Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Titulní strana
Všechny články
Všeobecná diskuse
Deníky
Co je nového
Co se píše jinde
Politika
Kultura
Média
Technologie
Internet
Všeobecná diskuse XVI.
Sanhedrin
03.03.2005 17:14:09 MET
(
Všeobecná diskuse
/
Všeobecná diskuse
)
Zde je možné diskutovat o všeličems co se tématem nehodí jinam.
Diskuse je čas od času pro přehlednost recyklována. Zde je předchozí
Všeobecná diskuse XV
.
>>> diskuse >>>
Základní nabídka
-
registrace nového uživatele
-
jak na to
(aktualizace 19.1.03)
-
časté dotazy
-
vyhledávání
Login
Jméno:
Heslo:
Registrace nového uživatele
Komentáře chronologicky (15)
-
Hej
by JN
-
mate pravdu
by Boutros el Uam
-
No vzalo to cas
by JN
-
Hlavne ze nam
by HUSITA
-
Nerad to delam
by JN
-
a ze zrovna ty vis
by Boutros el Uam
-
V cem?
by JN
-
treba tohle pomuze
by HUSITA
-
Nemusej byt tak
by JN
-
Být dobře vyčůraný?
by jednorozec
-
No panove
by JN
-
No v tvem
by JN
-
No to mi povidej
by JN
-
A dalsi
by JN
-
ktere casti
by HUSITA
Related Links
-
Všeobecná diskuse XV
-
More on Všeobecná diskuse
-
Also by Sanhedrin
Komentáře:
Mixed (default)
Topical Only
Editorial Only
All Comments
No Comments
Zobrazení:
Threaded
Minimal
Nested
Flat
Dynamic Threaded
Dynamic Minimal
Řazení:
Unrated, then Highest
Highest Rated First
Lowest Rated First
Ignore Ratings
Newest First
Oldest First
Všeobecná diskuse XVI.
|
955
comments (955 topical, 0 editorial, 1 pending)
No chtel jsem to dat rovnou k hlasovani
(
none / 0
) (
#1
)
Elvis Has Entered the Building 04.03.2005 19:46:01 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
nema cenu aby to tu nekolik dni sedelo, ale nemohu tu moznost nikde najit, uz jsem to dlouho nedelal. Muze nekdo poradit?
Elvisi,
(
none / 0
) (
#2
)
Ales Zeman 04.03.2005 19:52:50 MET
(
User Info
)
již jsem odhlasoval. Zřejmě možnost hlasování funguje, jak by měla.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Alesi
(
none / 0
) (
#3
)
Elvis Has Entered the Building 04.03.2005 20:07:00 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
Uz jsem to nasel proto to hlasuje. Chybicka se vloudila, jsou tam dve treti kapitoly. Pokud by to zasadne vadilo, zkusil bych to opravit, ale dodelaval jsem to primo v html na Sprse, tak nevim, jestli bych si tim nepridelal dost prace, kdybych musel znovu dopisovat ty tagu do originalu ve Wordu. Snad to tolik nevadi.
[
Parent
]
Well, Elvisi,
(
none / 0
) (
#4
)
Ales Zeman 04.03.2005 20:23:07 MET
(
User Info
)
dvě třetí kapitoly zase tak moc nevadí, zejména když se člověk dostane do celkové nálady toho cestopisu a dočte se např. k životu potřebný údaj, že velký panák je v zemi zaslíbené za pět rupek.
Čte se to jako "On the Road" starého, tehdy mladého, beatnika Kerouaca. Jen holt je tam víc těch zvířecích a lidskejch lejn a další exotiky než v Kerouacově USA 60. let. Novinářské zpravodajství indického TASSu je na jedničku, na Sprše tedy na kuli.
Co je to hampi, gandží a lassi (mango lassi myslím prodávají i zde v indické restauraci)?
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Hampi
(
none / 0
) (
#5
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 04.03.2005 20:28:28 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
neznam
Gandza je indicky nazev pro marijuanu
Lassi je chlazeny osvezujici indicky drink - yogurt, led a voda. Klasicke je trochu slane (na doplneni vypocene soli), pak je sladke, oblibene je to s mangem. Delaji i gandza lassi, ktere se spravne nazyva
Bhang lassi
.
life's a near death experience
[
Parent
]
Hampi je mesto
(
none / 0
) (
#6
)
Elvis Has Entered the Building 04.03.2005 20:31:03 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
Kliknete si tam na link, kdyz se to slovo poprve vyskytuje.
[
Parent
]
Dík, Elvisi,
(
none / 0
) (
#7
)
Ales Zeman 04.03.2005 21:12:42 MET
(
User Info
)
ještě několik neskromných dotazů, kdy budeš laskavě od té dobroty:
Co je to
masala dosa, cibulová raita, půl toly čarasu, Mamoos, uttapp, průsvitný gekonek
? Jak se připravuje ta (či to)
medium strong bhang lassi
? Jak chutná indický rum? Něco jako rum z Karibiku? Jak chutná palmové víno
toddy
? V textu zmíněná
buchtička
je joint?
Jinak zpřísnili, pivo a maso se všichni bojí prodávat.
To tam mají nejen (zřejmě špatně fungující) prohibici, ale i zákaz prodeje masa v restauracích?
A této okouzlující větě též nehovím:
Schovala mně pokojík s venkovním sezením za domem, kde se mně bude dobře pracovat. Asketický, přehledný prostor.
Jaký druh práce má autor na mysli?
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
Alesi
(
5.00 / 2
) (
#8
)
Elvis Has Entered the Building 04.03.2005 21:49:33 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
Masala dosa, cibulová raita, uttapp
To jsou ruzne druhy indickych jidel. Prvni je takova plnena placka, druhe jogurt a treti neznam.
Medium strong bhang lassi
se pripravuje tak, ze se do ridkeho jogurtu z buvoliho mlika namicha neco marihuany. Autor udava, ze "medium strong" je tak dve polevkove lzice, ale mej na pameti, ze tohle je
gonzo reporting
tudiz "without strict observance of traditional rules of factual reportage". :-) Pit je silnejsi nez to kourit, protoze si nemuzes "davkovat". Jak to mas v zaludku, tak to jede, a jede to dyl nez koureni. On ty pocity popisuje pozdeji v clanku. Ja osobne nejsem priznivec zeleniny, naposledy jsem to kouril pred rokem prave s autorem a prave v Hampi, ucinky nebyly katastrofalni, ale neprijemne a tomu druhu zabavy se vyhybam. Bhang lassi jsem nikdy nemel.
chutná indický rum? Něco jako rum z Karibiku?
Asi tak. Trtinovy, kvalitni a levny. Ja rum nepiju, ale banany jsem flamboval.
Jak chutná palmové víno toddy?
