Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Na vděčné téma
gogo
27.06.2005 11:23:40 MET
(Co se píše jinde/Svoboda slova)
Kritické poznámky ke Zprávě o projevech antisemitismu -
Česká republika 2004
Michal KretschmerAutor rozebírá některé části zprávy a polemizuje s ní.

 
 

http://www.katolikrevue.cz/fronda/kriticke_poznamky_ad_zprava_fpa_michal_kretschmer.htm

Není to nijak zásadní dokument, ocituji pouze závěr:
"Zprávu je nutné považovat za nebezpečnou, protože směřuje k potlačení svobody slova kritizovat Židy, a to i v oprávněných případech, a sugeruje výlučnost jejich postavení a utrpení.
"

a dovolím si vlastní komentář, že z mého hlediska je označení "nebezpečná" poněkud přehnané.
 

>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Takže citace ze hry? by gogo
- a ouhle by v neckar
- Budžes, Rusáci a komunisti by Postava do jazzu
- Podobně kritické.. by gogo
- Ano, zcela souhlasim gogo by Michaela
- ...že Rusáci a komunisti jsou svině... by gogo
- Zazněla oprávněná kritika, by gogo
- moroni mormoni by HUSITA
- uz jsou spocitani by vodnik007
- Ještě jsem se k tomu vrátil... by Alex Juchelka
- tak to sou kecy by magnus maximus
- Treba se najde by japout
- Možná, kdybyste si ucelil... by Alex Juchelka
- slovo tolerance asi neni pro buddhismus by magnus maximus
- To je právě ono, by japout

Related Links
- http://www.katolikrevue.cz/fro nda/kriticke_poznamky_ad_zprava_fpa_michal_kretschmer.htm
- More on Svoboda slova
- Also by gogo

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Na vděčné téma | 211 comments (211 topical, 0 editorial, 31 pending)
 
 
hahaha ten Kretschmer je ale veleduch (5.00 / 1) (#1)
magnus maximus 27.06.2005 17:10:21 MET
(User Info)

jestli  tu je  neco nebezpecneho tak sam Kretschmer tomu svymu kantolikrevue.cz/fronda/  haha, povazte, FRONDA!!!, hahaha

blbejsi koment ....,ze antisemitismus neni antisemitismus a ze se tedy Zide se svou zpravou mylii a jsou nebezpecni svobode slova.... jsem snad nevidel

kretschmer je sam esenci toho, jak antisemitismus postupuje nasi spolecnosti, toho, co zprava Fora proti antisemitismu popisuje.

Zprava kritisuje narustajici negativni vymezovani spolecnosti proti Zidum, skrze ruzne predsudky, falesne obvineni, hist. resentimenty, soucasnou protiiz.a protizid. a revision. ideologii,..... ale veleduch z Frondy haha rika de facto:
- Iz. je sice dilem zidu ale "popirani prava na ex." neni antisem nazor!!!
-tuto neni mysleno na vsechny Zidy, ale jen na Iz. tj. zadny antisemi ,tak kliiid
- tuto zas neni mysleno na vsechny Zidy ,ale jen na bolseviky, tj zadny antisemi tak  kliiid
-vy Zidi jste sice v cele bezboznych aktivit  a chcete znicit kulturu..ale to neni antisemitismus tento nazor, tak kliiid
  •  hrabivej zid je v bibli, tak ticho!
  • nackove nemaj radi i jiny a nejen Zidy, tak neskuhrejte!
  • ze NG vykopla asimilovany Zidy z ceskyho naroda? co by ste chteli...ta asimilace byla dycky podezrala...vsak vas zname- samej Dreyfus!!
  • jak to, ze chcete vomluvu vod nemcu, kdyz jste se neomluvili za premluveni rimanu k poprave jezise...co je nam kantolikum do toho, ze vam popiral smysl dejin, a ze jste nemohli udelat nic jinyho!
Jen rozdelovani a oddelovani Zidu a zbytku, taktez oddelovani Zidu mezi sebou...podle kriterii kantolika
 Skrtani sjednocujici kategorie "antisemitismus".
  Zakladni Kretsch. poslani je :

"Vy zidi jste kazdej jinej, s kazdym mame  v planu uplne jiny sonderbehandlung, protoze nam kazdej vadite v necem jinem."..a ze jste se kdysi, vsichni bez rozdilu, sesli v plynovejch komorach ,je jen nahoda..nebudte stiihove..antisemi nejni!!!

Vrchol vseho je srovnani potratu, obeti komousuu a nacku

 a pochvala blbe stranky ivtt, kterou ja fakt znam jako svy boty..se slovy "je legitimni zkoumat, zda vliv Zidu odpovida jejich pocetnimu zastoupeni......."..uz toto samotne staci podle meho na ranu pesti do xichtu..nebot tato veta vedla primo do Auschwitzu !

 
 
magne, (none / 0) (#2)
Ales Zeman 27.06.2005 17:21:44 MET
(User Info)

bohužel nemám ponětí, kdo je ten autor. Mluví za katolickou církev či za Frondu, kterou též neznám, nebo jsou to jeho vlastní názory? Kantolík pak dle Vás je kdo?


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
pane Zemane (none / 0) (#11)
magnus maximus 27.06.2005 19:31:56 MET
(User Info)

katolik.cz...je platforma ultrakonserv mezi katoliky...jsou proti vsemu modernimu co cirkev prijala a taky samo proti postmoderne a vubec kulture Zapadu tak za posl 300 let

A odpor proti modernite, kdyz pouziva slovo FRONDA tak je smesny , pac fronda bylo protiabsolut. hnuti {fr. 17.stol.}...fronda by mela podporovat zmeny a vyvoj a ne tuhnuti mysleni!

Kantolik je MUJ termin pro blbe katoliky ohanejici se Biblii,viz Kretschm.,  zijici ve starych dogmatech, ktere uz sami katolici opustili. To je ale na dlouhou debatu....kantolikem se clovek rodi..nutna davka silenstvi a fanatismu je tu vzdy, ochotne do kazdeho stouraji a v sireni pravdy jsou horsi nez Svedkove.....mladi kantolici delaji treba toto: kdyz jedete ve vlaku v PRAZDNYM kupe jen s kantolikem, urcite zacne: "Kamarade, myslis, ze by sis tu tasku mohl dat nahoru z toho sedadla, aby se sem vesli i ostatni kamaradi?"

jinak s katoliky nemam problem,NZ je docela zajimavej,krizovy vypravy taky, davam jim na kostely, zena je katolicka,.....usw.

[ Parent ]
 
 
zase vedle MM, (none / 0) (#13)
v neckar 27.06.2005 19:37:03 MET
(User Info)

a co zidi, myslim ty orthodoxni ? Co chcetete delat snima, poslat je do Auschwitzu?

Zidovska obec jiz byla Ceskem odskodnena ale katolicka cirkev na navraceni ukradeneho majetku a odskodneni stale ceka

 :-(((((((((((

[ Parent ]
 
 
neckaaaru (2.00 / 1) (#18)
magnus maximus 27.06.2005 19:50:44 MET
(User Info)

prestante plaacat....podivejte, venku je hezky, sbalte nakou babu, pokud mozno katolicku, povalte ji nekam na traavnicek a preriiiznete....tak nak se mi zda, ze Vam to chybiii, a ze mluvite z cesty!

pozn....slecnu sbalite na kostku cukru namocenou do absinthu , zapalenou a roztavenou na lziici a pak vylitou do pul deci absinthu a vychlastanou....to zabiiraa,jinak nevim co by Vam mohlo pomoct!

az toto udelate, celou vetou nahlasite vysledek, OK?

[ Parent ]
 
 
no, katolická církev by žádný majetek mít neměla (5.00 / 3) (#22)
andyo 27.06.2005 19:54:29 MET
(User Info)

takže by měla být velmi vděčna za to, že jí byl ukraden. Františkáni a tak...copak to mají v regulích?

Neměl jí být majetek ukraden, sama ho měla rozdat potřebným. Poslední biskup dánský a tak... pořád to platí, i když se to všude blýská zlatem.

[ Parent ]
 
 
Andy placas hlouposti, (none / 0) (#37)
v neckar 27.06.2005 21:38:44 MET
(User Info)

kdyby ceska vlada vratila ka. cirkvi ukradeny majetek tak by knezi prestali byt  statnima zamestnanci a ty a ostatni cesi by jste platili nizsi dane.

Nebo chces aby knezi to delali jako rabini a  vybirali od kazdeho obcana  20% z prijmu?

[ Parent ]
 
 
klidně, Neckaři (none / 0) (#39)
andyo 27.06.2005 21:40:36 MET
(User Info)

i když myslím, že se platívaly desátky, ne dvacátky.

[ Parent ]
 
 
dvacaaatek je 5 % (none / 0) (#56)
magnus maximus 27.06.2005 23:43:59 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
a no jo, vidíš (none / 0) (#57)
andyo 27.06.2005 23:45:24 MET
(User Info)

máš recht. Kruci. :)))
ty jsi ale šťoura. Že ti dám jedničku?

[ Parent ]
 
 
nahodou si to pamatuju (none / 0) (#61)
magnus maximus 27.06.2005 23:48:54 MET
(User Info)

pac se sam snazim vic na danich neplatit, at si klausici a spidliici
 vyserou voko

[ Parent ]
 
 
kromě toho, (none / 0) (#43)
andyo 27.06.2005 22:01:44 MET
(User Info)

ukradený majetek už z valné části vrátila a daně jaksi menší nejsou.
Tady asi zakopaný pes nebude.

[ Parent ]
 
 
magne, děkuji za podrobné vysvětlení, (none / 0) (#19)
Ales Zeman 27.06.2005 19:52:32 MET
(User Info)

abych se přiznal, já jsem ten dlouhý text Kratschmera nedočetl, neb jsem tam narazil na několik hovadin, které mi další čtení znechutilo.

Též se domnívám, že katolická církev by se měla reformovat a to značně. Z toho důvodu mám rád třeba názory Hanse Künga, i když z jeho spisů znám jen nepatrný zlomek. Moc se mi líbily jeho Dějiny katolické církve.

Též ostatní světová náboženství by asi bylo dobře reformovat, neb bigotníci a dogmatici se najdou všude a rostou jako houby po dešti. Shoduji se s Vaším názorem ohledně podpory změny a vývoje světových náboženství.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Jo Hanse Kunga znaaam (none / 0) (#23)
magnus maximus 27.06.2005 19:56:59 MET
(User Info)

je fakt dobrej katolik, vzacnej druh.......ja cetl ale jen Krest. a Islam    a      Krest. a Buddhismus

[ Parent ]
 
 
Zemane, kdyby nebylo katoliku (5.00 / 1) (#51)
v neckar 27.06.2005 23:29:29 MET
(User Info)

tak bys nemel o cem psat a Giotto co malovat.  Mam na mysli ten tri-sedmo dilny tasemnicovy trachtat, ktery je jako, kdyz si pes honi ocas. Furt jedno a to same a dokola. Hlavne ale, ze se to Butrosovi libilo a mozna, ze se ted nekde skryva pobliz Asissi v jeskyni :-))))

[ Parent ]
 
 
Vážený pane Neckari, (none / 0) (#98)
Postava do jazzu 28.06.2005 09:24:44 MET
(User Info)

on snad pan Zeman napadá katolickou církev jako takovou?

"He who fucks nuns will later join the church"
[ Parent ]
 
 
Kdyz MM neumi o nicem jinem nez o zidech, (2.00 / 4) (#3)
v neckar 27.06.2005 17:26:07 MET
(User Info)

Je to antisemitismus, kdyz da zid zidovi pres drzku?

A co ti madarsti rabini, co kourili cigara s Eichmannem a vybirali mu zidy, ktere poslat do Auschwitzu i kdyz v 1944 bylo skoro konec valky. Nebo Soros, ktery zbohatnul z utrpeni madarskych zidu.

Maxime doporucil bych ti se podivat sam na sebe do zrcadla.
 :-)))))))

[ Parent ]
 
 
Pane Neckáři, (5.00 / 1) (#41)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 27.06.2005 21:54:39 MET
(User Info)

jste si jistý, že jste se nepřepsal? Mělo být v tom titulku opravdu MM? Kdyby tam totiž bylo VN (nebo LN — jak je libo), tak bych s tím napsaným i souhlasil. I s tím doporučením.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Tomáši, (none / 0) (#42)
Ales Zeman 27.06.2005 22:01:11 MET
(User Info)

on se jmenuje Vláďa, tak Lidofky z něho nedělej. Máš naprostou pravdu. Stačilo by zadat do vyhledávání v komentářích heslo "židobolševik" a bylo by to furt na jedno brdo, nejen od Neckáře, ale i od jeho všech inkarnací.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Aleši, (5.00 / 1) (#54)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 27.06.2005 23:35:17 MET
(User Info)

lidofky z pana Neckáře dělat nechci. Už jen proto ne, že denní tisk nekupuju, takže bych ani nevěděl co dělám. Občas se na ta periodika podívám na netu. (Obzvlášť na idnes mají dobrý fotogalerie z módních přehlídek.)

Mě by docela zajímal Tvůj názor na tu současnou situaci na Sprše. Seš člověk, kterej tady upíchl spoustu své práce, a teď se tady hádají pitomci s debilama. Zmiňuji to proto, že i mě v časech největší nasranosti napadla myšlenka úplně svou identitu se Sprchy vymazat. A to sem tady upíchl povětšinou jen texty, které jsem napsal dříve.

Já stále považuji dialog nebo komunikaci vůbec za nejdůležitější topos vlastního uvažování. Nadruhou stranu v sobě mám jakýsi komunikační vzorec, kdy řeknu O.K. my si nerozumíme, tak ČAU.

Sám vím, že tento vzorec je pitomý. Můžu ho rozbít, ale pak bych se taky mohl užvanit k smrti v broskvovinách.

Tak to už jsem u těch vrhaných kamenů.

Problém (můj) je v tom, že témata, či KONTEXT mě nutí k dalším a dalším reakcím (formulacím), které vlastně ještě nemám promyšlené.

Václav Hrabě kdysi napsal ...kdybych měl dospat všechny své nedospánky, už bych se nevzbudil. Kdybych měl poctivě domyslet všechny své příspěvky...
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Tomáši, (none / 0) (#80)
Ales Zeman 28.06.2005 04:10:14 MET
(User Info)

názor na současnou Sprchu mám velmi podobný Tvému.

Byl bych velmi rád kdyby se tu Tvé články a komentáře objevovaly často, jak je stihneš sepsat. Dovedeš psát velmi zajímavě, i když ne vždy všemu rozumím, ale v tom případě já se mohu ptát a Ty mi to vysvětlíš. Tak doufám, že Tvé dialogy a topos Tvého uvažování se tu budou objevovat v míře neztenčené.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Pane Tome nevim o co vam jde? (none / 0) (#53)
v neckar 27.06.2005 23:34:59 MET
(User Info)

Jestli jste chtel rici, ze MM pise politicky korektni lzi a prekrucuje histori, tak to tedy s vami souhlasim.

