Sprcha - denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
Denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli
 Titulní strana   Všechny články   Všeobecná diskuse   Deníky 
 Co je nového   Co se píše jinde   Politika   Kultura   Média   Technologie   Internet 
Citátomanie
Prokop
26.09.2007 16:03:33 MET
(Kompletní deníky/Prokop's Diary)
Jak pravil soudruh Lenin, naším největším nepřítelem jest citátomanie - a mnohý soudruh se tím dostal na špatnou stranu barikády, neb citátem z Lenina nebo jiného svatého bývalo zvykem začínat projevy.

 
 

Nechám Lenina stranou, mám tady u ruky lahvinku bourbonu Knob Creek kterou může P.T. Sprchař získat, pokud prokáže literární znalosti.  Výběr citátů bude velice náhodný - ať již knížek českých nebo z překladů.  Jako odpověď úplně postačí autor a název knihy, další detaily jsou vítány, prosím bez googlování, je to jenom hra:

Citát první:

Mit deinem Bezirkshauptmann kannst du mir Arsch lecken.

 

>>> diskuse >>>  

Základní nabídka
- registrace nového uživatele
- jak na to (aktualizace 19.1.03)
- časté dotazy
- vyhledávání

Login
Jméno:
Heslo:
 
Registrace nového uživatele

Komentáře chronologicky (15)
- aha by andyo
- Jan Cimbura by Prokop
- ahoj, tak to jsi mne dostal by andyo
- Andyo by Prokop
- Taky by mne zajimal by Boutros el Uam
- Nejhorsi valka? by Prokop
- Tady ještě podzim je, by Ales Zeman
- Tady už je po podzimu. by max
- Umělé vlčí máky v klopě by Ales Zeman
- Vzpomina Kanada by Prokop
- Na Rychle sipy jsem zapomnel:( by Prokop
- Podzimní nostalgie a vzpomínání by Ales Zeman
- To opravdu nebylo nic těžkého, by max
- Zdravím Tě, Prokope, by Ales Zeman
- Vitej zpatky na kontinent by Prokop

Related Links
- Knob Creek
- Prokop's Diary

Komentáře: Zobrazení: Řazení:
 
 
Citátomanie | 98 comments (98 topical, 0 editorial, 0 pending)
 
 
Hašek ODVŠZSV -nt (none / 0) (#1)
max 28.09.2007 22:38:02 MET
(User Info) http://www.radaryrakety.cz/



...A paní Rice nám na piano zahraje.
 
 
Tak tak, max to uhodl správně (none / 0) (#2)
Ales Zeman 28.09.2007 23:07:18 MET
(User Info)

A max si tudíž zaslouží Kentucky Straight Bourbon. Německý citát je vskutku z klasika Haška. Jedná se o reakci štábního lékaře na upozornění poručíka Duba, že o tématu mluvil již před válkou s panem okresním hejtmanem.


Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
 
 
Knob Creek vyhral Max (5.00 / 1) (#3)
Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 28.09.2007 23:10:27 MET
(User Info) http://www.squaw.com

Byl velice rád, že se zbavil poručíka Duba, který jako vždy dokládal svá různá tvrzení slovy: "O tom jsme již před válkou u nás mluvili s panem okresním hejtmanem."
"Mit deinem Bezirkshauptmann kannst du mir Arsch lecken," pomyslil si štábní lékař a velice děkoval té náhodě, že sanitní automobily jedou nahoru na Kamionku Strumilowu přes Zóltance.


skoro bych mu blahopral, ale mi ten Knob Creek moc nechutnal, sem si ho jednou koupil. Na usrkavani ma pro mne moc gradu (50% alkohol), jedine teda jako ucinny anestheticky pripravek. Nebo do zmrzliny, i kdyz s nejakou irskou, ktera mi vubec ale vubec nechutnala, jsem provedl funkcni a dle soudu nekterych znacne dekadentni experiment ...

