Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Zablokované účty
jezovec
06.07.2005 13:56:47 MET
(Kompletní deníky/jezovec's Diary)
Jak už obecenstvo ví, zablokoval jsem některé uživatelské účty, resp. převedl je do skupiny která neumožňuje přispívat ani hlasovat.

Jde o účty HUSITA, v neckar a Ivan.

Důvody byly u každého trochu jiné, obecně ale tito uživatelé byli, přez výzvy a žádosti ostatních, neustálými katalyzátory otravných off-topic diskusí které zamořovaly místní diskuse a bránily tu normální komunikaci.

Nemám z toho žádnou radost, jmenovitě u Husity, ale v jeho případě to byla přímá i nepřímá e-mailová komunikace s ním která mi přesvědčila o to, že jde o jediné možné řešení.

 
 


 
>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Doufám by Prokop
- to máte za to, by andyo
- Cítím Vaši bolest by Prokop
- no nic , tady taky prestalo by magnus maximus
- Praha s prsty deště by Prokop
- Výstava mě natolik pohltila, by Jarda z Pisku
- četl jsem si tuto vaši konversaci by jezovec
- tak jestli by andyo
- Pane Juchelko by Michaela
- Díky Andy, by Jarda z Pisku
- jdi pěšky přes park by andyo
- Já nepoukazuju na Husitovy hříchy, by Jarda z Pisku
- No, ono té výzvě nešlo odolat -nt by Jarda z Pisku
- Jsem vám to opravil by jonas
- I ja to doufam, Andy by Milos

Related Links
- jezovec's Diary

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Zablokované účty | 35 comments (35 topical, 0 editorial, 3 pending)
 
 
Vylouceni ze Sprchy (5.00 / 1) (#1)
Elvis Has Entered the Building 06.07.2005 21:37:07 MET
(User Info) http://www.elvis.com/

Ani ja z toho nemam zadnou radost jezovce. Na jednu stranu kvituji, ze Sprcha reaguje ve smyslu osviceneho monarchy (nebo ze by za tim byl sanhedrin, to je jedno) a tve rozhodnuti plne respektuji, na stranu druhou je to pro me rozhodnuti sice monarchicke, ale ne osvicene.

Vyloucenym preji vse nejlepsi, mejte se v lavoru kluci, ale kdyz se budete chtit vratit, ja vam branit nebudu. Meli byste se ale casteji shejbat pro mejdlicko, to je moje pouceni z vaseho krizoveho vyvoje.  

 
 
Díky, Jezovče (5.00 / 2) (#2)
Jarda z Pisku 06.07.2005 21:55:05 MET
(User Info)

Husity je mi líto asi nejvíc, ale jak už jsem psal ve Všeobecné diskusi, chápu, souhlasím a sám bych asi jednal stejně.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
 
 
Jardo z Pisku (1.00 / 2) (#3)
Archaix 06.07.2005 23:12:37 MET
(User Info)

Ještě běž monarchovi políbit ruku

[ Parent ]
 
 
Ach jo, Archaixy ..... (none / 0) (#4)
Michaela 06.07.2005 23:24:51 MET
(User Info)

to je ale zbytecny komentar!

[ Parent ]
 
 
Nerozumím (5.00 / 2) (#5)
Jarda z Pisku 06.07.2005 23:26:17 MET
(User Info)

Pokud někdo dělá bez nároku na odměnu něco pro druhé, je podle mě slušnost vyjádřit uznání. Bez Jezovce by nebyla nějaká lepší (demokratická) Sprcha, ale nebyla by vůbec. Pod Jezovcovou vládou (a vládou Sanhedrinu) jsem dobrovolně a z případného podlézání mi žádný prospěch nekyne. Fakt nevím, v čem je problém.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
mas muj absolutni souhlas, Jardo (none / 0) (#8)
Milos 09.07.2005 23:28:41 MET
(User Info)

ani ja nepovazuji vylouceni Rona za dobre reseni, Ron je urcite clovek s urovni, ze si  tu a tam pousti hubu na spacir to uz nejak k nemu patri, jinak by to nebyl on. Jelikoz se zname osobne, mam za to, ze je mym dobrym pravem a i povinosti proti jeho vylouceni ze Sprchy protestovat.