[ Parent ]
 
 
O co mi jde? (none / 0) (#59)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 27.06.2005 23:45:57 MET
(User Info)

Co píšete jsem určitě říct nechtěl.

Takže pan VN ví, co je historie, nemá rád PC, zato má rád NWO?

Šlo mi o to, pane Neckáři, že když jsem si přečetl Váš příspěvek, tak první co mě napadlo, bylo to zrcadlo, kterým ten Váš příspěvek končil.

Zahlíd sem v tom jistou poesii, tak sem se to pokusil napsat.

O to mi šlo.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Magne, (none / 0) (#4)
Jarda z Pisku 27.06.2005 17:45:37 MET
(User Info)

pokud vím, tak Bakalář tvrdil něco v tom smyslu, že Židé jsou nám inteligenčně nadřazení, to mi nepřipadá jako ekvivalent poslání někoho do Auschwitzu. Taky psal, že máme zkoumat jejich strategii a pokusit se je následovat, což mi taky nepřipadá jako nic samo o sobě zavrženíhodného.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Freiherr Jarda von Pisek (none / 0) (#15)
magnus maximus 27.06.2005 19:44:19 MET
(User Info)

co je na P.B. spatneho a v duchu Protokolu,  a proc jeho kecy o IQ a strategiich hodnych nasledovani povazuju za pokrytectvi, s cilem dostat mezi lidi stare predsudky, jsem psal rok na ivtt...skoda slov

[ Parent ]
 
 
Bakalář (5.00 / 1) (#17)
andyo 27.06.2005 19:46:39 MET
(User Info)

je výjimečný křiváček.

[ Parent ]
 
 
OK, Magne (none / 0) (#21)
Jarda z Pisku 27.06.2005 19:54:15 MET
(User Info)

Nahraju si ty diskuse, kde figuruješ, do svého PDA a ve volných chvílích si v nich budu číst. Protokoly považuju za nehorázný nesmysl, ale Tabu bych si tak příkře odsoudit netroufl, tím méně skutečné úmysly Petra Bakaláře. Jenom si myslím, že se zase bojíme strašidel, která už odešla do zaslouženého důchodu.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Pár poznámek (5.00 / 1) (#92)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 08:40:54 MET
(User Info)

- skutečně si nemyslím, že nesouhlas s politikou státu Izrael je antisemitismus ve smyslu rasismu. Podobně nesouhlas s Paroubkem (nebo v minulosti s odsunem Němců) není antičechismus nebo antislavismus.

"vy Zidi jste sice v cele bezboznych aktivit  a chcete znicit kulturu..ale to neni antisemitismus tento nazor, tak kliiid "
- podobný názor máte Vy na islámkou kulturu, aspoň se mi to tak jeví.

"zda vliv Zidu odpovida jejich pocetnimu zastoupeni...."
Tohle by se ale přece v jiném případě normálně diskutovalo a zkoumalo. Ve Rwandě například vládl jeden národ druhému, početnějšímu. Zkoumá se to i v přírodě, jen tady je to skoro zločin.
Přitom kořeny vlivu jsou zcela racionální a nevidím v tom žádné spiknutí, atraktivitu a tajemnost z toho podle mě dělají právě tyhle obstrukce.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
ad kultura (5.00 / 1) (#96)
magnus maximus 28.06.2005 09:21:47 MET
(User Info)

Zide jsou a vzdy byli soucasti a spolutvurci Zapadni kultury a neni pravda, ze ji chteji znicit, nebo ze by oni byli v cele bezboznych aktivit..o to slo...a tvrdit opak je antisemitska lez!, ktera miri proti jednomu z korenu Zapadu a je velmi nebezpecna pro samotny Zapad, nebot je dusledkem spatneho , zde kantolickeho, pochopeni "co jest Zapad"!

Naproti tomu nekteri  machometi  {a bude jich stale vic nebot se budou radikalisovat a mnozit a imigrovat a narazet na Zapad a globalisaci}  skutecne usiluji a zniceni Zapadu s jeho krestanstvim, a taky s jeho sekularitou , materialismem, demokracii, svetskym pravem atd....pisou a mluvi o tom zcela otevrene a take jednaji....to uz sme tu probirali x-krat

[ Parent ]
 
 
Oni si katolíci (none / 0) (#102)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 09:29:33 MET
(User Info)

třeba představují kulturu trochu jinak, čistě křesťansky a pak to má jistou logiku.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
dokud budou blbnout s takovými ptákovinami, jako (5.00 / 1) (#105)
andyo 28.06.2005 09:50:27 MET
(User Info)

http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A050628_092224_zahranicni_lkr

tak ať na mne s logikou nechoděj:)

[ Parent ]
 