Wannabe redneck, do you know 'dis one? Ta mi smakuje a bejvala v Trader Joe's za $6.99, tedka uz je za myslim $8.99, ale porad kvalita za slusnou cenu. Z drazsich jemnych znam tuhle, ale na tu uz jsem kdysi postoval link.
J.D. je klasika, ale nebezpecna, muzes se octnout v mistnostech, jez nahle nepoznavas ;-))) (ctene reportery prosim o restraint and privacy ;-).


  • life's a near death experience
  •  
     
    J.D. je klasika, ale nebezpečná (none / 0) (#4)
    Ales Zeman 28.09.2007 23:42:30 MET
    (User Info)

    Když už jsme u klasických citátů ze Švejka: Vopijte se a nechejte si zahrát rakouskou hymnu a uvidíte, co začnete mluvit.

    Tady máme zrovna happy hour, tak asi budu poslouchat:

    Gott erhalte unsern Kaiser
    und in ihm das Vaterland!
    Der du Kronen hältst und Häuser,
    schirm ihn, Herr, mit starker Hand!
    Daß ein Guter und ein Weiser,
    er ein Strahl von deinem Blick:
    Gott erhalte unsern Kaiser,
    unsre Liebe, unser Glück!




    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    O jé (none / 0) (#6)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.09.2007 01:55:42 MET
    (User Info)

    to je moje oblíbená.

    [ Parent ]
     
     
    Na zdravi (5.00 / 2) (#8)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.09.2007 06:15:53 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    je patecni vecer a ja pridavam virtual *cink* k narazum dvou kostek ledu ve svetle zlate lazni.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    BTW (5.00 / 2) (#10)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.09.2007 06:36:05 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ktera z tech tri jmenovanych je ta "O jé" ?
    Odvazne jsem pripil Rebel Yell ...   -em ?


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Rebel Yell it is :) (none / 0) (#15)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.09.2007 18:29:01 MET
    (User Info)

    nebo Evan Williams.

    [ Parent ]
     
     
    Co znamená (none / 0) (#11)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 29.09.2007 10:43:53 MET
    (User Info)

    ten řádek z Tvého odkazu na kořalku z Rohového potoka:
    Size:       1.75 L
    Litry se normálně píšou s malým l a to má ta flaška obsah fakt skoro dva litry?
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Jiný kraj, jiný mrav (none / 0) (#12)
    Ales Zeman 29.09.2007 15:09:01 MET
    (User Info)

    Flaška značky Knob Creek bude mít ty téměř dva litry. Nejvíc mě překvapila cena, která mi připadá na to množství chlastu velmi lidová.

    V Kanadě je obvykle na lahvích zkratka pro litr s velkým L, zatímco mililitry jsou zkracovány na ml. Nevím proč ta nedůslednost. Jinak v angličtině se velká písmena používají častěji než v češtině.  


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Tom (5.00 / 2) (#13)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.09.2007 15:55:36 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    asi bude mit na mysli ten Corner Creek, ale to jest ganz egahl. I kdyz cena je uvedena jenom u Rebel Yell.
    Knob Creek se pokud vim prodava jenom v tech 0.7 litrovejch hranate placatejch lahvich. V porovnani s ostatnimi bourbony neni nejlevnejsi, asi ze neni tak naredeny - bourbon po vypaleni mash-e na tzv. white dog nasleduje podobny technologicky proces jako skotske a irske whisky, dozravani v sudech. Sudy na bourbon se vypalujou plamenem, aby proces horeni vytahl ze dreva cukry, ktere davaji chut. Na pozadovane alko-grady se pak redi vodou z mistnich zdroju. A navic je to malo-produkce, coz je ale nasledujici taky.
    Rebel Yell maji taky jenom ve 3/4 litrovych, tentokrat kulatych lahvich a ta cena je porad hodne lidova. Ze prej je jemnejsi proto, ze misto zita se pouziva psenice.
    Corner Creek je vetsinou v 3/4 l lahvich, identickych k lahvim na vino (i nazelenale barevnych). Na website uvadeji i tu 1.75 l velikost. Nevim jak ta lahev vypada, vinna Magnum lahev je na 1.5l. Corner Creek je dost drahy, v Trader Joe's staval (uz jsem ho tam dlouho nevidel) tesne pod dvacet bucks.
    J.D. je s prehledem nejkomercnejsi, prodavaji ho v mnoha velikostech, vsechny lahve maji ten charakteristicky hranaty tvar. A ten jsem v 1.75 l lahvich videl. V Costco stoji myslim neco pres $30.

  • “Did the Devil make the world while God was sleeping?”
    [ Parent ]
  •  
     
    Boutrosi, dík za upřesnění (none / 0) (#14)
    Ales Zeman 29.09.2007 16:26:19 MET
    (User Info)

    Zaujalo mě, že jste ve velikostech lahví v USA víc důslednější v metrických jednotkách nežli zde (obvykle je tomu naopak). V Kanadě se dodnes prodává velká láhev whisky v podivném metrickém množství 1,14 l, což jsou přepočítané dvě pinty či jedna čtvrtka imperiálního galonu. Na kanadských letištích jsou však největší láhve kořalky obvykle jednolitrové.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    U nás si to řídí Commonwealth osobně (none / 0) (#16)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.09.2007 18:37:09 MET
    (User Info)

    ABC Price List

    a ta přímo flaška co mi tu stojí je třičtvrtě litru.

    [ Parent ]
     
     
    Aha, já věděl, že něco zapomenu (none / 0) (#5)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.09.2007 01:55:06 MET
    (User Info)

    to nejde jen o ten jeden citát.  Tady je další:

    Kousek falunské uzenky, té nejlepší.

     
     
    v dobe guuglu (5.00 / 2) (#7)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.09.2007 06:10:08 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    musis najit obskurnejsi citaty.

    Astrid Lindgrenová
    Děti z Bullerbynu

    Ale zase z nej vypadnou zajimavosti.


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    oops (none / 0) (#9)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 29.09.2007 06:20:14 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    puvodnim & prvnim preletem uvodniho textu jsem nezaznamenal poznamku o google-prohibition. Ted uz budu skaut, sorry, pokracuj s kitaty ;-)


  • life's a near death experience
    [ Parent ]
  •  
     
    Další (none / 0) (#17)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 29.09.2007 18:38:27 MET
    (User Info)

    Áronův had pohltil kouzla klam
    nad všechny bůžky Bůh se zvedá sám
    v jediném slunci hvězdy vyblednou -
    v zástupu slov jen jedno Slovem zvou.


     
     
    Tak já se dávám podat Prokope... (none / 0) (#19)
    max 01.10.2007 17:51:29 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    ...zkusil jsem to prohnat Googlem, zkusil jsem to "přebásnit" do angličtiny a prohnat Googlem a nic. Nic nepomohlo.

    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    S tou angličtinou (5.00 / 1) (#20)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 01.10.2007 19:26:14 MET
    (User Info)

    jsi byl na stopě Maxi.  

    G.K.Chesterton - Klub zneuznaných mužů.


    [ Parent ]
     
     
    Také přidám mimosoutěžně (none / 0) (#18)
    max 29.09.2007 22:40:41 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    několik citátů:
    1. "Území, které Nehm od Džaufa odděluje, je velice hornato, velmi nepřístupno a obývají v něm hojní loupežníci."
    2. "Život je jako sanskrt, který čteme ponymu"
    3. "Bojuj statečně a zemři čestnou smrtí, volala manželka za svým mužem odcházejícím do války.  Doufám, že mě přijmeš stejně kladně, až se vrátím jako popel v urně, odvětil odcházející."
    4. "Kdokoli spasí jednu duši, spasí celý svět."
    5. "Problém není v tom, jak zvládnout techniku malby, ale jak zvládnout sebe."
    6. "Musíme revoluci zabezpečit. Raúl je mladší než já, energičtější než já. Lze s ním počítat mnohem delší dobu."
    7. "Ty znáš mnoho lidí, co se bojí USA? Tví známí musí být ale pěkně bizarní partička frustrovaných bláznů...
    ...měl by si změnit společnost!"

