Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Ratifikace Ústavy EU 1.2.2005
Archaix
06.02.2005 12:10:57 MET
(Kompletní deníky/Archaix's Diary)
Tak mě napadlo, že by bylo užitečné a snad účelné seznámit Vás, trochu s posledním děním ve Slovinsku. V době, kdy jsme se setkali Sprchaři v Praze a tam zjistili, že Acht, není žádný pan Acht, alebrž paní Acht, tak se ve Slovinsku konaly volby a tyto po dlouhé době vyhrála oposice.
>>>Více>>>

 
 

Před tím zde byly u moci strany s hlavní na čele, LDS Liberální demokratická strana, která vyrostla z bývalé ZKS (Zveza komunistov Slovenije), měla však naprosto jiný program. Nynější nejmocnější v opozici byla SDS, která po dlouhou dobu se nazývala Sociálně demokratická strana (proto SDS). V poslední době, snad asi 3/4 roku před volbami se přejmenovala na Slovinská demokratická strana. Takže má zkratku stejnou a program má také stejný. Ovšem v evropském parlamentu spolupracuje s jinými stranami. Pochopitelně není dostatečně silná, na vytvoření vlády, takže stejně jako doposud, máme zde koaliční vládu.

Premiér se jmenuje Janez Janša a ve svých mladých letech působil jako novinář v týdeníku Mladina, a vedl odvážné boje proti jugoslávským oficírům. A době 10-denní války s JLA (Jugoslovenska Ljudska Armada), byl ministr národní obrany. Potom se k moci dostaly výše uvedené strany.

Slovinci, vlastně vláda, dala návrh Ústavy EU k ratifikaci proto, poněvadž lidé Slovinska ve velkém procentu podpořili vstup Slovinska do EU a také proto, že je dost zemí, kde problém budou řešit referendem a tak chtějí dát skeptikům na vědomí, aby se neobávali hlasovat kladně. Já jsem průběh hlasování sledoval na TV a bylo přítomno 83 poslanců. (ono jich o moc více nebude) Z těchto 79 hlasovalo pro ratifikaci a 4 proti a to byli poslanci nacionální strany, kteří prohlásili, že budou proti.

Vždyť kdyby něco neběželo tak jak by mělo, vždy se může dodatečně hledat řešení. A konečně tím se státy neuvázaly na věčné časy do EU, kdyby tato pracovala špatně. Zatím nepracovala a státy si pomohly, které tam kdysi vstoupily.
 

>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- nastesti Rone by Astr
- Proto mas jiste by HUSITA
- 7/11 v Klokanii by Astr
- povidal mi by HUSITA
- Přesně by Prokop
- Née by Prokop
- Nakup goraly by HUSITA
- už je na čase by vodnik007
- To teda blednu a závidím by Prokop
- "komunismus" byla nepodarena Globalizace by vodnik007
- kruci Vy jste to Magnus-i by Astr
- jooo a nejednu! by vodnik007
- To máte pravdu. by Guy Peters
- Z podobných důvodů by Jarda z Pisku
- no, to je dobra myslenka by magnus maximus

Related Links
- Archaix's Diary

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Ratifikace Ústavy EU 1.2.2005 | 73 comments (73 topical, 0 editorial, 0 pending)
 
 
Tak u nás to bude jiné, (none / 0) (#1)
Guy Peters 08.02.2005 15:59:29 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

protože ODS je ostře proti ústavě. Jako jedna z mála v EPP. Ale strany bývalé EDU ústavu nepodporují všechny.

 
 
Oprava: (none / 0) (#2)
Guy Peters 08.02.2005 16:04:19 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

European Democrats (ED) žijí. Nezaměňovat s Evropskými demokraty, což je pravý opak!

[ Parent ]
 
 
Petersi, (4.50 / 2) (#3)
Archaix 08.02.2005 22:10:00 MET
(User Info)

u nás naprosto všechny strany, kromě nacionalistické, které má minimum poslanců a to pouze 4, podporují evropskou ústavu a proto ji ratifikovali. Já jsem na Psu četl Historii sudetských Němců, jeden to tam přeložil a dobře udělal. Je vidět z diskuse, že se Češi obávají Němců a to právě těch Sudeťáků, a proto budou hlasovat proti ratifikaci.

Jenomže čs. stát se chová neracionálně. Jak je možné, že všechny deníky jsou v německých rukou a tyto mají možnost ovlivňovat veřejné mínění. Toto já nepochopím. Snad existuje také zákon proti monopolům, a zvláště  informace jsou na toto citlivé. A co udělal v tom český stát? Lautr nic. A ne jenom to, spousta národního majetku šla také, mnohokrát zbytečně, do cizích rukou.


[ Parent ]
 
 
cizi ruce? (none / 0) (#4)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 12.02.2005 15:25:26 MET
(User Info)

Cesko je pod strechou EU a je tim ovlivnovano. Zda je to politika, byznys, mafie ci Sudetaci, problem vezi hlavne v ceskych lidech. Spatne kontroluji emigraci a nechavaji tam cizince usadit.
Ze vseho nejhori ja ale ceska neplodnost. Vypada to, ze behem nekolika generaci, mozna driv, cesky clovek zmizi.
http://casodej.cz/deti_se.htm
Nakonec je vlastne nemozne, ze by timto smerem byla CR kontrolovna Nemeckem, protoze oni sami maji problem s pristehovalci. Stejne tak v GB a Francii.
Jerry
[ Parent ]
 
 
Cizinci nevadi, vadi jine kultury!! (5.00 / 1) (#5)
magnus maximus 12.02.2005 17:35:05 MET
(User Info)

a hlavne, jak bylo panem Vodnikem spravne receno, "problem vezi v ceskych lidech"

Proc jsou "mali", bez ducha, povrchni, sobecti a zbabeli ?
Az nebudou , tak maji nadeji, ze prijdou na to, ze pokracovani ma smysl.

Jinak vychcipame.

Takovych "malych" ustrasencu
 - lokajskosprostych plebejcu - je ale vetsina. Logicky , v dobe bez hodnot tim spis,nemaji potrebu mit deti. Zadna narodni vize o kulturnim prinosu,zadna idea o prospesnosti pro ostatni.Odpoved na otazku : Jakym jsme prinosem v rodine narodu?? PROC mame existovat?? je zaklad.

 Zadny cit pro tradice, zadny cit pro zapadni kulturni paradigma. Jen zavist a svejkovani.Mala sebeduvera.Podlezavost a podrobeni se systemu.Prezivani bez budoucnosti v algoritmu oddusevnele odcizene produkce ..akumulace cestou uspory...uspora lidi. Nepostavi li se proti tomu kulturnost, vize smyslu, lidi budou v systemu MIZET.
Co postavi Cesi ? Veproknedlo a nevycnivani. Kultura nikde. Temer vse, co je tu hezke udelali Nemci. Takrka vcetne cestiny a ceskeho naroda. Nemce a Zidy jsme vzdy odrezavali v ramci nacionalnich emancipaci az jsme je odrizli docela. Cechum zbyl jen ten ohnuty hrbet a pokukovani po sousedovic koze.

Zadny hodnotny vklad do spolecne Zapadni kultury...tj. zadny DUCH naroda. Narod bez vlastniho kulturniho prinosu je asimilovan a prestane byt vniman jako narod.Zbude max. skanzen udrzovan z etnografickeho zajmu okoli. Skanzen neni narod.
 Ale zanik Cechu neni zadna ztrata pro kulturu Zapadu. Ta klidne muze pokracovat , i kdyz na nasem uzemi bude nej. etnicky nemeckoslovanskopristehovalecky maglajz. Myslim, ze je to v pohode.


[ Parent ]
 
 
Pane Magnusi, (5.00 / 1) (#6)
Archaix 12.02.2005 21:37:37 MET
(User Info)

dovolte, abych z některými věcmi, které jste uvedl, nesouhlasil. Já, i když žijí v jiné zemi a mohu říci, že většinu svého života jsem vůbec nežil v Čechách, dokonce jsem se narodil v cizí zemí, tak přece jen se cítím být především Čechem. I když ctím jiné národy, žil a žijí s nimi a život mě tomu naučil. Nebylo moc důležité jakou kdo měl národnost, ale jakým byl a je člověkem.

V mnoha věcech jste bohužel ocenil vlastností dnešního českého národa docela výstižně. Také vodník007 správně uvedl ten citát o dnešních lidech v ČR. Je skutečně smutné, když lidé ve vládě uvažují kvůli malé porodnosti, že dovolí přistěhování cizinců, s kterými si po čase nebudou vědět radu a vlastním emigrantům z ruku 1948 a z 1968 a později, nechtějí dát dvojí občanství a vrátit majetek, který jim minulý režim ukradl.

A aby Češi zanikli, tak jak Vy uvádíte na konci svého příspěvku, doufám, že se nestane. A chraň nás pambu a všichni svatí, aby náhodou vznikla vláda, která by umožnila Sudeťákům návrat do pohraničí. Po jisté době by chtěli jednak autonomii a pak samostatnost a odtržení od ČR. Přesně totéž co provedli Albánci v Kosovu. Doufám, že Srbsko ještě Kosovo zachrání.

Takové situace vznikají, když politici, kteří nerozumí nějakým poměrům je začnou na dálku řešit jako např. Kosovo, jako by bylo jejich, přidělí muslimům, a armádu nadělali z evropských prodavačům drog a vrahounů.


[ Parent ]
 
 
to pan Archaix (5.00 / 1) (#7)
magnus maximus 12.02.2005 22:46:28 MET
(User Info)

2.odstavec....zcela souhlasim , nase mizerna levicova polokomunisticka vlada nikdy zcela nevrati co bylo ukradeno {ale vestine tohodle pronaroda to bohuzel vubec nevadi}

 3. odstavec....myslim, ze sudetska recidiva nehrozi, narodni staty v Evrope jsou jiz nepotrebne a neaktualni. Ze jsme vyhodili 3 mil. lidi byla chyba, melo se postupovat selektivne.Vyhnanim se do politickeho zivota dostal silovy totalitni vzorec reseni politickych situaci a "zpruchodnil" se nastup komousu .

To, co bude s Cechy je zcela v ceskych rukach. Blba vlada prinasejici protinarodni reseni byla zvolena Cechy , nikdo nam ji nenadiktoval. Na to nezapominejme. Vlada je jen odraz ceskych spatnych vlastnosti.

[ Parent ]
 
 
VYBORNE maximus-i (none / 0) (#8)
Astr 13.02.2005 00:27:11 MET
(User Info)

tohle je Vas original a nebo jste to opsal od Posselta?

Co postavi Cesi ? Veproknedlo a nevycnivani. Kultura nikde. Temer vse, co je tu hezke udelali Nemci. Takrka vcetne cestiny a ceskeho naroda. Nemce a Zidy jsme vzdy odrezavali v ramci nacionalnich emancipaci az jsme je odrizli docela.

Sakra ze jsme nezustali jakoSpolkova zeme Boehmen und Mahren u Deutschlandu, dnes by BRD byla o trochu vetsi  a Vy byste byli v Nemecko-Ceske kotline v pohode.
Jen byste resili male  Nemecke problemy s Turky a jinymi pristehovalci ci se chodili ucit do Francie? Tam je gultura mnohasetleta a hlavne dnes jiz temer 10% Muslimu !

Dodam svuj postreh. Pri jedne z mojich ne castych  navstev DOMA  pri  otazce na nizkou porodnost me bylo receno:
kdo ROZUMNY by privadel deti do  tohoto bordelu?(vycet detailu nebudu rozvadet)

Zatim je CR vnimana jako zdroj levne pracovni sily a Nemci se na
Ceskou kotlinu NIKDY neprestali divat jako na periferii Nemecka.
Z toho vepro-knedlo na ceske strane vadi stejne malo, jako premira zeli ci eintop na Nemecke !

[ Parent ]
 
 
Posselt je idiot (4.00 / 1) (#9)
magnus maximus 13.02.2005 00:45:02 MET
(User Info)

nezajima me ,co si mysli. Jestli si mysli neco, co ja, tak ja se tim nestavam idiotem a on tim neprestava byt idiotem, je to proste nahoda.

[ Parent ]
 
 
jakoSpolkova zeme Boehmen (none / 0) (#11)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 13.02.2005 06:07:51 MET
(User Info)

az se dokonci Globalizace, bude to jedno.
Jerry
[ Parent ]
 
 
za starych casu (3.50 / 2) (#12)
HUSITA 13.02.2005 06:46:01 MET
(User Info)

lidi meli sevce ve vedlejsi chalupe o dva dal pekare na konci vesnice kovare a na rynku zida pujcujiciho penize.
dnes kupuji boty z indonesie,chleba z cenralni pekarny 50 kilaku daleko, nemecke auto ze spanelska a pujcuji si penize z kyperske pobocky japonske banky.
Jakze jediny co zbyva politikum jak si udrzet preplacena parazitni koryta je bit na bubny valky jak dela NAS idiot nebo medit o gulture jak dela NAS idiot:-))))))))))


[ Parent ]
 
 
vyhody globalisace (none / 0) (#13)
Astr 13.02.2005 07:11:47 MET
(User Info)

dobre shrnuto Rone :-)
-lidi meli sevce ve vedlejsi chalupe o dva dal pekare na konci vesnice kovare a na rynku zida pujcujiciho penize.

-dnes kupuji boty z indonesie,chleba z cenralni pekarny 50 kilaku daleko, nemecke auto ze spanelska a pujcuji si penize z kyperske pobocky japonske banky.


jen bit na bubny valky - v tom se nezmenilo  NIC

a take ti "mocipani" jsou nejak cim dal vic stejni!
:-((((((((

[ Parent ]
 
 
Za starých časů (none / 0) (#16)
Prokop (pkrasny@aol.com) 13.02.2005 12:51:24 MET
(User Info)

lidi také umírali na zápal plic, matky a děti při porodech a chlapi v lese s kládou přes prsa.

Jo to bejvaly zlatý časy, ale měl bys trochu ubrat toho Jiráska a Baara;  není všechno tak idylický jak se to podává.

[ Parent ]
 
 
Kdyz uz mi napovidas (none / 0) (#17)
HUSITA 13.02.2005 13:33:27 MET
(User Info)

co bych mel delat, tak taky zabrousim na podobne pude kde mam taktez hovno co delat...domyslet se o ty smesny dvojce.

Momentovy pohled do historie tehle kecarny mi povida ze to neni
"Ty stare casy" ktere jsem zminil spolu s temi "novymi" proti kterym nema nic( konecne jsem velmi casti te gobalizace) a definitivne jsem uz slysel o tubere dob minulych.
Ono jsou to ty valecne bubny jez popsany neuctive
coby "last resort of scoundrels" ktere jak videt davaji zahu.
:-))))))))))
Tums!!!!je to i dobree bioavailable calcium pro kosti:-))))))

[ Parent ]
 
 
Prokope obcas (5.00 / 1) (#23)
Astr 13.02.2005 14:29:59 MET
(User Info)

s Vami souhlasim, tentokrat ale ne:-)

Husita nema rad bordel, jedno  zda v CR USA ci jinde,
VY zase nemate rad  reci o tom ze neco drive bylo lepe- alias "stare zlate casy",
kazdy mame nekde svoji Achilovu patu:-)
ale k veci:

tohle sice mate castecne spravne,

lidi také umírali na zápal plic, matky a děti při porodech a chlapi v lese s kládou přes prsa.
jen s malou opravou, ze prave se tu projednava zavreni jedne velke company , ktere se vykroutila tim ze zavrela- anobrzto jednou padnul pres prsa ne strom ci klada, ale panel!!!
a ejhle nekolik set lidi bez prace:-(

ta hlavni vyhrada je  v tom, ze ty zapaly plic byly uz vyreseny  davno pred globalisaci, dokonce bych rekl, jiz v dobe kdy Vy jste jeste nebyl na svete!
Aloise Jiraska a Jindricha Simona Baara  nemusite mit v lasce, ale kdyz uz mermomoci chcete neco udelat pro globalisaci, dejte si cas a sepiste co nam prinasi! Nebo alespon Vam:-)

Me NIC. ZATIM  NIC a NIC vidim i dohlednu.

