Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Všeobecná diskuse XXI
pajout
18.05.2006 21:21:39 MET
(Všeobecná diskuse/Všeobecná diskuse)
O tom co se netýká žádného článku... předchozí všeobecná diskuse je tady:

http://www.sprcha.com/story/2005/8/13/225435/223#comments

 
 


 
>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- re Cerberus by TL
- To celkem odpovídá by Prokop
- Cerberus by Ales Zeman
- neohroženě by Boutros el Uam
- Využil jsem neočekávané noční směny by jezovec
- Dík za opětovné nastartování Sprchy by Ales Zeman
- To mam podobnej by Prokop
- je by andyo
- No jo, by Ales Zeman
- ja mam jeden stolety by Boutros el Uam
- Sorry, to už bude sklerózou, by Ales Zeman
- Co takhle namísto winter blues nějakej ftip? by Ales Zeman
- Co takhle nějakej ftip? by Ales Zeman
- Češi dělaj tohle by mxp
- Neviditelný hafoun by Ales Zeman

Related Links
- http://www.sprcha.com/story/20 05/8/13/225435/223#comments
- More on Všeobecná diskuse
- Also by pajout

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Všeobecná diskuse XXI | 2418 comments (2418 topical, 0 editorial, 41 pending)
 
 
Nikde neni dokonale (5.00 / 3) (#1)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 02:42:44 MET
(User Info) http://www.squaw.com

a policejni prestupky se deji vsude. Asi pujde o to, jaky je systemovy pristup k reseni problemu.

Muzu poslouzit jenom zdejsim prikladem. V SF existuje obcanska komise na stiznosti vuci policejnimu jednani - OCC. Vsimnete si dvou veci:
     1- byla ustanovena na zaklade volebni proposice, coz je jeden z mechanismu spoluucasti na vladnuti. Kdyz budu chtit uzakonit jakoukoli nesmyslnost ci smyslnost, musim napred sehnat dostatek podpisu od registrovanych volicu a potom to muze jit na volebni ballot. Takhle si slavne pred lety obcane v Cali odhlasovali snizeni dani z nemovitosti a postupne se to stalo vzorem pro zbytek USA. Naposledy jsme pred dvema lety vymenili zkorumpovaneho guvernera za Arnolda z Grazu.

     2- je obsazena cleny, kteri nikdy neslouzili u polis. Prevence proti omerta policajtu.

Bezva, ne?

Nikde ale neni dokonale.

V kvetnu 2004 spatrili meststi policajti podezrele auto. Chteli ho zastavit, Cammerin Boyd, ktery auto ridil, zacal policajtum velikou rychlosti ujizdet a nakonec zastavil uprostred ghetta a desitek svedku.
Tolik je jisto.
Dale je jeste nesporne, ze Cammerin mel extensivni kriminalni historii pri ktere prisel o nohy a mel pote protezy. A v aute nabitou pistoli. A ze byl kratce po zastaveni zastrelen, smrtici kulka nejspis z policejni zbrane.
Dalsi udalosti jsou predmetem sporu a kdyz si vygooglujete jeho jmeno, kriminalni historie byla nahrazena vyhradne prizviskem disabled.

Policii chvili trvalo, nez zverejnila sve zaznamy, vcetne jmen policistu, kteri se akce zucastnili - Boyduv trestni rejstrik zverejnili hned. ACLU, OCC, NAACP, vsichni tlacili. I Socialisticka Akce.

Vcera Policejni Komise, pod kterou OCC spada, na prikaz soudu vsechny policisty zbavila obvineni na zaklade technickych prohresku. Kterych se ve snaze okamzite je obvinit dopustila OCC a samotna Komise. Udajnym citatem je:
"Musime je rychle z neceho obvinit, z ceho presne si vyjasnime pozdeji..."

Jaka byla skutecnost se asi nikdy nedozvime. Pro jednu stranu jsou policajti sprostymi vrahy, zaroven vsak byli navrzeni na medaili presne za onen zakrok. To uz nebude v nahledu na situaci, nekdo musi hodne lhat. Podle mne obe strany.

... je to k predchozim debatam o czechtekkkku a zelene kacce.
zacal jsem novy dred, stary uz byl moc velky ;-)

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
  •  
     
    Prvni, co me na tom (5.00 / 1) (#4)
    pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 19.05.2006 10:10:00 MET
    (User Info)

    tvym vypraveni zarazilo, bylo "smrtici kulka nejspis z policejni zbrane" - copak se ani toto nepodarilo prokazat?

    Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
    [ Parent ]
     
     
    To nebyly kulky mého manžela.... (3.00 / 1) (#5)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 19.05.2006 10:50:11 MET
    (User Info)

    Mám dojem, že policejní kulky se zhusta vyznačují jakousi speciální formou nestálosti a ztrácejí se. Podobně i jiné předměty. Je to důsledek zákona zachování. Tím, že policisté zajišťují a uchovávají předměty jiných lidí, nutně se to musí někde projevit - takže se pak ztrácejí jejich vlastní materiály.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    ...a o ztracene "bullet" (5.00 / 1) (#6)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 18:28:42 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    v tomhle pripade jsi se docetl kde, gogo ;-)))

    Neztratila se zadna, prani otcem myslenky nejsou fakta. Pravda, wishfull thinking dela zajimave komentare, spis ale v sci-fi duchu. A to jsem jeste shovivavy ;-). S tim sci-fi.

    Skutecnost je ta, ze jsem se spatne vyjadril, Boyd byl tak trochu jako reseto, neni jiste, ktera z ran, z ktere policejni zbrane, byla smrtelna. Coz je dost dulezite, zejmena kdyz existuje moznost, ze ten z jehoz zbrane pochazela, muze jit sedet. Ale ani mladi akcni socialiste nepochybuji o nalezu vsech kulek.