    PS: Vřele doporučuji u citátů, kde si nebudete hned naprosto jistí použít Google nebo Yahoo nebo cokoli. ;)


    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
     
     
    Tak já to také prozradím (none / 0) (#23)
    max 01.10.2007 22:11:49 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    1. Hellwaldova Asie, víc než 100 let stará
    2. LOU REED  Magic and Loss
    3. Samuraj a bušido - zrcadlo Japonska
    4. Citát z Talmudu vyrytý na prstenu z můstků, který vězni darovali Schindlerovi
    5. Jan Bauch Krásný kolibřík
    6. Fidel Castro na závěr sjezdu Komunistické strany Kuby v roce 1997
    7. Nillbert v diskusi na Novinkách


    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    A tohle? (none / 0) (#21)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 01.10.2007 19:48:27 MET
    (User Info)

    V mém oddělení je šest lidí, kteří se bojí me a jedna malá sekretářka, která se bojí nás všech.  Dále pro me pracuje jeden člověk, který se nebojí nikoho, ani mne, a toho bych nejradši vyrazil, jenže se ho bojím.

     
     
    Zni to jako Joseph Heller (5.00 / 2) (#22)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 01.10.2007 20:02:52 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    nebo Kurt Vonnegut.

  • “Did the Devil make the world while God was sleeping?”
    [ Parent ]
  •  
     
    Nějak to zamrzlo (none / 0) (#24)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 18:21:30 MET
    (User Info)

    to mne mrzí.

    Ale máš pravdu - Joseph Heller, Něco se stalo.

    [ Parent ]
     
     
    Tos mne potesil (5.00 / 2) (#29)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 03.10.2007 21:45:26 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    knizku jsem necetl, ale poznal jsem autora podle stylu ve dvou vetach. Dneska mi bude prset do nosu.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    On je Heller vůbec někde jinde (none / 0) (#31)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 22:18:37 MET
    (User Info)

    ale většina lidí se nedostane za Hlavu 22.

    [ Parent ]
     
     
    Tak něco jednoduchýho (none / 0) (#25)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 18:23:37 MET
    (User Info)

    Víckrát však už na vosy nepůjdu, jelikož mne to nebaví, a raději budu doma pomáhat, aby se vidělo, že jsem se polepšil.

     
     
    To by mohl být nějaký ten Kája, (none / 0) (#26)
    Ales Zeman 03.10.2007 20:06:16 MET
    (User Info)

    buď Poláček nebo Michal. Asi dobře napsaná kniha o dětech pro starší a pokročilé. Kdyby se v taovémto citátu vyskytoval např. Zilvar z chudobince, bylo by to pro mě mnohem snazší.

    Alors, je donne ma langue au chat, jak by řekl Frantík, ve smyslu "dávám se podat".

    Prokope, to nosíš takovéto citáty v nějaké aktovce s sebou do práce či je jen tak sypeš z rukávu?


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    Pamatuji si je (none / 0) (#27)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 21:04:01 MET
    (User Info)

    jen si nekdy overuji jak presne.

    Jak rikal Werich: Blbi vedi, ty maj cas si pamatovat, chytry musej vymejslet.

    [ Parent ]
     
     
    Důvěřujeme, ale prověřujeme (none / 0) (#28)
    Ales Zeman 03.10.2007 21:30:41 MET
    (User Info)

    Werichův bonmot krapánek upřesněn: Pamatovat si je výsada blbých, poněvadž chytří si nemají čas pamatovat.

    Možná, že své moudrosti Werich pozměňoval někde na forbíně sám, neb patřil k těm zmíněným chytrým.


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    To jistě (none / 0) (#30)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 22:16:59 MET
    (User Info)

    protože já to takhle znám z předscén W a H:

    Velká předscéna.

    [ Parent ]
     
     
    je to tak, (none / 0) (#35)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 04.10.2007 00:22:08 MET
    (User Info)

    je to jedna z forbín Wericha s Horníčkem, které jsem uměl nazpaměť.

    "No když nevím, tak se zeptám!"
    "Já jsem se ptal."
    "To ste se ptal ale špatně."
    "Já sem se ptal dobře, ale blbýho."
    "Eštěže to blbej věděl!"
    "No blbí vědí, ti maj čas si pamatovat. Chytrý musej vymějšlet."

    Bylo to v rámci debaty o pojmu (nikoli o Poemu), který napsal "ten, kdo hrál na housle". A ten někdo nebyl Fibich, nýbrž fyzik.
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Tomáši, (none / 0) (#36)
    Ales Zeman 04.10.2007 00:42:17 MET
    (User Info)

    ten údajný citát z Wericha, který je zřejmě blbě, je dle Wikicitátů:

    http://cs.wikiquote.org/wiki/Jan_Werich#O_humoru_a_hlouposti

    Takže Werichův citát ve správné verzi zná Prokop a Ty, nikoliv cs.wikiquote.org


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    vodkud maj ty citáty (none / 0) (#37)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 04.10.2007 01:07:10 MET
    (User Info)

    na wikipedii, netuším. Třeba je někde Werich shrnul a knižně vydal...

    Ale ten odkaz, který dal Prokop (vo dva otce vejš), je víceméně přesným zápisem forbíny, kterou jsem jako adolescent dostal na magnetofonové kazetě, a pak si to pouštěl do zblbnutí dokola, takže jsem to vážně uměl nazpaměť.
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    My jsme meli forbiny doma (5.00 / 2) (#39)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 04.10.2007 01:11:22 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    na starejch deskach. Byla jich cela serie, v sedive, latkou potazene papundeklove krabici, na obalce W&H. A poustel jsem si je furt dokola.
    A hodne veci mam taky utkvelych v pameti - i kitat si pamatuju jako Prokop a Tomas. Mozna, ze to chytry tam bylo 2x:
    "Chytry, jo chytry musej vymejslet..."

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    A to vyšlo tady (none / 0) (#40)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 04.10.2007 01:15:38 MET
    (User Info)

    nebo to vydali někde v exilu?

    Já se k tomu dostal jako v podstatě k ilegálnímu materiálu. Takový ten odboj pod duchnou.
    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Vydany v CSR (5.00 / 1) (#41)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 04.10.2007 01:23:42 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    mozna uz v CSSR. V divadle to bylo koncem 50tych let (ne ze bych to pamatoval):

    Proč by profesor fyziky z Princetownu nepřijel do Chebu zahrát na housle ?  
      No a proč by přijel ?  
      Aby si přivydělal třeba. Já nevím, co voni mu dávali v Princetownu za fyziku. Ale tady se platí líp muzika než fyzika. Kromě toho ...  
      Pravda, taky tu není žádnej Einstein.  
      Kromě toho von moh mít víc za fyziku a míň za muziku jo, ale jestli radši dělal tu muziku než tu fyziku, tak vzal radši míň za to co radši .... co jsem to řek ?  
      No řek jste pravdu, ale zní to blbě.  
      Už jsem se lek úplně. Ano ... správně ... vzal radši míň za to co radši, protože ty požitky jsou relativní. A klidně ...  
      NO !  
      Cože ?  
      To je to slovo. Délka života je relativní pojem. No ... Teorie relativity - Einstein. Já jsem si nemoh vzpomenout.  
      Jo to je to ...  
      Nó.  
      ... to slovo, co jste chtěl prve říct ?  
      Nó.  
      Délka života je pojem relativní. ... To jste moh říct prve a mohli jsme bejt dál.  
      No já si nemoh vzpomenout.  
      Délka života ...  
      Já si nemoh vzpomenout.  
      Délka života je pojem relativní. To ví každej přece. Relativní ...  
      No nemoh jsem si vzpomenout.  
      Délka života je pojem relatív ... Když si nemůžu vzpomenout, tak se zeptám. ... Délka ...  
      Já jsem se ptal.  
      No jo. Délka života je pojem relat ... Vy jste se ptal, ale špatně.  
      Já jsem se ptal dobře, ale blbýho.  
      Délka života je pojem ... Ještě že to blbej věděl.  
      No blbý vědí, ty maj čas si pamatovat. Chytrý musej vymejšlet.  
      Teď jde o to, kdo je líp placený. ... Délka života je pojem ...  
      Chytrý se neptá.  
      A blbý je placený. ... Délka života je ...  
      Nepamatovat.  
      Nepamatovat... To je nejlíp placený. ... Délka života je pojem RELATIVNÍ !

