

Ze to nema s tim cos napsala moc spolecneho? Ale ano To vse se da odvodit od toho LHANI- nelhani.
Hezke ranko:-)

- - - - - - - -

[ Parent ]
 
 
pan premiér doslova řekl, že : (none / 0) (#84)
andyo 14.04.2004 07:49:38 MET
(User Info)

" já jsem si porovnával  čísla z prvního čtvrtletí loňského roku a prvního čtvrtletí letošního roku a podle těch čísel přibylo od lońského roku asi milion živnostníků".

Mám pokračovat Astře nebo to stačí?

[ Parent ]
 
 
Když tak hezky citujete, (none / 0) (#98)
Guy Peters 14.04.2004 11:18:32 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

tak byste také laskavě mohla uvést odkud. Bývá to zvykem.

[ Parent ]
 
 
jistě a laskavě : (none / 0) (#102)
andyo 14.04.2004 12:05:13 MET
(User Info)

video záznam vystoupení pana Špidly, k zhlédnutí například v archívu www.nova.cz z 11.4.2004, titulek zprávy zní : Protest živnostníků . Mistr hovoří osobně na kameru.


[ Parent ]
 
 
Tak díky. (none / 0) (#121)
Guy Peters 14.04.2004 15:15:43 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

Faktem je, že to skutečně řekl. Bylo to však evidentní přeřeknutí.

[ Parent ]
 
 
Přeřeknutí asi ne (none / 0) (#124)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 14.04.2004 15:21:32 MET
(User Info)

možná tak zatmění.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Zřejmě. (none / 0) (#126)
Guy Peters 14.04.2004 15:31:50 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

Špidla přeci musí vědět, kolik je v této zemi podnikatelů.

[ Parent ]
 
 
Minimálně je každámu jasné (none / 0) (#132)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 14.04.2004 15:49:51 MET
(User Info)

že každý desátý včetně kojenců a starců není živnostník, nebo že by dokonce tento počet během roku začal podnikat.
Zajímalo by mě, jestli si to už uvědomil a jak zareagoval.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Živnostníci. (none / 0) (#134)
Guy Peters 14.04.2004 15:52:51 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

Vy tady pořád máte něco s živnostníky. Faktem je, že <strike>cca</strike> řádově 2 000 000 lidí má živnostenské oprávnění.

[ Parent ]
 
 
2 miliony lidí nebo (none / 0) (#135)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 14.04.2004 16:05:20 MET
(User Info)

2 miliony živnoslistů? To, jak jsem se dozvěděl, diametrální rozdíl.
Dovedu si představit i to, že dost velký počet provozuje živnost jen tak bokem, aby si mohli účtovat benzín, kupovat kamery, počítače a další zboží a psát to "na firmu".
Pokud už to nebude tak výhodné, zabalí to.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
V ČR (none / 0) (#138)
Guy Peters 14.04.2004 17:22:52 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

je <strike>cca</strike> řádově (pro AndyO :-) 5 000 000 lidí v produktivním věku. Z toho je o něco více než 3 000 000 zaměstnanců, o něco méně než 2 000 000 podnikatelů. Nějaký problém? To jsou základní statistická čísla.

[ Parent ]
 
 
To se mi nezdá, (none / 0) (#140)
cnemo 14.04.2004 17:32:46 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

kdepak jste to našel?

[ Parent ]
 
 
ČSÚ (none / 0) (#144)
Guy Peters 14.04.2004 17:50:38 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

http://www.czso.cz/ , zejména http://www.czso.cz/csu/edicniplan.nsf/aktual/ep-3 . Tam už si to jistě najdete sám.

[ Parent ]
 
 
Díky, kouknu se. (none / 0) (#175)
cnemo 15.04.2004 11:26:28 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz



[ Parent ]
 
 
Petersi, když nechcete rozumnět, (none / 0) (#139)
cnemo 14.04.2004 17:31:38 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz