Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Návrh na změnu práv členů sanhedrinu
Michaela
28.04.2005 15:11:12 MET
(Všeobecná diskuse/Všeobecná diskuse)
Protoze remcajici hlasy se mnozi, tak si dovoluju verejne prednest navrh, aby clenove Sanhedrinu meli sva uzivatelska prava zavisla na mojo, stejne jako ostatni ucastnici. Mam pocit, ze tato zalezitost tady dela prilis zle krve na to, aby bylo mozne v soucasnem zpusobu fungovani Sprchy pokracovat.

Muzete se prosim, ostatni vyjadrit v prilozene ankete?
Dekuji.

 
 


 
>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Ano, by Guy Peters
- Díky moc -nt by Jarda z Pisku
- Ve vašem podání je pak censura by cnemo
- Censura by Guy Peters
- Co se dá dělat. - nt by Guy Peters
- Nevím, co je na větě by cnemo
- Díky. - nt by Guy Peters
- Tak to jste opravdu expert; by Guy Peters
- Patche by jezovec
- Každopádně jsi odvedl by Jarda z Pisku
- OK, díky za informace by Jarda z Pisku
- No jo, tak znovu by jezovec
- Technická pozn. by gogo
- Nezkoumali, je možné že nepříznivý by jezovec
- Já ne. -nt by pajout

Anketa
Chci, aby clenove Sanhedrinu meli sva uzivatelska prava zavisla na mojo.
Ano
Ne
Je mi to jedno
Jsem pro to probrat na "redakcni rade", tj na foru sanhedrinu
Ani jedna z odpovedi neodpovida tomu co chci rict a vyjadrim se spise v diskusi

Hlasů: 21
Výsledky | Ostatní ankety

Related Links
- More on Všeobecná diskuse
- Also by Michaela

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Návrh na změnu práv členů sanhedrinu | 193 comments (193 topical, 0 editorial, 0 pending)
 
 
Pokud z toho (none / 0) (#1)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.04.2005 12:31:31 MET
(User Info)

nebudou vyplývat rizika odpovědnosti, klidně. Aspoň ubydou nekonečné tahanice. Nulu skoro nepoužívám, do kompostu taky nechodím, ale NECHCI pak slyšet nářky, že je na Sprše bordel.

Můžeme klidně zrušit i známkování samo, jak předvídavě navrhoval Vodník :-)

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
 
 
Co to jsou (5.00 / 1) (#36)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.04.2005 22:18:42 MET
(User Info)

ta rizika odpovědnosti? Nerozumím.

Není přece nic jednoduššího, než zřídit "zaregistrovaného" uživatele Sanhedrin, ke kterému by měli přístup jen členové Sanhedrinu. Každý výkon tohoto orgánu by pak byl evidován, protože kdyby toho uživatele člen Sanhedrinu použil, zaznamenal by to.

Pro jistotu podotýkám, že v anketě jsem hlasoval, že je mi to jedno. Sanhedrin mi nevadí — kdyby mi vadil, tak bych tady asi nebyl.

Jsem si ale nadruhou stranu vědom, že celá existence Sprchy vyžaduje nasazení, které je nesrovnatelné s běžným zaregistrovaným uživatelem. Především jde o adminy, je s tím spojená i jistá úředničina a v neposlední řadě to i něco stojí.

Tímto prohlašuji, že bych rád nějak finančně přispěl na chod Sprchy.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Tomasi, (none / 0) (#37)
Michaela 28.04.2005 22:23:45 MET
(User Info)

nemas cas a chut prijet pristi patek na sraz?

[ Parent ]
 
 
toto je tez vyborny napad (none / 0) (#39)
magnus maximus 28.04.2005 22:44:36 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
- žt (none / 0) (#41)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.04.2005 22:48:48 MET
(User Info)


-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
to je fakt, (none / 0) (#45)
andyo 28.04.2005 23:25:33 MET
(User Info)

přijeď, Tomasi, jestli to jen trochu půjde.

[ Parent ]
 
 
bezprecedentní útok (none / 0) (#70)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 29.04.2005 16:10:52 MET
(User Info)

Napřed mi Michaela vzala dech a slova a teď eště i Ty, Andy! Vy ste se na mě domluvily!

Já důrazně protestuji proti takovému brutálnímu nátlaku. Je to bezprecedentní útok na mou ješitnost.

Berete mi jakoukoli možnost svobodně se rozhodovat, a ještě to halíte do laskavých slovíček. Ach, vy ženy!

Budu se ale muset zeptat své (milé) manželky, jestli mě za váma pustí.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
No, Tomáši, (none / 0) (#71)
Ales Zeman 29.04.2005 16:18:25 MET
(User Info)

Budu se ale muset zeptat své (milé) manželky, jestli mě za váma pustí.

v případě, že nepřijedeš, můžeš vždy sdělit, že jsi neobdržel "výjezdní doložku" (termín z totáče) od svrchované instance, kompetentní o Tvém cestování rozhodovat.