 
Však tady nemá logika co dělat, (none / 0) (#107)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 09:54:31 MET
(User Info)

mě jen šokovalo, když jsem kdysi zjistil, že to ti lidé berou smrtelně vážně.
Dodnes jsem nepochopil, co ta svatost přesně vyjadřuje a jak se pozná. Beru to jako metál im memoriam.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
katolicky ptakoviny (5.00 / 1) (#110)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 28.06.2005 10:42:38 MET
(User Info)

odrazuji modrni lidi od nasledovani jejich "uceni".
Jediny zazrak, ktery by potrebovali, je, ze nekdo bude Papeze brat vazne.
Karol  Wojtyla lital po svete ale celkem se nic noveho nestalo.
Jerry
[ Parent ]
 
 
jo ale kdyz mluvime o kulture a (5.00 / 2) (#106)
magnus maximus 28.06.2005 09:52:39 MET
(User Info)

jsem to MY "tady na Zapade" co mluvime o kulture, tak je potreba videt kulturu v celku-ze Zapadni kultura  vyhradne krestanska nebyla,neni  a ani byt nemuze....ze krest. stejne jako ten zidovsky vliv je mozno povazovat i jen za jakysi asijsky + neoplatonsky import..jen jako jeden ze zdrojuu, a ze jsou tu i jine zdroje kultury..jako anticka filosofie, plna naprosto "bezboznych myslenek" haha,  rimskyy pravo, keltska forma vladnutii, predkrest. mythologie severu aj.

osobne si myslim, ze hlavni je antika+ Zide..takze nevim, kde berou krestani a hl. katolici ten patent na kulturu!

[ Parent ]
 
 
Patent na cokoliv (5.00 / 2) (#108)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 10:00:33 MET
(User Info)

si berou nejrůznější skupiny. Jen je jim třeba neustále opakovat, že by to neměli prosazovat mimo svoji grupu a omezovat tím ostatní. A být u toho sám ostražitý :-)

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
tady na zapade (none / 0) (#116)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 28.06.2005 11:00:25 MET
(User Info)

se "kultura" toci kolem zkreslenych africkych zakladu.
To alespon delaji v Brazilii lepe.
Jerry
[ Parent ]
 
 
Nebyl v tom chudak Pilat (none / 0) (#8)
HUSITA 27.06.2005 18:50:37 MET
(User Info)

nevinne??
neco jako tady soudce musi naparit predepsanou sazbu za X rostlin,pokud porota odsoudi.
Co mel jineho delat,aspon nejaky poradek ve state tehdejsi zidovske bandy farizeju musel bejt:-)))))

 
 
Někteří autoři zprávy jsou asi přecitlivělí (none / 0) (#10)
andyo 27.06.2005 19:26:25 MET
(User Info)

ale " kritické poznámky" jsou neskutečnou směskou typicky katolické nadřazenosti, s kterou dokáží příslušníci a zejména hodnostáři církve obecné okecat všechno na světě, počínaje "ukřižovali jste nám Kristapána" a konče " potřebujeme paláce, abychom mohli konat dobro".  

 
 
Katolická nadřazenost (5.00 / 1) (#81)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 07:41:48 MET
(User Info)

Bohužel oni v tom nejsou nijak výjimeční, přesvědčenost o své JEDINÉ PRAVDĚ a její vlastnictví k tomu vede skoro spolehlivě.
Na katolíkrevue se chodím sem tam dívat taky proto, abych si vždycky osvěžil paměť a podíval se, jak to vidí ultrakřídlo. Takový pan Semín třeba - to je kousek.
Ale tihle se najdou v každém hnutí, to není nic neobvyklého.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
V našich zeměpisných šířkách (5.00 / 2) (#12)
cnemo 27.06.2005 19:36:28 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

bych se spíše obával devastujícího vlivu katolické církve, než vlivu Židů. Katolická dogmata např. v sexuální ovlasti u nás jen generují lidské neštěstí (matky devíti dětí, psychicky zmrzačení celibátníci...), ale je jen otázkou času, kdy se počet obětí takových to dogmat např. v Africe přiblíží počtům mrtvých v 2. světové. Navádění k pohlavnímu styku bez ochrany v místech silně zamořených AIDS (ještě pod pohrůžkou) by měl být trestný čin s horní hranicí trestní sazby doživotím.

Co se týká Židů, jejich účelové zneužívání holocaustu se jim krutě vymstí. Když vidím pravidelné, zblblým státem organizované, sebemrskačství na německých televizích, kde jsou hlavními hrdiny Hitler, Goebbels a anonymní Žid v pruhovém saku za drátem, je mi na nic. Aplikace židovského učení, že rod může za zločin až nevím do kolikátého kolena rozhodně nepatří do 21. století. Vždyť v té době ještě mnohdy nebyli na světě ani rodiče dnešních mladých Němců! A neustálé "odškodňování", to je opravdu nehoráznost. Je to jako my bychom požadovali po Švédsku odškodnění za 30-tiletou válku! Bohužel se jim to všechno vrátí při první větčí společenské turbulenci, Židé propásli příležitost stát se řadovými občany.

 
 
cnemo, Cesko nutne potrebuje (4.50 / 2) (#14)
v neckar 27.06.2005 19:42:37 MET
(User Info)

matky s deviti detmi, jinak tam vymrete, myslim Cechy.

Za to ostatni vam dam 5 :-)))))))

[ Parent ]
 
 
To jste na omylu (5.00 / 1) (#27)
cnemo 27.06.2005 20:05:43 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

Česko potřebuje matky tak se třemi, maximálně čtyřmi dětmi. Je-li jich výrazně víc, není síla děcka normálně vychovat.