Jen prosim ne vypraveni na thema SVETLE zitrky.
Patrim mezi ty, kteri pamatuji. I to, kdy komuniste plamene rikali, Vy sice jeste ne, ale.....
Vase deti, a deti  Vasich deti! o Ti se budou mit.:-)

PS
TARGET neni pisatel, ale jeho myslenka, tu je treba vyvratit, pokud nesouhlasite:-)

[ Parent ]
 
 
Astře (none / 0) (#25)
Prokop (pkrasny@aol.com) 13.02.2005 15:28:02 MET
(User Info)

neberte to prosím osobně, ale přišel jsem o možnost vyhrát sázku.  Kdybych totiž věděl, že mi odpovíte, byl bych ochoten se vsadit, že Vaše odpověď se bude týkat uzavření nějaké společnosti - ať už to s thematem  souvisí nebo nesouvisí.

[ Parent ]
 
 
"uzavreni" spolecnosti? (none / 0) (#29)
Astr 13.02.2005 22:45:22 MET
(User Info)

nerozumim

jen opakovane se projevuje Vase nechut ke "starym zlatym casum"
jak Vy tomu rikate,
a moje opakovane pro Vas patrne nic nerikajici odpovedi -
 ze tomu tak neni! (tak jak to Vy obcas presentujete)
pritom by stacilo docela malo = IMHO
ponechat co dobreho drive bylo
 a obohatit ne o VYDOBITKY nejakeho  -ismu,
 ale o  positivni vysledky vedeckeho a technickeho pokroku !
Nic vic -  nic min.!

PS
ze se Vam  nektere Husitovy poznamky k deni doma ci v USA jevi jako OVERREACTED Vam neberu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chtel by to jinak a lepe, jak to ja vnimam.
Pokud pristoupim na debatu  konkretne treba prilis uzkeho premosteni, pak to vidim spise ne jako problem prazdneho prostoru v horni polovine hlavy, ale rozhodne jako prazdne kapsy = omezenych financnich zdroju na na veci pro obycejneho obcana potrebne.
Take o tom nerozhoduje parta vozralku u piva v hospode, ale prochazi to ke schvaleni mnoha instancemi  na ruznych urovnich ruzne byrokratickeho systemu!!!

A zase se musim az patrne stereotypne opakovat jak ten trh bez privlastku funguje po celem svete stejne a to  v tom,
ze "o penize jde az na prvnim miste" !
Priklad to nejlepe osvetli:
Na dani z benzinu a pohonych hmot tu v Klokanii vybrali skoro 50 milliard - ale do silnic vratili ne cele 4 !!! slovy ctyri!!!
se zbytkem souzi kapitalisti ucpali cerne diry, aby pak mohli v parlamentu slavnoste vykrikovat, ze oni maji nejlepsi rozpocet v dejinach! 7 milliard surplus !!!
Chtelo by to nejakeho borce pres hospodareni rozvinuteho kapitalismu a trhu bez privlastku ktery se nam tak zazracne samoreguluje,
 proc je to tak  DNES A CIM DAL VICE po celem svete  STEJNE!
howk

[ Parent ]
 
 
Astře, Astře, (none / 0) (#32)
jednorozec 14.02.2005 00:41:39 MET
(User Info)

já si koupil křišťálovou kouli, otevřel stan a la Prokop, nalíčil se jako stará c, členka menšiny - a vy nic o zavření společnosti.

Byznis miznis = mizivý. Zájem o kouli nulový, až kulový.

Skoro na holičkách. Jak dál?
Každá rada drahá,
váš, desperately,
J
:-))


[ Parent ]
 
 
priteli z Anglie (none / 0) (#36)
Astr 14.02.2005 01:47:16 MET
(User Info)

ano  ano, už moje moudrá babička říkala: chytrému napověz.....

zatím to na tom světě vypadá tak, že ti nejmoudřejší - moudře rádi governmentum
a nevděku  se jim dostává od těch simpletomu co rozumu moc nepobrali ...

dokonce někteří už i na Internet pronikli!
 o hrůza :-(

[ Parent ]
 
 
ti nejmoudřejší - moudře rádi governmentum (none / 0) (#53)
jednorozec 14.02.2005 12:42:20 MET
(User Info)

Nemá to být:
ti nejmoudřejší - moudře radí governmentum?

Zrovna jsem si přečetl, že v Bruselu se potlouká odhadovaných 25,000 až 30,000 lobbyistů, aby co nejlépe "radili" politikům.

"No prizes for guessing where much of the advice comes from", píše Barbara Gunnell v New Statesman-ovi.


[ Parent ]
 
 
ma to byt:-) (none / 0) (#54)
Astr 14.02.2005 13:17:16 MET
(User Info)

ti nejmoudřejší - moudře radí governmentum!

prográmek Ohákovaní hákuje spatne:-(

 odhadovaných 25,000 až 30,000 lobbyistů, aby co nejlépe "radili" politikům, snad nebudeme srovnavat se svetovymi spickami  like Wolfowitz, Perle a ostatni co lomcuji Washingtonem:-)

[ Parent ]
 
 
Vy se nepamatujete? (5.00 / 1) (#37)
Prokop (pkrasny@aol.com) 14.02.2005 02:45:26 MET
(User Info)

Minule jsem vyjádřil názor, že na pracoviště politika nepatří a dostalo se mi od Vás informace o nějaké fabrice, která zavřela někde na Moravě nebo kde to bylo.
Předtím - je to už nějaký čas - jste mi zase vyčetl banky, které u vás již nemají otevřenou přepážku o víkendu.

Lze v tom vysledovat jistý vzor.

[ Parent ]
 
 
pamatuji Mr.Prokop (none / 0) (#39)
Astr 14.02.2005 04:02:26 MET
(User Info)

a jsem stejneho nazoru!

Na pracoviste pri jednani  Mr. Prokopa s Mr. NEProkopem politika nepatri.
Na pracovisti se pracuje a neutraci pracovni cas recmi o politice! (pokud nejste sekretar-ka politika)

Zajimavy terminus technikus VYSLEDOVAT VZOR.
To je jako ze statistiky. Napasovat do vzoru - do prihradky:-)
Obvykle to neni tak obtizne  si vzor (treba jednani) odvodit-
 je to simple - jak se do lesa vola........
aneb vse ma svoji pricinu!

 Banky jsem Vam nevycetl, jen jsem poukazal na skutecnost ze i ty jsou soucasti politiky!
Kolik pobocek bude otevreno  ci zavreno  a kdy  = je TAKE politika. Pro obcana z posledni Zlamane Lhoty casto ta zasadni!
Rika  to cosi o pristupu organisace k obcanovi jako zakaznikovi!!!

Jiste v tom lze vysledovat  i vzor.
Kdyby nebylo techto negativnich  jevu- vzoru, nebylo by lidi ktere to sejri a protestuji!

[ Parent ]
 
 
pane Astr (5.00 / 3) (#30)
magnus maximus 13.02.2005 23:01:08 MET
(User Info)

Globalisace je zaruka a jedina moznost pokracovani Zapadu jako civilisace. Bud vyvozem hodnot a zivotniho stylu a mj. i TYPU EKONOMIKY "neokolonialisujeme" svet a prilehle okoli, haha, nebo skoncime. Neglobalisovat znamena "uzavrit se" a vnitrne se rozlozit a nechat se zglobalisovat z jine strany..nedelejme si iluze.
Globalisace je typicky zapadni vzorec chovani...PREKONAVANI MEZI, na tom stoji nase civilisace od Abrahama. ...to snad kazdy vi...

Je to tak typicke, ze to nemuze byt neocekavane nebo udivujici. To jen levicovi intosi se stale divi . Oni zacinaji dejiny furt znova a znova, nemaji radi kdyz se prosadi a vzdy se prosadilo
cosi puvodnejsiho, nez jsou oni.