Já se osobně květnového setkání zůčastnit nemohu, ale těším se na nějaké to příští setkání v druhé polovině letošního roku.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Výjezdní doložka, (5.00 / 6) (#73)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 29.04.2005 23:19:22 MET
(User Info)

Aleši, esli si fak myslíš, že su až tak mladej, že sem s tímto artefaktem neobcoval, tak mě překvapuješ.

Už někdy v osmdesátým (či jednaosmdesátým) sem byl vypuštěn na čtrnáctidenní pobyt do NDR k naprosto cizím lidem, s kterejma sem komunikoval jen anglicky. Brzy sem zjistil, že jejich angličtina není o nic lepší než moje, a začal sem si to ulehčovat. Mluvil jsem s nimi česky, akorát v poslední fázi (před vyslovením) jsem místo českého slova použil anglický ekvivalent. Z hlediska angličtiny to musely být neuvěřitelné paskvily a nonsensy, nicméně (vzhledem k ubohé úrovni angličtiny všech německých posluchačů) to působilo asi velmi originálně, a při rozhovoru delším než tři věty jsem mohl bezpečně očekávat pochvalu, že mluvím anglicky velmi dobře (rozuměj, bylo to pro ně těžké k pochopení).

Možná i díky této nostalgii mám toleranci (ba slabost) pro Husitovy infinitivy a jeho podstatná jména slovesná která se dají současně číst jako jména přídavná, příslovce a podobně. Ze stejného důvodu se opájím i JiNotajnou mluvou či Astrálním pábením. Vše se dá číst i jinak. Hergot, teď sem možná spojil různé fáze proudů, snad z toho nebude zkrat ve vodivé Sprše. Pro jistotu přidám anekdotu. O tom a nebo. To je taková jedna anekdota o prodavači DDT.

Její naturální podobu jsem si nedávno zažil v Maloměřicích. Teče tam Svitava, na které je spousta kačen. Vracel sem se z procházky kolem řeky a zastavil jsem se u Maloměřického mostu, abych nechal projet auta. Zíral jsem tedy do silnice. Kousek od sebe jsem spatřil kachnu, jak celkem bezradně zírá taky. Začal jsem jí domlouvat: "neblbni, to nepřejdeš. Vlezeš do silnice a něco tě zaručeně přejede." kačena se začala kolíbat ke mě, jako snad, že ji mám převíst, povídám "hele" a ukazuju zpátky za nás k řece "tam sejdi, tam ten silniční most můžeš podplavat, tady je to pro tebe prostě nebezpečný. Aji já si musím dávat pozor na obě strany esli zrovna nejede nějaký auto." Kačena už seděla vpodstatě vedle mě, viděl sem, jak je celá zjihlá z toho, že se o ni někdo stará, skoro sem jí viděl na zobáku, jak jí to v hlavě šrotuje, co jí říkám, tak sem valil dál: "fak, auta sou nebezpečný, věř mě, slez si zpátky dolů k řece..." pak sem uslyšel ten divnej zvuk, lekl se trochu no a vidím, že kachna prostě roztáhla křídla a nadruhou stranu řeky přeletěla. Tak sem jen (teď už spíš pro sebe) dopověděl: "...no, a nebo."

Pak sem tu silnici taky přešel.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
vod ted a navzdy (none / 0) (#74)
Astr 30.04.2005 00:42:20 MET
(User Info)

nejen kachny drazdi
bud nam Sprchy spravcem
vseho dobra radcem

[ Parent ]
 
 
Catch any kačeny? (4.00 / 1) (#76)
jednorozec 30.04.2005 01:10:31 MET
(User Info)

Po tangentě k vaší hezké příhodě o povídání si se zvířenou a o přecházení z jedné strany na druhou:

Dvě blondýny se střetnou, každá na jiném břehu řeky.
Blondýna 1:[mává rukama] "Halóó! Could you tell me...mohla byste mě říct, jak se nejlépe dostanu na druhou stranu?"

Blobdýna 2: "Ehm, ale...vždyť vy jste na druhé straně."

[ Parent ]
 
 
OK - netrpelive budeme ocekavat vysledek jednani (none / 0) (#72)
Michaela 29.04.2005 16:19:53 MET
(User Info)

... teda jestli muzu mluvit nejen za sebe ...

[ Parent ]
 
 
budeme se (none / 0) (#75)
andyo 30.04.2005 00:45:43 MET
(User Info)

těšit.

[ Parent ]
 
 
vyborny napad ! (none / 0) (#38)
magnus maximus 28.04.2005 22:43:39 MET
(User Info)

zalozime rozvojovy Sprchofond...kazdej , kdo chce, tak prispeje..ani ja s tim nemam problem, nekdo mi hodte cislo konta {pozor ale na prijmy a dane apod. sragory, kdo to bude priznavat?, bude to chtit asi jednatele atd..to je Piitrsova Parketa}....

zaplati se provoz, hosting atd. co ja vim...zaplati se nekdo, kdo treba bude delat neco jako zpravodajstvi., napr.reserse z nekt stranek, ktery nemame cas oblizt, ktere se tykaji zdejsich nejcasteji probiranych themat, nekdo kdo muze vystupovat za Sprchu aktivne jinde....to pritahne dalsi lidi....