[ Parent ]
 
 
Tak nevím, Miloši (5.00 / 4) (#9)
Jarda z Pisku 09.07.2005 23:36:39 MET
(User Info)

Daným příspěvkem jsem chtěl říct, že Husitova vyloučení lituji, ale že bych ho vyloučil taky. Takže spolu spíš nesouhlasíme. Já osobně jsem se snažil navrhovat kompromisní řešení výhodná (snad) pro všechny, ale neuspěl jsem. Pokud bude Husita spokojený na Vrbě, tak to bude podle mě taky řešení výhodné pro všechny.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
protože podle (5.00 / 1) (#10)
andyo 10.07.2005 00:29:28 MET
(User Info)

Jardova stupnice:
  1. - vysoce kvalitní nebo zajímavý komentář k věci
  2. - dobrý, zajímavý komentář k věci nebo vynikající offtopic
  3. - zajímavý offtopic nebo kratší doplňující komentář k věci
  4. - slabší komentář, snesitelný offtopic
  5. - hodně slabý komentář, silně zvažuju, jestli tam má zůstat
  6. - naprostý odpad, pryč s ním
pokládám Jonášovo hodnocení osobní a velmi slušné Jardovy odpovědi Milošovi za dětinskou, zbytečnou a unfair mstu, dala jsem kompenzační pětku, ač takové známkování se mi za normálních okolností dost nelíbí a odsuzuji se.
Doufám, že to nerozpoutá další sérii idiotských známkovacích bitev a že přestane otravování.

[ Parent ]
 
 
Jistě (1.00 / 1) (#12)
jonas (jonas na atlasu czeskem) 10.07.2005 09:28:42 MET
(User Info)

Jarda je jeden ze spravedlivých, protože moje odpověď Ivanovi nebyla ani osobní, ani slušná, a žertovat je tady už docela zakázáno, co kdyby se to dotklo někoho z těch, co přebývají. Tak čau, matinko.
 
-- jako měřítko přiložena krabička zápalek
[ Parent ]
 
 
Jonasi, prosim vas, (none / 0) (#13)
Michaela 10.07.2005 09:38:43 MET
(User Info)

delalo by vam velky problem prestat se tu neustale navazet do andy? Ty vase vecne infantilni dloubance tu docela slusne otravujou zdejsi diskusi. Jestli mate pocit z andy "matinky" tak verte, to neni jeji problem, ale vas. Na kazdeho cloveka s chovanim ukrivdeneho ditete bude bezny pristup dospeleho cloveka delat prave tento dojem.

Heledte jonasi, sednete si k Vrbe a vyzpovidejte se tam a neotravujte tady vzduch. Stejne jste tu nikdy nenapsal nic po cem by se jednomu melo styskat.

[ Parent ]
 
 
Jen tak mimochodem .... (none / 0) (#14)
Michaela 10.07.2005 09:43:04 MET
(User Info)

jak se vam tam "u vas" libi Husitovo: Alexi, tyhle kreteny maz. :))))
Ja osobne se skvele bavim.

[ Parent ]
 
 
Já se bavím taky, Michaelo (none / 0) (#15)
Jarda z Pisku 10.07.2005 10:07:53 MET
(User Info)

Ale zároveň je mi tak trochu líto, že Vrbaři plýtvají časem a energií na dočasný projekt, který stojí na hliněných nohou. Já bych na místě pana Juchelky nechal blogu originální skin a namísto debat o ničem zkoumal, kam se přemístit, protože ten Blogspot podle mě není k podobnému účelu vhodný a pokud p. Pecina vůbec kdy zprovozní Divan, bude to záležitost spíše měsíců než týdnů. A přebývat na Blogspotu dlouhé měsíce, to je ztráta času pro každého, kdo má zájem i o něco hlubšího než o chat věnovaný včerejší večeři. Vrbaři, pokud tohle někdo z Vás čte, nechte si blog jako pracovní médium a hledejte jiné možnosti. Pokud jste ovšem odhodláni skutečně něco smysluplného vybudovat, čímž si dosud nejsem zcela jistý.

Co se týče toho pruzení na Vrbě, tak s tím nesouhlasím, ať už to dělá kdokoliv (nemusí to být nutně někdo ze Sprchy, ale je to dost možné). Každopádně je kouzelné sledovat, jak zrovna Husita, Neckářův kámoš a ochránce, horuje pro mazání otravných příspěvků a Bondvodník, který vyznává přátelský rozhovor každého s každým, chce zavést vstup jenom pro členy. Ale nevyčítám jim to, je to pochopitelné. Na médiu, kde si pro nalezení nových příspěvků musí člověk znovu a znovu procházet očima kompletně celý blog, je pruzení zvlášť nepříjemné.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
také nesouhlasím (3.00 / 2) (#17)
andyo 10.07.2005 10:18:44 MET
(User Info)

se zlobením Vrbařů, byť je to jejich vlastními prostředky a při vzpomínce na neckyho trojjedinost a toho pitomce,co tu jedničkoval pod dvěma nicky všechno jak to leží a běží a nemalou měrou se přičinil o dnešní situaci myslím na" čím kdo zachází, tím také schází",protože tím se ztrácí v nedohlednu možnost dvou na sobě nezávislých serverů, které se budou věnovat tomu, co je zajímá místo pomlouvání jeden druhého a partyzánských výjezdů za účelem nasrání druhé strany.  
Je velmi pravděpodobné, že je to někdo odsud, ať přispívající člen nebo jen čumil, nebo třeba Vrbař toužící rozproudit uhasínající boje, ale měl by toho nechat, nebo se tý idiotský knoflíkový války nezbavíme.