Globalisace je navic pokracovani realisace modernistickych pribehu, ktere se sice dosud nijak zvlast nepovedly, ale nic lepsiho nemame. Kritikove hledajici za kulturni expanzi imperialismus a nelidskost apod., necht si predstavi alternativu:
MISTO GLOBALISACE VE JMENU SVOBODNE AKTIVITY ZODPOVEDNEHO INDIVIDUA ......MESITISACI+BURKIZACI   nebo BUDDHISTICKOU RESIGNACI NA SVET

Pres vsechny silenosti doprovazejici v dejinach realisaci tohoto zapadniho SEBEPREKRACOVANI ,lze spatrit podstatny spolecny jmenovatel.... USILOVANI O TO, ABY SVET BYL O NECO LEPSI ve chvili, kdyz z nej odchazime, nez kdyz jsme do nej vstoupili.

Ja osobne tento spolecny jmenovatel povazuju za prinosny a je mi lito , vidim ho jen na Zapade a ne u machometu ,a ani u buddhistu!!!

Globalisaci v nasem duchu, navzdory neprizpusobenym kulturam a skuhrani parizskych kavarenskych postmarxistu aj. multikulti, potrebujem k existenci, asi jako potrebujem , aby kazdy rano opet vyslo Slunce.

Vase otazka, co globalisace prinese je stejna, jako ptat se ,co mam z toho, ze vychazi Slunce.

A otazku, co gl. prinese kazdemu jednomu z nas, si musi kazdy zodpovedet sam....mame to ve znacne mire v rukou svych!

Pokud jde o zavrene fabriky, vezte ..tu se zavrou...jinde zas otevrou.Lidi {zleniveli a demotivovani } napr v EU, se budou muset probudit ze statne paternalistickych snu o socialni spolecnosti a zacit se ZODPOVEDNE STAVET K ZIVOTU A MYSLET NA BUDOUCNOST.  Levicovym chlacholenim se slovo "budoucnost" vytratilo z naseho slovniku. Je to krize. Neni to Zapadni, myslim ta ztrata slova budoucnost. Uz jsem to tu psal.

Jasne, ze "zli kapitalisti" budou jeste bohatsi, ale ti nejchudsi chudi rozhodne nebudou jeste chudsi.Ze zchudnou nekteri prumerove je normalni a mooooc dojemny. Holt budou delat neco jinyho. V Evrope uz taky nedela 90% bevolkerungu v zemedelstvi.

Prilezitosti bude zkratka vic...staci to pochopit a zacit myslet a makat.

[ Parent ]
 
 
magnus-i (none / 0) (#31)
Astr 13.02.2005 23:56:19 MET
(User Info)

na prvni pohled to mate hezky:-), ale
GLOBALISACE   jako odpoved a proti
......MESITISACI+BURKIZACI   nebo BUDDHISTICKOU RESIGNACI NA SVET

to jste si proklate nevedecky zjednodusil:-)

jakoz i ten vstup:
GLOBALISACE VE JMENU SVOBODNE AKTIVITY ZODPOVEDNEHO INDIVIDUA !
proboha
Jaka svobodna aktivita svobodneho individua?
Vite jakou to ma podobu? Jiste vidite dobre ale stavite se ze nevidite.
sorry ale tohle jsou presne reci , ktere mi pripominaji socialismus ve sve realite! = SLYSIM BLAHOBYT- VIDIM HOVNO!

aktivita svobodneho a zodpovedneho individua si muze svobodne individuum strcit za klobouk, nebot  ta praxe toho svobodne se rozpinajiciho  se trhu je nasledovna:
zazil jsem na vlastni oci.
prijde nafoukany Nemcour do fabriky v Cechach  a chce vyrobek za marku. Odpoved -nemuzeme- to je pro nas prodelkove!
Tak bezte Vy zasrany cechackove do prdele, jedu si to nechat udelat na Ukrajinu, do Asie  JINAM.
MImochodem fabriku doma zavrel! Ze mel doma zlenivele a demotivovane zamestnance? Ne! jde do Asie, protoze jeste dnes tam jsou schopni pracovat cely den za hrsticku rejze a zitra za dve atd . ma jeho nemec prijit s prositkem a souhlasit ze bude take delat za 2 hrstky ryze?
Ne jiste mu poradite, ze ma byt motivovany a vymyslet perpentum mobile, ktere pobije asijskou lacinou pracovni silu!!!

Ted jen nevim z ceho jde vetsi hruza.-
z toho posunu  vyroby do  Ciny  a zemi 3 sveta
a nebo s toho mysleni, ze nam neni pomoci  a jedina moznost je
vyrabet za nic a prodavat za maximum!
Kdyby slo o to ze blby kecky NIKE vyrobi v Asii  za 1 dollar a prodaji  ve svete za 100, ale jestli z toho Vy delate budoucnost sveta!
a to uz je opravdu do PRDELE jdouci!

Vy na to mate ofsem perfektni OMLUVU:
Jasne, ze "zli kapitalisti" budou jeste bohatsi, ale ti nejchudsi chudi rozhodne nebudou jeste chudsi.Holt budou delat neco jinyho

Nejsem obdaren tak jasnozrivym videnim  dalsich lepsich zitrku jako Vy, ale mate mozna pravdu.
Dovolte abych to prevedl do sveho  Simpletonsko-pesimistickeho prizeniho pohledu.
Dojde  pro lidstvo  k malym a nepodstatnym zmenam!
Jestli jsem videl na Kanarech se slunit tisice chudych Nemeckych penzistu  i Anglickych , Svedskych, tak Ti budou v ramci uspesne globalizace vystridani  Cinany  a dalsimi ekonomickymi tygry!

Nase civilizace bude zachranena tim, ze je NIKOLI porazime, ale sami pozveme a otevreme dvere dokoran!
Mozna z toho zblbnou  a zdegeneruji na urove  nasi dnesni spolecnosti?
Abych to prilis nerozmazaval.
Nejsem si jist ze globalisace je ta spravna odpoved na:

MESITISACI+BURKIZACI   nebo BUDDHISTICKOU RESIGNACI NA SVET!

Mozna by melo nekoho  z naseho sveta(tech co za nitky tahaji) napadnout, ze stale hlubsi klaneni  se zlatemu teleti, (nebot nic jineho to neni) bude u tech machometanu  budit vetsi nelibost  a vetsi odpor!
Hlavne ze vime, ze TOTO je nase jedina cesta a zachrana!

[ Parent ]
 
 
pane Astr (5.00 / 1) (#55)
magnus maximus 14.02.2005 16:14:58 MET
(User Info)

, coz takhle si pripustit, ze globalisace neni jen klaneni se vic a vic "Zlatemu teleti" a zamyslet se nad Zapadnim zpusobem existovani tzn.skrze SEBEPREKRACOVANI A PREKONAVANI MEZI

Nezapominejme  ze oboji- ono sebeprekroceni i zlate tele jest zidovsky vynalez. Zl. tele jako druhotny jev, neco jako nutne zlo, lide se proti tomu vymezuji a uvedomuji si to od praveku. Reflexe a kritika zlateho telete neni vynalez socialistu, byt to tito o sobe rikaji.
Jestli to nekomu stoji za klaneni , je to jeho blbost. Ale nejde zuzovat globalisaci na zlate tele, imperialismus, MAMON apod. To ze
sentakto argumentuje je doklad nakazenosti recoveho sveta levicovym diskursem. Zapomente na marxoidni fraze potlacujici vlastni usudek, a premyslejte.
 SKRZE REC JSOU DO SVETA NAKLADENA OHNISKA LEVICOVE
HNILOBY.A REC MA ONTOLOGICKE RYSY.TEN SVET PAK VYPADA PODLE STAVU RECI< JAKA ZROVNA JE>!!!!! Pozor na to. Levicovi intosi od utopistu dale prichazeji s "hotovymi odpovedmi" utopiemi o spase sveta NEVYHNUTELNE TED A TADY .Nekladou smysl dopredu apriori, ale vzdy ho "presne predvidaji a vykladaji a casove aproximuji" . Je v tom nepokora, a rouhani. Levice , I KDYZ CASTO KAZE OPAK!!!, ve skutecnosti nesnasi vyvoj, zmeny a proces.
Nebot PRITAZENIM SMYSLU Z BUDOUCNOSTI SEM DO "TED" SE POHYB DEJIN SKRTA A NASTUPUJE TOTALITA. nehybnost

 je to jako 1+1=2

Socialisticke bludy za staleti dokazaly vypestovat v reci a v myslich lidi vyznamove konstrukce, kterymi se mysl brani proti vsemu novemu, neznamemu, pohybujicimu se. Tato hermeneuticka vybava kterou NESEME VSICHNI je sebevrazedna.Levicovi intosi nas uci branit se a odmitat prozivani dejin. Nechceme vnitrne, aby se dejiny dely.Pak ovsem nase existence nema smysl.Pozor, kdyz si myslime ze MY MLUVIME, dejme bacha, KDO A CO Z NAS MLUVI!!!!!
Rict "globalisace je klaneni se teleti" je velmi velmi silne a nekorektni tvrzeni.

pozn....umistenim smyslu PRED nas, mizi zlate tele, ktere ex. TED
jako para nad hrncem

Globalisace neni zadne zlate tele, jsou to DEJINY SAMY. tj zadny konec dejin, jak si myslel prapodivin FUKUJAMA, ac liberal a pravicak, docista v zajeti socialistickych recovych floskuli.

Mozna to treba v r 89 vypadalo , ze dejiny skoncily, ale vratily se k nam nejpozdeji 11.9. 2001

[ Parent ]
 
 
Já myslím, že levicoví intelektuálové (5.00 / 1) (#56)
Guy Peters 14.02.2005 21:08:04 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

tím, že znásilňují jazyk, chtějí měnit člověka, usilují tedy o vývoj.

[ Parent ]
 
 
no, to je dobra myslenka (5.00 / 3) (#59)
magnus maximus 14.02.2005 22:12:46 MET
(User Info)

to uznavam, ale ponekud obecna...jde o to 'o vyvoj ' K CEMU!!!
jde o to ,ze levicovy diskurs chce "vyvinout" cloveka POUZE po kratkou dobu procesu k FIXACI v totalite. BUDOUCNOST a jeji smysl a tedy vyvoj lidstav k nemu ,je pro levici DOSAZITELNA . Levice vidi hranice budoucnosti.
 SMYSL ZDA SE BYTI NA DOSAH. Levicovi intosi maji patent na rozum a vyklad toho, co je pro lidi to prave. Pochybuji o vsem, jen ne o sobe.Na opratce pochyb a protikladu, tj. na demokracii, gottwaldovsky SKRTI NEJEN ODPURCE, ALE I CELE DEJINY.

Rekne se .."dejiny speji tam a tam , napr. k osvobozeni od vykoristovani nebo k padu kapitalistickeho radu , nebo k chudnuti a rozvratu diky globalisaci akumulujici majetek v nespravnych rukach a nicici zivotni prostredi"...a je s tim nutno delat to ci ono , "revolucni situaci, diktaturu skupiny historicky predurcene ke spaseni lidstva , antiamizelenypacifismus" .....tj. jiste mate pravdu, jde o navod k nejake zmene situace , k vyvoji . Ale jen v ramci diskursu, AZ DO DOSAZENI CILE, KTERY JE PLANOVAN VE VELMI DOHLEDNE DOBE!!

 DISKURS PRESNE RECENO JE SOUBOR PRAVIDEL ZANRU. Levicovy zanr je o tom: "vime jak udelat raj na zemi ted a tady" .."pak uz nic".."dejiny najdou svuj smysl" ..."ZATIM SE UJMEME MOCI"..."to necht je prvni faze"

 VIDITE ZE NASTANE FIXACE? KONEC POHYBU? TOTALITA?
Zacilenost levicoveho diskursu je kratkodoba. "Jeste trochu diktatury, jeste trochu utahovani opasku..jeste trochu poctive prace pod vedenim Strany a uz tu bude raj" ... "jedna dve generace a mame tu komunismus" .."do roku 1980 SSSR dozene a predezene USA"....."lidove dem. hnuti zvitezi na celem svete,je to historicky nevyhnutelne!!"  atd atd..vsak to vsichni pamatujem

Neni Vam Petersi podezrele, ze dosahne li levicovy diskurs naplneni sveho zde uv. prvniho cile, totiz "UJMEME SE MOCI", veskera jeho snaha o zmenu konci a VAMI VIDENE "USILOVANI o VYVOJ" SE VYTRACI ??...historickych prikladu z nedavne doby je mnoho, jiste souhlasite.....

Je hezke videt na realnem socialismu, jak ZAFIXOVANI SMYSLU DEJIN
V JEHO TOTALITE znamenalo, ze ho tyto dejiny jdouci si svou cestou nezavisle na vykldech marxistu NAKONEC OBESLY PODEMLELY A POHLTILY !!!

RECOVYM PROUDUM TJ. I DEJINAM SAMYM NEJDE STAVET DO CESTY BARIKADY ,SNAZICI SE CHYTIT A OPANOVAT JEJICH SMYSL.!!!

Diskurs globalisace ma pravidla podle etosu " PREKONAME A BUDEME PREKONAVAT I NADALE SAMI SEBE V RAMCI PRAVIDEL NASEHO KULTURNIHO PARADIGMATU"...socialismus ma diskurs s pravidly "CHVILI BUDEM AVANTGARDA NAD VSEMI PARADIGMATY A PAK TO USEKNEME".

[ Parent ]
 
 
Z podobných důvodů (5.00 / 3) (#60)
Jarda z Pisku 14.02.2005 22:59:42 MET
(User Info)

jsem se (snad) včas odlepil od levicové mucholapky. Vnitřní rozvoj člověka a jeho překonávání sebe samého je veskrze individuální záležitost. Nic proti důstojnému životu "mas", všeobecnému vzdělání apod. - naopak. Ale skutečná, autentická, levice nikdy nemůže být masovou záležitostí. Mainstreamová levice umí víceméně jenom bořit, znehodnocovat a rozmělňovat. Kdysi jsem např. docela sledoval anarchistickou scénu a vím, že tam existují zajímavé směry a přemýšliví lidé. Ale jejich význam IMO stoupá nepřímo úměrně jejich počtu. Mohu-li si dovolit parafrázovat Bibli, pak tehdy, když jsou "solí země". Když půdu přesolíte, nic neporoste.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
To máte pravdu. (none / 0) (#61)
Guy Peters 14.02.2005 23:16:20 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

Neni Vam Petersi podezrele, ze dosahne li levicovy diskurs naplneni sveho zde uv. prvniho cile, totiz "UJMEME SE MOCI", veskera jeho snaha o zmenu konci a VAMI VIDENE "USILOVANI o VYVOJ" SE VYTRACI ??...historickych prikladu z nedavne doby je mnoho, jiste souhlasite.....
Ano. Přesto je třeba rozlišovat mezi socialisty a kommunisty. Socialisté nyní po krachu tradičního sociální státu hledají novou parketu. Myslím, že Blair ji našel.

[ Parent ]
 
 
kruci Vy jste to Magnus-i (none / 0) (#63)
Astr 15.02.2005 07:22:21 MET
(User Info)

ROZEBRAL:-)
vypada to jako do posledniho sroubecku, ani na levicaky jste nezapomnel:-)sakra- zafixocat smysl dejin jim prisivate, a dalsi jedovate proti spolecensko-lidske microby  
to ten predchozi prispevek me pripadal nejak konkretnejsi:-)
treba:
Nebot PRITAZENIM SMYSLU Z BUDOUCNOSTI SEM DO "TED" SE POHYB DEJIN SKRTA A NASTUPUJE TOTALITA. nehybnost

Globalisace neni zadne zlate tele, jsou to DEJINY SAMY. tj zadny konec dejin, jak si myslel prapodivin FUKUJAMA, ac liberal a pravicak, docista v zajeti socialistickych recovych floskuli.

to jsou mi veci-
dejiny = globalizace , ale
pohyb dejin se skrta kdyz nastupuje totalita.uffff
Este ze nemate schopnosti Einsteina, nebo mate? ze byste nam spocital ze nejen dejiny  se obcas s prichodem toho co nemame radi zastavi, ale treba dokonce i pohyb po spirale casu.
Co ho zastavit ? co vratit?
Ejhle hnaci motor  o  neco usilovat?
Ale globalizace? ne TA Vasich predstav, ale ta co se nam zacina cim dal lepe a radostneji predvadet!
Bezte to prodiskutovat treba do Malajsie k panu  
Mahathirovu, kdyz mu  Soros v ramci globalizace rozebral ekonomiku :-)
Hlavne ze ne zlate tele a kdyz tak maximalne  jen vinou nekterejch blbejch lidicek, kteri tu globalizaci uchopili  za spatny konec nebo lepe ONA jak vytvari ty dejiny tak je trochu semlela a dalsi prichazi na radu:-(
Pripomel jste i socialismus.
Uz tehdy jsem rikali= slysim blahobyt- vidim hovno.
Brzy bude dalsi summit- brzy si poslechneme o blahobytu, ktery  nas v ramci globalizace dejin ceka:-)
Co nas - nas nic jen  internetova fora budou mit o par nametu vice, ale zato ty svetle zitrky tech ubozaku  co dodnes nezavadili  o praci a od summitu dostanou chanci delat za $1denne.

Proti dejinam zadny disputat, a ani curat proti vetru  se neda:-)
Jen bych prosil o pochopeni, ze jsou na teto planete nekteri lide, kteri dejiny  v jejich pohybu vpred pres uskali globalizace - nevitaji s nadsenim! Ne proto ze jsou levicaci, hornaci ci dolnaci. Oni zatim vidi ze to u nich jde od 10 k 5ti.
O tech vobycejnejch lidech  a jejich obavach mluvim!

Ne o nas co se tu pusinkujeme po Internetu!

[ Parent ]
 
 
"komunismus" byla nepodarena Globalizace (none / 0) (#64)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 15.02.2005 12:41:50 MET
(User Info)

ted se jim to ale dari lepe.
Dejiny se sice opakuji ale vzdy je tam novy element. Tentokrat je to kontrola s pomoci pocitacu (skrytych kamer, RFID,globalni inventory, neexistujici penize) propojenych bez vedomi pracujici populace.
Jerry
[ Parent ]
 
 
povidal mi (5.00 / 1) (#70)
HUSITA 15.02.2005 14:17:46 MET
(User Info)

kdysi mi nekdo za mladi rikal ze takzvani komunisti,fasisti,kapitalisti proste ti nahore maji stejny cil....moc a penize.
Jdou na to jen jinymi prostredky.
Komunista je jak majitel pudy ktery ma uly vcel a necha zem tak zpustnout ze nic neroste a tak vcelky maji medu malo z ktereho jim jeste neco sebere....a tak zivori oboji.
Kapitalista se postara o porost a medu je dost ktery ovsem vsecek
sebere a naleje cukrovou vodu aby vcely nezdechly. Kolik naleje zalezi jak ktery.

[ Parent ]
 
 
nastesti Rone (none / 0) (#73)
Astr 15.02.2005 14:37:11 MET
(User Info)

tyhle methody jak vobrat vcely jeste do Klokanie nedorazily!
Zde se zasadne nekrmi, ale necha se jim posledni snuska!

[ Parent ]
 
 
No Fukuyama to myslel tak, (none / 0) (#57)
Guy Peters 14.02.2005 21:10:49 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

že liberální demokracie je poslední stadium lidstva; na tom 9/11 nemohlo nic změnit.

[ Parent ]
 
 
Napadla Vas (5.00 / 3) (#33)
JN 14.02.2005 00:49:09 MET
(User Info)

nekdy myslenka -:), ze soucasny stav sveta je nejak propojen s tim, co se delo "za starych dobrych casu"? Ona mladsi generace nemusi mit pravdu a zkusenost, jak presne posuzovat dnesni "bordel", ale nakonec ma trochu vice naroku postezovat si na vysledky prace pametniku "starych dobrych casu", nez tito si stezovat na vysledky sve prace. Hlavne, kdyz jedine reseni zastancu "starych dobrych casu", je jeste vice "bordelu", nez ktery svou aktivni cinnosti vytvorili. Zatim NIC jineho, ani zde jeste neukazali, protoze krome rozbijeni, asi si na NIC jineho nevzpominaji nebo pravdepodobneji, neumi.

[ Parent ]
 
 
NE JN :-) (2.00 / 1) (#35)
Astr 14.02.2005 01:28:25 MET
(User Info)

Simpletony myslenky nenapadaji, od toho maji sve vudce ktere poslouchaji  a slepe nasleduji! A bda kdyz je nejake myslenky zacnou napadat. pak jsou napadeni  sami a porobeni docstare poslusnosti!!
Spravne?

a ted toto:
ze soucasny stav sveta je nejak propojen s tim, co se delo "za starych dobrych casu"?
JISTE JISTE- VSE JE PROPOJENO  SE VSIM.

Ona mladsi generace nemusi mit pravdu a zkusenost, jak presne posuzovat dnesni "bordel", ale nakonec ma trochu vice naroku postezovat si na vysledky prace pametniku "starych dobrych casu", nez tito si stezovat na vysledky sve prace
no konecne neco konkretniho.  stara generace to "fsechno zkurvila " a ted se jeste bude dovolavat starejch zlatejch casu? fuj tajxl !!!

Hlavne, kdyz jedine reseni zastancu "starych dobrych casu", je jeste vice "bordelu", nez ktery svou aktivni cinnosti vytvorili. Zatim NIC jineho, ani zde jeste neukazali, protoze krome rozbijeni, asi si na NIC jineho nevzpominaji nebo pravdepodobneji, neumi.
:-)

to se povedlo JN

zato dnes se nerozbiji, dnes se buduje :-)
Kolik jsme v Iraku rozbili  a kolik vybudovali?
a Kolik v Afganistanu?
a kam se chystame na dalsi nase BUDOVANI?

hlavne ze kavarensti povaleci jsou ty nejdestruktivnejsi sily:-)))) Rozbijet od kavarenskeho stolu chcete srovnavat s rozbijenim ktere jsme za posledni leta predvedli svetu?
Ktere zastance starych dobrych casu myslite?
Pokud myslete TY kteri to v minulosti pokazili jako treba Kissingera, ktery nechal bombardovat vse okolo Vietnamu, pokud myslite Sarona ktery necinne prihlizel na vrazdeni v taborech v Libanonu, pokud myslite vsechny diktarory a jejich rezimy ktere jsme podporovali
mate pravdu !

Je sakra hodne co napravovat!
Ne ovsem tak, ze vtrhneme do Iraku, Iranu, Koreje a vubec vsude kam NASI VUDCOVE uznaji za vhodne!
a budeme vytloukat stare nespravedlnosti  temi dnesnimi?
Zatim jen EXPORTUJEME- po dobrem
a kdyz to jinak nejde tak po zlem!

Hlavne ze Vy MLADI nedelate nic jineho, nez ze musite napravovat  BORDELY co ti stari nadelali!
good luck  ve Vasi zasluzne a tezke praci!
Hlavne fsichni stari  SHUT UP! Fsechno jste to zkurvili
jak vystizne JN napsal:

protoze krome rozbijeni, asi si na NIC jineho nevzpominaji nebo pravdepodobneji, neumi.
Povolat k zodpovednosti VSECHNY TY  co to ROZBILI !
V Haggu vedle Milosevice je mista mnoho!

jaky  stary rozbijec a zastance starych casu  jsem JA
-posudte sam:
zde muj nazor:
pritom by stacilo docela malo = IMHO
ponechat co dobreho drive bylo a obohatit ne o VYDOBITKY nejakeho  -ismu, ale o  positivni vysledky vedeckeho a technickeho pokroku !
Nic vic -  nic min.!


[ Parent ]
 
 
No vzdyt -:) (5.00 / 2) (#38)
JN 14.02.2005 02:47:08 MET
(User Info)

ja Vam to opakovane rikam stale.

Simpletony myslenky nenapadaji, od toho maji sve vudce ktere poslouchaji a slepe nasleduji! A bda kdyz je nejake myslenky zacnou napadat. pak jsou napadeni sami a porobeni docstare poslusnosti!!

Spravne?


No takovouhle sebekritiku bych zde tak casto a nahlas stale nepoukazoval. Ona tomu muze take docela lehce vetsina uverit. Nakonec od toho je zde Sprcha, ktera tu dava prilezitost, vyjadrit sve vlastni nazory a ne stale chant otrepane fraze pametniku.

a ted toto: ze soucasny stav sveta je nejak propojen s tim, co se delo "za starych dobrych casu"? JISTE JISTE- VSE JE PROPOJENO SE VSIM.