    Dalsimi kamenky do mozaiky je to, ze zastrelenec byl v dobe zastreleni zhulenej marusou a metamphetaminama. Priznavaji i socialisti.
    Byl na svobode na aukci, obvinen z napadeni a nelegalniho drzeni zbrane. Nesporny fakt.
    Honicka zacala tim, ze se snazil unest zenskou a ctyrlete dite z jejich auta s pistoli v ruce. Dite uteklo a zenska mavla na polis, ta zacala Boyda honit. Strilel po nich. Socialisti se nevyjadrujou ani tak ani tak.
    Zastavil na dvore housing project. To je "ghetto", neco na styl mensiho sidliste, misto panelaku, nizke radove domky. Vetsina obyvatel bydli budto zcela zdarma, ci s vetsinou najmu placenou z ruznych podpor.
    Volal "pomocte mi ty policajty postrilet". Tvrdi polis, svedkove z project rikaji, ze pry ne.
    Policajti nasli v aute pistoli, svedci tvrdi, ze Boyd byl neozbrojen.

    Skoro tenkrat zacaly rasove boure. Koncila akce proti gangum, vyprovokovana tim, ze mlady gangstrik zastrelil undercover policajta. Bez velkeho duvodu a AK47. SF Distric Attorney prohlasila, ze trest smrti pozadovat nebude.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    hovno aukci (5.00 / 1) (#8)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 20:33:18 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    kauci neboli bail.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Já myslel, (5.00 / 1) (#9)
    Jarda z Pisku 19.05.2006 20:40:50 MET
    (User Info)

    že to byl klasický vzorek Tvého oblíbeného obfuskačního vyjadřování.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Obfuskace neni umyslem (5.00 / 1) (#10)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 20:48:42 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    obvykle spis rebus k premysleni. Zahusteny lokalnimi referencemi, ktere ochotne na pozadani osvetlim.
    Tohle bylo jenom spatne ;-)

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Já už ty Tvoje rébusy (5.00 / 1) (#11)
    Jarda z Pisku 19.05.2006 21:22:38 MET
    (User Info)

    čtu vcelku plynule; ty lokální reference jsou samozřejmě výjimkou.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Případ jsem nestudoval (4.00 / 1) (#39)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 22.05.2006 08:37:51 MET
    (User Info)

    "A ze byl kratce po zastaveni zastrelen, smrtici kulka nejspis z policejni zbrane."

    Z tohoto mi vyplynul chybný závěr - že totiž byl zastřelen, jen se neví kým a při dnešní úrovni balistiky není problém zjistit pistoli - tedy jsem usoudil, že patrně chybí ta kulka či pár zbraní.
    Pokud bylo ale smrtelných více kulek a běží o to, která jej opravdu poslala do věčných lovišť, tak pak je to celé úplně někde jinde a ta nejistota je zcela jiného druhu.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Jo jo, vzdyt pisu (5.00 / 1) (#40)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.05.2006 09:14:29 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ze jsem te na zcesti zavedl sam ;-))

    Je kolem toho tolik spornych (az do urovne opacnych) nazoru, ze se asi skutecnost tezko kdy ukaze...

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    A dalsi z sediveho zivota (5.00 / 1) (#2)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 02:48:50 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    v nedeli bylo krasne, na plazi za domem se slunily davy lidi.
    Obcas se i nekdo odvazne vydal do studeneho a nebezpecneho Pacifiku.
    Dva brachove, 11 a 14, se dostali do zpetneho proudu a velkych problemu.
    Neznamy samaritan pro ne skocil, plavcici se pridali, kluci jsou zachraneni, samaritana vylovili za pul hodky utopeneho.
    Ja vedel, ze se neco deje, nad pobrezim visely dve Coast Guard helikoptery, ale nejsem tak zvedavy, abych nekam lezl ocumovat...

    Jeho zene ted hrozi deportace, je z Keni a nez si dala zadost o obcanstvi, manzel je utopenec.

    Co ted?

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
  •  
     
    Myslim, ze na zvlastni pripady, (5.00 / 1) (#3)
    pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 19.05.2006 10:06:47 MET
    (User Info)

    coz je podle me i tenhle, bezne zakony nemohou pamatovat a proto tam urcite mate nejake zvlastni prostredky - specialni akce Ahnulda nebo tak neco...

    Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
    [ Parent ]
     
     
    Neco bude (5.00 / 1) (#7)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 19.05.2006 18:32:35 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    a nemusi to byt az Ahnuld. SF je safe haven pro uprchliky. Nesmi je tu La Migra (INS - Immigration and Naturalization Services, La Migra jim rikaji latino ilegalove a strasi s ni male deti ;-) honit.

    Takze pani z Keni muze klido existovat dalsich x let. Ted je to trochu horsi, vi se o ni, ale zase positivne, takze nemam pochyb, ze to dobre dopadne. Ilegalove tu vlastni restaurace, domy, no problemo....

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Fackování ministrů povoleno:) (none / 0) (#17)
    cnemo 20.05.2006 16:12:56 MET
    (User Info)

    http://www.novinky.cz/domaci/85873-macek-se-popral-s-rathem-na-sjezdu-zubaru.html


     
     
    Teď je ještě otázka, (none / 0) (#18)
    Jarda z Pisku 20.05.2006 16:16:07 MET
    (User Info)

    kdo z nich se zachval hůř. Pokud Rath řekl to, co údajně řekl, facku si snad i zasloužil, ale místo a čas byly zvoleny velice nevhodně.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    S fackováním Ratha (none / 0) (#19)
    cnemo 20.05.2006 16:26:47 MET
    (User Info)

    docela souhlasím, poje babi v podobných situcích říkala, "škoda kažré rany, která jde vedle":) Ale počkat si na zajení takové akce, v záběrech kamer, je podle mě trochu úchylné. Jsou si docela podobní:) Škoda, že si nedali přes hubu pořádně, ve spojení s dnešním krásným počasím to mohla být docela vydařená sobota:)

    [ Parent ]
     
     
    Zase se v Kotlině něco historicky převratného děje (none / 0) (#20)
    Ales Zeman 20.05.2006 17:07:33 MET
    (User Info)

    Navíc Mackův zákeřně výchovný pohlavek Rathovi se stává součástí předvolební kampaně, takže videozáznamy incidentu, spolu s prohlášeními čelných českých politiků, mohou být studovány a komentovány ad nauseam. Jaké konečné stanovisko zaujme pan prezident Klaus? Podá Rath na Macka trestní oznámení? Co dalšího k incidentu sdělí premiér Paroubek? Kdo byl v právu, napadený či pohlavkující?

    Policajtem zbitá Kačka Jacquesová přece jen stále nemůže poutat pozornost komentátorů, vždyť je to událost již téměř tři týdny stará.

    Teď ještě jak dopadne třetí třetina hokeje s Finskem v Rize. Doufám, že Češi nebudou Finy moc fackovat, i když by si to leckterý finský hokejista zasloužil.

    Jinak je tu též hezké počasí, byť momentálně pod mrakem. Navíc dlouhý víkend; v pondělí tu máme státní svátek a budou se tu konat tradiční ohňostroje na oslavu narozenin královny Victorie, která již dávno nežije, což pochopitelně nikomu nevadí, hlavně, že je první jarní svátek po Velikonocích.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Douška po konci hokeje (5.00 / 1) (#21)
    Ales Zeman 20.05.2006 17:38:57 MET
    (User Info)

    Doufám, že dnešní vítězství nad Finskem 3:1 svým historickým významem zastíní bitku mezi Mackem a Rathem. Přeji příjemný jarní víkend vespolek.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Komu budete zítra fandit (none / 0) (#22)
    mxp (mxp&fea.st) 20.05.2006 18:19:16 MET
    (User Info)

    pokud postoupí Kanada (smím-li se ptát)?

    [ Parent ]
     
     
    Ptát se pochopitelně můžete (none / 0) (#23)
    Ales Zeman 20.05.2006 18:31:49 MET
    (User Info)

    Fandit budu každopádně Česku, to bude asi ta česká krev v mých žilách. Ale máte recht, je to jisté dilema. Zejména když uvážím, že v Kanadě již žiji déle než v bývalém Československu. Anyway, hokej sleduji jen při takovýchto špičkových střetnutích. V turnaji NHL se dívám jen na play-offs a i na tyto zápasy jen sporadicky.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    I BBC přínáší zprávu (none / 0) (#24)
    Ales Zeman 21.05.2006 04:22:51 MET
    (User Info)

    o boxerském utkání Macek-Rath. Ty fotky jsou vskutku za všechny prachy.

    Election campaigns in the Czech Republic are usually rather dull affairs - but this year's are proving anything but boring.

     


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    no vyt'al mu ji (3.66 / 3) (#25)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 07:23:24 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    jen to luplo ;-)
    Rekl bych prekvapivou a ucinnou, chudak ministr moc hbite nereagoval, koukal jako trubka. Bych ho odvolal za pomalou reakci, neni spravny muz na spravnem miste.

    Politicky jsou mi oba sumak, ale Rath viditelne pomlouval rovnez na verejnosti, takze soukromy lepanec by nemel stejny dopad. Jestli Rath prestane pomlouvat duvody manzelstvi, tak udelal Macek spravne.
    Jak myslis, ze by dopadlo me setkani s juchelkou ...;-)))

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    rvačka :) (5.00 / 2) (#26)
    max 21.05.2006 11:08:27 MET
    (User Info)

    Já bych tu “rvačku“ rozdělil do několika následujících událostí.
    1. Nejprve Ráth veřejně pronesl, že Macek si vzal svoji ženu kuli jejím miliónům.
    2. Potom dal Macek Ráthovi veřejně pohlavek. Že to bylo zezadu? No to je u výchovného pohlavku naprosto standardní směr. Výchovný pohlavek nezraňuje a "obdarovaného" spíše zesměšňuje - pamatuji si to ze základní školy dobře.
    3. Po pohlavku Ráth vstal, došel k Mackovi a obvinil Macka ze zbabělosti a řekl mu, že "napadnout ho zepředu by Macek neměl odvahu". Rath se ale opět mýlil a Macek mu jí ubalil.
    Rath tedy vstal, došel k Mackovi a vyzval ho, aby prokázal odvahu a napadl ho zepředu. Tedy Rath dostal jen to, co sám chtěl. Stěžovat si tedy může Rath jenom sám sobě.

    Macek je starej chlap, je mu 62 let. Proti němu je 41letý Rath mladej fracek a Macek by mohl být jeho otcem.

    PS: Zde pohotový klip k celé události.


    Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
    ψ

    [ Parent ]
     
     
    Dík, maxi, za pohotový klip, (5.00 / 1) (#27)
    Ales Zeman 21.05.2006 12:06:19 MET
    (User Info)

    už dlouho jsem se v časných ranních hodinách tak od plic nezasmál.

    Jak myslíte, že by dopadlo podobné utkání mezi Boutrosem a panem Juchelkou? Nevím, co jeden druhému kdy kde řekl či provedl, ale asi by to též šlo až do těch "hrdel a statků".