[ Parent ]
 
 
Jonáši, (none / 0) (#16)
Jarda z Pisku 10.07.2005 10:15:41 MET
(User Info)

podle mého názoru ten Váš příspěvek neměl žádný jiný účel, než kazit atmosféru Sprchy, které odchod některých Sprchařů na Vrbu IMHO jedině prospěl. A podle mého názoru to byl také víceméně jediný důvod Ivanovy přítomnosti na Sprše - koneckonců to kdysi sám připustil. Pokud máte na Sprše zájem o rozumnou komunikaci, máte možnost; na podobné "žerty" tady ale má asi náladu málokdo, tak to prosím respektujte.

I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
Jsem vám to opravil (4.00 / 1) (#19)
jonas (jonas na atlasu czeskem) 10.07.2005 12:20:30 MET
(User Info)

protože jste vlastně tou ostrou nulou obětavě dokázal, že jsem napsal Ivanovi čirou pravdu ;-)
Byl to jen výstřel do tmy, bylo mi od začátku jasný že bez podpůrných stíhaček nemá osamělej letoun šanci. Neznepokojujte se a věnujte se v klidu svým čtenářským deníčkům, nic pro mne, v těch jsem měl vždycky bordel.
 
-- jako měřítko přiložena krabička zápalek
[ Parent ]
 
 
No, ono té výzvě nešlo odolat -nt (none / 0) (#20)
Jarda z Pisku 10.07.2005 12:34:56 MET
(User Info)



I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
[ Parent ]
 
 
I ja to doufam, Andy (none / 0) (#18)
Milos 10.07.2005 10:21:37 MET
(User Info)

"Doufám, že to nerozpoutá další sérii idiotských známkovacích bitev a že přestane otravování."

[ Parent ]
 
 
Já jsem nevymyslel (5.00 / 5) (#6)
Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 06.07.2005 23:46:12 MET
(User Info)

jiné řešení. (Teda samozřejmě kromě toho, že se na Sprchu vykváknu, což zatím neumím.)

Mám Rona rád. Dovedu si představit, že ho to rozhodnutí ponížilo. Neznám ho ale natolik, abych byl schopen vymyslet, jestli to překousne. Takže o to mě to mrzí víc.

Vyjadřuji Ti, Jezovče, (byť s těžkým srdcem) plnou podporu v Tvém rozhodnutí. Tady se totiž jednalo o faktickou existenci Sprchy. Nejednalo se o nějakém jejím charakteru. Sprcha posledních dnů (či snad týdnů) neměla vůbec smysl. (A občas jsem byl i překvapen, že ještě stále běží.)

Že z toho nemá radost vůbec nikdo, je myslím jasné.

Já si z toho beru poučení být obezřetnější v používání silných výrazů, což může vést k všeobecně přijatelnějšímu vyhrocování postojů. Nejde o nějakou zasranou PC. Jde o zodpovědnost za médium, kde se ta komunikace děje.
-

Berte mě jako takovýho kašpárka
 
 
Abych si (none / 0) (#7)
Prokop (pkrasny@aol.com) 07.07.2005 13:59:26 MET
(User Info)

nepřipadal že se schovávám za něčími zády.  Poslal jsem minulý týden email sanhedrinu s tímto odkazem:

http://www.sprcha.com/user/Prokop/comments

milý husita mi jedničkoval každý příspěvek bez ladu a skladu - nebylo to sice poprvé, ale už mne to unavilo.   Husity jsem se najedničkoval také dost, ale věřím, že jsem v tom byl konsistentní na rozdíl od něj.  Co je třeba sprchy nehodného na komentáři:

http://www.sprcha.com/comments/2005/6/21/10525/9652/197#197

který byl navíc positivní reakcí na husitův komentář.

 
 
IMHO (none / 0) (#11)
Kukacka 10.07.2005 00:54:58 MET
(User Info)

taková rozhodnutí, samozřejmě předpokládatelně značně nepopulární, jsou při správném použití pro zachování kvality nad úrovní možností "totální" demokracie. Za potřebnou dávku odvahy a nasazení vlastní kůže na trh před někdy hloupou většinu děkuji. Považuji to osvícené ;-)

 
 
Zablokované účty | 35 comments (35 topical, 0 editorial, 3 pending)

 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz.
plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky