Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Jeden názor právního "bezvědomce"
cnemo
29.04.2006 12:41:06 MET
(Kompletní deníky/cnemo's Diary)
Moto:
Stupňování přídavného jména „rovný“, podle doplňku české gramatiky, schváleném ministrem spravedlnosti Pavlem Němcem: rovný, rovnější, princ!

Je na čase podrobněji vysvětlit svůj postoj k otázce sexuální života katarského prince na území našeho takzvaně demokratického a právního státu. Můžete s tím nesouhlasit, můžete protestovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat:)

 
 

Pro zformulování vlastního postoje jsem zvolil následující posloupnost otázek, na něž si zkusím odpovědět sám:

1.Provinil se princ proti zákonům České republiky?
Odpověď: Patrně ano, v této otázce jsem nenalezl rozpor.

2.Kdyby obviněný nebyl princ, byla by snaha ho potrestat?
Odpověď: Ano, stačí si připomenout notoricky známé případy p. Opočenského nebo sbormistra od Bambín. Všimněme si, že oba byli stíhaní vazebně.

3.Je zarušeno princovo potrestání na cizím území:
Odpověď: Není, je to vysoce nepravděpodobné.

Pokud si na výše uvedené otázky odpovíte stejně jako já, musíte konstatovat, že velkohubě hlásaný princip rovnosti před zákonem je naprostá chiméra. Navíc se jedná o nerovnost nepřímo úměrnou skutečné hodnotě člověka, protože na rozdíl od prince, jehož jediná hodnota je založena na tom, že na svět vylezl z té správné vagíny, pánové Opočenský i Kulínský jsou známí a uznávaní díky své práci a tomu co dokázali. Je zcela vedlejší, zda věc proběhla v souladu s nějakým zákonem či v přímém rozporu s ním, prostě výsledek je ten, že právní systém jako celek na viditelném příkladě názorně ukázal, jak naplňuje obecně deklarované právní principy. Touha obyčejných lidí po spravedlnosti, což je základní zdroj právních principů, byla hrubě pošlapána a elita se ještě pokrytecky tváří, že je vše v pořádku, ohánějíc se nejednoznačnou spletí zákonů, které sama nadiktovala.

Zastánci beztrestnosti princových pedofilních dobrodružství se dále ohánějí blíže nespecifikovanými státními zájmy, posílením a zlepšením mezinárodní spolupráce a jinými vznešenými důvody. Naprosto nerespektují fakt, že přitom porušují základní zájem každého státu a to ochotu jeho občanů, podřizovat se zákonům. Neúcta elity k vlastním zákonům je pro stát daleko nebezpečnější, než nepřízeň vzdáleného emíra. Jen jako by mimochodem a mlčky, převzali naši „demokratičtí“ představitelé bolševickou ideu, že  totiž právo je nástrojem vůle vládnoucí třídy. Aplikují ji bez uzardění a stejně jako bolševici s přesvědčením, že historie už skončila a oni mají definitivu. Zatím jen bolševici poznali, jak hluboce se mýlili...

 

>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- Kontrolni otazka - posledni by TL
- Jsem toho názoru, by gogo
- Celkem jsem čekal, že s tím by cnemo
- Souhlasím je z půlky, by cnemo
- Problemu je tam jeste vic by TL
- To mi uniklo by TL
- Kuplířky souzeny byly a byly odsouzeny by max
- Problém vidím jinde by gogo
- A nestalo by za to by TL
- Tedy kdyby mi nezletilou dceru přefik: by max
- Kuklínského, Opočenského a prince by max

Anketa
Bylo vydání katarského prince správné?
Ano
Ne
Nevím

Hlasů: 7
Výsledky | Ostatní ankety

Related Links
- cnemo's Diary

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Jeden názor právního "bezvědomce" | 11 comments (11 topical, 0 editorial, 0 pending)
 
 
Kuklínského, Opočenského a prince (5.00 / 1) (#1)
max 03.05.2006 15:33:00 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

nelze asi úplně ve všem srovnávat. Kuklinský byl asi horší v tom, že zneužíval své autority. Princ své bohatství a Opočenský také kupoval sex za peníze.

...A paní Rice nám na piano zahraje.
 
 
Tedy kdyby mi nezletilou dceru přefik: (5.00 / 1) (#2)
max 03.05.2006 15:40:19 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

  • Kuklínský na zájezdě, tak jdu seřezat Kuklínského
  • Opočenský za peníze, tak seřežu dceru a pak jdu seřezat Opočenského
  • princ z Kataru za peníze, tak seřežu dceru a pak jdu seřezat prince z Kataru


...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
A nestalo by za to (none / 0) (#3)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 03.05.2006 16:21:26 MET
(User Info)

serezat ty dohazovacky, ktere princi devcatka privadely, ktere ty holky lakaly na penize (mozna za provizi od prince)? Rozdil byl, ze Opocensky si holky z problemovych rodin hledal sam a do jiste miry zneuzil jejich socialni znevyhodnenosti. Princi holky z udajne normalnich rodin dohazovaly placene kuplirky. Jeste zajimavejsi je, ze zatimco princ souzen byl, kuplirky ne.