Na to uz jsem odpovedel jinym komentarem. Oni stari marxiste to asi s touto myslenkou minili dobre, ale s tim "jak" to propojeni souvisi, maji stale potize, kdyz chybi vudci schopni je nahnat do vyjezdenych koleji.

Ona mladsi generace nemusi mit pravdu a zkusenost, jak presne posuzovat dnesni "bordel", ale nakonec ma trochu vice naroku postezovat si na vysledky prace pametniku "starych dobrych casu", nez tito si stezovat na vysledky sve prace

no konecne neco konkretniho. stara generace to "fsechno zkurvila " a ted se jeste bude dovolavat starejch zlatejch casu? fuj tajxl !!!


No vidite jak si hned rozumime. Dobra sebekretika se i dnes ceni.

Hlavne, kdyz jedine reseni zastancu "starych dobrych casu", je jeste vice "bordelu", nez ktery svou aktivni cinnosti vytvorili. Zatim NIC jineho, ani zde jeste neukazali, protoze krome rozbijeni, asi si na NIC jineho nevzpominaji nebo pravdepodobneji, neumi. :-)

to se povedlo JN


Dekuji za uznani.

zato dnes se nerozbiji, dnes se buduje :-) Kolik jsme v Iraku rozbili a kolik vybudovali? a Kolik v Afganistanu? a kam se chystame na dalsi nase BUDOVANI?

Ja byl vzdy proti vytahovani kastanu z ohne za blbosti jinych. Zatim jsem byl take vzdy presvedcive prehlasovan. Pokud si stale vzpominate kolik jste toho soudruzsky v Afganistanu rozbili a vybudovali, na Sprse je dosti mista (i na titulni strance) se pochlubit. Kam se chystate na dalsi BUDOVANI nevim. Nakonec Afganistan ma dnes poprve poradnou silnici, kolem ktere zije asi 50% populace. To se jim a sovetum nepodarilo za tisic let. Pokud znate pomer vysledku rozbijeni a budovani v obou zemich za casu pametniku "starych dobrych casu", sem s tim. Mlada generace se jiste rada pouci.

hlavne ze kavarensti povaleci jsou ty nejdestruktivnejsi sily:-)))) Rozbijet od kavarenskeho stolu chcete srovnavat s rozbijenim ktere jsme za posledni leta predvedli svetu? Ktere zastance starych dobrych casu myslite? Pokud myslete TY kteri to v minulosti pokazili jako treba Kissingera, ktery nechal bombardovat vse okolo Vietnamu, pokud myslite Sarona ktery necinne prihlizel na vrazdeni v taborech v Libanonu, pokud myslite vsechny diktarory a jejich rezimy ktere jsme podporovali mate pravdu !

Opet chanting potvrzujici, ze krome nekolika nic nerikajicich frazi, moc o realite tech mist A DOBY, neni asi ve Vasich kavarenskych koncinach znamo. Vlastni clanek anebo preklad na dane tema, jiste i tento sprchar oceni.

Je sakra hodne co napravovat! Ne ovsem tak, ze vtrhneme do Iraku, Iranu, Koreje a vubec vsude kam NASI VUDCOVE uznaji za vhodne! a budeme vytloukat stare nespravedlnosti temi dnesnimi? Zatim jen EXPORTUJEME- po dobrem a kdyz to jinak nejde tak po zlem!

Zde soulasim. Jiz dosti dlouho zastavam nazor, ze je na case, aby si soudruzi zacali platit za sve chyby a naucili se chlapsky umirat. Ono k tomu stejne dojde, ale moudresji zde mi stale pripominaji, ze bez dobre vymluvy to nejde.

Hlavne ze Vy MLADI nedelate nic jineho, nez ze musite napravovat BORDELY co ti stari nadelali! good luck ve Vasi zasluzne a tezke praci! Hlavne fsichni stari SHUT UP! Fsechno jste to zkurvili jak vystizne JN napsal:

protoze krome rozbijeni, asi si na NIC jineho nevzpominaji nebo pravdepodobneji, neumi. Povolat k zodpovednosti VSECHNY TY co to ROZBILI ! V Haggu vedle Milosevice je mista mnoho!


To jiste. Jenze on musi nekdo prvne k te zodpovednosti povolavat a garantovat vykonne rozhodnuti soudu, ze tomu povolani nekdo bude naslouchat. A zde pametnici nejak zapominaji na to, proc to nejde. To vite v kavarnach jde vse, v zivote uz to tak jednoduche neni.

jaky stary rozbijec a zastance starych casu jsem JA -posudte sam: zde muj nazor: pritom by stacilo docela malo = IMHO ponechat co dobreho drive bylo a obohatit ne o VYDOBITKY nejakeho -ismu, ale o positivni vysledky vedeckeho a technickeho pokroku !

Nic vic - nic min.!


Zpet k prvnimu odstavci. Jak ty VYDOBITKY poznate a jak to vsechno uvedete v zivot, kdyz bez vudcu simpletoni nechteji poslouchat?

[ Parent ]
 
 
dik za vas rozbor JN:-) (none / 0) (#40)
Astr 14.02.2005 04:13:23 MET
(User Info)

Zpet k prvnimu odstavci. Jak ty VYDOBITKY poznate a jak to vsechno uvedete v zivot, kdyz bez vudcu simpletoni nechteji poslouchat?

Co dobreho a spatneho udelano bylo  a jest, na to  radovemu obcana netreba Harwardu, Yalle, MITu ci Standfordu.
Bud musi pracovat od nevidim do nevidim  a sotva preziva
a nebo si zije a uziva:-) Simple like that:-)

Samozrejme ten z Harvardu obvykle lepe nez ten davovy Simpleton,
ale ani ten Sipleton neni tak zabednenej aby neco nepoznal sam - bez vudce!
Obvzlast kdyz nekteri dnesni VUDCOVE se presentuji zpusobem, jakoby meli spise ten horsi Simpletonsky prumer:-(

[ Parent ]
 
 
Vidite (none / 0) (#42)
JN 14.02.2005 04:42:32 MET
(User Info)

Astre. S tim neni problem souhlasit. Ja si v mladi uzival praci od nevidim do nevidim. To je take tajemstvi a uspech zdejsiho systemu. Vtip je v tom, ze mlady clovek musi vedet, kdy prestat a cim to nahradit.

Vite oni ti lide z Ivy League nejsou zas tak v praktickem zivote moudrejsi nez lide z ulice. Jednu vec vsak umi. Jak drzet pohromade, vzajemne se podporit a nekalet si do vlastniho hnizda. A to je podstatna vyhoda oproti Simpletonum, kteri se umi je hadat a vzpominat na to, jak kdy nad kym vyzrali. To je take podstatna kvalita, ktera jim umoznuje udrzet prvotni naskok nad ostatnimi, dosazeny tim vzdelanim. A mimochodem, Sprcha dokazuje tuto teorii.

[ Parent ]
 
 
sakra JN (5.00 / 1) (#43)
Astr 14.02.2005 04:53:45 MET
(User Info)

dejte si radu 5tek:-).......

jen si nemyslim, ze Sprcha neco dokazuje. To byste ji prisuzoval posici a vyznam, nejak proklate nadmerny:-)

[ Parent ]
 
 
Sakra Astre, (5.00 / 1) (#44)
JN 14.02.2005 05:05:25 MET
(User Info)

ja mel za to, ze jste odolnejsi pripad.-:)

Posice a vyznam Sprchy je takovy jaky je. Kupodivu zatim dokazala veci, ktere jsou i z meho hlediska prekvapujici a pro ceskou spolecnost docela nadmerne (uspech dobrovolne prace ze spodu, bez potreby uznavanych vudcu a oproti docela angazovane oposici).

[ Parent ]
 
 
tady diky (none / 0) (#46)
Astr 14.02.2005 06:21:46 MET
(User Info)

za vysvetleni:-)

[ Parent ]
 
 
jeste JN (none / 0) (#41)
Astr 14.02.2005 04:40:35 MET
(User Info)

Vas rozbor se mi jevi jako opravdu vysoce fundovany.
Udelal na me dojem !
Mam na to take svuj terminus technikus:
Jakoby jej psal "ingenour lidskych dusi":-)

k memu prvnimu  a Vasemu  zaverecnemu odstavci:

Zpet k prvnimu odstavci. Jak ty VYDOBITKY poznate a jak to vsechno uvedete v zivot, kdyz bez vudcu simpletoni nechteji poslouchat?