Nikdy jsem nemel, jednou v Cochinu jsem takovy bar nasel ale bylo rano a nemeli otevrino. Tohle je
hard-core
domorode piti, malokde se vyskytuje. Indicka spisovatelka Arundhati Roy to popisuje jako "prokleti Keraly." Zajimavy je zpusob vyroby. Chlap vyleze na palmu, nasekne vetve a miza prysti do nadoby. Teplem kvasi a tak kdyz sberac vecer prijde, je to hotove. Pijou jim to pry i opice a papousci, tato zvirata pry maji sklon k alkoholismu, kdyz maji prilezitost.
Jinak zpřísnili, pivo a maso se všichni bojí prodávat. To tam mají nejen (zřejmě špatně fungující) prohibici, ale i zákaz prodeje masa v restauracích?
Hampi je popularni nabozenska destinace hinduismu a tak je tam spousta poutniku a plati tam zvlastni pravidla, mimo jine zadne maso a zadny alkohol (i psi jsou tam vegetariani a podle toho vypadaji). Gandza je oficialne ilegalni, ale siroce tolerovana. Meli tam na policejni stanici fotku jednoho Izraelce a jednoho Svycara, kteri krouti v mistni veznici 10 let za distribuci, ale to bylo pry masove. Loni se dalo pivo pit, kdyz restaurant zaplatil uplatek policii a pivo nebylo na stole, ale na zemi, letos se to zda zprisnili. Maso je tam zakazane, ale o par kilometru dal se da sehnat.
Jaký druh práce má autor na mysli?
Je to prekladatel. Ma to celkem idealne zarizene v dobe Internetu a laptopu.
[
Parent
]
Lassi ?
(
none / 0
) (
#13
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 05.03.2005 15:50:04 MET
(
User Info
)
Zni to zajimave.
Co tak do toho pridat al-Kuhul?
Jerry
[
Parent
]
Zajimal by mne nazor
(
none / 0
) (
#9
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 05.03.2005 06:14:26 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
Od trochu zasvecenejsich domacich na soucasnou situaci kolem Literarnich novin. U Chewdleekoo pisou, ze redakce nerada Patocku a zelenouse a chce mit literarne politicke noviny, “které sledují kulturu politiky a politiku kultury, které udržují zvýšenou citlivost a (nejen estetickou) náročnost čtenářů a občanů.”
To zni sice uslechtile, ale tak trochu mi to prijde jako namyslene elitisticke michani politiky a literatury, takove angazovane umeni na vychovu mas komufasinaci stylu. Je nejak zarucena bez-Patockova nestrannost nebo je to jenom jedna frakce v nemilosti jinych?
Taky be me zajimalo, co to je vlastne ted za noviny. Pro mne jsou Literarky v predsini nahore ve skrini nalezeny kufr s Reportery, Mladymi Svety a Literarkami – s primesi lokalniho tisku a divokych plakatu a tiskovin ze srpna a zari 68.
Nasel jsem to nekdy tak 73-74, kdyz jsem precetl vsechny Foglarovky, zivotopisy impresionistu z nejake edicni serie a zacal jsem lezt rodicum do knihovny, zejmena na knihy na nejvyssich policich. Nejvic se mi tenkrat ze vseho libilo Trziste Senzaci v MS. Byly tam nahalaty rostenky a vypadaly jinak nez spoluzacky v VI.C.
Ale cetl jsem vsecko, mam navyk na cteni. Pamatuju, ze Literarni Noviny byly spis politicke uz tenkrat. Ale taky se pamatuju, ze za tehdejsich rezimu zacinaly ledy praskat na Sjezdech Spisovatelu.
life's a near death experience
jen Literarky
(
none / 0
) (
#10
)
Astr 05.03.2005 09:55:20 MET
(
User Info
)
protoze Boutrosi zminujes Chewleeka:
zacnu s nim:
Culik pise:
30.12.1996 - archiv
Nesamozrejmost existence ceskeho naroda - k novorocnimu zamysleni
Cetl jsem v techto dnech znovu projev Milana Kundery, jimz byl zahajen sjezd ceskoslovenskych spisovatelu v cervnu 1967. V novem roce uz to bude tricet let.
Navzdory tomu, ze byl projev predneseny v urcite neopakovatelne historicke situaci, az me zarazilo, ze mnohe pasaze z Kunderova projevu jsou jaksi velmi aktualni i dnes. Posudte sami.
Projev jsem mirne zkratil a predkladam ho k novorocnimu zamysleni. Ze by ta aktualnost byla dana tim, ze situace a mentalita ceskeho naroda se nemeni, komunismus nekomunismus? (Chapejme Kunderuv pojem kultura z dnesniho hlediska siroce, i jako tvurci technologicky a ekonomicky rozvoj.)
Jinak je take myslim zajimave, jak vysokou uroven ve srovnani s dneskem melo verejne vyjadrovani Cechu jeste v sedesatych letech.
Sam nereknu na thema Jan Patocka[1907-1977] NIC-
jen, ze v 68 byl pojmem
kdo chce detaily tak zde:
http://www.iwm.at/r-janpat.htm
nebo na Husserl-ovych strankach
http://www.husserlpage.com/hus_r2pa.html
nebo kniha prelozena Kohakem:
Body, Community, Language, World by Jan Patocka, Erazim Kohak, James Dodd
Body, Community, Language, World, here made available in English for the first time is Patocka's presentation of phenomenology as a living tradition - as a philosophical heritage that requires to be rethought and redirected in light of possibilities that it has itself uncovered. Jan Patocka lived for most of his adult life in Communist Czechoslovakia where he was at times banned from publishing or teaching. Mentor of Vaclav Havel, Patocka defied the regime as one of the spokespersons for Charta 77, and died in 1977, following two months of police interrogation.
Patocka's celebrated Introduction, here made available in English for the first time, is not an introduction in the ordinary sense of the term. Patocka ranges over the whole of Husserl's output, from The Philosophy of Arithmetic to The Crisis of the European Sciences, and traces the evolution of all the central issues of Husserlian phenomenology - intentionality, categorial intuition, temporality, the subject-body; the concrete a priori, and transcendental subjectivity. But rather than attempting to give a tour of Husserl's workshop, Patocka is himself hard at work on Husserl's problems.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Minuly tyden tu dala redakce rec s jednim z 68 niku- L.Vaculikem
presne Boutrosi to mas:-)
Pamatuju, ze Literarni Noviny byly spis politicke uz tenkrat. Ale taky se pamatuju, ze za tehdejsich rezimu zacinaly ledy praskat na Sjezdech Spisovatelu.
Vaculik zavzpominal ze JEN a predevsim tenkrat bylu Literarky politicke!