[ Parent ]
 
 
Podle toho (5.00 / 1) (#28)
Prokop (pkrasny@aol.com) 27.06.2005 20:09:03 MET
(User Info)

jakou má matka sílu v ruce:)

[ Parent ]
 
 
jsou chvíle, (5.00 / 2) (#29)
andyo 27.06.2005 20:10:09 MET
(User Info)

kdy i jedno je moc. Například tři dny před vysvědčením :))

[ Parent ]
 
 
Tady se ještě říká, (5.00 / 2) (#32)
Ales Zeman 27.06.2005 20:16:34 MET
(User Info)

malé děti, malé problémy, velké děti, velké problémy. Ohledně vztahů s mým synkem plně platí, co kdysi napsal Mark Twain:

When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years.



Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
Sem byl svědkem (5.00 / 1) (#34)
Prokop (pkrasny@aol.com) 27.06.2005 20:24:51 MET
(User Info)

jak si holka s dvěma miminama stěžovala na pleny a krmení a tak.

Vedle ní seděla jiná a ta měla tři teenagery:

"You are lucky to deal with diapers - my problems are driving, sex and alcohol."

It never gets any better - just different.

[ Parent ]
 
 
Nakonec si radši připomenu (none / 0) (#35)
Ales Zeman 27.06.2005 20:33:30 MET
(User Info)

ty radostnější okamžiky a pro mé děti dnes platí, že nyní již nám dělají povětšinou radost.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
[ Parent ]
 
 
jedno je moc? (none / 0) (#113)
vodnik007 (vodnik007@mac.com) 28.06.2005 10:56:10 MET
(User Info)

to teda posledni Cech zmizi behem 50ti let.
Jerry
[ Parent ]
 
 
Souhlasím (none / 0) (#31)
Jarda z Pisku 27.06.2005 20:14:30 MET
(User Info)

Možná se to dá zvládnout, pokud matka zůstane s dětmi doma a oba rodiče se dětem věnují na 100%.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
A ono by se něco hrozného stalo, (none / 0) (#94)
Postava do jazzu 28.06.2005 09:14:37 MET
(User Info)

kdyby Češi vymřeli, Neckari?
Nebo kdyby se promíchali, jak ostatně činili dosud?

"He who fucks nuns will later join the church"
[ Parent ]
 
 
Neměl by na koho nadávat, (none / 0) (#95)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 09:17:50 MET
(User Info)

kdyby kocourkovští bulíci zmizeli.

Ono taky záleží na tom, jak by k tomu vymření technicky došlo.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
špidla vymyslel, (none / 0) (#97)
andyo 28.06.2005 09:23:11 MET
(User Info)

respektive nechal udělat analýzu, z které vyplynulo, že poslední Čech zemře někdy za třista, čtyřista let ( už nevím přesně, slzy smíchu mi zamžily oči).
Takže já nevím, jak vy, ale jsem v klidu.

[ Parent ]
 
 
A už se ví i jméno (none / 0) (#99)
Jarda z Pisku 28.06.2005 09:25:13 MET
(User Info)

a datum narození?

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
mám pocit,, (none / 0) (#101)
andyo 28.06.2005 09:28:26 MET
(User Info)

že tam bylo něco o tom, že to bude ženská:))
ale já ne, takže žádný zájem.
Ovšem možná, že kdyby se socialista s lidskou tváří Špidla podělil o svůj měsíční půlmilionový příjem s některou mladou rodinou, o kterých furt mlel, tak by se vymření Čechů posunulo o pár desítek let.

[ Parent ]
 
 
Četl jsem nedávno, (none / 0) (#109)
jednorozec 28.06.2005 10:12:19 MET
(User Info)

že v Itálii je jim snad povedlo zvrátit "vymírající" trend, právě finančními pákami (krom jiného zvýhodňovaním dopravy pro rodiny, atp).
Prý to začalo fungovat i pro bona fide italské Italy (na rozdíl od živěji se množících přistěhovalců).

[ Parent ]
 
 
To jsou starosti (none / 0) (#103)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 28.06.2005 09:31:05 MET
(User Info)

doufejme, že ta analýza nebude mít charakter direktivy.

Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
direktivy zcela jistě (none / 0) (#104)
andyo 28.06.2005 09:33:53 MET
(User Info)

určitě z analýzy vyplyne potřeba něco regulovat, podporovat a ovlivňovat.
Nejlépe nastěhovat do Čech Škromachovy Kazachy.
Když jsem byla teď u sousedů a viděla ty tisíce Turků čumících celé dny z oken, tak jsem celkem ráda, že některých věcí už se asi nedožiju.

[ Parent ]
 
 
no, já koukám na německé televize (none / 0) (#16)
andyo 27.06.2005 19:45:15 MET
(User Info)

už asi třicet let, ale moc toho, co píšete jsem tedy neviděla. Spíš estrády, diskotéky s Iljou, publicistické pořady katolických pupkatých politiků, sport a zprávy- jestli se sebemrskají, tak leda posledních pár let a to ještě hodně, hodně opatrně.
Co mne se týče, nemuseli by se sebemrskat vůbec a odškodnění by si taky mohli strčit za lederhose, hlavně ať už je nikdy, nikdy nenapadne to, co v minulém století.
Protože to "sebemrskačství" jen vzbuzuje v jejich teutonských palicích pocit křivdy.