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Alesi (5.00 / 1) (#31)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 20:10:04 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    to neni zadne tajemstvi. Vse co je predmetem sporu, je verejne.
    Problem je v tom, ze juchelka se diky sve povaze a svemu verejnemu projevu stal fackovacim klaunem, ci nevitanym hajzlikem vetsiny slusnych for. Z nejakych pricin ze vsech ustrku, jez se mu deji, vini vyhradne mne a resi to formou nechutnych podrazu a osobnich utoku. Ja se mu sice stale posklebuji, s blbosti se to ma dle mne delat, ale pouzivam jen to, co pise sam. juchelka se chova jinak...
    Posledni ukazka na vrbe, kde se odvolava na Peterse, aby se zbabele schovaval za jeho sukne (to je krasny visual, uznej ;-)) je jen spickou ledovce jeho "povahy". Nakonec ty sis par pratelskych komentaru svym smerem take uzil. Vynasob si je tak 100 a rozloz na par let. Myslim, ze bys mi pak s fackovanim pomohl ;-))

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Boutrosi, (5.00 / 1) (#36)
    Ales Zeman 21.05.2006 21:23:31 MET
    (User Info)

    Vse co je predmetem sporu, je verejne.

    to zřejmě bude, jenže je to roztroušeno na mnoha inetrnetových fórech a má to velmi nepřátelskou formu včetně ryze osobních urážek. A myslím, že by ten předmět sporu, co do obsahu, vydal na celou knihu.

    Máš pravdu, s panem Juchelkou jsem si vyměnil pár "přátelských" komentářů, zejména poté, co se náhle objevil na Sprše po Tvém, naštěstí jen dočasném, odchodu ze Sprchy. Doufám, že ty hádky s panem Juchelkou jsou dnes již jen voda pod mostem.

    Last but not least, přeji Ti příjemný pobyt na Formose. Doufám, že nám sdělíš nějaké své dojmy z další návštěvy ostrova.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Diky (5.00 / 1) (#37)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 21:45:47 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    muzu snad prozradit, ze si delam zapisky pro vicedilnou zpravicku.
    Ve vodu pod mostem jsem rovnez doufal. Bohuzel v mem pripade je situace jina. Doufam, ze Tebe nepostihne osud byti tercem nechutneho paranoika a egomaniaka. Ja si myslim, ze lhani a idiocie se maji zesmesnovat, takze za sve utrapy si castecne mohu sam. Pokud jsem spravne postrehl, Ty jsi ke svym "pratelskym" komentarum prisel jako prislovecny "slepy k houslim". Budu Ti drzet palce, aby ta voda pod mostem opravdu odplula, ale mam sve pochybnosti...

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Maxi, (none / 0) (#28)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 12:25:31 MET
    (User Info)

    celá scéna je zde, video lze stáhnout zde - pokud by byly technické potíže, můžu to někde zasdílet, mám to stažené. Ve skutečnosti se, podle toho, co jsem viděl já, stalo toto:
    1. Macek oznamuje, že si musí něco osobního vyřídit.
    2. Přistupuje k Rathovi a vlepí mu pohlavek.
    3. Ustupuje k řečnickému pultu, snaží se vysvětlit svůj čin, obává se protiútoku.
    4. Rath si bere papíry a odchází, při odchodu mu někdo na konci řady poradí, aby se vrátil a reagoval.
    5. Macek neví, co má čekat, Rath stojí výstražně proti němu a vynadá mu do mikrofonu. Když to nemá patřičný efekt, nazve ho zbabělcem, aby ho vyprovokoval k akci.
    6. Macek se dvakrát rozpřáhne k ráně, Rath dvakrát vykrývá. Pak se chvíli strkají mimo záběr, na konci má Rath ruku v pěst, Macek signalizuje připravenost k souboji.
    7. Potyčka končí, oba aktéři se rozcházejí bez ztráty tváře. Dá se říci, že to pro oba dopadlo dobře.
    Macek by sice technicky mohl být Rathovým otcem, ale myslím, že od určitého věku to takto nelze brát. Na pěsti by myslím Macek prohrál; z taktického hlediska to udělal chytře.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    "Záhlavec" asi dobře sednul (5.00 / 2) (#73)
    max 23.05.2006 22:27:45 MET
    (User Info)

    jj, tak nějak to bylo. Každopádně záhlavec panu "ministrovi" dobře sednul. :)

    Trollové: Vaše bláboly k mým myšlenkám prosím smeřujte přímo do /dev/null
    ψ

    [ Parent ]
     
     
    OT! OT! OT! (5.00 / 1) (#74)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 23.05.2006 22:53:52 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Konecne nekomu doslo, ze jsi, maxi, nelhal. Ne, MOZNA, ale urcite!
    Chytra opice...

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Mně se ten "mladý Rath" (none / 0) (#33)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 20:14:21 MET
    (User Info)

    z klipu hned nějak nezdál. Fuka tvrdí, že je to ve skutečnosti ňákej Splavec.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Boutrosi, (5.00 / 1) (#29)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 12:37:00 MET
    (User Info)

    Rath Macka pomlouval v rozhovoru s novinářem, kde byl on jedinou a hlavní osobou. Zda to noviny otisknou, byla záležitost těch novin. Macek byl ale na oficiální akci, byla mu tam svěřena určitá funkce a čas, který tím pohlavkem a následnou potyčkou strávil, nepatřil jemu. Proto si myslím, že se nezachoval vůči svým kolegům korektně.