[ Parent ]
 
 
jen tak o provozovani (none / 0) (#43)
HUSITA 28.04.2005 22:58:06 MET
(User Info)

nemam o tom ani sajnu...ale kdyz u ctu nejake ohledy na ZODPOVEDNOST tsktsk vomejvej me,
neni umisteni takove veci za vcelku anonymnich podminek rekneme v Paraguayi/JAR/Indonesii ci Karibskem mori  resici cely problem?
Jsem pod dojmem ze pokud jsou nejake vydaje tak asi nejsou moc odlisne po celem svete,nebo jo?
Kdyz nepostizitelnost funguje vsem porno a gambling podnikatelum,tak vo co go?

[ Parent ]
 
 
Pítrs (5.00 / 1) (#44)
andyo 28.04.2005 23:24:43 MET
(User Info)

založí odbory.

[ Parent ]
 
 
Nic takového nejde. - nt (5.00 / 1) (#61)
Guy Peters 29.04.2005 08:04:58 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/



[ Parent ]
 
 
Moc jsem se pobavil :-)) nt (none / 0) (#62)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.04.2005 08:21:17 MET
(User Info)



Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Podle toho, (none / 0) (#57)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.04.2005 05:29:30 MET
(User Info)

co sem prskl Peters, tak jsou ta rizika v podstatě minimální. Nebylo to tak ale v době ustanovovýní Sanhedrinu. Šlo o to, že provozovatel mohl být popotahován za obsah. Třeba napíšeš, že pan XY je dacan, on si to přečte, bude se chtít soudit (o náhradu dacanské morální újmy) a Ty jseš jen virtuální osoba. V novinách mají odpovědného redaktora, my tady bychom museli podat vysvětlení sami a asi i čelit žalobě. Podle nové úpravy se zdá, že stačí reagovat ex post - on upozorní, my zareagujeme a stěžovat si může jen kdybychom toho dacana nestáhli do nějaké doby. Takže je to celkem v pohodě.
Jelikož nejsme občanské sdružení, šel by do toho každý na vlastní triko.
Tohle byl takový strašák. Bezprostřednějším důvodem bylo očekávání flamerů (proč JK zavřel vodu) a snaha mít spolehlivý nástroj k potápění jejich komentářů. Ten by měl být nezávislý na tom, jestli mi ten flamer začne ze vzteku sázet jedničky.
Protože takhle drsně se dosud na Sprše nebojovalo, třeba to nebude třeba ani nadále. Takže spánemhohem, můžeme mít klidně standardní práva. Kdyby se ale nějaký dobroděj ukázal, začal Sprchu zasírat, my se navzájem vydvojkovali, tak by to pak celá záviselo na adminech - a já na jejich místě bych se na nějaké hlídání zvysoka .... To může dělat skupinka lidí, ale ne jednotlivec. Tímto by se poněkud zvýšily (potenciální) nároky na adminy.

Takže asi tak.

Jinak co se peněz týče, prapůvodní, startovací, sbírka Sanhedrinů stačila na postavení počítadla a nedávno jsem Tvým prostřednictvím posílal pár drobných na platbu domény. Pokud se nerozpadne stroj nebo nás nevyhodí ze serverovny, nejsou další peníze prozatím potřeba. Nějaké drobné ještě máme.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Jenom pro pořádek (none / 0) (#59)
Jarda z Pisku 29.04.2005 06:54:43 MET
(User Info)

Na zakoupení počítadla se velmi výrazně podílel Max a pokud si dobře vzpomínám, tak přispěl i Elvis a snad i někteří další.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Přesně tak (5.00 / 2) (#60)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.04.2005 07:12:10 MET
(User Info)

to jsem opravdu blbě zformuloval - nejen Sanhedrini přispěli. Max vůbec nejvíc ze všech. Můžeme poskytnout seznam, kdyby to někoho zajímalo.
Momentálně ale není v plánu žádná další investice, takže spíš než peníze by bylo vhodné investovat do Sprchy formou dobrých článků, komentářů a přivedením zajímavých lidí.
Sprchu nedělá ani tak železo jako lidi.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Blbě ne, (none / 0) (#65)
Jarda z Pisku 29.04.2005 11:44:22 MET
(User Info)

jenom nepřesně.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Kdepak nepřesně, (none / 0) (#66)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.04.2005 11:49:56 MET
(User Info)

blbě, neuvedl jsem je vůbec, takže to mohlo vzbudit mylný dojem, že přispěli jen Kolchozníci. Někteří přispěli, ale nechtěli do orgánu, jiní následně odeši. Takže ono je to zamotanější.

Šlo mi původně prostě o to, že prachy nejsou zrovna ten artikl, co by nám momentálně chyběl nejvíc. Lepší dobrý článek než pajcka do kasy.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
At si to Sanhedrin rozhodne sam (5.00 / 2) (#2)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 28.04.2005 13:50:34 MET
(User Info)

Pokud ale clenove Sanhedrinu jako kolektivni organ spolecne odpovidaji za obsah, mali by i videt, za co odpovidaji.

Jako alternativu dejte GP funkci pravniho poradce Sanhedrinu a z pozice teto funkce mu umoznete defaultne pristup i na vynulovane prispevky (podobne jako clenove Sanherdinu). Nakonec, GP je jediny kdo remca proti stavajicimu systemu.