    ... tohle je udajne prepis z divadla.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    to bude tim (none / 0) (#38)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 04.10.2007 01:07:29 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ze wikipedisti maji moc wikipeditidy. Nebo malo, ja se v tom cirem silenstvi prilis neorientuju.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    No máš pravdu (none / 0) (#32)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 03.10.2007 22:26:30 MET
    (User Info)

    Kája to je a Zilvar se vyskytuje hned někde vedle.

    Tenhle úryvek byl i v jedné z českých čítanek.

    Ale tohle by měl poznat snad každý:

    ...vztyčil se proti němu Šumichrást Malbohán a strašným hlasem odpověděl...

    co vlastně?

    [ Parent ]
     
     
    Tož ani to nevím (none / 0) (#33)
    Ales Zeman 03.10.2007 22:44:18 MET
    (User Info)

    Jaroslav Žák: Bohatýrská trilogie?


    Philosophie: Toujours en ricaner. (Flaubert)
    [ Parent ]
     
     
    i 2nd the motion -nt (5.00 / 1) (#34)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 03.10.2007 22:46:25 MET
    (User Info) http://www.squaw.com


  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    Šumichrást Malbohán odpověděl (none / 0) (#46)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 04.10.2007 15:45:59 MET
    (User Info)

    GOWNO!

    [ Parent ]
     
     
    OK than ;-)))) (5.00 / 1) (#47)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 04.10.2007 21:49:51 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    His long white buck teeth hang out from a smile, like a wolf dog. His eyes have a vacant, excited, mad look. The lady holding it, crouched down to my height, is grinning too widely. She looks like my baby-sitter, without the braces, the same long blond braid that starts somewhere inside the top of her head. She shakes Bugs Bunny in my face, making the carrot he's clutching plunge up and down like a knife. I wait for one of the social workers to tell her I'm not allowed to watch Bugs Bunny.

    ...napoveda: Autor je nekdo jiny nez se zpocatku zdalo. Literarni hoax.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    Trochu to vypada jako Chandler -žt; (none / 0) (#48)
    jezovec (jezovec zavináč gmail tečka com) 04.10.2007 22:45:57 MET
    (User Info)


    ------------------------------
    Jezovec jsem, a jezovec budu.


    [ Parent ]
     
     
    dalsi napoveda (none / 0) (#49)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 05.10.2007 00:03:51 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    kapela Thistle LLC ze SaFra.
    Chandler to neni, ale mas pravdu s podobnosti k terse fiction-noir stylu.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    Taky zkusim: (none / 0) (#42)
    pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 04.10.2007 12:24:04 MET
    (User Info)

    "Tyhle hodiny uz se na vuz nevejdou." (Prelozeno do cestiny)

    Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
     
     
    Maršál Malinovskij (none / 0) (#43)
    max 04.10.2007 13:02:11 MET
    (User Info) http://www.radaryrakety.cz/

    před orlojem na Staroměstském náměstí v květnu 1945?

    ...A paní Rice nám na piano zahraje.
    [ Parent ]
     
     
    Tak. (none / 0) (#45)
    pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 04.10.2007 15:39:22 MET
    (User Info)

    Stakan vodky je tvuj :>))

    Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
    [ Parent ]
     
     
    Pat & Mat (none / 0) (#44)
    mxp (mxp&fea.st) 04.10.2007 14:15:43 MET
    (User Info)

    kdyby mluvili.

    [ Parent ]
     
     
    Anebo: (none / 0) (#50)
    pajout (pajout - zavinutec - gingerall - tecka - cz) 05.10.2007 16:55:14 MET
    (User Info)

    Are you... Are you (jmeno + prijmeni)?
    Yes, I am. Do you know my poetry?


    Teraz som to povedal a tým som to aj dokázal.
     