    Jak by dopadlo Tvoje setkání s AJ, to netuším. Osobně nejsem moc velkým příznivcem konfliktů, ale kdyby k potyčce došlo, asi bych si na Tebe vsadil; jsi kus chlapa. Rvačka může být nebezpečná pro obě strany, když k něčemu dojde. Já, možná naivně, obyčejně doufám, že jsou i jiné možnosti řešení.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    No svadet otistene veci z rozhovoru (5.00 / 1) (#30)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 19:47:03 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    na noviny bych asi nedelal. Od toho se s novinari dela rozhovor a pokud to bylo "off the record" mel Rath neco rict. Ja ani moc neprotestoval, kdyz byl muj novinovy rozhovor jemne upraven. V super korektnich novinar-vypovidajici vztazich novinar posle verzi do tisku na schvaleni, zda s ni vypovidajici souhlasi.
    Na sjezdu zubaru se asi pohlavkovat nema, ale zas tak dlouho to netrvalo.
    Skoda, ze to v BBC portretuji vyhradne jako politickou sarvatku a neuvadeji dentisty. Ve zdejsim kulturnim prostredi je zubar symbolem bezbarveho, prumerneho, nezabavneho jedince. Dodalo by to extra komickou dimenzi.

    Ma poznamka ohledne juchelky nemela vyvolat sazkovou horecku na vysledek boje - ja se taky neperu ;-)) Jen, ze bych mu s vysokou pravdepodobonosti jednu vychovnou utrel, asi beze slov vysvetleni - myslim, ze po tom vsem, co predvadi, vysvetlovani neni treba. Na nektere neobycejne podle charaktery slova neplati...
    To rikal uz klasik Hasek.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    No ne, Boutrosi (5.00 / 1) (#32)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 20:10:36 MET
    (User Info)

    Já jsem chtěl jenom vyjádřit, že Rath při své pomluvě nezneužil situace takovým způsobem, jako Macek. Nejde jenom o to, že zubaře připravil o čas, ale že naši zemi zase o kousek přiblížil Klausovu oblíbenému Turecku.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    tak tragicky bych to nevidel (5.00 / 1) (#34)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 21.05.2006 20:19:03 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    a mozna, ze Turecko neni az tak spatny vzor. V americkem senatu se taky driv prali az litaly kravaty a knofliky od sak, v britske nejstarsi demokracii na sebe pokrikujou dost neurvale a zrovna ted jsem na Formose, kde se v parlamentu rvou i zensky a sarvatky jsou vcelku obvykle.

    A tohle bylo na schuzi zubaru, mezi juchelkou, pardon, Rathem a Mackem, BFD. Proc se z toho dela politicka kausa, mi neni prilis jasno.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Protože Rath je ministr (none / 0) (#35)
    Jarda z Pisku 21.05.2006 21:21:07 MET
    (User Info)

    a jeden z volebních lídrů a Macek je považován za jednoho z guruů české "liberální pravice" v podání ODS, řekl bych. Mackovo gesto a Rathovo křupanství ale podle mě českou politickou scénu, jmenovitě ODS s gulama a ČSSD docela výstižně symbolizují. Zelení jsou out, Kasl je slabý, asi budu volit ty klidné siláky, program mají hezký, umírněný, ale podle mě rozumný a vcelku splnitelný.

    Volby jsou za dveřmi, politické je všechno.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Příliš viditelný Macek (5.00 / 4) (#38)
    Pinkava 21.05.2006 22:04:50 MET
    (User Info) http://pinkava.webpark.cz/index.html

    Příliš viditelný Macek
    nezmohl se na pár facek
    ale vrazil jednu
    Rathovi na bednu
    prej že pomluvil mu ženu
    že si ji vzal kvůli věnu
    balík je, kdo za balíček
    na zátylek dá políček

     
    VZJP
    [ Parent ]
     
     
    Klidná síla (none / 0) (#41)
    gogo (gogo zavinac sprcha.com) 22.05.2006 10:37:08 MET
    (User Info)

    oheň a síra.

    Pánu Bohu vysielať je neefektivne. On je dobre informovaný aj bez toho.
    [ Parent ]
     
     
    Klidna sila je ODS? (5.00 / 1) (#56)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.05.2006 22:56:59 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    Volebni program je dobry? A jaka je kampan?

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    klidna sila jsou cernoprdelnici (5.00 / 1) (#57)
    magnus maximus 22.05.2006 23:11:56 MET
    (User Info)



    [ Parent ]
     
     
    "Klidná síla" (5.00 / 2) (#58)
    Jarda z Pisku 22.05.2006 23:23:55 MET
    (User Info)

    je KDU-ČSL. Líbí se mi třeba, že jednoznačně podporují deregulaci nájemného a pojmenovali podporu mobility pracovních sil jako jedno z klíčových opatření boje proti nezaměstnanosti. Jejich propopulační opatření vcelku schvaluju, přestože jsem sám bezdětný a nic na tom osobně nezískám. Akorát bych po vzoru Slovenska omezil podporu pro vícečlenné rodiny (ať si tady o mně třeba někdo tvrdí, že jsem nácek, mně je to fuk; já si myslím, že zvyšování podílu neintegrovaných menšin je dobré přibrzdit). KDU-ČSL je jasně proevropská strana, což beru taky jako plus.

    Trochu problém mám s tažením tvrdého jádra proti potratům apod. Ačkoliv si myslím, že tzv. interupce nejsou nic moc dobrého, v současné době to chce podle mě poměrně liberální úpravu a tímto si lidovci škodí. Jsem konfesí římský katolík a myslím, že by se Církev mohla více otevřít lidem a podobně i křesťansko-konzervativní strany by se měly naučit potřebám lidí více rozumět.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    kantolictvi nevadi, i kdyz (none / 0) (#63)
    magnus maximus 23.05.2006 00:13:54 MET
    (User Info)

    si myslim, ze by se strany nemely vazat na cirkve a cirkve by se nemely snazit mocensky ovlivnovat politickou  spravu a usporadani a smerovani spolecnosti. Deje se treba to , ze farari rikaj oveckam koho maj volit atd.