 
 
Asi ne zcela sledujete debatu: (none / 0) (#3)
Guy Peters 28.04.2005 13:54:56 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

http://www.sprcha.com/comments/2005/4/28/81941/6631/50

[ Parent ]
 
 
Vim ze rad setrite se slovy, (none / 0) (#4)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 28.04.2005 13:58:25 MET
(User Info)

ale mohl byste se snizit k vysvetleni co mate ma mysli?

[ Parent ]
 
 
No že podmínky provozování Sprchy se změnily. - nt (none / 0) (#5)
Guy Peters 28.04.2005 14:26:27 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/



[ Parent ]
 
 
Aha (none / 0) (#6)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 28.04.2005 14:33:12 MET
(User Info)

Rozumim, uz nemohou cleny redakcni rady odsoudit do vezeni za obsah diskuze na Sprse. To je mozne. Odpovednost za obsah se ale muze nest i rovine moralky a slusneho chovani, tedy dale nez je striktni hranice zakona. Takze pokud jsem napsal, ze clenove sanhedrinu odpovidaji za obsah, myslel jsem treba i jen moralni odpovednost na kterou nejaky novy zakon nemusi mit zadny vliv.

Ale za Sanhedrin hovorit nemohu.

[ Parent ]
 
 
To je pak něco jiného. (none / 0) (#16)
Guy Peters 28.04.2005 16:37:57 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

A krom toho je Sprcha postavena na samosprávě, Sanhedrin za zvratky neodpovídá.

[ Parent ]
 
 
A kdopak (none / 0) (#17)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.04.2005 17:11:34 MET
(User Info)

se nám to dovolával regulací, když tu byl problém s mnohočetným neckarem?

Samoregulace je cíl, to bezesporu.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Zase směšujete právní odpovědnost (none / 0) (#18)
Guy Peters 28.04.2005 18:02:51 MET
(User Info) http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/

se starostí o čitelnost.

[ Parent ]
 
 
Nazval bych to jinak (none / 0) (#58)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 29.04.2005 06:10:19 MET
(User Info)

já to spíš neodděluju.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Konecne prvni pravda. (none / 0) (#48)
JN 29.04.2005 01:21:29 MET
(User Info)

Jenze s klanskou hubou v bahne, nejsou prilis vhodne podminky si delat naroky na rady, jak neco provozovat.

[ Parent ]
 
 
Neremca jen Peters (5.00 / 8) (#7)
Elvis Has Entered the Building 28.04.2005 14:59:43 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Treba Ivan a Husita taky remcali, a kdybych si myslel, ze Sanhedrin k necemu je, remcal bych taky. Ale ja uz jen nevericne sleduji zdejsi sebeobetovne usili o intelektualni cistotu Sprchy. Kdybych nektere neznal osobne, myslel bych si, ze je to banda hysterickych psychopatu z materske skolky. Nedokazu pochopit, ze to same pidi-osazenstvo se temer dva roky po padu “stare” Klabackovy Sprchy stale hada o ty same pietzschoviny.

Rada z nich zrejme podleha iluzi, ze po sobe hazeji nadobim doma v obyvaku, jinak by si nemohli delat takovou ostudu. Mozna by vsichni meli zmenit nicky a zacit od zacatku, nebo misto Sprchy nainstalovat Wolfenstein Enemy Territory a vzajemne se chvili trhat granaty a pancerovymi pestmi, mozna by toto team-building exrecise upevnilo vztahy.


[ Parent ]
 
 
Tolik chvály najednou .... :-))) (none / 0) (#8)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.04.2005 15:03:37 MET
(User Info)

 

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
asi bych si (none / 0) (#10)
andyo 28.04.2005 15:06:49 MET
(User Info)

taky měla posypat hlavu popelem, máš recht.

[ Parent ]
 
 
Elvisi, (none / 0) (#13)
Ales Zeman 28.04.2005 15:36:00 MET
(User Info)

pro mě jsi vskutku zaskóroval novotvarem "pietzschoviny". To je moc hezké slovo, do kamene tesat či alespoň patentovat. Připomeme jak Nietzscheho, tak i za Protektorátu neblaze proslulý Petschkův palác. Souhlas i s Tvým hodnocením "bandy hysterických psychopatů z mateřské školky".


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Proti ničemu jsem neremcal (5.00 / 1) (#15)
Ivan 28.04.2005 16:06:19 MET
(User Info)

Známkování je mi docela ukradený. Stížnosti kvůli hodnocení přenechávám kovbojům.

[ Parent ]
 
 
Hlavne (none / 0) (#49)
JN 29.04.2005 01:24:17 MET
(User Info)

si to pamatuj. Zatim moc slibu od nacelnika "schliple pero" a skutek utek.

[ Parent ]
 
 
Raději na sebe moc neupozorňujte (3.66 / 3) (#63)
Ivan 29.04.2005 08:50:12 MET
(User Info)

Podobnou přezdívku by jste si za svůj projev v poslední době mohl velice snadno vysloužit sám.