Dnes pry Literarky cte jen par tech, co chtej vic o liturature. Nejen Vaculik ale i jini matadori tehdejsi doby jako I.J.Liehm, Kundera, Prochazka,.....dlouha rada jmen i Havel v ni....sjezd spisovatelu to FSECHNO odstartoval.
A
Take by me docela zajimalo o co vlastne jde panu Culikovi?
[
Parent
]
Astře,
(
none / 0
) (
#11
)
Ales Zeman 05.03.2005 11:24:50 MET
(
User Info
)
v souvislosti s Literárními novinami (Literárkami) je řeč o jejich šéfredaktorovi Jakubovi Patočkovi, ne o mezinárodně slavném filozofovi Janu Patočkovi, který, jak jsi uvedl, zemřel v r. 1977. Nevím, zda jsou tito dva Patočkové nějak příbuzní.
Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[
Parent
]
uff - diky Alesi
(
none / 0
) (
#12
)
Astr 05.03.2005 11:48:20 MET
(
User Info
)
zase jsem slapl uplne vedle.
STAREJ (nebyl moc umrel v 70ti)
to bylo jmeno ve spojeni s lidmi samizdatu, filosofickymi prednaskami po bytech na zacatku 70let,
pronasledovani komunisty!
O MLADEM vim NULA! - sorry za ujeti.
[
Parent
]
:-) -nt
(
none / 0
) (
#325
)
max 03.04.2005 20:24:24 MET
(
User Info
)
http://www.radaryrakety.cz/
[
Parent
]
Literarni noviny
(
none / 0
) (
#17
)
TL (
t tecka l zavinac email tecka cz
) 08.03.2005 09:28:55 MET
(
User Info
)
Nejobsahleji to postupne komentoval Ivan Brezina na neviditelnem psu. Treba dodat, ze Brezina je nejhlasitejsich kritik ekologistu a tak lze ocekavat, ze mezi Brezinou a Patoskou (a jeho nohshledy) panuje predevsim nesmiritelna nenavist, coz muze ovlivnit vyzneni clanku.
http://pes.internet.cz/clanky/8310.html
http://pes.internet.cz/clanky/8325_0_0_0.html
http://pes.internet.cz/clanky/8324_0_0_0.html
http://neviditelnypes.cz/clanky/2003/02/28212.html
[
Parent
]
Partikulární zájmy - pro goga:
(
5.00 / 1
) (
#14
)
Guy Peters 07.03.2005 13:53:10 MET
(
User Info
)
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/
"Novináři jsou podle Jiřího Pehe přecitlivělí: ?Když některý politik nebo pozorovatel (co je to pozorovatel? bd) třeba jen naznačí, že motivy novinářů nemusí být vždy průzračné, novináři nám vzápětí vysvětlují, jak tragicky se jejich kritici mýlí.? Buďme konkrétní: politik Gross obvinil média, že jsou závislá na velkých inzerentech, vlivových agenturách (obojí po něm Pehe v závěru článku opakuje), a naznačil, že v pozadí kritiky, směřující na jeho osobu, stojí či mohou stát mj. majetkové zájmy církví, šlechty, sudetských Němců a organizovaný zločin. Přitom je třeba říci: je zásadním způsobem nepřípustné zabývat se zejména u názorů, které mi nejdou pod fousy nebo se mne osobně dotýkají, otázkou ?co je za tím?, jaké zájmy a pikle. Všichni jsme lidé hříšní, máme nějaké zájmy, často partikulární, a ty se do našich názorů tak či onak promítají. Rozhodující je přitom jen jedno: do jaké míry je to, co píšeme, pravda nebo ne."
http://www.bohumildolezal.cz/texty/rs730.html
Ten Grossův článek jsem četl
(
none / 0
) (
#15
)
Jarda z Pisku 07.03.2005 23:35:22 MET
(
User Info
)
a i on samotný byl IMNSHO tak ostudný, že je to na odstoupení z funkce premiéra. Zejména ti sudetští Němci jsou tak mimo, jak jen mohou být - destabilizace ČSSD nahrává ODS a komunistům a ani jedna z těchto stran není "sudeťákům" nijak zvlášť nakloněna - ale budiž, je to jenom mimo mísu. Ten útok na novináře v zájmu "objektivních" informací je daleko horší.
I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[
Parent
]
Je to takové trochu zmatené čtení
(
none / 0
) (
#16
)
gogo (
gogo zavinac sprcha.com
) 08.03.2005 08:50:56 MET
(
User Info
)
v našem sporu jde ale o něco jiného, aspoň se mi zdá.
Já prostě tvrdím, že např. poslanec má povinnost brát ohled na všchny občany a zasazovat se o spravedlivé zákony, nikoliv být pouze mluvčím svých abonentů a hájit pouze jejich partikulární zájmy.
Podobně na všech úrovních aspoň do té míry, aby člověk navrhoval protistraně pokud možno férové podmínky a neodbýval to tím, že "si mají taky svoje vybojovat".
Pokud se týká novinářů, je pochopitelně rozhodující, zda to, co píší, jsou schopni doložit a obhájit. Tendenčnost je prostě implicitně daná a je s ní třeba počítat. Můžeme ji kritizovat a snažit se o její potlačení, ale nezbavíme se jí docela.
Kritizoval bych ale velmi účelovou manipulaci a "psaní na objednávku".
Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[
Parent
]
Pane Pinkavo!
(
5.00 / 1
) (
#18
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 10.03.2005 09:37:52 MET
(
User Info
)
Včera jsem byl v Olomouci (na koncert Trabandu) a konečně jsem se dostal k tomu zamýšlenému byznysu.
Mluvil jsem s Petrem Palarčíkem, takto dvorním grafikem nakladatelství Votobia. Předložil jsem mu Váš úmysl vydat překlad Snárka. On to samozřejmě sám nerozhodne, ale je ochoten do toho jít na redakční radě.
Teď bych ale potřeboval nějaký kontakt na Vás, abych vás s Palarem mohl nějak dát dohromady.
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
RE-CEN-ZI !!!
(
none / 0
) (
#19
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.03.2005 19:01:41 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
re-cen-zi! re-cen-zi!
prosim pekne.
life's a near death experience
[
Parent
]
To asi nemyslíš
(
none / 0
) (
#20
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 10.03.2005 21:12:59 MET
(
User Info
)
recenzi pana Pinkavy.
No, Traband byl fakt dobrej. Bylo to v Divadle Hudby, což — když sem se to dozvěděl — tak sem šel do kolen, protože je to takovej pidisál, kterej má řady sedadel jak v kině, vhodnej tak na městský seminář československo—sovětskýho přátelství.
Organizátoři (přední) půlku těch sedadel demontovali, takže tam vznikl jakýsi taneční parket, zároveň ale intelektuální duch Divadla hudby poněkud bránil plachému člověku jít a stoupnout si před ty sedící, určitě nemohli nic vidět.
První půlka koncertu byla věnována ženám (8. března). Když pan Svoboda "nevěděl", jak tu sérii zakončit, tak mu doporučilo publikum píseň
Když si báječnou ženskou vezme idiot
. (Jestli znáte ten cajdák od Tučnýho "Když si báječnou ženskou vezme báječnej chlap", tak je to ta písnička, ale ten text je trochu jinej. Zpívá samozřejmě trumpetistka Jana.)
Ta trumpetistka Jana se celej koncert uculovala. Tak na hraně intoxikace THC. A nebo že by si uvědomovala, že sem tam já? A že se na ni dívám?
Původně sem tam přišel docela napruděnej, bo sme se zase s mou (milou) ženou stihli pohádat, a já uvnitř sebe testoval, jestli bych to zvládl sám.
Idiota
jsem tedy už poslouchal z baru s lahváčem v jedné a cigárem v druhé ruce.
A protože sem seděl u pultu, tak sem vyslech i rozhovor benžisty Evžena s bubeníkem, kteří si taky stoupli do fronty. Prej "hlavně ať nedává
Holuby
. Von (Svoboda) si ani neuvědomuje, jak to chce rychlý."
Holubi
byli hned druhej
kus
po přestávce a byli fak pekelně rychlí. Fakt je ten, že v těch rychlejch pasážích jsou čímdál rychlejší. A je to k lepšímu (pane Evžene), fak to šlape.
Na závěr jen poznamenám, že na konci koncertu jsem se svou (milou) ženou tančil na parketu (sedící — nesedící). Že by to bylo tím Trabandem?
Hele, Boutrose! Asi tři dny po tom cos vodjel sem si uvědomil, jakej sem idiot. Za tu dobu, cos u nás debužíroval, sem mohl ty zbývající CDčka Trabandu vypálit pro Kalifornii asi tak osmdesátkrát. Proč sis (kuva) neřek?
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
[
Parent
]
Byly jine starosti
(
none / 0
) (
#21
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 10.03.2005 21:40:45 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
napr. skvarkova omeleta. Ted jeste sehnat v emeryce skvarky. Muj zdroj selhal. Cinsky reznik uz nema kuzi s tlustym, ktery jsem okrajoval a skvaril. Kdysi k naprostemu zdeseni me emerycke ex-milenky.
Pork fat fried in pork fat
- hruza hruz.
Ja jsem ti taky jeste nic nevypalil. Ale chystam se. Mas kladny vztah k narodopisnym hudebnim sbirkam? Myslim, ze jsem poustel vzorek z zivych amaterskych nahravek nabozenskych pisni cca 20ta a 30ta leta minuleho stoleti. Zabavny dokument.
Neco vymyslim, pokud mas konkretni prani, zkusim vyplnit.
Trabandy mi vypal, az obdrzis balicek.
Dekuji za recenzi, zapaluju zapalovac a volam
"free bird"*
.
*Rozzehnuty zapalovac a volani
free bird
- reference k lokalnimu stereotypu ;-)).
life's a near death experience
[
Parent
]
Náboženský písně
(
4.50 / 2
) (
#22
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 10.03.2005 22:25:29 MET
(
User Info
)
sou mi volný. Kladný vztah mám jedině ke své (milé) ženě. (Pravda, sebe z té positivity taky nevylučuju.) Veškerou svou energii znova a znova investuji do tohoto sdělení s nadějí, že to má (milá) žena jednou pochopí.
Nic mi nepal, fak sem eště nepřehrál ani ty CéDéčka, který sem od Tebe dostal v Praze.
Náboženský písně sou vlastně i ty písničky Jardy Svobody. Takže mi asi volný nejsou. Taak Ti je vypálím.
S tím sádlem fak nevím, jediný co mě napadá je založit si prasečí farmu a angažovat českýho řezníka. Čeští řezníci ale strašně chlastají...
Na zabíjačce byl řezník, o kterém se tradovalo, že "dokud nepřijdou jitrnice do hrnce, nesmí se mu dát kořalka". Řezník pil jen pivo. Jitrnice přišly k bodu varu a řezník dostal kotel (a ještě jeden) kořalky. Během čtvrt hodiny s řezníka zbyl jen plápolavý stín. Naložili ho do auta a dovezli domů. Když se ho ve dvou až třech lidech pokoušeli "vyzvednout" z auta, objevila se ve dveřích řezníkova manželka a spustila litanie v hanáčtině. Ten pan řezník se srovnal u zídky vlastního plotku, postupně nabyl vertikální polohy a pak pravil ke své láteřící manželce: "Te se schové, te také nési žádné můj ideál."
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
[
Parent
]
skvarky najdes u filipinzu
(
none / 0
) (
#29
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 11.03.2005 16:48:47 MET
(
User Info
)
Jerry
[
Parent
]
Slyšel jsem o nějaký náhražce
(
none / 0
) (
#41
)
jednorozec 12.03.2005 00:00:20 MET
(
User Info
)
křupavých škvarečků či kousků slaniny (bacon) na posypání salátu:-
facon.
[
Parent
]
skvarky nebo jenom tlusty na domaci skvarky?
(
none / 0
) (
#42
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 12.03.2005 00:25:14 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
nemas presnejsi lokaci?
Znas Dittmera v Los Altos?
life's a near death experience
[
Parent
]
Dittmera neznam
(
none / 0
) (
#44
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 12.03.2005 05:08:10 MET
(
User Info
)
Ty filipinzky sice nejsou stejny ale snad by se dali upravit. Odkojit tu kruplavou kuzi a pod tim je docela dobrej skvarek.
Manzelka to kupuje nejen u filipu ale v mexickym deli tady:
http://maps.google.com/maps?oi=map&q=La+Tapatia+Grand+Ave+S,+San+Francisco,+CA
Maj tam docela dobry zradlo.
Jerry
[
Parent
]
Odkojit tu kruplavou kuzi
(
none / 0
) (
#46
)
jednorozec 12.03.2005 12:40:13 MET
(
User Info
)
Roztomilý překlípek.
Small things...etc. :-)
[
Parent
]
Hehe, diky
(
none / 0
) (
#48
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 12.03.2005 14:48:11 MET
(
User Info
)
za upozorneni.
O kojeni tak moc nevim.
Jerry
[
Parent
]
Pane Tomáši,
(
none / 0
) (
#57
)
Jarda z Pisku 12.03.2005 16:22:32 MET
(
User Info
)
pan Pinkava sem myslím chodí sporadicky, takže kdyby se Vám neozval, dejte si vyhledat uživatele Pinkava (nebo přes nějaký jeho komentář, určitě víte jak) a v informacích o uživateli je odkaz na jeho web, kde má mailovou adresu.