    Politika se muze nabozenskymi hodnotami jiste inspirovat, ale institucionalne by se sfera naboz. a sfera svetska NEMELY PROPOJOVAT.Odluka je nutna. Tam kde se to propoji, prichazi zacyklenost,stagnace a debilisace kultury {pravoslavi, islam}, nebot se do hodnot "casovych" menicich se nutne v zajmu polis behem jednoho zivota ,vnesou hodnoty s nadcasovym  , vecnym, narokem. Je treba mix obojiho pro smysluplny zivot, ale to nechtej zadne cirkevni org. slyset. Radej dal od nich.Padni komu padni.
    Jde to tezko, nebot kazda instituce jak jednou vznikne ,se hodla udrzet a toho dosahne jen podilem na strukture moci.

    Co jen se Evropa s katoliky natrapila. Byli brzdou a jsou brzdou.
    Ale protoze jsme narazili na jeste vetsi pakulturni prisernosti v podobe usili neasimilovatelneho muslimstva {s vahhabistickymi + muslimskobratrskymi skvosty v hlavach} o chalifat od Londona po Kuala Lumpur, mohou se nam katolici hodit...je to des, kvuli zaostalym muslimum, musime slevit vlastni modernisticke projekty a "vratit se ke korenum". Hm.. kdyz to jinak nepujde. Jen aby se kantolici a muslimove nechytli za ruce proti spolecnemu nepriteli - sekularnimu statu - o Zidech ani nemluve....

    KDU je divna strana slozena hlavne ze starych stb-aku, volena pouze moravskym prostym lidem ,kolaborujici ochotne s kazdym ,vedena divnym Kalouskem..jenz me rozesmal minuly tyden, ze nebyl v rozhovoru s kryptokomouskym blbcem Kramerem schopen vysvetlit, proc kantolici nechtej Turecko v EU.

    To, ze sirokodaleko v radach katoliku jediny Svoboda jako chytry jsouci, byl prostym stranickym lidem  malem defenestrovan, svedci o teto partaaji dosti.

    [ Parent ]
     
     
    Magne, (none / 0) (#67)
    Jarda z Pisku 23.05.2006 01:10:23 MET
    (User Info)

    díky za odpověď. Křesťansky orientované strany považuju za do jisté míry reakční politický proud, který se snaží vrátit do společnosti něco, co jí bylo podle názoru některých lidí ukradeno. Nadávat na škody napáchané katolictvím v Evropě myslím není fér, protože katolictví ve své konkrétní je produktem evropské mentality a dobových podmínek. Mělo a má nějakou funkci, není to něco, co přinesli Marťani a Evropě to násilím vnutili. Co se týče patologické úlohy konkrétní formy náboženství ve společnosti, chtělo by to asi důkladné studium historie, antropologie, psychologie, sociologie a já nevím ještě jaké logie, což v žel zdaleka za sebou nemám. Nicméně pracovně dělím náboženské programy do dvou hlavních skupin - kult života (růstu apod.) a kult smrti (úpadku apod.). Tyto programy jdou napříč jednotlivými náboženstvími a nejsou jenom věcí náboženství. Ten kult smrti vidím kolem sebe (i u sebe) často, koneckonců se např. říká, že každá závislost je plíživá sebevražda.

    Co se týče KDU-ČSL, volbu beru jako hledání nejmenšího zla. Ale ještě nejsem pevně rozhodnutý.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Z dnešních Lidovek .... :) (none / 0) (#69)
    Michaela 23.05.2006 08:48:44 MET
    (User Info)

    Čeští“ Slováci volí ČSSD, Vietnamci se bojí lidovců

    Vietnamci, pro které je důležité, jakou strana prosazuje imigrační politiku a co nabízí podnikatelům, se podle Van Hoi Dinha z Českovietnamské společnosti rozhodují mezi ODS a ČSSD. Jasno však prý mají v tom, že nebudou volit KDU-ČSL, a to kvůli výroku Františka Straky. Fotbalový trenér, který měl za lidovce kandidovat, totiž Vietnamce označil za „nešvar“.

    [ Parent ]
     
     
    Souhlas B....Macek jednal spravne... (none / 0) (#43)
    magnus maximus 22.05.2006 15:10:47 MET
    (User Info)

    Muj kolega z Mensy pan Macek samosebou nemel na vybranou, kdyz verejne na internetu prohlasil, ze da Rathovi do drzky, kdyz tento verejne udelal z pani Mackove osobu bez vetsi hodnoty nez ,ze si ji  lze vzit jen pro penize. Jsou tu tedy hned dva duvody , aby pohlavek priletel. Neslo to neudelat, M. by ztratil tvar.
     Jen mu mohl hned napalit zpredu,.... ale pak to napravil.
    Pana Macka jsem parkrat videl osobne v akci diky mym porev. polit aktivitam a tez behem me obchodni cinnosti ku me dolehly zajimave a vesmes pozitivni ohlasy a zdal se mi jako zdrave agresivni typ, co da ted Rathovi pokazde, co jej uvidi.....ale to prehanim, nicmene by to bylo jen dobre. Rath je typ co urazi na potkani kohokoliv..coz je samosebou v poradku, nebot kazdy si muze rikat co chce..nicmene se pak jiste nedivi, kdyz nese dusledky za sve svobodne konani.Kazdy totiz svobodne reaguje jak uzna za vhodne.Jestli se pak divi, je to idiot.

    Souhlasim s B. nazorem, ze je treba exekuce konat verejne , kdyz k  urazkam {pani Mackove} doslo tez verejne.