Ja opakovane tvrdim, ze obyceny obcan- alias Simpleton-je sice blbej dost, takze na nektere veci potrebuje i pokyny vojevudce ci popohnani, ale jsou i "more simple" veci v jeho zivote, ktere rozpozna i bez vudce!!!!
Historie mnohokrat predvedla jak se takove podcenovani nevyplaci!

Z Vaseho clanku mi neni jasne
jaky je Vas nazor na prosteho obcana? (v USA ci CR.)
Myslim pokud jde o ty schopnosti, ktere jim prostym obcankum priznavate ci upirate?
Abychom se dostali na nejakeho spolecneho jmenovatele:-)

[ Parent ]
 
 
Spolecny jmenovatel (5.00 / 1) (#45)
JN 14.02.2005 05:55:22 MET
(User Info)

a opakovane tvrdim, ze obyceny obcan- alias Simpleton-je sice blbej dost, takze na nektere veci potrebuje i pokyny vojevudce ci popohnani, ale jsou i "more simple" veci v jeho zivote, ktere rozpozna i bez vudce!!!! Historie mnohokrat predvedla jak se takove podcenovani nevyplaci!

To tvrdim i ja. Dokonce velmi konsistentne zde zastavam nazor, ze socialisticka spolecnost vytvarejici neomezene podminky pro zavislost obcanu (welfare) na statu a podlamujici svymi ciny motivaci jednotlivce postarat se sam o sebe, kde to jde, vede nutne k jejimu kolapsu.

Muj nazor na prosteho obcana je takovy, ze je pro neho nutne se naucit angazovat nejmene ve svem primem okoli a nespolehat na nekoho jineho, ze za neho udela spinavou praci. Mozna jeho vliv bude velmi omezeny a ne zjevny, ale to nakonec plati i o tech, o kterych si mysli, ze vi co delaji a ovlivnuji chod sveta. Vic se asi neda ocekavat od zadneho jedince.

Protoze povazuji existenci oposice (taoismus a americky federalismus) za prirozenou a nutnou vec, nikomu nic moc neupiram, pouze mu priznavam, ze se musi snazit o moji podporu svych vizi nebo pocitat s presvedcenou oposici.

[ Parent ]
 
 
dalsi novinka (none / 0) (#48)
Astr 14.02.2005 06:32:49 MET
(User Info)

davat dohromady  Taoismus a  americky federalismus !!!

Filosofie  z doby nekolika stoleti pred Kristem ma s Vasi federaci spolecneho co?
Doufam ze sem ted vleti nejaky expert a na odkazech Vas rozcupa na kousky, anobrzto A.Lincoln, Jefferson a fsichni hosi co davali Vasi federaci dohromady o  Tao-vi  meli poneti skoro zadne jestli vubec nejake:-)

Jinak prekvapive opet zadne dalsi  namitky:-)

Jen jestli jste si neodskocil na Tequilu a nenechal to napsat za panaka nekoho z vaseho ministerstva propagandy:-)

[ Parent ]
 
 
To jsou (none / 0) (#52)
JN 14.02.2005 07:04:45 MET
(User Info)

dnes dva zbyvajici(prezivajici) rovnoceni partneri na svetove scene. Ale mozna je to tim, ze dnes to nebyla Tequila, ale pouze BV Cabernet Sauvignon. -:)

[ Parent ]
 
 
ODS (none / 0) (#10)
HUSITA 13.02.2005 05:06:53 MET
(User Info)

coby prelakovani bolsevici(novy komunismus= Odesacka moc+ piratsky kapitalismus cele zeme)samozrejme nemohou ani citit
neco co by zamezilo radeni hochstapleru z podnikatelskeho baroka.

To co je stale zduraznovano jako tezka ruka Brusselu jsou v mnohem primo anekdotalni veci( rum/tuzemak....kde vlastne maji kus pravdy) ale veci velmi dobre jez vymyti mnohe "narodni" idiocie ktere jsou vystrkovany coby "gultuura".

Ono kdyby EU mela nejaky tvrdy standard jak stavet vesnicke prejezdy pres dalnici nestala by se typicka ceska tupost demonstrujici i za vylozene zmetky  neni nikdo zodpovedny.

O dedinu dal je ta nova dalnice smerem na Lipnik.
Pretalo to cestu ktera spojuje mestys a pridruzenou vesnici: jejich nejposlednejsi domky jsou cca 500-600 metru od sebe.
Takze postavili nadjezd:-))))))))))))
Nadjezd ovsem bez mista pro pesi.
Pesi by se mohl dostat na druhou stranu oklikou tak 3-4 kilometry.
Za stare silnice kdyz jelo auto tak lidi videli auto a auto videlo lidi...byl okraj kde ustoupit.
S obloukem nadjezdu to samozrejme nefunguje, nemluve o tom ze ustupovani za zabradli jaksi neni alternativou.
Ceske reseni???
Dodatecne ZUZIT vozovku a pridali chodnik oddeleny betonovou zidkou.
Co se me tyce ...tak bych si pral kdyby byla nejaka EU smernice ktera by primela ty hovada tuhle vec do sesti mesicu ZBOURAT a postavit znovu tak ze to odpovida zdravemu rozumu ktery viditelne cehuni nemaji.  


[ Parent ]
 
 
Ty ses na ty čehuny zase vyblil, co? -nt (5.00 / 1) (#14)
max 13.02.2005 11:39:32 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/



...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
Je to horsi nez jsem myslel n.t. (none / 0) (#18)
HUSITA 13.02.2005 13:35:17 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
Dálnice na Lipník? (5.00 / 4) (#27)
max 13.02.2005 19:14:27 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

Není to střední Morava?

Tu stavbu musely schvalovat místní úřady. Od změny v územním plánu, schválení stavebním úřadem a místními správními orgány. Tam všude seděj zpravidla Moraváci.

Tak ty jsi všechny pracovitý, inteligentní, čestný, rozumný a poctivý Moraváky nazval tupejma čehůnama? Nóóó, to je pěkný teda.

...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
kdyz Cech je urazka (none / 0) (#28)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 13.02.2005 20:18:03 MET
(User Info)

tak je asi lepsi kdyz pozvolna vymreme. Ti chudaci, co zbydou posledni, budou muset trpet a nest bremeno obvineni.
Jerry
[ Parent ]
 
 
Lokalni nedostatek (3.75 / 4) (#15)
Prokop (pkrasny@aol.com) 13.02.2005 12:47:21 MET
(User Info)

buranské vesnice v horní/dolní se stal záminkou k radikálnímu odsouzení celého českého národa.  
Směle a bez zábran strhává obratný politický bojec Husita zástěrky politické šalby a odhaluje krutou skutečnost v celé její řvavé nahotě šalby a klamu.  Na konci pak odsuzuje celý český národ upírajíc mu zdravý rozum.

Jaké štěstí češi mají, že ty nejbrilantnější mozky včas odešli do zahraničí, kde si měli možnost vytříbiti vkus a politickou kulturu.

[ Parent ]
 
 
je to opravdu nutne? (none / 0) (#19)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 13.02.2005 13:56:34 MET
(User Info)

jeden druheho osobne napadat za svuj nazor? (politický bojec Husita )
Pripomina mi to nedavne volby...
Jerry
[ Parent ]
 
 
Absolutne neni (5.00 / 1) (#20)
HUSITA 13.02.2005 14:08:03 MET
(User Info)

Ja velmi rad slysim PROC je to co tady vypotim je picovina...ale bez osobni nalepky.
 Zkusil jsem prilis dlouho ignorovani...a jak se ukazalo s jidlem jen rostla chut.

To ze si nenalhavam premiantsvi neomylnost vseumneni a zlate rucicky a recept na nesmrtelnost hned po svobode 500lb bombami jak o cehunech tak amicich ke kterym nalezim se mi zda ferovejsi nez jen juchat oficialni lzi a upet kdyz trocha smutne a ostudne pravdy uvidi svetlo sveta.

[ Parent ]