A pak se nekteri lide zastupujici organy cinne v trestnim rizeni rozcilovali, ze princ ma zvlastni zachazeni. Ano, v tom ze byl jako jediny souzen za neco, ceho se dopustila skupina lidi a zaroven - jaka to shoda nahod - jako jediny z te skupiny byl bohaty cizinec. Ono je totiz na diskusi, jestli je na navadeni nezletilych k prostituci nebezpecnejsi kuplirka nebo zakaznik. IMHO kuplirka.

Tim nechci znevazovat zavaznost cinu toho Katarana ani se tvarit, ze z denniho tisku na kterem zavisim lze vycist kompletni a objektivni informace.

[ Parent ]
 
 
Problém vidím jinde (none / 0) (#4)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 03.05.2006 16:51:05 MET
(User Info)

Zatímco prokazování kuplířství je problematické, pohlavní styk s osobou do 16 (nebo 15?) let lze prokázat mnohem lépe.
Nehledal bych v tom nic víc. Zejména ne zálibu policie ve stíhání cizinců. Spíš naopak. Být cizincem zastaveným policistou pro rychlou jízdu, máte podstatně větší šanci na nezaplacení pokuty. Většinou je nechávali být. Nedomluvili se s nimi, kdyby je zabácli nebo jim zajistili vozidlo, akorát by si zadělali na prolémy.
Takže asi tak. O to horší mi přišel čin ministra Němce, který tak plivl do tváře občanům vlastní země. Holt čin, pro který trestáme vlastní občany, jsme ochotni za jistých podmínek odpustit princi. Inu, tomu se říká rovnost před zákonem.


Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Problemu je tam jeste vic (none / 0) (#7)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 03.05.2006 19:16:03 MET
(User Info)

"Zejména ne zálibu policie ve stíhání cizinců. Spíš naopak. Být cizincem zastaveným policistou pro rychlou jízdu, máte podstatně větší šanci na nezaplacení pokuty." --- Spise je to o tom, ze od cizince lze snaze ziskat nezdokladovane pokuty, cizinec se hure brani. Nakonec vidim to denne v metru, kdy revizori se zameruji na cizince celkem bezostysne, zatimco s branicim se cechem ktery zna sva prava vi, ze nic neporidi a nechaji ho jit. Co kdyz u stihani bohateho cizince pusobila podobna motivace a ministr jen nekomu prekazil domluveny kseftik?

"Holt čin, pro který trestáme vlastní občany, jsme ochotni za jistých podmínek odpustit princi." --- Pred par lety ceska diplomacie venovala velke usili a prostredky aby do zeme dostala z Thajska paseraky drog, kteri ty drogy pasovali zcela vedome. A dnes jsou jiz mimo vezeni na zdravotni dovolene. Podobne nedavno vyreklamovali z vezeni v Turesku dalsi cechy, opet tam byla souvislost s drogami. V obou pripadech byla na cechy uplatnena mirnejsi meritka nez na mistni. Nekdy se to tak v ramci dobrych diplomatickych vztahu proste dela. Jestli bude Katar postizen doma uvidime. I kdyby nebyl, vetsinu trestu dle prvoinstancniho rozsudku si odsedel, i kdyz to byla jen vysetrovaci vazba.

Zajimave ale na celem pripadu bylo i chovani statniho zastupitelstvi a soudu. Prestoze zakon upravuje postup soudu po ministrove rozhodnuti, soudkyne proste mela pravni nazor ze nemusi zakon respektovat a nerespektovala ho. Zajimave. Pokud vim, od tvorby zakonu je tady parlament. Soudce ma zakony aplikovat, a to i v pripade, kdy se mu zakon nelibi. Soudkyne dosud nebyla postizena. Statni zastupkyni se nelibilo rozhodnuti ministra, tak na nej bez jakychkoli dukazu nebo indicii poslala vysetrovatele. Myslim, ze cely pripad ma mnoho zajimavych uhlu, jak na nej nahlizet.

[ Parent ]
 
 
Celkem jsem čekal, že s tím (none / 0) (#9)
cnemo 03.05.2006 20:22:08 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

někdo přijde:

Pred par lety ceska diplomacie venovala velke usili a prostredky aby do zeme dostala z Thajska paseraky drog, kteri ty drogy pasovali zcela vedome. A dnes jsou jiz mimo vezeni na zdravotni dovolene. Podobne nedavno vyreklamovali z vezeni v Turesku dalsi cechy, opet tam byla souvislost s drogami. V obou pripadech byla na cechy uplatnena mirnejsi meritka nez na mistni. Nekdy se to tak v ramci dobrych diplomatickych vztahu proste dela. Jestli bude Katar postizen doma uvidime.