    V teto souvislosti pripominam, ze i ja jsem verejne prislibil Vodnikovi poradnou vychovnou ranu za jeho slovni utoky, takze k ni dojde, nebot bych ztratil tvar..je to to same, chudak nevi, ze mi nic jineho nezbyva....hahahahahahahahahahahahahaha...pan Piiitrs v ramci sveho aktualniho nadejneho intelektualniho a osobnostiho rustu , prekonavajiciho vyznamne uroven na Vrbe i jinde a ve sve dobrote , kterouzto projevovati me osobe je pro kazdeho cest..haha... jej jiste vylaka do Ceska.

    Jo jinak Boutrosi..s tim Juchelkou.....ten nestastnik si svou ex-sistenci zalozenou na provokovani celeho netu {aby se negativne identifikoval} vytvoril dlouhou radu nepratel...myslim ,ze brzy to bude fakt chudak.

    Je zajimave, jak se predmet naseho experimentu "Stvoreni Juchelky z nesebevedomeho niceho udrzovanim emanace pralatkove blbosti v chodu negativnim zrcadlem typu MM+B" pomoci rozvoje dedicneho a virulentniho juchelinskeho slepence hlouposti+zla+cechackovstvi sam vyviji pres sebeuvedomeni k sebedestrukci.

     Clovek by rekl,ze blbost je vecna, ze nezanika. Ale v juchaaaalkovi se jaksi tato cast svetove blbosti v nem pritomna hrouti pod svou vlastni vahou a brzy zmizi i s Juchelkou zpet do prazdnoty...hmm hmm


    [ Parent ]
     
     
    Hezké pojednání, magne (none / 0) (#44)
    Ales Zeman 22.05.2006 15:20:51 MET
    (User Info)

    Vskutku k věci, jsou to chudáci a ty se vyjadřuješ jak sapér Vodička o Maďarech. Tedy obsahem sdělení; forma je jistě u Tebe složitější. Postrádám však v textu Tvé oblíbené slovo diskurs.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    srdecne zdravim Alesi (none / 0) (#46)
    magnus maximus 22.05.2006 15:55:37 MET
    (User Info)

    ..no nevim.... k.u.k. Sappeur Voditschka, by byl jiste prikrejsi kdyby relaxoval mezi nemoznosti koupit po netu letenku 3.6. z Dusseldorfu a nemoznosti pochopit cosi pri listovani v http://www.hubert-brune.de/index.html

    Tez by nepouzil slovo "diskurs" v pojednani o Madarech=Rathovi ,Vodnikovi a Juchelkovi, jiste by vsak pouzil slovo "prdel".

    [ Parent ]
     
     
    Pozdravy opětuji, magne, cheers! (none / 0) (#47)
    Ales Zeman 22.05.2006 16:20:17 MET
    (User Info)

    Já se dnes flákám, neb tu dnes máme kanadský státní svátek zvaný Victoria Day, ve francouzštině Fête de la Reine. Brzy tu na oslavu budou bouchat rachejtle.

    Já jsem si jen vzpomenul na starého sapéra Vodičku a jeho nelásku k Maďarům, když se čeští politici pohlavkují a Ty též slibuješ svým oponentům nejednu ubalit. Soudím, že ve Vodičkově diskursu by jistě nescházelo hezké české slovo überšvunk.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    haha Alesi to je dobre... (none / 0) (#49)
    magnus maximus 22.05.2006 16:47:53 MET
    (User Info)

    mam rad nemecky slovicka v k.u k. tscheestina...Uberschwunk je opasek , rekl bych....radis serezat Vodnika+Juchelku opaskem {haha?}

    Jinak preju hezky svatek . Je treba si uvedomovat i v multikulti Canada sve zapadni protestantske koreny ,coby zamorske drzavy anglicke a pripominat slavnou kralovnu Victorii !! To lahodi memu konservatismu.

    Pripijim modrou  50% Finnlandii na casy kdy Zapad expandoval a bohda bude expandovat i v ramci nynejsi globalisace.

    At zije Canada, slava Victoria...budiz ji zeme lehka.

    [ Parent ]
     
     
    západní protestantské kořeny (none / 0) (#51)
    Ales Zeman 22.05.2006 17:13:09 MET
    (User Info)

    magne, nepatří k Tvé oblíbené četbě Die protestantische Ethik und der Geist des Kapitalismus Maxe Webera?


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    z Dusseldorfu... (none / 0) (#48)
    mxp (mxp&fea.st) 22.05.2006 16:35:13 MET
    (User Info)

    No já tuhle tak dlouho vymýšlel, jak přiletět na volby a neplatit při tom 300 eur ČSA, až mi z toho vypadlo tohle:

     16:01 - 16:12 Havanastraat - Rooseveltplaats (bus 720)
     16:32 - 17:15 Antwerp Centraal - Brussels Midi (vlak)
     17:56 - 18:33 Brussels Midi - Lille Europe (Eurostar)
     18:39 - 19:30 Lille Europe - Paris CDG (TGV)
     21:20 - 23:10 Paris CDG - Praha Ruzyně (Smartwings)
     23:38 - 23:56 Ruzyně - Dejvická (bus 119)
     00:01 - 00:09 Dejvická - Muzeum (metro A)
     00:13 - 00:14 Muzeum - Hlavní nádraží (metro C)
     00:27 - 01:00 Hlavní nádraží - Říčany (os.vlak)

    Jenom mě jímá jistá pochybnost, jestli se za 6 minut dá přestoupit z eurostaru na tgv.

    Jo a cestování mě baví...