[ Parent ]
 
 
Mám asi 10 let (none / 0) (#24)
cnemo 27.06.2005 20:02:52 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

Astru, takové ty klasické kanály RTL, MDR, SAT1, ZDF ... Byly okamžiky, kdy byl nacismus i na 3 programech za večer.

[ Parent ]
 
 
například o výročí :)) (none / 0) (#25)
andyo 27.06.2005 20:04:43 MET
(User Info)

ono taky posledních patnáct let hrají Němci dost důležitou hru pro jejich zem.
To není žádný záchvat sebekritiky, ale racionální jednání. Jen jim trochu, jako všechno, přerostlo přes hlavu.

[ Parent ]
 
 
Nejen o výročích, (none / 0) (#30)
cnemo 27.06.2005 20:10:52 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

navíc řada pořadů byly dokumentární seriály.

To není žádný záchvat sebekritiky, ale racionální jednání.

Možná směrem ven, aby se zalíbili, ano. Ale nechat vyrůstat mladé s pocitem viny otců a dědů... Nedivím se, že když pak přijeli za hranice, chovali se tak jak se chovali, když jejich marka brala všechno!

[ Parent ]
 
 
ono je to asi těžké rozhodnout (none / 0) (#33)
andyo 27.06.2005 20:17:26 MET
(User Info)

má se dělat, jako že nic nebo jako že něco?
Osobně mám velké výhrady k různému odškodňování kohokoli finančními prostředky, ale naprosto jasně stanovit hranici- tohle se stalo a pokud to zkusíte znovu, svět už se s vámi mazlit nebude je pro některé národy prostě nezbytné.
Němci jako národ prokázali, že nejsou žádní dědičně zatížení maniaci, ale pocit, že mají nad hlavou Damoklův meč paměti jim opravdu neuškodí.
Jen dávkování by mělo být velmi obezřetné. Málo, ale stále. Jednou do roka světové okázalé uctění konce války s jasným poselstvím, že takhle už nikdy... a jedním vrzem s tím bývalé Jugoslávce a další horkokrevné národy.

[ Parent ]
 
 
to jsou nemecky stanice (none / 0) (#26)
magnus maximus 27.06.2005 20:05:16 MET
(User Info)

Judenfrei...

ad 3x denne pouceni z kriz. vyvoje...to si jen Nemci precetli Votazku viny vod Jasperse....

[ Parent ]
 
 
Kapitáne, (3.50 / 2) (#36)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 27.06.2005 21:18:56 MET
(User Info)

Vy asi považujete holocaust za nějaký historický fakt, za jakousi čárku na časové ose v sešitě z dějepisu.

Jenže zrovna Vy, se svým nadšením pro elegantní, technická (a neosobní) řešení problémů na jedné straně a bezbřehou důvěrou v současný stav vědeckého poznání, které považujete za pravdu, byste se měl chytnout za nos při vyslovování tohoto slova. Jsou to totiž přesně ty kategorie, které z "běžného pogromu" udělaly holocaust. A samozřejmě systémově. A samozřejmě neosobně.

Kdybyste se za ten nos chytnul, Kapitáne, tak by Vám třeba došlo, že to — co Vy nazýváte účelovým zneužíváním holocaustu židy — je rána na svědomí, která se dá zapomenout jen za cenu ztráty osobní integrity. A pokud mi chcete namítnout, že vše bylo dáno jen dobovými podmínkami, tak si pozorně přečtěte třeba jen tuto diskusi.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
[ Parent ]
 
 
Co je pro mne holocaust (3.50 / 2) (#44)
cnemo 27.06.2005 23:08:11 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

je zcela bezpředmětné, důležité je co probíhá v hlavách mladých Němců a to vás ujišťuji, že je jim naprosto a úplně jedno. Mají úplně jiné problémy, žijí dnes a teď a na viny předků hází tučný bobek. Jednou z nejdůležitějších vlastností lidstva je schopnost zapomínat, jen proto povstávají ze spálenišť pořád nové a nové civilizace, nezatížené hrůzami minulosti. Nemá smysl vyčítat dětem viny jejich dědů, je to silně kontraproduktivní a nepravedlivé. Nebyla to jejich válka, jejich zločiny. Mají právo na místě rozbít nos každému, kdo jen naznačí jen stín jejich viny, či se pokusí tím vydírat. Je jen otázka času, kdy se tak stane.