[ Parent ]
 
 
Nacelniku, (5.00 / 2) (#68)
JN 29.04.2005 14:20:56 MET
(User Info)

nemusite mit obavy. O zamestnani neprijdete a Vase role v napadani jinych je take stale v zive pameti. Nejlepsi ale bylo, kdyz jste si to zde naoko rozdal s Vodnikem. Tam ta prezdivka zacala.

Me slo vice o to, jestli projevi sympatie nacelnik "dvoji perko" (jiste jenom median pero se pocita) pod obojim a Vas virtualni pohunek a poslicek vsech. Delam si tri carky za positivni reakci.

To vite, musim si udelat poradek v zaznamech o tom znamkovani, protoze to asi bude potreba.

[ Parent ]
 
 
A to v Arizoně pořád ještě žijou Apačové (3.00 / 2) (#69)
Ivan 29.04.2005 15:11:56 MET
(User Info)

Tvrdíte vždy, když Vás někdo utře, že to bylo úmyslně?

[ Parent ]
 
 
Michaelo, (none / 0) (#9)
andyo 28.04.2005 15:04:59 MET
(User Info)

nešlo by změnit název tvého příspěvku, jsem ze staré školy a poněkud mne to, jak bych to řekla... vadí.
Díkes.

 
 
Uz to mas. (5.00 / 1) (#11)
Michaela 28.04.2005 15:13:43 MET
(User Info)

nejdriv jsem to chtela nazvat Jak dal se "zpicenymi lidskymi pravy" na Sprse , ale pak mne napadlo, ze to neni presne ta zmena, kterou si chtela :))).

[ Parent ]
 
 
:))) ty jsi numero (none / 0) (#12)
andyo 28.04.2005 15:14:53 MET
(User Info)

ale rozesmála jsi mne.
Už se těším, až budeš v Praze.

[ Parent ]
 
 
Nemyslím že je třeba cokoliv měnit (none / 0) (#14)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 28.04.2005 16:04:00 MET
(User Info)

protože se prostě nezavděčíme.


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

 
 
Sanhedrin je dobry institut (5.00 / 4) (#19)
magnus maximus 28.04.2005 18:03:48 MET
(User Info)

to se pozna podle toho, ze mi nevadi...idealni je, kdyz  establishment ci aparat vetsinu sve energie spotrebuje na udrzeni sebe sama v chodu-pak nezbyva energie navenek tj. na ovlivnovani okoli ..a tomuto okoli pak nic neva...je to trosku Kafkovske, ale normalni

Pokud jde o nulovani, nejlepe je vynulovat prispevatele, nemyslim censuru, ale to ,ze staci, aby sem nejake pako z Pavilonu Opic , prop.sk. ,ivtt.net  atd. neco placlo a hned se setka s vymytacskym agresivnim procesem MM...nikdo to dlouho nevydrzi.... lonsky osud ivtt je toho dukazem.

Hodnoceni zachovat! Jestlize by me tu a tam nejaka intoska nepodrbala svejma petkama za usima, byl bych depresivni, a odskakala by to moje psychoanalyticka!

 
 
Opatrný souhlas (none / 0) (#20)
Prokop (pkrasny@aol.com) 28.04.2005 18:05:42 MET
(User Info)

ale zacházejte vopatrně s tím pakem:)))))

[ Parent ]
 
 
Pavilon Opic (none / 0) (#21)
magnus maximus 28.04.2005 18:16:22 MET
(User Info)

tvori stworas idiots..tj. paka.

Jiste, ze tam z nejakych filantropickych pohnutek neco prohodi treba Don Quijote, nebo Sysifos nebo aj MM..tj. ne paka.

[ Parent ]
 
 
Vím a chápu (none / 0) (#22)
Prokop (pkrasny@aol.com) 28.04.2005 18:22:06 MET
(User Info)

to byl takovej vtípek, nic jinýho:)

[ Parent ]
 
 
Jde o to, MM, ze (4.66 / 3) (#23)
Michaela 28.04.2005 18:28:32 MET
(User Info)

se tady periodicky zmahaji vlny odporu a zacne se tu sermovat elitarstvim a nerovnymi pravy apod., nebot:

Vsichni ucastnici Sprchy, kteri se ucastni hodnoceni komentaru maji urcite prumerne hodnoceni svych komentaru, ti kteri to hodnoceni maji velmi nizke (nebot casto dostavaji 1 a 0, parametr je nastaven velmi mirne)
  1. ztraceji sami 0 disponovat, tedy nulovat komentare (resp je presunovat do skrytych komentaru, pokud jim nekdo neda vyssi hodnoceni)
  2. nemaji moznost komentare, ktere jsou v kategorii skrytych komentaru vubec cist
For je v tom, ze clenove sanhedrinu jako vyvoleni mezi vyvolenymi ;))) (upozornuju, ze  sanhedrin je pristupny dalsim dobrovolnikum) mohou nulovat a mohou videt skryte komentare bez ohledu na "vysi sveho konta". Puvodne to tak bylo proponovano takto, protoze jsme dle pravniho poradce Pitriska byli pravne zodpovedni za obsah serveru, coz uz nejsme.

No a nekteri se tady domahaji svych prav a rvou, ze je to nesparvedlive a ze to se to nekterym rozdavaj 1. Obcas jako dnes, na nas spolecne vyjou jak sakali, aby na zaver, unaveni dnem, vsichni prohlasili, ze jim je to vlastne sumafuk, ze oni jen tak cvicej hlasivky, jako abychom nevysli ze cviku.

No a ve chvili nejvetsi krize jsem si rekla, ze todle nemame zapotrebi a navrhla jsem tedy sirocedemokraticke hlasovani o tomto sanhedrinackem privilegiu. Takze tak, a ted maximalni magnusi rad.

[ Parent ]
 
 
Joooo taaak (5.00 / 3) (#24)
magnus maximus 28.04.2005 20:56:02 MET
(User Info)

konecne to trochu chapu...z duvodu toho,ze je mi fuk kdo si co o me mysli, v tom duchu, ze kdo mi da jednicku nebo nulu sam sebe usvedcuje z blbosti, a tak me tedy nemusi zajimat...z tohoto duvodu jsem po synkretismu nulovani v diskursu Sprchy nepatral...takze jsem nevedel vo co GO.

takze je to jasnacka, v duchu meho predchoziho prispevku o nulovani ne prispevku ,ale prispevatelu...tj.... Pokusne zrusit moznost nulovani pro kohokoliv, zvlast if se neruci za obsah,a nepohodlne blbosti nicit v diskusii!

Jednicky musi stacit. Ev. zverejneni prumeru taky musi stacit, aby se kazdy sam chytil za nos.Vsichni jsou soutezivi, aniz si to priznaji...haha

I TAK BUDE SRANDY A PODEZRENI Z PAKTOVANI A KLANOVANI DOST A DOST. Je snadne napsat nekolik presne mirenych prispevku ku jednotlivym nazorovym skupinam zde.... a rozhadat je o hodnoceni, spojit je v jejich hodnoticich konsensech do klanu, .....kazdy, komu to trochu mysli, muze byt identifikatorem klanu, aniz si to sam klan uvedomi, a tento puvodce stojici na klany a experimentujici s nimi, zadne nuly nepotrebuje, ba co vic- bude mit same petky! ...to je fakt prca,a nekdy dobra vec... chvili jsem tak rozkejval se slecnou EMMOU BOVARY slovenske narodovce na prop.sk

Je to velmi zajimave.

Demokracie je o tom ,nerusit recove proudy {jdouci od nekud nekam} a vlastni pribehy kazdeho ze subjektu, nejakym ultimativnim zpusobem. Nikdy bych nedal nekomu nulu...ukonceni casti reci. Ukonceni jako takove, tj. ona nula, je taky recovym prostredkem, ale jen diky zvlastnimu pravidlu, ktere postuluje JINY diskurs.Empajrovy diskurs. Jakoby Ukonceni a Vynulovani nebyly z tohoto sveta!!!Nikdo nesedi na empajru, pac zadny empajr neni, jak by rekl pan Tomas. Nulovani muze byt projevem slabosti. Staci otevreny souboj pribehu!! Za pul hodiny ostre diskuse se leckdo zhrouti a ma komplezy ,ale ne pocit nerovnosti.

ad mazani....Stwora mi maze prispevky..to je prece obraz jeho slabosti a vypovida to o jeho Pavilonu vic, nez by chtel.
 Krome toho mu vrazim bejsbolku do prdele.

[ Parent ]
 
 
ty jsi satan (none / 0) (#26)
andyo 28.04.2005 21:04:45 MET
(User Info)

 
"tento puvodce stojici na klany a experimentujici s nimi, zadne nuly nepotrebuje, ba co vic- bude mit same petky! .." - teď se všichni budou snažit psát co největší blbosti a naštvat co nejvíc lidí, aby nevypadali jako ti rozvraceči a manipulátoři.
Některý už to pochopili v předstihu a dělaj co můžou, aby ze sebe to podezření setřásli:))

ze Stvůry si nic nedělej, Liška Psí mi dala odkaz na jeho skvělý článek o ekonomickém rozvrácení našeho prosperujícího ČSSR a tak jsem tam vlítla, přečetla a napsala mu pár větiček. Vlastně jen jednu. Velmi slušnou. Hledal autora toho článku, tak jsem mu jen poradila, že dotyčný autor i s celou svou rodinou spáchal před 60 lety sebevraždu. A příspěvek nikde. Asi ho má chlapík pověšenej ve Stwůřišti na dveřích a střílí po něm z pětačtyřicítky.

[ Parent ]
 
 
kdyz uz jsme u te schiiizy (5.00 / 1) (#27)
magnus maximus 28.04.2005 21:23:27 MET
(User Info)

tak rozhodne nejsem satan, ale Faust! resp. chtel bych byt Faust....porad lepsi nez byt letadlo, nebo chodit po Bohnicich  a hrat si na papinak.

Pokud jde o psani blbosti....blbost snad nemuze nikoho nastvat, veskrze inteligentni sprchaaarstvo prece na blbost nereaguje, nebo rychle privadi do paradoxu a smesnosti.