Je tu několik zásadních rozdílů. Naši pašeráci v Thajsku tym byli odsouzeni a odseděli si tu část trestu. Dostalo-li se jim úlev, pak pouze v délce trestu. Myslím, že v případě prince by jeho vydání po odsouzení a odsezení nějaké části trestu vyvolalo daleko menší nevoli.

Prestoze zakon upravuje postup soudu po ministrove rozhodnuti, soudkyne proste mela pravni nazor ze nemusi zakon respektovat a nerespektovala ho. Zajimave. Pokud vim, od tvorby zakonu je tady parlament. Soudce ma zakony aplikovat, a to i v pripade, kdy se mu zakon nelibi. Soudkyne dosud nebyla postizena.

Tak k tomu si myslím už naštěstí ani nedojde. US bude spolu s tou parodií na ministra spláchnuto do politické žumpy (zaplať pámbůh, jak říkáme my ateisti) a pochybuju, že si někdo bude chtít špinit ruce s procesem, který může jen vyvolat další nevoli veřejnosti. Pokud k nějakého potrestání dojde, bude jen symbolické a v principu jí v kariéře pomůže.

[ Parent ]
 
 
Kontrolni otazka - posledni (none / 0) (#11)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 04.05.2006 09:24:58 MET
(User Info)

Jaky dil sveho trestu si odsedeli cesti paseraci drog v Thajsku, a jaky dil sveho trestu (byt jen prvoinstancniho) si odsedel princ. Drobne upozorneni, pobyt ve vysetrovaci vazbe se zapocitava do vykonane doby trestu odneti svobody a v CR si po odsezeni casti trestu lze pozadat o podminecne prominuti zbytku, cemuz byva zpravidla vyhoveno.

Ono v te kauze IMHO v urcite fazi prestalo jit o nejakeho prince, ale zacalo jit o vyjasnovani si mocenskych pozic mezi soudy, statnimi zastupitelstvimi a ministerstvem. Priznam se, ze pri (ne)kvalite fungovani statnich zastupitelstvi a soudu mi moc nejde pod nos jejich snaha ziskavat stale vetsi moc pri nulove odpovednosti.

[ Parent ]
 
 
Jsem toho názoru, (none / 0) (#10)
gogo (gogo zavinac sprcha.com) 04.05.2006 08:40:55 MET
(User Info)

že pokud člověk vědomě páchá cosi trestného (a ví o tom, co to obnáší) a pokud není v takové tísni, že mu skutečně nic jiného nezbývá, měl by se podrobit trestu tam, kde spáchal svůj čin a domovská země by ho neměla za každou cenu tahat z bryndy, kterou si sám zavinil.

Takže u těch převažečů drog bych to viděl tak, že pokud o drogách věděli a šlo jim o kšeft, nechal bych se sedět nějakou dobu v Thajsku a teprve pak požádal o předání, přičemž by hlavně záviselo na jejich zdravotním stavu. Pokud někdo vědomě pašuje drogy v zemi, o které je známo, že dávají doživotí nebo provaz, je to jeho problém.
Byly ale i případy, kdy těmto lidem někdo drogy do batohu strčil, ušili na ně habaďůru nebo je někdo přinutil. Tam by byl postup jiný.


Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
[ Parent ]
 
 
Kuplířky souzeny byly a byly odsouzeny (5.00 / 2) (#5)
max 03.05.2006 17:28:30 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/

k trastům. Odsouzen nebyl akorát Katar.

...A paní Rice nám na piano zahraje.
[ Parent ]
 
 
To mi uniklo (none / 0) (#6)
TL (t tecka l zavinac email tecka cz) 03.05.2006 19:02:22 MET
(User Info)

a za nepresnost se omlouvam. Faktem zustava, ze kuplirky dostaly jen podminku, zatimco zakaznik si odsedel ve vysetrovaci dobe takovou dobu, ze dle rozhodnuti prvoinstancniho soudu by mu zbyvalo jen malo k moznosti pozadat o podminecne propusteni.

[ Parent ]
 
 
Souhlasím je z půlky, (none / 0) (#8)
cnemo 03.05.2006 20:08:14 MET
(User Info) http://nautilus.bloguje.cz

Kulínkého, Opočenského i prince s výpraskem naprosto souhlasím. U dcery v posledních dvou případech si tím nejsem jist, možná by bylo na místě sebemrskačství. U selhání své dcery jste vždycky tak trochu spoluviník.

[ Parent ]
 
 
Jeden názor právního "bezvědomce" | 11 comments (11 topical, 0 editorial, 0 pending)

 
Komentáře: Zobrazení: Řazení:

Powered by Scoop
Všechny ochranné známky a autorská práva na této stránce náleží jejich příslušným vlastníkům. Autorská práva ke článkům a komentářům vlastní jejich příslušní autoři.
Provozovatel systému nezodpovídá za obsah kteréhokoliv autorského díla zde uvedeného. Podrobnosti viz.
plné znění podmínek.

registrace nového uživatele | jak na to | časté dotazy | vyhledávání || odpadkový koš | kompletní deníky