I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[
Parent
]
Díky pane Jardo,
(
none / 0
) (
#58
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 12.03.2005 16:32:46 MET
(
User Info
)
bylo vykonáno, jak jste popsal.
Hezké na tom celém bylo, že jsem dával dohromady pana Pinkavu s panem Palarčíkem, kde se hned ukázalo, že ti dva pánové se znají.
Pan Pinkava to komentoval, že
svět je někdy roztomile malý
.
Se sa. Teď už je to jen na redakční radě Votobie.
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
[
Parent
]
Je to k neuvereni
(
none / 0
) (
#23
)
HUSITA 11.03.2005 15:50:43 MET
(
User Info
)
"The unelected Lords repeatedly voted to block the bill, an act unprecedented in modern times, in a standoff that pit centuries-old rights against the need to protect Britain."
je to k neuvereni...a pripominka jak nejista je lidska svoboda... ze jsou to opet jen "Baroni" ,kteri jsou jedini se postavit zlovuli a zlomoci suverena i kdyz ten je ted ve forme tisicihlave hydry soucasneho statu.
Lidska prava a svoboda cloveka dnes opravdu visi na statecnosti
jejich zastancu v "hornich" komorach Britanie a Ameriky.
Nářečí
(
none / 0
) (
#24
)
gogo (
gogo zavinac sprcha.com
) 11.03.2005 15:53:06 MET
(
User Info
)
Příspěvek k debatě o nářečích.
http://www.blisty.cz/2005/3/11/art22387.html
Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
Ban 'Provocative' Clothing ???
(
5.00 / 1
) (
#25
)
HUSITA 11.03.2005 16:14:17 MET
(
User Info
)
http://apnews.myway.com/article/20050310/D88O8RUG0.html
Je ten clanek jen PROVOKACE liberalnich komunistu terroristu nenavidicich cokoli gonzervativniho dobry lid sveta si preje?
Byla tu dlouha diskuze o burkach...myslim ze zde je priklad kam to vede, kdyz se necha gonzervativstvo bezmezne blouznit a co hur dovoli se mu fantasmagorie realizovat.
Proto jsem plne souhlasici s frantiky drzet tu religiosni symboliku na uzde.
Dovolil by si to nekdo v Cesku?
(
none / 0
) (
#26
)
TL (
t tecka l zavinac email tecka cz
) 11.03.2005 16:27:23 MET
(
User Info
)
Obcas slychavame nazory o rasistickem citeni ceskych lidi i medii. Ale kdyz jsem dnes videl clanek na BBC (byt o bulvarnim deniku), zapremyslel jsem, jestli by si takovy titulek u nas nejake - i bulvarni - noviny dovolily. Uz jen ten titulek.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4337281.stm
BBC netrpí PC, tak co má být? - nt
(
none / 0
) (
#27
)
Guy Peters 11.03.2005 16:37:49 MET
(
User Info
)
http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/
[
Parent
]
prece je rozdil
(
none / 0
) (
#28
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 11.03.2005 16:44:37 MET
(
User Info
)
Porovnavat cikany a zidi neni stejne.
>>>I've not seen anything like this since the Julius Streicher Nazi campaign against Jews
<<<
Jerry
[
Parent
]
Gypsy
(
none / 0
) (
#30
)
gogo (
gogo zavinac sprcha.com
) 11.03.2005 16:51:25 MET
(
User Info
)
jde o to slovo?
Kdyby Němci věděli, jak jim říkáme a proč...
Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[
Parent
]
To je mozne
(
none / 0
) (
#31
)
TL (
t tecka l zavinac email tecka cz
) 11.03.2005 18:00:26 MET
(
User Info
)
ale asi to noviny nepapisi do titulku na titulni strane. K zamysleni jsem mel zejmena kopii titulni stranky SUNu, ne clanek BBC. Dovolil by si neco podobneho Blesk? Myslim, ze ne.
[
Parent
]
A je to SKODA!
(
none / 0
) (
#34
)
HUSITA 11.03.2005 21:50:44 MET
(
User Info
)
Jakepak "dovolovani".
krome slov podnecujicich NASILI vyvolavajici CLEAR AND PRESENT DANGER nema cenzura ci SEBECENZURA(ta je jeste horsi) v TISKU co delat.
Mne je absolutne jedno jakou nalepku mi daji cigosi v jejich magaciinu.
GYPSY si myslim vyslouzili chovanim po mnoho staleti a ze si ted
nektere casti populace vymyslily a oni snazi vynutit nejaky novy nazev me nejak moc nezajima.
Nezapomenme ze napriklad by se dalo diskutovat ze v jistych castech
nasi kotliny je stejne v lasce cigan jako prazak:-)))))))))
Te nalepky by se zbavili kyby se prestali nazyvat necim jinym nez
obcany statu v kterem maji obcanstvi.
[
Parent
]
Rone, nezlob se na mě,
(
none / 0
) (
#51
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 12.03.2005 15:40:48 MET
(
User Info
)
ale to, co jsi tady splodil, je rasistický blábol, jak vyšitej.
Já se Ti pokusím vysvětlit, proč si to myslím.
Ty vycházíš z teze, která vypadá velmi laskavě a lákavě, že sme všichni občani, nehledě na to kdo je kdo. To je vpravdě liberální: nerozlišovat.
Tedy nenálepkovat.
Jenže celej tvůj příspěvek přitom nálepkuje. (Zkus si ho znovu přečíst.)
My můžeme začít "intelektuální" diskusi o slepici a vejci, respektive o pojmu menšina. Ale my si přece nepotřebujeme hledat alibi. Často si lidi všimnou, že se odlišují od jiných. A VELMI často se obrátí na skupinu (proti skupině) jiných v okamžiku, kdy jim teče do bot (v psychologii se to myslím nazývá
externalizace problému
). Tento pohled na svět tady je, a bohužel je docela "normotvorný". A Ty mu celkem úspěšně podléháš (
Mne
je absolutne jedno jakou
nalepku
mi daji cigosi v
jejich
magaciinu
).
Ty jdeš proti "řečem", když se biješ za občana, ale vycházíš přitom z "řečí", které už tu skutečnost (toho občana) mají rozškatulkovány. Ty "řeči" už vědí, kdo je správný občan. Takže pak nejde o občana ale o ty "řeči". A ty "řeči" jsou rasistický.
"Rasistický" je samozřejmě silný slovo, a Peters by určitě namítl, že Rómové nejsou žádná rasa. Tím by se (bezpochyby) všechno vysvětlilo, a problém by byl vyřešen.
Pamatuješ si, Rone, ten rozhovor
jednoho žida (teď mu nemůžu přijít na jméno)
s Hospodinem, když Ten chtěl srovnat Sodomu a Gomoru se zemí? Ten rozhovor byl přece o tom fenoménu říci
voni sou zlí
.
Mně je jasný, že Ty svůj pohled nepotřebuješ měnit. Já v něm ale spatřuji jistou nekonzistentnost. Momentálně mě nenapadá forma, která by to řekla více polopatě.
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
[
Parent
]
hrebik ktery couha
(
4.50 / 2
) (
#56
)
HUSITA 12.03.2005 16:11:37 MET
(
User Info
)
bude zatlucen...povidaji zaponci.
Ma zkusenost s cigany z Ostravy byla docela dobra ....za komousu.
Komousi na to dohlidli aby byli OBCANI...nic vic a nic min.
Myslim ze jsem uz parkrat zminil ze dve vrazdy v roce kdy jsem odesel byly NECIGANAMA a v panelaku bydlela tmavsi rodina...umyvali schody jako kazdy jiny.Za meho mladi jsem nebyl okraden ani se neporval a nikdy nemel duvod o nich premyslet.
Joo komousum jsem nemoh prijit na jmeno ale to pro jine veci.
Jestli je to rasisticke nepriznavat nejaka privilegia jiste skupine lidi nebo se na skupinu nasrat pokud demonstrativne skodi spolecnosti pak jsem asi rasista (spolu s mozna 2/3 v kotline)...protoze stejnym metrem beru na paskal komouse,klerikaly a treba sudetaky.
Cele "ciganstvi" a "Romstvi" je podvod a bouda na spolecnost uz po staleti...ted opravdy vypestovana do uplne absurdity, kde ocas vrti psem.A k sve ujme tento nesmysl spolecnost toleruje.
[
Parent
]
Kontrolní otázka:
(
5.00 / 1
) (
#61
)
Tomas (
kasprciuzenáčGmailtečkacom
) 12.03.2005 17:10:29 MET
(
User Info
)
jak, Rone, rozlišíš cikána od občana?
S tím, že se na to díváš podobně jako 2/3 lidí v kotlině, nemohu souhlasit. Řekl bych, že ten poměr je tak 4/5 možná 9/10. Podle mě to ale nevypovídá o "opravdovosti" Tvého argumentu, podle mě to vypovídá o naléhavosti tohoto problému.
To, že máš ještě další (vyčlenitelné) skupiny "nepřátel", není zrovna argument, který by měl osvětlit Tvé liberální smýšlení.
No nic. Pustil jsem se s Tebou do debaty na téma, kde balancuji na hranici našeho pokojného popíjení piva. (Doufám, že se za týden uvidíme.)
Já se Tě nesnažím nařknout z toho, že bys odsuzoval nějakou skupinu úplně bezmyšlenkovitě. Bavím se s Tebou o tom, že Ty tu skupinu vidíš, že na ni ukazuješ prstem. Pak už stačí nějakej "vohnout", kterýmu (slovy Kurta Vonneguta) budou chybět nějaký zoubky v (ozubených kolečkách) myšlení, aby to dotáh až k nějakejm plynovejm komorám.
Já si prostě myslím, že člověk má jednat (myslet, psát) tak, aby takový "vohnouty" nepodporoval.
-
Berte mě jako takovýho kašpárka
[
Parent
]
Tomasi
(
none / 0
) (
#62
)
HUSITA 12.03.2005 18:00:04 MET
(
User Info
)
Ja jsem velice rad zes se do tohohle pustil a za nic bych to nevidel ve spatnem.
rozlisim jenom kdyz mi to rekne.
Chlapik snede pleti u Kalicha muze byt "Angloan"s portugalskymi predky anebo jeden z tisice Madaru kteri se Prahou turistuji..i spousta Slovaku neni liliove pleti.
Proste nemam zajem o nekoho pokud s nim "nemam na pivo" a pak se jej stejne neptam zda je cigan ,rom....protoze z toho nic nemam. Kdyz mi ale sam rekne ze je ROM tak zavetrim...co po mne chce??Stejne jako
kdyz mi nekdo rekne ze je komunista nebo sudetak...
Kazdy kdo se predstavi takto ma neco za lubem...
Ty vyjmenovane jsou co bych rekl TVRDE privesky,zvolene ke KONFRONTACI s vseobecnym obcanstvem a Statem ktereho jsem obcanem, zatimco kdyz nekdo rekne ze je vcelar,sachista, potapnik nebo tuberak je neco jineho...
[
Parent
]
catch 22?
(
none / 0
) (
#63
)
HUSITA 12.03.2005 18:23:56 MET
(
User Info
)
"To, že máš ještě další (vyčlenitelné) skupiny "nepřátel", není zrovna argument, který by měl osvětlit Tvé liberální smýšlení."
libertarianstvi nezahrnuje liberalni nastaveni obou tvari a prdele...
Live and let live znamena ja nestrkam rypak do tveho a ty fuck off z meho.
Myslim ze problem je nejlepe vysvetlen kdyz zenska nezakazuje klerikalovi potrat:-)))))) aniz by se hrabala v jeho piici:-))))))
ale on piicu nemajic v svem strkani rypaku do ceho mu nic neni nachazi to svuj business se ji v jeji hrabat.
Nepratele/neoblibenci
Romove jako skupina chteji v me zemi vysady,tudiz se nade mne povysuji...to se mi nelibi.
Komunisti propaguji a USILUJI o system ktery by mi ubiral svobody
Sudetaci pokracuji v nechutnem usili buzerovat mou zem za to co bylo uz zarovnano tlustou carou a povazuji to za tenkrat nedokonale ale UKONCENE reseni.
Klerikali usiluji nastolit SVOU MORALKU...i kdyz jsem ochoten se JICH v nicem ani nedotknout.
[
Parent
]
HUSITO, ctu dobre?
(
5.00 / 1
) (
#75
)
Michaela 13.03.2005 12:42:19 MET
(
User Info
)
Nebo mam vlci mlhu? Chces tim sand rict, ze cely cikansky problem je tu kvuli tomu, ze spolecnost ma tendenci priznat jim nyni privilegia, ktera za komunistu nemeli a tim to vsechno vzniklo? Ze se najednou, v dusledku toho, vsechni ti normalni cikansti obcane, co tu vzdycky zili, zmenili v asocialni havet? Ze tedy cikansky problem tu je v dusledku svobody a zlati komunisti, protoze totalita je rad, ktery nas ochrani? :))))))) To jsou teda kotrmelce hodne liberala tveho typu.
Za prve, byli to prave komuniste, kdo cely tenhle problem zpusobil!!!. Tlakem na zmenu zpusobu zivota, ktery je cikanum vlastni. Tlakem na to mit praci (tedy ne byt dratenik na vlastni pest), tlakem na to mit nekde trvale bydliste a nekocovat. Ve Francii, Spanelsku, Nemecku je taky spoustu cikanu a nikdo o nich nevi. Skoro nikdo. v zadnem pripade tam neni a nikdy nebyla tak zavazna situace jako u nas.
Ke zmene tech sporadanych "obcanu" v asocialy: Neusla ti nahodou zcela zasadni vec, ze do CR v poslednich 15 az 20 letech prislo obrovske mnozstvi cikanu ze Slovenska, kteri patri k jinym skupinam nez ti nasi puvodni "asimilovani cikani"? No a s nimi se ted svezou i ti tvoji "obcane". Protoze vypadaj stejne a my jsme rasisti.
Jinak se systemem davek taky nesouhlasim. Idealni by byl model davek (v naturaliich)pres skoly,kam by tim padem lide byli nuceni deti posilat. No a vymenovat potraviny zpetne za penize na chlast je sice mozne, ale myslim, ze by to bylo porad lepsi nez dostavat davky v cash na ruku. Urcite by ti lide casem prisli na to, ze to nikam nevede. V CR neni tolik chudaku, coby vecne kupovali umasteny, upatlany jidla jen proto, ze jsou treba o dve tretiny levnejsi.
[
Parent
]
Michaela i Husita
(
none / 0
) (
#77
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 13.03.2005 14:31:31 MET
(
User Info
)
Myslim, ze oba mate pravdu.
Komunisty nechci nejak opevovat, ale jiste meli snahu ty cikany nejak "zcivilizovat" aby zapadli do brzkeho budovatelskeho raje. To, ze komunisticky sen byl neuskutecnitelny se v te dobe nepripoustelo. Vinit komunisty za tento detail nejde, protoze cely ten system byl diktovany ze SSSR a Cesko nemelo na vybranou, jak se ukazalo v 68. Nakonec podobne kopance se deji v UsA
Po rozpadu Totalitarniho raje meli cikani nahlou svobodu a moznost se pekne presunout ze sousednich statu.
Pokud se ma nekdo za cikansky problem vinit, jsou to prave ti komunisti, kteri zustali u moci po Sametce. Tak zvana revoluce byla pripravena a oni meli pouze zajem prezit a udrzet si sve pozice. Na cikany se zapomelo. Tim, ze se pristehovali do Ceska zabranuje jejich sanci zit zpusobem jak ve FR, GB a jinde, protoze jich je nepomerne mnoho. Driv take pracovali jako kopaci ale dnes jsou v CR Ukrajinci a navic jsou moderni minibagry, takze u lopaty tolik prace uz neni. Drateniku a houslistu neni potreba tolik.
Je pozde, problem existuje, tak jake je reseni?
Jerry
[
Parent
]
muzou za vsecko
(
4.00 / 1
) (
#81
)
HUSITA 13.03.2005 16:17:14 MET
(
User Info
)
ti komousi. Je ja myslel ze jsou svine protoze me buzerovali a taky
veseli nepohodlne a ted este ti dacani nahnali lidi bytu s koupelnou,naockovali jim decka a co nejhur dostali chlapy makat pres den misto krast a chlastat.
Horsi genocida nez ta Hitlerova.
Holka zde se neshodneme.
Tak jako spolecnost nebere ohledy na vyrobce brycek, tak nema misto pro drateniky.
A odedavna se nelibilo zamestnani kapsarske.
Takze neni na spolecnosti se prispusobit ciganstvu ale ciganstva spolecnosti.To ze proti vuli spolecnosti(tech 90% obcanstva) papalasstvo ciganum priznava zvlastni status ma korozivni efevt na oboji.
Lidi kteri je brali coby obycejne sousedy je dnes nenavidi a cigani
po presvedceni se ze jde spolecnost oblbovat a okradat se do toho pustili s vervou.A jako v mnohem..s jidlem roste chut.Na vzrustajici drzosti je to videt.
Po pravde ...takhle se zadelava na pogromy.
[
Parent
]
neni misto pro drateniky
(
none / 0
) (
#89
)
vodnik007 (
vodnik007@mac.com
) 13.03.2005 19:34:34 MET
(
User Info
)
>>>Takze neni na spolecnosti se prispusobit ciganstvu ale ciganstva spolecnosti.<<<
dodatek je v konci tohoto clanku:
http://www.romove.cz/cz/clanek/18785
Jerry
[
Parent
]
Doplněk
(
5.00 / 4
) (
#90
)
gogo (
gogo zavinac sprcha.com
) 14.03.2005 08:12:52 MET
(
User Info
)
On ten tlak na usazení začal už na 1. republiky a patrně ještě mnohem dříve. Uřezávání kol od maringotek a povinnost mít "rodnou obec".
Pak do toho zasáhl Adolf, který zlikvidoval velkou část českých usazených Cikánů/Romů. A teď ti Vaši oblíbení komunisté - ti ve svém zápalu nepostřehli, že není možné všechno hned a z východního Slovenska nám sem (s dotacemi) přistěhovávali ty "echt Cikány". Společnost na ně prostě nebyla připravena a dlužno říct, že nevím, proč by měla.
Už jsem to jednou psal, ale zopakuju to. Když se v Brně na Milady Horákové a přilehlém okolí zabydlovaly první cikánské rodiny z vých. Slovenska, nejvíc křiku působili právě jejich usazení bratranci, brněnští Cikáni. Nakonec to došlo tak daleko, že stěhování probíhalo v noci a za policejní asistence zprvu velkého křiku.
Můžeme to třeba nazvat tak, že starousední Cikáni byli antiromští a rasističtí. Já si to vysvětluju zase tak, že na rozdíl od ostatních věděli, o co půjde.
A když srovnáme situaci u nás se zahraničím, tak třeba do pořádných ghet teprve dospíváme a na rozdíl od spořádané Británie tady ještě nikdo nevypaluje obydlí. Pokud ale nebude společnost schopna vynutit alespoň základní režim v soužití, dojde i na to. Je totiž velmi demotivující, když se aktivisté postaví za bordeláře, nemakačenky a násilníky, zatímco občané hledící si zvelebovat své okolí jsou nařčení z rasismu a donuceni svoje domy opustit. Teď mluvím o Matiční.
Dávat dávky coby poukázky na obědy a učebnice je cosi, co slýchám navrhovat od nepaměti. Je to tak jasné řešení, že to nemá šanci na úspěch. Kdysi to tak možná i bylo. Pamatuji si na spolužačku, které neměla na obědy, tak jí je obec hradila. Rodina žila typickým způsobem - po výplatě 14 dní rumrajch, tak klid a ke konci cyklu drobné krádeže a Majka bez svačin.
Místo toho se aktivisté občas zasnaží spoluobčanům "dopřát". Jednou se takhle vyrojila u nás ve vsi kolona aut, ze kterých vyskákali tihle spoluobčané. Kdosi jim dal poukázky nebo snad i peníze na zboží v potravinách. 3000 na rodinu. Byly to tam horké chvilky, ti lidé skoupili většinu alkoholu a cigaret a zase odjeli. Já jim to nezazlívám - gadžové jim dali peníze na pařbu, tak to využili, jen se ptám, co to bylo za idioty, kteří to zorganizovali. Nehledě na to, že v kasách prodávají ženy, pracující za minimální mzdu, které nedostanou nic podobného, ačkoliv jejich příjem bývá nižší. Prostě jen hospodaří tak, aby vyšly a bydlí v domech, které se snaží udržet. Pro ně je tahle zkušenost velmi demotivující.
Kdo nám co dá? Máme snad děcka omotat hadrama, ožrat se a jít na sociálku? Přestat platit elektriku a plyn, abychom něco dostali? Stejně nedostanou - nejsou to Romové.
Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[
Parent
]
sice spravne gogo, ale...
(
none / 0
) (
#93
)
Astr 14.03.2005 09:58:07 MET
(
User Info
)
presne takto se odvijela debata na thema Cikani-Romove na BL pred lety, kdyz pan profesor Culik otevrel BL a jeste se bavil a odpovidal na komentare.
Vse marno -jak Cesi mysli, jednaji atd... ctete Culika, tam to vsechno je:-)
jeho moudra plati stale!
Vase argumenty - tot hrazeni hrachu-
..... to VSE tu uz bylo...
ale neodrazuji- bojovat za dobrou vec je treba:-))))))
Slunce nas tu opousti, sklani se k Severu, ale jeste po nekolik pristich dnu nam tu zachova 28 a krasne:-)
Pak jiz jen krasne u Vas, coz Vam ze srdce preji:-)
...tahle nejak to bylo doma koncem srpna, zacatek zari v dobach davnych:-)
Omluvte me, ze Vas par rozumnych na cas kratsi nez dlouhy - opustim:-)
mejte se :-)))))))
Slunce jiste vcas dorazi a bude lepe a radostneji:-)
[
Parent
]
Neřekl bych, že slovo
(
none / 0
) (
#32
)
Jarda z Pisku 11.03.2005 21:32:19 MET
(
User Info
)
gypsy
má v angličtině nějak silně negativní nádech, ale máme tu povolanější, kteří to budou vědět nabeton. Já si vždycky vzpomenu na
Suzanne Vega
a její
You come from far away with pictures in your eyes...
.
I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[
Parent
]
mas pravdu
(
5.00 / 1
) (
#33
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.03.2005 21:43:36 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
spis romanticky ton. Hodne podobne treba bohemian. Spis se to pouziva jako popis rozevlateho neklidneho ducha (napr. Woody Guthrie ma pisnicku
Gypsy Davey
).
Na etnicitu se pouziva Roma nebo Romany. Mozna az posledni dobou. Ale i driv na odliseni od normalnich kocovniku se asi pouzivalo european gypsy. Ne ze zdejsi neexistuji, ale asimilovali se do spolecnosti lepe, ona je zde totiz rozmanitejsi, takze budi mene pozornosti.
Problemy s kriminalitou existuji, jsou dost uzavrena spolecnost.
Navic v tom clanku ze Sun se hovori i o "travellers", coz nemusi nezbytne byt romove. Brad Pitt moc romsky ve Snatch nevypadal ;-)).
life's a near death experience
[
Parent
]
Vzhledem k tomu,
(
5.00 / 1
) (
#91
)
gogo (
gogo zavinac sprcha.com
) 14.03.2005 08:15:27 MET
(
User Info
)
že nedávná Miss se oficiálně jmenovala MISS GYPSY, tak to asi tak nepřípustné označení nebude. Ale proč nevymyslet dalších pár slov.
Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[
Parent
]
invest invest invest
(
none / 0
) (
#35
)
HUSITA 11.03.2005 23:00:42 MET
(
User Info
)
ale napred ucit se ucit se ucit se.
Ucit se porozumet rozpraveni o hromadach zlata ktere bude mit kazdy mechanik nebo svadlena kdyz se dozije zlatych let a nezahodi penize do SS...... ale investuje.
Jak na to??
Zde je jak dobre pochodily desetitisice:-)))))))))
http://iht.com/articles/2005/03/11/business/web0311.html
Co takhle
(
none / 0
) (
#36
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.03.2005 23:15:51 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
"Ucit se porozumet rozpraveni" o navrzich na zmeny SS?
Mohl bys mi osvetlit o jake hromade zlata hovoris?
Kolik % z prijmu bude SS dan?
Bude povinna?
Kolik z ni pujde na investice?
Kdo bude rozhodovat o tom kam investovat?
Proc michas trestaneho kriminalnika z Enronu do Social Security?
Kdyz odpovis vecne, fakticky a pouze k tematu na 3 z 5ti otazek, budu nadmiru spokojeny.
Nejak si myslim, ze se tomu vsak nestane.
life's a near death experience
[
Parent
]
Husito ja to myslel vazne
(
none / 0
) (
#37
)
Elvis Has Entered the Building 11.03.2005 23:19:14 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
Nehazim ti mysky.
Powerty = power through poverty?
[
Parent
]
i kdybys hazel ;-))
(
none / 0
) (
#38
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.03.2005 23:30:32 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
rozjety bull-doser jede stale vpred k ???. China shop Sprchu necht klidne vezme cert. Husberal ma vize!
Radlice na zemi, malickosti jako vyznam slov, vet a kometaru, natozpak dialog? Pcha!!! Malicherne podruznosti. Je treba bojovati nepratele vymysleti ;-))
life's a near death experience
[
Parent
]
Tak mi to rekni ty
(
none / 0
) (
#39
)
Elvis Has Entered the Building 11.03.2005 23:36:21 MET
(
User Info
)
http://www.elvis.com/
Muzu si to copyrightovat? Cimrman prave vchazi do uradu a ja bych nerad zmeskal.
Do Husity se neobouvam, ptal jsem se uprimne, protoze mi pripada divne, ze tohle jeste nekdo nevymyslel.
[
Parent
]
IMHO muzes
(
none / 0
) (
#40
)
Boutros el Uam (
squawbumzavinachorkapostateckacom
) 11.03.2005 23:47:40 MET
(
User Info
)
http://www.squaw.com
nikde jsem to jeste neslysel. Krome par beloruskych a polskych stranek, kde neumi anglicky. Mozna jsou husberalni ridici centrala, who knows ;-))
Je to ale trochu sroubovane, proto to asi nikdo jeste "nevymyslel".
Ono taky jakapak sila skrzeva chudobu, ze. Rozhodne ne postizenych, nanejvejs
poverty pimps
a tech je dost, proto puzivane slovni spojeni.
life's a near death experience
[
Parent
]