[ Parent ]
 
 
no nevím, (none / 0) (#28)
andyo 28.04.2005 21:29:24 MET
(User Info)

Faust, mne tedy ta postava nijak nefascinovala. Měl fakt problémy.  
Kromě toho Faust se jmenuje každej druhej kocour:)

[ Parent ]
 
 
no, tak ty kocouri se holt menujou blbe (none / 0) (#30)
magnus maximus 28.04.2005 21:37:24 MET
(User Info)

i kdyz jedna moje roztomila znama ma dokonce pudlika, co se menuje Faust...ta fakt nevi , kera bije

jo ..Faust je BOOOZI postava..je to o prekracovani dosazenych mezi az DO KONCE. ..a taky o tom, ze jen "druhy" nas muze zachranit pred peklem..."SPASEN SKRZE DRUHEHO BUDES"viz. MM. Sebrane spisy,dil 356. kap. 1

[ Parent ]
 
 
No vzhledem k tomu (none / 0) (#77)
Yenya 01.05.2005 18:50:00 MET
(User Info)

ze rceni o jadru pudla pochazi prave z Fausta, tak me to docela pobavilo -- povazuju to za docela dobrej for :-)))

Asi mam nejakej zvracenej smyslu pro humor.

H.

[ Parent ]
 
 
Hezké, ale teoretické (5.00 / 5) (#34)
jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 28.04.2005 22:10:12 MET
(User Info)

v každé hospodě se občas stane, že je nezbytné něhoho vyhodit a tím násilím přerušit jeho řečové proudy. Ničit nepohodlne blbosti v diskusi, ha, ha! Zkusil jste někdy diskutovat např. s autistickým kolovrátkem? Zničíte tím akorát diskusi samotnou, zaplevelíte ostatní diskuse a otrávíte celý lokál.

Pokud má tenhle server nějak vypadat, možnost zlikvidovat likvidační příspěvky (likvidační směrem k alespoň elementárně normální diskusi) tu musí být. A protože na to, aby fungovala samospráva je diskutujících málo, holt jsou tu matky a otcové zakladatelé, kteří jsou si rovnější.

Já osobně jsem pro to kraviny, urážky a provokace a jejich šiřitele ignorovat dokud to jde, a když už to nejde, tak se s nimi nemazlit.

Už to tu ale bylo probráno snad stokrát, fakt se divím že se o tom pořád dokola rozkládá. Tečka.


------------------------------
Jezovec jsem, a jezovec budu.

[ Parent ]
 
 
Take hezke! (5.00 / 1) (#42)
magnus maximus 28.04.2005 22:56:13 MET
(User Info)

ale, rekl jsem "zkusmo" zrusit nulovani, na nejaky cas, pak se vyhodnoti cetnost vyskytu autistu a blbosti rychle nezvladnutych {neodrazenych} v diskusi. I ono "ignorovani" je diskusni krok. Je dobre, ze jste to zminil.

Otcum zakladatelum a matkam zakladatelkam by mela stacit
 Pametni deska v Sini tradic.

[ Parent ]
 
 
Jakožto umírněný monarchista (5.00 / 3) (#25)
Jarda z Pisku 28.04.2005 20:58:11 MET
(User Info)

elitářství vítám. Sanhedrin by se IMO neměl dát kverulanty zviklat, já jsem pro pevnou leč laskavou ruku, což závislost na mojo vylučuje.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
To není za souhlas. (none / 0) (#29)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 28.04.2005 21:33:57 MET
(User Info)

To je za excelentní pregnantnost.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
i Vy monarchisto (none / 0) (#31)
magnus maximus 28.04.2005 21:43:35 MET
(User Info)

takze lidi se maj bat pana Boha  a pana krale?......hovno !

[ Parent ]
 
 
Každý ať se bojí nebo nebojí čeho chce (none / 0) (#32)
Jarda z Pisku 28.04.2005 22:01:41 MET
(User Info)

Já žádný strach nepropaguju.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
no, tak to jste velmi umirneny monarchista (none / 0) (#35)
magnus maximus 28.04.2005 22:16:51 MET
(User Info)

..znam par lidi ze Stavovske unie a reknu vam, serou me hlavne ti nizsi paslechtici s patituly s plnou hubou kecu o tom jak ma kazdy mit svoje misto v Radu,ktery se prej osvedcoval, nebejt liberalu a Zidu tak s Bozi pomoci vladneme dodnes, a mame zdedene statky, poddane, uctu, kamose v Cirkvi.... .."jsme vrchnost"..citite v tom tu nerovnost ???

elitarstvi je dobre, ale musi mit zdroj ne v Radu, ale ve vlastnich silach,a v prostredi nazkalenem apriorni nerovnosti,zavislosti, poslusnosti atd...