     
    Abych trochu oživil tento svůj projekt (none / 0) (#51)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 11.10.2007 04:56:59 MET
    (User Info)

    napíši toto:

    Hebé, Eridě je špatně.  Dávejte jí dvě polévkové lžíce koňaku za minutu a připravte ostatní šetrně na to, že asi tak za hodinu bude opilá.

    Jak prosím? ptalo se udiveně děvče

    Strašně řekl doktor Vlach.


     
     
    Zkusete něco složitějšího, (none / 0) (#52)
    cnemo 14.10.2007 10:47:10 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    i kdybych si právě tento fór přesně nepamatovat, jméno doktora Valacha každého neomylně nasměruje na Saturnina.


    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    Složitější už to bylo (none / 0) (#53)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 14.10.2007 17:09:46 MET
    (User Info)

    a kromě Maxe na Švejkovi se nikdo nechytal na 100%.

    Máte bod:)

    [ Parent ]
     
     
    Tě zase já, (none / 0) (#55)
    cnemo 14.10.2007 18:02:18 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    odněkud to je, ale už jsem zapomněl odkud:)

    "Donalde slezte z toho lustru, vidím vás."


    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    Limonadovy Joe (5.00 / 2) (#57)
    Boutros el Uam (squawbumzavinachorkapostateckacom) 14.10.2007 19:10:21 MET
    (User Info) http://www.squaw.com

    ale znam to jenom z filmu, knihu si tak dobre nepamatuju.

  • ...soustruh, to je moje lááááska
    [ Parent ]
  •  
     
    Tak to si vůbec neuvědomuju (none / 0) (#58)
    cnemo 14.10.2007 19:27:48 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    že tam něco takového je. Kdy proboha?


    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    Nikoliv, viz výše (none / 0) (#61)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 14.10.2007 19:47:31 MET
    (User Info)

    Limonádový Joe je třeba:

    "pošilháváním do cizích karet, při chatrném osvětlení, přišel jsem o zrak."

    [ Parent ]
     
     
    Jáchyme, hoď ho do stroje. - nt (5.00 / 1) (#60)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 14.10.2007 19:46:24 MET
    (User Info)



    [ Parent ]
     
     
    Jo, jo (none / 0) (#62)
    cnemo 14.10.2007 20:17:58 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    to je možné, možná ten filma někde mám, kouknu.


    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    Už to mám, (none / 0) (#63)
    cnemo 14.10.2007 20:27:17 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz

    je to tam, měl jste pravdu. Hlavní hrdina sedí v kině a sleduje film. Šerif na plátně říká:

    "Slezte z toho lustru Donalde, vidím vás."


    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    hm, má to nějaká pravidla, ten projekt (none / 0) (#54)
    andyo 14.10.2007 17:32:21 MET
    (User Info)

    nebo stačí sem prsknout třeba: Jsme podivný národ,"prohodil major Parker."Aby se Francouz zajímal o zápas v boxu, musí se mu říci, že je v sázce jeho národní čest; aby se zajímal Angličan o válku, stačí mu namluvit, že se podobá utkání v boxu."
    a někdo pak napíše, v které knize už to četl?

    [ Parent ]
     
     
    Já jsem mimo:( (none / 0) (#56)
    cnemo 14.10.2007 18:04:51 MET
    (User Info) http://nautilus.bloguje.cz




    Kdybych byl čirou náhodou v průběhu demokratické diskuse vaporizován, jsem zde: nautilus.bloguje.cz
    [ Parent ]
     
     
    Mlčení plukovníka Brambla (none / 0) (#59)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 14.10.2007 19:46:02 MET
    (User Info)

    Maurois.

    A jeden speciálně pro tebe:

    "Jestli mi nevěříte, zeptejte se Joe Donnera."

    [ Parent ]
     
     
    pche (5.00 / 1) (#64)
    andyo 14.10.2007 22:04:18 MET
    (User Info)

    nemáš tam něco, co nepoužívám jako frázi už dvacet let nejméně jednou denně ?