Tomu dalšímu, ač se držím pevně za nos, jako často ve vašem případě, nerozumím. Připouštím, že může být chyba na mé straně, tak prosím mějte ohled na jednoduchého člověka, který má možná přehnanou úctu k realitě. Takže:

Jenže zrovna Vy, se svým nadšením pro elegantní, technická (a neosobní) řešení problémů

Existují pouze řešení a žvanění. Řešení je obvykle to, co předpoví chování systému bez ohledu na osobu pozorovatele, je neosobní, často elegantní a jednoduché. Žvanění na rozdíl od řešení musí složitě připasovávat realitu sobě, je složité, rozplizlé, umožňující nekonečné množství výkladů a je závislé na osobě kazatele.

a bezbřehou důvěrou v současný stav vědeckého poznání,  které považujete za pravdu,

Ale i vy mu důvěřujete, jinak byste se nesvěřil výtahu, jehož lano je "technicky vyřešeno" s desetinásobnou bezpečností, nejezdil byste autem, kdybyste nevěřil na koeficient tření, nelétal byste letadlem, kdyste nevěřil ve výpočet křídla. Obávám se, že celý váš postoj je jen póza a nebo se na fungování prosté denní reality vůbec nezamýšlíte.

byste se měl chytnout za nos při vyslovování tohoto slova.

Kterého slova? A proč za nos?

Jsou to totiž přesně ty kategorie, které z "běžného pogromu" udělaly holocaust

Jaké kategorie, můžete konkrétně jmenovat? Jak se liší holocaust od Stalinových masakrů, vpádu Džingischána do Persie, masakry katolických a později protestantských vrahů v obou Amerikách, svržení atomové bomby na velkoměsto nebo 30-letou válkou? Je to pogrom v dějinách nikterak vyjímečný, Stalin byl daleko snaživější a jak si s ním "demokraté" rozuměli, kdy jim teklo do bot! Mají to snad být technické podrobnosti jako plyn místo šavle či kulky, krematorium místo ponechání těl supům? Ve válce zahynulo víc než 50 milionů lidí, v následných válkách další miliony. A to už nemluvím o mrtvých v důsledků hladomorů. Kdyby se každému mrtvému věnovala média jako mrtvým Židům, nevyšel by čas ani na Křemílka s Vochomůrkou.

je rána na svědomí, která se dá zapomenout jen za cenu ztráty osobní integrity.

Naštěstí příroda postavila lidský organismus velmi bytelně a morální excesy i přes ujišťování autorit a plaček nad pomníky zvládne vemi snadno. Vy jste voluntarista, vidíte jen to, co vidět chcete. Opakuji, dnešní lidé nemají s holokaustem naprosto nic společného, nemohli ho ani rozpoutat ani mu zabránit. Jakékoli "špatné svědomí" je buď duševní úchylka nebo exhibicionismu.

[ Parent ]
 
 
Mají právo na místě rozbít nos každému, (none / 0) (#46)
andyo 27.06.2005 23:14:01 MET
(User Info)

Mají právo na místě rozbít nos každému, kdo jen naznačí jen stín jejich viny, či se pokusí tím vydírat.

Funguje to tak, prosím, pro všechny? Je to TAK jednoduché?
díky.
Škoda, že tu není Peters:))

[ Parent ]
 
 
Představte si, že (5.00 / 1) (#48)
cnemo 27.06.2005 23:22:24 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

jste 18ti letý Němec a někdo vám řekne, že se máte cíti zodpovědný  kvůli Osvětimi. Klidnější povaha si pouze pomyslí o autorovi výroku, že je to totální idiot, popřípadě to vhodným způsobem sdělí, prudší mu hned jednu vrazí. Normální člověk by konstatoval křivé obvinění, protože podezřelý ještě nebyl na světě, ale Peters by určitě našel nějakou kličku, právě toto křivé obvinění, křivým obviněním není:)

[ Parent ]
 
 
myslím, že silně zjednodušujete, (none / 0) (#49)
andyo 27.06.2005 23:25:24 MET
(User Info)

a nevím o tom, že by někdo říkal osmnáctiletým Němcům, že jsou odpovědní za Osvětim. Kdy a kde jste to slyšel? Prosím alespoň trochu konkrétně.


[ Parent ]
 
 
Koukněte (none / 0) (#62)
cnemo 27.06.2005 23:51:09 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

třeba zde na pěkný, sebemrskačský projev pana Schroedera.

Gerhard Schröder označil vzpomínky na nacistickou genocidu za součást německé národní identity.

Co chcete víc? Není to jasná výzva k pokání za činy předků?

A co tu

To jsou jen fragmenty, jak vidíte, dokoce obviňování vlastním představitelem. Škoda, že nikde není jeho projev celý. Politická odpovědnost je totéž co odpovědnost. To odškodné nezaplatí dozorci koncentáků ani pan Schoeder, ale obyčejní lidé, kteří s tím nemají nic společného. To může vyvolat jen zvětný ráz - třeba i růst neonacismu. Víte, viděl zpola vylidněný Chemnitz, mladí utekli za prací, polovina bytů je neobývaných. Není to nejlepší doba hrát si moralisty.

[ Parent ]
 
 
Schroedera (none / 0) (#68)
andyo 28.06.2005 00:13:30 MET
(User Info)

je žid ?

[ Parent ]
 
 
Schroeder samozřejmě - nt (none / 0) (#70)
andyo 28.06.2005 00:16:19 MET
(User Info)



[ Parent ]
 
 
andy (none / 0) (#72)
v neckar 28.06.2005 00:24:27 MET
(User Info)
</