    [ Parent ]
     
     
    no ja musim letet (none / 0) (#50)
    magnus maximus 22.05.2006 16:51:48 MET
    (User Info)

    dlouhy sezeni mi nesedi....podivam se na tu Pariz...musim z Duss. vypadnout tak po 19oo...
    dik

    [ Parent ]
     
     
    To bohužel neměl být tip (none / 0) (#52)
    mxp (mxp&fea.st) 22.05.2006 17:27:34 MET
    (User Info)

    pro Vás, nýbrž ironická ukázka toho, kam vede kombinace skrblictví a vášně pro kombinování spojů na netu.

    Nicméně pokud zohledňujete náklady, do Prahy lítá Easyjet z Dortmundu a Germanwings z Kolnu. Akorát asi v blbý časy. (Anebo jako kuriozita Saudi Airlines z Frankfurtu... :-))

    [ Parent ]
     
     
    No, nevím, (none / 0) (#45)
    cnemo 22.05.2006 15:37:09 MET
    (User Info)

    mě připadají oba pánové velmi podobní (oba jsou to nevychovaní primitivové a nechci soudit, kdo vede). Když si dávají vzájemně přes hubu, mám pocit, že oba dělají něco za mě:) Člověk také rád pozná naše české demokratické osobnosti z té lidské stránky - velmi poučné;)

    [ Parent ]
     
     
    Jak Saudská Arábie odstranila výzvy k nenávisti... (5.00 / 1) (#42)
    jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 22.05.2006 13:23:01 MET
    (User Info)

    z učebnic...

    Saudská Arábie oznámila, že odstranila z učebnic pro základní školy prvky, které vyvolávají nenávist k cizincůma a věřícím jiných náboženství.

    Následující citáty jsou z již opravených učebnic...

    FIRST GRADE (první třída)

    "Fill in the blanks with the appropriate words (Islam, hellfire): Every religion other than _____ is false. Whoever dies outside of Islam enters ____."

    Vyber do prázdných míst správné slovo (Islám, pekelný oheň): Každé náboženství jiné než _
    ____ je chybné. Kdokoli zemře vně Islámu, přijde od ____."


    EIGHTH GRADE (osmá třída)

    "As cited in Ibn Abbas: The apes are Jews, the people of the Sabbath; while the swine are the Christians, the infidels of the communion of Jesus."

    Jak uvádní Ibn Abbas: Opice jsou židé, lidé držící Sabat; zatímco svině jsou křesťané, nevěřící kteří přijímají Ježíše.


    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/19/AR2006051901769.html

    ------------------------------
    Jezovec jsem, a jezovec budu.


     
     
    Nastal čas nasadit jim tam MM, (none / 0) (#53)
    Jarda z Pisku 22.05.2006 18:51:57 MET
    (User Info)

    ať jim tam udělá trochu pořádek; to je úkol hodný jeho velikosti, inteligence a odvahy.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    S použitím (none / 0) (#54)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 22.05.2006 19:39:05 MET
    (User Info)

    Magnometu, jak jinak:

    http://dilbert.com/comics/dilbert/archive/dilbert-20060520.html

    [ Parent ]
     
     
    To by šlo, (none / 0) (#55)
    Jarda z Pisku 22.05.2006 19:57:06 MET
    (User Info)

    otázka je, jaký to má dostřel. Myslím, že teď už v oblasti žádného člověka nemáme. Nejblíž je asi v Turecku duo Husita - Nessuno, ale ti by Magna mohli škodolibě nasměrovat na Izrael.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    A všem, kdo budou tyto řádky číst. (none / 0) (#59)
    Archaix 22.05.2006 23:42:34 MET
    (User Info)

    Poněvadž je toto všeobecná diskuse, tak bych zde položil otázku, na niž jsem ztratil odpověď. Odpověď jsem věděl, ale nyní ji nevím. Prosím, zda někdo neví jméno vynálezce fotografování a zviditelnění vibračních polí, která se vyskytují kolem živých věcí.

    A to jak bylin, tak živočichů, tak lidí. Vím, že to byl Rus a vynalezl to v minulém století ještě za onoho tvrdého režimu. V pamětí se mi plete jméno jako Killian, či tak nějak. Ovšem s tím jménem se možná mýlím. A Google mi nic nenašel. Někde mám doma knížku, ale v té spoustě knih tu pravou nenajdu. Proto se ptám Vás, snad někdo z Vás bude vědět odpověď. Ovšem bylo by prima, kdyby byl k dispozici nějaký odkaz na autora a celý jev v Internetu. Vím, že používal k tomu zviditelnění těch vibrací střídavé dost vysoké napětí.  


    [ Parent ]
     
     
    Zdravím Vás, byl to (none / 0) (#60)
    Jarda z Pisku 22.05.2006 23:48:46 MET
    (User Info)

    Kirlian?

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    ojojoj (none / 0) (#62)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.05.2006 23:57:44 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    quackwatch, to se Archaixovi libit nebude ;-))

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  •  
     
    Hm, (none / 0) (#65)
    Jarda z Pisku 23.05.2006 00:40:04 MET
    (User Info)

    tak to byl první výsledek mého hledání (jako orientační bod pro další googlování), ani jsem moc nezkoumal, kdo a co tam píše. Kdyžtak se omlouvám.

    I chose to believe what I was programmed to believe. -- Futurama
    [ Parent ]
     
     
    Ahoj Archaixi (none / 0) (#61)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 22.05.2006 23:55:51 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    byli to manzele Kirlianovi, taky zde a nehledej to na cinskem googlu, tam neni ani Tianamen Square ;-))

    Na taiwanskem staci dva searches:
    • "russian scientist finds vibrations around living things" ti vyplivne referenci na Kirlians
    • a "Kirlians"
    doda home run. 3 minutky prace.

  • There's an old proverb that says just about whatever you want it to.
    [ Parent ]
  • &