[ Parent ]
 
 
Vždyť to říkám, ne? (none / 0) (#40)
Jarda z Pisku 28.04.2005 22:48:32 MET
(User Info)

Osobně nemám, pokud vím, žádné předky s modrou krví a ani se mezi šlechtu necpu. Vážím si jedině aristokratů ducha a k těm už teprve nepatřím. Ale věřím, že existuje něco jako Řád a že můžeme jednat buďto v souladu s ním nebo proti němu. A někdy jsou v souladu s Řádem konzervativci, jindy liberálové a jindy třeba i socialisti. Na židovské spiknutí nevěřím, takže mám o problém k řešení méně.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Prosim Vas nehadejte se tu jako v obecne skole (5.00 / 1) (#33)
Milos 28.04.2005 22:08:07 MET
(User Info)

Ve srovnani s jinymi fory je Sprcha at jiz se Sanhedrinem nebo bez nej porad jeste cteni hodna, nekdy snad preintelektualisovana, ale to se da snadno snest. A komu se tu nelibi, ten muze klidne presedlat a angazovat se ve Zvedavci nebo jinem webu. To znamkovani povazuji pochopitelne za nesmysl uz jen z toho duvodu, ze nejsme v te obecne skole. Osobne jsem rad, ze ta Sprcha funguje a kdyz si tu a tam nekdo s nekym vjede do vlasu, tak to take neni zadna tragedie, pokud je to v mire slusnosti.

[ Parent ]
 
 
znamkovani (none / 0) (#46)
Astr 29.04.2005 00:25:55 MET
(User Info)

uz nadelalo tolik zla, ze by konecne melo byt zruseno!
Ano Milosi
To znamkovani povazuji pochopitelne za nesmysl uz jen z toho duvodu, ze nejsme v te obecne skole.

[ Parent ]
 
 
No hlavne (none / 0) (#47)
JN 29.04.2005 01:10:23 MET
(User Info)

zla v tom vesteni, ty filuto. Ja osobne se budu primlouvat za utuzeni rezimu, nez se karajici rozumbradi nauci chovat jako dospeli.

[ Parent ]
 
 
JN (5.00 / 1) (#50)
Astr 29.04.2005 02:38:04 MET
(User Info)

kdo je tu filuta?
prectete si po sobe co jste napsal:
Ja osobne se budu primlouvat za utuzeni rezimu, nez se karajici rozumbradi nauci chovat jako dospeli.

to myslite treba Boutrose?

kliknul jsem si na skryte komentare

od prosince bylo vynulovano cca 30 commentu!!! a ON se podilel na vsech!
je tu hlavnim cenzorem?

co je zavadneho treba na tomto nulovanem?

Momentálně tu je (0.00 / 1) (#257)
Ales Zeman 18.01.2005 23:32:32 MET
(User Info)  

minus 14 C. Well, 7 F je 13.8 C, tak je tu asi jako ve Fishkillu dnes ráno.

Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)



Neslo by to JN prestat se vyzivat v premire jinotaju a jit podle rady kterou udilite jinym?

....nez se karajici rozumbradi nauci chovat jako dospeli.


mimo jine
prave to bodovani,  nulovani-jednickovani  znamkovani vubec = je take jednim z duvodu, proc  je lidi na Sprse tak malo!

[ Parent ]
 
 
Vestce (none / 0) (#51)
JN 29.04.2005 03:26:48 MET
(User Info)

Ty jsi posledni co muze udelovat rady ohledne jinotaju, ale cist po sobe by jsi mel jistojiste nekolikrat. Vim, ze Vas zajimaji mladsi rocniky, ale Vam jako hostovi, potom co dela Boutros nic neni. Navic jak je to s tim znamkovanim je, se nemusi zrovna lidi, kteri nevi kde jsou, vychloubat. Znamo jiz delsi dobu.

Pokud ovsem chces sve rady zkusit uplatnit, je mozne vysvetlit stworovi co je cenzura. Me ale bude stacit, pokud se znalci Fsecka potichu sveri, ktery genius prisel s tim napadem vytvorit stworovo panoptikum. To mimochodem neni jinotaj.

[ Parent ]
 
 
ale Vam jako hostovi, potom co dela Boutros (none / 0) (#53)
Astr 29.04.2005 03:59:49 MET
(User Info)

ale Vam jako hostovi, potom co dela Boutros nic neni.

Navic jak je to s tim znamkovanim je, se nemusi zrovna lidi, kteri nevi kde jsou, vychloubat. Znamo jiz delsi dobu.


No comment:-)


Pokud ovsem chces sve rady zkusit uplatnit, je mozne vysvetlit stworovi co je cenzura. Me ale bude stacit, pokud se znalci Fsecka potichu sveri, ktery genius prisel s tim napadem vytvorit stworovo panoptikum. To mimochodem neni jinotaj.


Zde jste opet mimo!
Otazku smerujte nekomu jinemu jinam.
Naposledy pokud pamatuji se tu mluvilo o  Stworovu  Zvedavci v souvislosti odhalovani kdo a jak casto chodi ci prispiva do  Zvedavce. Tehdy doslo k "odsouzeni" Vodnika.
 To pokud ve svem dalsim jinotaji vyrazem Stworovo panoptikum minite  Zvedavce.
Jestlize pan Stwora vydava take panoptikum -nevim.

Mistrem jinotaju zustavate (samozrejme IMHO )a bohuzel nic jineho nemohu nez na nesrozumitelne texty- nereagovat-neodpovidat!

[ Parent ]