    [ Parent ]
     
     
    LOL!! (none / 0) (#65)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 14.10.2007 23:37:08 MET
    (User Info)

    ale asi jsme zde jediní, kdo ví o čem je řeč.

    Takže: Táhnou kanadský kejhalky.  Táhnou husy, bílý muži.  Tak je to. Letos táhnou.  A loni taky táhly. Zrovna jako předloni a předpředloni a jako předpředpředloni a předpředpředpředloni.



    The camel is a horse designed by a committee

    [ Parent ]
     
     
    Prokope, citátománie (none / 0) (#67)
    andyo 15.10.2007 05:43:30 MET
    (User Info)

    v případě nás dvou asi nemá valného smyslu, už kdysi jsme se domluvili, že čteme stejné knížky.
    Tuhle taky, náčelníku.

    [ Parent ]
     
     
    Náčelník hbitý koště (none / 0) (#68)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 15.10.2007 14:41:33 MET
    (User Info)

    ale to není jen o čtení stejných knížek, znám lidi co přečetli to co já a nic si z toho nepamatují.  A pak jsou ti co si pamatují a vytahují se tím - jako já:)

    Mimochodem, i tohle je lehce upravenej citát:


    Vždycky jsem chtěl, aby ze mne vyrost' tvrdej chlap.  Přání se mi splnilo jaksi napůl; jsem natvrdlej.

    pokaždý, když jsem to použil, jsem čekal, že to někdo pozná.

    [ Parent ]
     
     
    tohle nevím, (5.00 / 1) (#69)
    andyo 15.10.2007 21:10:45 MET
    (User Info)

    je mi to povědomé, dokonce slyším intonaci při čtení, ale mate mne, že jsi to používal tady na sprše, takže klidně to může být cokoli včetně tvého vlastního nápadu a já si to jen spojila s nějakým čtením. Prostě to slyším... ach jo, teď neusnu :)))))

    [ Parent ]
     
     
    ale nebylo to (none / 0) (#70)
    andyo 15.10.2007 23:13:15 MET
    (User Info)

    v první osobě. Kruci

    [ Parent ]
     
     
    to je S+Š -nt. (none / 0) (#71)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 15.10.2007 23:30:50 MET
    (User Info)


    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    Samozřejmě (none / 0) (#72)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 16.10.2007 00:17:13 MET
    (User Info)

    ale možná že už jen S.  Nevím kdy přesně byla uvedena Elektrická puma, ale mám dojem, že to už byl Š. po smrti.

    Františkův otec,...., z Osečan u Sedlčan, si vždycky přál, aby z Františka vyrost tvrdej chlap.  František mu toto přání splnil jaksi napůl, byl natvrdlej.

    [ Parent ]
     
     
    já nejsem takovej odborník, (none / 0) (#73)
    Tomas (kasprciuzenáčGmailtečkacom) 16.10.2007 01:15:41 MET
    (User Info)

    ale měl jsem dojem, že to patří do ságy o Jonášovi.

    Křestní jméno jsem dostal omylem. Pan farář se ptal
    "a jakpak se bude jmenovat?"
    "kdo?"
    "ten chlapec!"
    "kerej?"
    "No, ten co ho držíte!"
    "Jó, náš František!"

    -

    Berte mě jako takovýho kašpárka
    [ Parent ]
     
     
    no jasně (none / 0) (#74)
    andyo 16.10.2007 05:40:44 MET
    (User Info)

    proto ta zvuková vzpomínka, ne na čtení.

    [ Parent ]
     
     
    No tuhle scenku (none / 0) (#75)
    Prokop (pkrasny@aol.com) 16.10.2007 13:51:53 MET
    (User Info)

    prave delal jeste se Slitrem, to bylo predstaveni o Jonasovi.

    V elektricky pume je to v pasazi, kde otevre dopis v letadle a dopis rika:

    svrhni bombu, mame jeste jednu

    pak je tam ten kus o pocukrovanejch mravencich a pisnicka:

    ta bomba v ruce
    cert mi ji byl dluzen
    ani kus ledu
    tolik nezebe

    [ Parent ]